Außenbereich

Bewertungen von Joudyan Jeddah Red Sea Mall

Joudyan Jeddah Red Sea Mall
King Abdul-Aziz Street, Jeddah, Makkah Province

Bewertungen

7,2

Gut

30 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
45 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Ala

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von ejh am 21. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM

6/10 – Okay

Dariusz

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Oldie and not that goodie
Hotel conveniently located right beside Red Sea Mall but very dated and in bad state of repair. Old furniture, very tired carpets, leaking air conditioner etc.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Kah Poh

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2 nights in Jeddah
A decent hotel next to the Red Sea Mall. The bed is not very comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von ejh am 21. Aug. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM

4/10 – Schlecht

Sami

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von ejh am 18. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

JU YEON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von ejh am 10. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

Tamder

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von ejh am 7. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 – Schlecht

Abduallh

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von ejh am 21. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 – Schlecht

shaimaa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق سيئ ولايعتبر اصلا فندق . قد يكون اجنحه فندقيه. الاثاث قديم والسرير غير مريح اطلاقا والحمام صغير بشكل لايصدق ، الباب يخبط في كرسي الخمام !!!!جاني اختناق وسويت شيك اوت في اللي ماقدرت انام في الغرفه
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von ejh am 14. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

6/10 – Okay

fatima

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von ejh am 11. Mai 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

shaza

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von ejh am 9. Mai 2022
ضيفتنا العزيزة: نشكر ل ِك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات ل ِك، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا، إدارة فندق إيالف جدة رد سي مول

4/10 – Schlecht

Absal

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von ejh am 26. Apr. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

2/10 – Ungenügend

Majed, San Antonio

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old furniture in a horrible condition. The amount of money paid compared to the quality is unfair.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von ejh am 26. Apr. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

Lay Tong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and warm service, lovely breakfast buffet, spacious room and great location (connected to a major mall). I will stay at this hotel again.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022
Antwort von ejh am 26. Apr. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von ejh am 14. März 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von ejh am 7. März 2022
ضيفتنا العزيزة : نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

10/10 – Hervorragend

Amal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von ejh am 20. Feb. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

6/10 – Okay

THABET

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von ejh am 19. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

6/10 – Okay

F

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It’s just the location
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von ejh am 5. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

2/10 – Ungenügend

OMAR

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad furniture
Bad and old furniture
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von ejh am 1. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

2/10 – Ungenügend

ahmed

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von ejh am 24. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

6/10 – Okay

Saeed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
الفندق جيد بشكل عام ولكن واجهنا مشكلة عند الدخول حيث أن موظف الاستقبال طلب منا دفع مبلغ أكبر من قيمة الحجز وسبب لنا تأخير كثير في الدخول!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von EJH am 13. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice location, old furniture, in the redsea mall
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von EJH am 24. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
نجمه كثير عليه فقط الموقع حلو بس الاوتيل اعطيه نجمه فقط
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von EJH am 24. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Good and but that perfect for value of money
The hotel is good as location, but same rate can get another beautiful room in a hotel next to the beach. The hotel needs to be new furniture. The breakfast was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von EJH am 17. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 – Schlecht

Dd

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von EJH am 28. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ممتاز
تجربة ممتازة. موقع الفندق ممتاز جداً يكفي انه في الردسي مول
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von EJH am 17. Aug. 2021
ضيفنا العزيز : نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

8/10 – Gut

DR. MESHAL

Gut: Personal & Service
بحاجة للتجديد
جيد
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von EJH am 11. Aug. 2021
ضيفنا العزيز : نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

8/10 – Gut

Mashaal

Gut: Personal & Service
موقع مناسب
جيد ويحتاج تجديد
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von EJH am 11. Aug. 2021
ضيفتنا العزيزة : نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

10/10 – Hervorragend

Abdullah

الاقامة ممتعة ويميز الفندق يوجد مدخل خاص لنزلاء الفندق علي الردسي مول والافطار كان ممتاز
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Asif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
Excellent location and excellent services but please kindly renovate the furniture as it’s extremely old and needs repairs
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von EJH am 4. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
When I arrive they raise the price for no good reason. I called expedia and sent them an email without any response or resolution
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von EJH am 27. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 – Schlecht

Mohannad

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Terrible experience
Unfortunately it was very disappointing.. I will summarize my points down here: 1) the room's floor was filled of water although it was carpet 2) Tried to call the room services and the reception in the mid of the night but no one answering ( I called like 6 times) 3) they offer a kattle with 3- plugs socett and the available socett on the wall is two (and no adaptor) 4) in next day morning called the room services and finally they answered.. I have ordered tooth brushes and We wait more than hour and still no one got them.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von EJH am 13. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

isam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von EJH am 13. Juni 2021
ضيفنا العزيز : نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

8/10 – Gut

marwan

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von EJH am 10. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Mansour

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الموقع ممتاز في الرد سي مول الغرفه مساحتها كويسه لاكن يبغى لها تجديد فيه خيارات افضل بنفس السعر
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 28. Dez. 2020
ضيفنا العزيز، نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي تحياتنا، إدارة فندق إيلاف جدة رد سي مول

4/10 – Schlecht

wasim

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
لا يوجد احترافيه في التعامل واعطيه ٣ نجوم
للاسف تعامل سيء جدا بداية من الأمن الى الاستقبال الى خدمة الغرف . لايوجد احترافيه في التعامل مع النزيل مع العلم فندق ٥ نجوم وواجهة سياحيه وبهذا المستوى السيء . لا انصح ابدا به كفندق ولا اعطيه اكثر من ٣ نجوم
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
ضيفنا العزيز ، نشكر لكم تقييمكم كما أننا نعتذر عن أي تقصير صدر منا ، فتقييمكم يهمنا لتحسين خدماتنا ، وفريق عملنا سيعمل بجدية وسيبذل قصارى جهده ليقدم لكم تجربة إستثنائية تدعوكم لزيارتنا مرة أخرى . تحياتنا، إدارة فندق إيلاف جدة رد سي مول

8/10 – Gut

HUSSAM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Asif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
Amazing location and service, sorry but the furniture is worn out and old and would be nice if changed for an excellent hotel to have superb presentation.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Asif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good stay
Good stay, excellent location but breakfast served in the room was below par
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
tools to plan a memorable trip. Write another review See my reviews I'm done for now
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 – Schlecht

Aseel

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
The bathroom was dirty, the beds, pillows And sheets very old and uncomfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

Tariq

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice location
Its a great hotel that has the best location in the red sea mall.. the only thing I didn’t like is the mattress wasn’t that good I paid over 200$ USD a night and I expected to sleep on a nice Comfortable bed but it wasnt.. other than that everything else is great
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Muhammad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

Abdalla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
سولي ترقية جناح
كان راىعة
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
ضيفنا العزيزة، نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي تحياتنا، إدارة فندق إيلاف جدة رد سي مول

6/10 – Okay

Cruz

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Managmement am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location Good gym Old rooms Uncomfortable pillows
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Managmement am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

Marwa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
النظافه عاليه
النظافة كانت ممتازة والفندق وجميع الموظفين رائعين بالتعامل
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
ضيفتنا العزيزة، نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي تحياتنا، إدارة فندق إيلاف جدة رد سي مول

2/10 – Ungenügend

Mohammed

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 – Hervorragend

Ghassan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing
It was awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM