King Solomon Executive Suite | Wohnbereich | LCD-Fernseher

Bewertungen von Leonardo Plaza Hotel Jerusalem

5 out of 5
Leonardo Plaza Hotel Jerusalem
Harav Avida 1, Jerusalem

Bewertungen

7,8

Gut

264 von insgesamt 700 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
209 von insgesamt 700 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
116 von insgesamt 700 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
64 von insgesamt 700 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
47 von insgesamt 700 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Friedhart

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ronit am 8. Juni 2023
Thank you for the review.

4/10 – Schlecht

Reto

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Ronit am 21. Juni 2022
Please feel free to reach out to me with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance.

6/10 – Okay

Oskar

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Ronit am 14. Apr. 2022
Dear Oskar, Thank you for your feedback. Sincerely, Ronit

4/10 – Schlecht

Tim, Andorra

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schmutzig, stark renovierungsbedürftig Wind pfeift durch die Fenster. Heizung viel zu laut. Zu teuer
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von ronitle am 8. Jan. 2020
Dear Tim, Thank you for taking the time to give us feedback about your stay. Our goal is to provide the highest level of service to our guests, and make sure their stay here is comfortable and relaxing as possible. We sorry you were not totally satisfied with your service. We are committed to serving the needs of our guests and your comments offers valuable feedback. We are constantly looking to improve our service. We hope you enjoyed other aspects of our hotel . Sincerely yours, Ronit Elispur Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von ronitel am 18. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for investing time to write a review about your stay in our hotel. I am very happy you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future. Sincerely yours Ronit Elispur, Guest Relation Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von ronitel am 12. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us feedback about your stay. Our goal is to provide the highest level of service to our guests, and make sure their stay here is comfortable and relaxing as possible. We sorry you were not totally satisfied with your service. We are committed to serving the needs of our guests and your comments offers valuable feedback. We are constantly looking to improve our service. We hope you enjoyed other aspects of our hotel . Sincerely yours, Ronit Elispur Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr freundlich gute Lage Perfekt für einen Aufenthalt in der Stadt und sehr hilfsbereit Gutes Frühstück
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von ronitel am 24. März 2019
Dear Guest, Thank you so much for investing time to write a review about your stay in our hotel. I am very happy you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future. Sincerely yours Ronit Elispur, Guest Relation Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Ein etwas in die Jahre gekommenes Hotel
Sind mit zu großen Erwartungen angereist... Das Hotel war sauber, Personal freundlich, haben uns trotzdem nicht so wohl gefühlt, der Pool befindet sich neben dem Speise- und Meetingraum wo hunderte Augen die Schwimmbewegungen beobachten konnten, das Wasser war sehr kalt und für Kinder absolut ungeeignet Bettwäsche sauber aber mit Löcher und Risse Schiebetür vom Schrank verzogen, haben wir nur mit Mühe aufbekommen
Antwort von Adi Malachi am 12. März 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your thoughts on our hotel. We sorry you were not totally satisfied with your service. We are committed to serving the needs of our patrons and your comments offer valuable feedback. I took for my attention your criticism and we will do everything that will be need in order to show you a better aspects of our 5 star hotel on your next visit.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

8/10 – Gut

Sndrine, Kaiserslautern Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
verwöhnt in der heiligen Stadt Jerusalem
Das Hotel-Team hat uns mit Parkplatz, Koffern und Check-In sehr schnell geholfen. Jeder Wunsch würde sofort ernst genommen. Das Frühstück war ein schönes Erlebnis, so könnte der Tag anfangen, so reichhaltig. Wir haben keinen negativen Nachgeschmack vom Hotel. Das einzige, was wir zu beanstanden haben, ist der SPA Bereich, wir konnten aber trotzdem uns nach einem Tag in der Altstadt dort erholen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Suzan hat mich in all meinen Anliegen super unterstützt.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut
Seer gut

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

European Client

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unmotiviertes Personal
Bezüglich Servicequalität leider ein total Reinfall. Trotz reserviertem Abendessen, hatte es für uns keinen Platz. Das Personal ist total unmotiviert. Wenn ich einen Kaffe bestelle, stört es mich, wenn die Angestellten untereinander auf arabisch streiten, wer diesen nun holen soll. Hatte mehrfach nach dem Manager gefragt, dieser hat sich aber nie bemüht, mich zu kontaktieren.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zufrieden, aber zu viele Gruppen

10/10 – Hervorragend

ANNA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. Good breakfasts. Nice overall facility.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Ronit am 21. Mai 2024
Thanks a lot

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ronit am 10. Mai 2024
Thanks a lot

8/10 – Gut

ha

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
It was a nice place. But it was so hot outside and dry in the hotel. When the staff was asked for water and cups it became a big deal.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ronit am 30. Apr. 2024
Thank you for the reviewregarding the water All hotel guests receive free bottles of water in their rooms every day

10/10 – Hervorragend

Eli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice rooms and excellent food
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ronit am 31. März 2024
Thanks a lot

6/10 – Okay

Michelle

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ronit am 20. März 2024
Thank you

2/10 – Ungenügend

david

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ברחנו באמצע
פשוט סיוט חיכינו מעל שעתיים לקפסולת קפה התקשרנו 5 פעמים וכל פעם הבטיחו שכבר מביאים כשירדתי לקבלה להגיד שאני עוזב את המלון באמצע בגלל השירות לא עניין אף אחד ולקחו את הכטיס ללא מילה של התנצלות
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tzivia

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ronit am 31. März 2024
Thanks a lot

10/10 – Hervorragend

chananya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

miryam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I looooved how everyone was treated!!! They were attentive. They eere helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ronit am 22. Jan. 2024
Thank you very much for this great review!Hope to see you again soon.Regards Ronit

