Außenbereich

Bewertungen von Yindu Hotel Yiwu

4 out of 5
Yindu Hotel Yiwu
No 168 Binwang Road, Yiwu, Jinhua, Zhejiang

Bewertungen

8,4

Sehr gut

40 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 102 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von JIM am 12. Dez. 2019
很高兴能在茫茫人海中与您相识,遇见您是我们最开心的事。感谢您对义乌银都的五星好评,给每一位客人带来美好的入住体验是我们从未放弃的目标。我们期待您的再次光临,希望您的生活一帆风顺、万事如意。---开心快乐银都人!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property location is exceptional for food after a long day of work. Property is outdated and needs urgent renovation. Have been visiting for several years and always book the best room type, but rooms are getting older and used. AC was not working and noise from the street in floor 18 was vey high still due to the poor quality of the windows.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von JIM am 10. Dez. 2019
Hard work may not always result in success,but it will never result in regret!Yindu hotel staff will continue to work hard to do better themselves!

8/10 – Gut

ARUN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

CHIAO-LING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
早餐非常好吃,大堂前台接待人員非常親切,飯店有接駁巴士交通很方便。
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Chun Lung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
可以一住
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, good breakfast, clean room, near the market, good staff and a good overall hotel.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

MINSHICK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

M

They serve a good breakfast. This hotel is a right place to stay.. Staff are polite and if there is something wrong, they’ll consider and try to improve their performance. Location is great. Property is a little bit old but it’s really worth to stay...
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Spring

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

신영

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

BRIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice hotel with very good food and the big night market is behind the hotel. only wish they could make staff that work at reception must speak English
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

margaret

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 stars hotel at a budget price
It was excellent!The quality far exceeded my expectations,I’ve stayed in some international hotels that could not compare to this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Even though I have reserved on Expedia and I have called them a day before telling them I will check in very late because of my late flight, when I arrived to the hotel at the middle of the night they said that they canceled my reservation and in a very rude way asked me to leave and find a different hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

mahomed feroz

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed with room
The rooms are definetly coming of age.I was given a room that lacked a fresh look and feel.The room i was given was a corner room ,incidentally every visit i'm given a corner one .Avoid the corner rooms as i changed my room and slight better but overall the rooms lack the comfortable spacious feel like before
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

maria jesus garcia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Nabil, Puerto Rico

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Third time on this property, if you pick an upgraded room value for money is good. Yet the basic rooms are just not up to date. Staff is good yet explain to them the room type you booked. The only complaint is that even on the 15th floor you could still hear some of the street due to the fact window did not properly seal. Breakfast is good and has Halal signs. With a wide selection. Would come back only to the upgraded rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

STEVE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

STEVE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

STEVE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

KITAE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
이우 인두호텔(yiwu yindu hotel)
방에 침구류 어메니티 깔끔하고 아주 좋습니다 프론트 직원 빼고는 영어소통이 힘듭니다 1층 카페에서 커피를 시키는데 따뜻한 블랙커피를 달라고 했더니 카푸치노를 ㅎ
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everyon in this hotel is very kind.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good location
Good location
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

TAKAHISA

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
がっかり!
義烏に来ると必ずこのホテルに宿泊していましたがフロントの対応の質が悪くなっています。宿泊日数を間違えて登録したり 取引先からフロントに届け物を預けたとの連絡がありフロントに取りに行くと、フロントの男性が指を指し、あっちにあるから自分で探せと言われビックリ、もう、このホテルには、宿泊しません。
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

filippos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Jasmine, California

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel. Stayed for 2 nights and will sure go back
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von AM am 25. Okt. 2018
Thank you. Look forward to your next stay.

6/10 – Okay

arto

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Breakfast
My stay was for 4 days so after having breakfast included for the 3 days the Hotel manager decided that i was not allowed breakfast the 4th day claiming that Hotels.com booked my room according to that.I was very dissapointed and i did not know who to blame but, one thing i know for sure i will not stay there in the future.I have been staying at Yindu for the past 3 years atleast 30 days each year but the manager's treatment was not at all acceptable.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Raj

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good. It was very pleasant. Everything was great
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Miss yang am 5. Apr. 2018
Thank you for your comments。

8/10 – Gut

wai ming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good hotel
reasonable hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
Antwort von yang am 18. März 2018
感谢您入住我们的酒店。非常感谢您的反馈!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
剛到酒店服務員立刻接待感覺良好,大堂整潔美觀,服務員主動友善幫忙,酒店餐廳食物質素好,款式多,服務欣勤,主動幫忙提供協助,手信好吃,價錢優惠,酒店附近有夜市,周圍有齊所需,酒店內有娛樂設施,欣賞有保齡球場,餐廳食物不錯,齊體感覺服務也十分好。
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
인두호텔 후기
금연층 6층 사용했습니다 방에서는 담배냄새가 나지 않았지만 복도에서는 약간의 담배냄새가 났어요 전반적인 청결은 만족스러웠고, 매일 깔끔하게 관리해주시고, 조식도 양호했어요 미니바가 자물쇠로 잠겨있어서 냉장고 사용을 위해 열어달라고 요청해야했어요 인두호텔은 원래 미니바를 잠궈놓나봐요 중심에 위치해 있어서 어딜가든 가까운 위치였습니다 전반적으로 만족했어요^^
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

KEN, 日本

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
快適なサービスを提供
毎年この時期に銀都酒店を利用していますが、毎回快適なサービスを提供してくれます。チェックイン・チェックアウトカウンターもスピーディで親切。いつぞや誕生日に宿泊した時にはスペシャルサービスを提供してくれました。お部屋も比較的清潔で快適です。レストランも美味しいです。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

arto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yindu
My stay was good as ussual
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Totally, acceptable
When I arrived at the hotel, the front entrance and the car parking were under repair work and also no space of car parking on the back yard. So, we could not go to hotel front by car and also hotel staff could not show us any other parking space. Then, we had to look for the car parking around there. As the result, we parked the car on the road, not car parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

TAKAHIRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
離國際商貿城只要搭公車就可以到
服務很好,服務員有禮貌。 免費早餐非常不錯,中式西式都有。 可換外幣很方便。 到國際商貿城坐公車就可到 整體而言蠻舒適的。
Antwort von 银都酒店 am 6. Juni 2017
尊敬的宾客,您好!非常感谢您的入住与赞赏!很高兴酒店能为您的出游带来美好的时光。您的赞赏给予酒店很大的鼓舞,也是我们进步的动力,我们会继续保持热忱,致力让每一位宾客享有宾至如归的入住感受。更多优惠信息敬请关注银都酒店官网以及官方微信,热切期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

SHARIF

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
GOOD EXPERINCES
I TRAVEL TO YIWU 3-4 TIMES A YEAR FOR THE FIRST TIME I STAYED IN YINDU HOTEL. HOTELS STAFF , RECEPTIONS, AND... WERE VERY FRIENDLY ,BREAKFAST WAS GREAT, LOCATION GREAT, CLEANNESS GREAT , BUT MY ROM WAS ON THE BACK SIDE AND DU TO CONTRACTION WORK ON NEXT BUILDING IT WAS A BEAT NOISY , COMPERING TO OTHER HOTELS AROUND THAT AREA ROOM SIZE WAS A LITTLE SMALLER BUT COMFORTABLE ENOUGH. TV CHANGELESS COULD BE IMPROVED , NOT VERITY OF INTER NATION CTV CHANGELESS FOR FORIGNGER
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Bent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Guest, Thank you for your comments. We'd like to see you are satisfied with the stay at our hotel. We will keep providing the qualified product and service. Welcome to choose our hotel again!

8/10 – Gut

EDGAR

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mala experiencia
Personal de lobby muy atento. Lo malo si llevas ropa de marca el personal de limpieza te la roba. Me di cuenta al llegar al siguiente hotel en China queria enviar todo a lavandería y ya no estaba 2 camisas. la comunicacion en china aunque hables ingles, es muy limitada.
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Otimo Hotel
O hotel é muito bom, quatos limpos e confortaveis. Staff atencioso. valeu a pena
Antwort von miss yang am 16. März 2017
Obrigado, aguardo SEU Retorno

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
cafe da manha exelente
me surpreendeu
Dear Guest, Thank you for your comments. We'd like to see you are satisfied with the stay at our hotel. We will keep providing the qualified product and service. Welcome to choose our hotel again!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bom hotel,
Bom hotel, gostamos bastante do quartos e do café da manhã
Antwort von miss yang am 16. März 2017
Obrigado, aguardo a próxima visita

10/10 – Hervorragend

KEN YUGO, Japan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
四つ星の快適なホテル
義烏市場での物品購入の際に利用しています。ホテル設備は満足できるレベルです。また従業員もよく教育されており、いつも笑顔で出迎えてもらえます。中国銀行までは歩いて行ける距離で、食事やマッサージも近くにあるので便利です。ただ、市場に行くにはやはり車が必要です。

8/10 – Gut

TK, 日本

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
仕事で便利
福田市場へのシャトルバスが出ていて便利でした。 お部屋も清潔でスタッフの対応もよかったです。立地が良いのですがこのエリアにしてはちょっと高いです。 朝食も充実していて居心地よかったです。

10/10 – Hervorragend

Mathad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Hotel
Everything was amazing . Will visit again

8/10 – Gut

arto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Yindu
Are is busy trafic but central

8/10 – Gut

PASCAL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
BON HÔTEL
GRANDE CHAMBRE DE BON CONFORT