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ronit am 4. Jan. 2024
Thanks a lot

10/10 – Hervorragend

Miriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I come back to the Leonardo Plaza time and again. There is no better location for accessing food, shopping and the sites. The staff are superb and go out of their way to make everyone’s stay excellent.
Antwort von Ronit B am 27. Dez. 2023
Dear Miriam,Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being ourguest and helping to share the world about us. We’re looking forward to seeing you again soon.Sincerely,Ronit B. Guest relations manager

8/10 – Gut

Ephraim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ronit B am 27. Dez. 2023
Dear EphraimThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest Relations Manager

8/10 – Gut

perla

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ronit B am 27. Dez. 2023
Dear Perla Thank you so much for taking the time to leave us a rating.Sincerely,Ronit B. Guest relations manager

8/10 – Gut

Edward

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful staff. Excellent location. Property needs a bit of a refresher. Otherwise, clean and convenient rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ronit B. am 27. Dez. 2023
Dear EdwardThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager

8/10 – Gut

Ramin

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ronit am 14. Okt. 2023
Thank you

8/10 – Gut

isaac, Bal Harbour

Gut: Personal & Service
Good location Quite old. dated
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest relations manager am 27. Sept. 2023
Thank you for the review.Hope to see you again soonRegards,RonitGuest relations manager

10/10 – Hervorragend

Risalyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stress free family vacation !!!
The exceptional time we had at your hotel was enhanced by the delicious food for Shabbbos , and of course, the daily breakfasts that started our day in a fulfilling way.Yusef and his excellent team in the dining hall made the whole experience stress free. Keep up the good work.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Ronit am 31. Aug. 2023
Dear RisalynThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager

10/10 – Hervorragend

Chavie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place!
Great stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Ronit am 31. Aug. 2023
Dear ChavieThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager

2/10 – Ungenügend

Chaya

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Ronit am 11. Sept. 2023
Dear Chaya, thanks for sharing your rating. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future.Please feel free to reach out to me with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance.

10/10 – Hervorragend

Avraham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
On y retourne assez souvent très bien situé
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Ronit am 20. Aug. 2023
Thanks a lot for the great review. Regards, RonitGuest relations manager

8/10 – Gut

Faygie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Roni am 20. Aug. 2023
Thank you for the review

6/10 – Okay

Yosef

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Ronit am 31. Aug. 2023
Dear YosefThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
For us, this is the best hotel: location, rooms meet our needs, pool, value for the money and staff is always gracious, curteous, respectful amd accommodating
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ronit B am 30. Juli 2023
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We appreciate it. Hope to see you among our guests again soon.sincerely, Ronit B. Guest relations manager

10/10 – Hervorragend

ELI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Ronit am 30. Juli 2023
Dear Eli, The team here at Leonardo Plaza Jerusalem Hotel is thrilled to receive such a great rating, thank you. we love to see you again among our guests.Sincerely, Ronit B. Guest relations manager

4/10 – Schlecht

Moshe

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Ronit am 28. Juli 2023
Dear MosheThank you for the review. We will appreciate it if you will let us know why you rated us a low grade. You can write to me anytime and we will try to sort this out. Best regards, Ronit b. Guest Relations MGR

4/10 – Schlecht

David, Flushing

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was no Coustmer service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ronit am 16. Juli 2023
Hi We are sorry you did not enjoy your stay.We will be happy if you could call us to hear more details on the matter. Best RegardsRonit

10/10 – Hervorragend

yocheved

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great buffet breakfast!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Ronit am 16. Juli 2023
Dear yochevedThank you so much for this great review.We're glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Nest RegardsRonitGuest relations MGR

8/10 – Gut

Chaim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Place is outdated but breakfast is great!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ronit am 11. Juli 2023
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

eva

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ronit am 30. Juli 2023
Dear Eva, Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.Sincerely, Ronit B. Guest relations manager

10/10 – Hervorragend

Jack

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest relations manager am 9. Juli 2023
Dear JackThank you so much for this great reviewRegardsRonitGuest relations manager

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleased with our stay!
The hotel is in a great location! It is near transportation, restaurants, shopping and Old City! The employees were very helpful and welcoming. Breakfast had a nice variety of foods. Our room was comfortable and clean. Nice amenities! We had a nice spread of goodies and a welcome note from general manager with her cell phone if we needed anything! Nice touch! We will go back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ronit- Guest relations manager am 9. Juli 2023
Dear SusanThanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager

8/10 – Gut

Moshé

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Convenable Chambre propre après réclamation
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von ronit - guest relations manager am 9. Juli 2023
Dear Moshe,We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon.Regards,Ronit B. Guest relations manager

10/10 – Hervorragend

John

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location abutting Independence Park, close to Mamilla Mall and Old City (10 minute walk). Charming restaurant, Deja Bu, 5 minute walk way. Staff helpful and accomodating. Excellent breakfast. Clean, well-appointed rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest relations manager am 25. Juni 2023
Dear John,Thank you so much for this great review.We glad you enjoyed your stay at the Leonardo Plaza Jerusalem hotel and we hope to see you back soon.RegardsRonit

10/10 – Hervorragend

Moché

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Ronit am 14. Juni 2023
Thank you so much for this great review.Regards,RonitGuest relations manager

4/10 – Schlecht

Oliver

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel was clean and very conveniently located. However, staff very unfriendly and food was atrocious.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ronit am 9. Juni 2023
We would like to know more, please call me at the hotel, this is not what we strive toRegards, Ronit Guest Relations Manager