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30 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
30
45 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
45
17 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
17
13 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
13
11 von insgesamt 116 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
11
7,8/10
Sauberkeit
7,6/10
Personal & Service
7,0/10
Ausstattung
7,2/10
Zustand der Unterkunft
6,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
Ala
15. Sept. 2022
Ala
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von ejh am 21. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
6/10 – Okay
Dariusz
Geschäftlich gereist
14. Sept. 2022
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Oldie and not that goodie
Hotel conveniently located right beside Red Sea Mall but very dated and in bad state of repair. Old furniture, very tired carpets, leaking air conditioner etc.
Dariusz
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
6/10 – Okay
Kah Poh
Geschäftlich gereist
18. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2 nights in Jeddah
A decent hotel next to the Red Sea Mall. The bed is not very comfortable
Kah Poh
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von ejh am 21. Aug. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
4/10 – Schlecht
Sami
14. Aug. 2022
Sami
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von ejh am 18. Aug. 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
JU YEON
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JU YEON
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von ejh am 10. Aug. 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
Tamder
31. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tamder
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von ejh am 7. Aug. 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 – Schlecht
Abduallh
19. Juli 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abduallh
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von ejh am 21. Juli 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 – Schlecht
shaimaa
2. Juli 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق سيئ ولايعتبر اصلا فندق . قد يكون اجنحه فندقيه.
الاثاث قديم والسرير غير مريح اطلاقا والحمام صغير بشكل لايصدق ، الباب يخبط في كرسي الخمام !!!!جاني اختناق وسويت شيك اوت في اللي ماقدرت انام في الغرفه
shaimaa
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von ejh am 14. Juli 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 – Okay
fatima
28. Apr. 2022
fatima
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von ejh am 11. Mai 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is
feedback like this that we learn from and use to improve.
We work hard to deliver an exceptional guest experience.
If you give us a chance to earn back your trust, I can
assure you that we will do our best to give you the great
hotel experience that so many of our guests have grown
so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
shaza
27. Apr. 2022
shaza
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von ejh am 9. Mai 2022
ضيفتنا العزيزة:
نشكر ل ِك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
ل ِك، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا،
إدارة فندق إيالف جدة
رد سي مول
4/10 – Schlecht
Absal
18. Apr. 2022
Absal
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von ejh am 26. Apr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 – Ungenügend
Majed, San Antonio
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
17. Apr. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old furniture in a horrible condition. The amount of money paid compared to the quality is unfair.
Majed
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von ejh am 26. Apr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
Lay Tong
19. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and warm service, lovely breakfast buffet, spacious room and great location (connected to a major mall). I will stay at this hotel again.
Lay Tong
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022
Antwort von ejh am 26. Apr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
9. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von ejh am 14. März 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Sara
6. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sara
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von ejh am 7. März 2022
ضيفتنا العزيزة :
نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
10/10 – Hervorragend
Amal
Geschäftlich gereist
20. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amal
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von ejh am 20. Feb. 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 – Okay
THABET
14. Dez. 2021
THABET
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von ejh am 19. Dez. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 – Okay
F
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. Dez. 2021
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It’s just the location
F
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von ejh am 5. Dez. 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 – Ungenügend
OMAR
Geschäftlich gereist
30. Nov. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad furniture
Bad and old furniture
OMAR
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von ejh am 1. Dez. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 – Ungenügend
ahmed
21. Nov. 2021
ahmed
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von ejh am 24. Nov. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 – Okay
Saeed
Geschäftlich gereist
10. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
الفندق جيد بشكل عام ولكن واجهنا مشكلة عند الدخول حيث أن موظف الاستقبال طلب منا دفع مبلغ أكبر من قيمة الحجز وسبب لنا تأخير كثير في الدخول!!
Saeed
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von EJH am 13. Sept. 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
23. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice location, old furniture, in the redsea mall
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von EJH am 24. Aug. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
17. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
نجمه كثير عليه فقط الموقع حلو بس الاوتيل اعطيه نجمه فقط
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von EJH am 24. Aug. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
15. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Good and but that perfect for value of money
The hotel is good as location, but same rate can get another beautiful room in a hotel next to the beach. The hotel needs to be new furniture. The breakfast was great.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von EJH am 17. Aug. 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 – Schlecht
Dd
15. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dd
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von EJH am 28. Sept. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ممتاز
تجربة ممتازة. موقع الفندق ممتاز جداً يكفي انه في الردسي مول
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von EJH am 17. Aug. 2021
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 – Gut
DR. MESHAL
9. Aug. 2021
Gut: Personal & Service
بحاجة للتجديد
جيد
DR. MESHAL
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von EJH am 11. Aug. 2021
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 – Gut
Mashaal
8. Aug. 2021
Gut: Personal & Service
موقع مناسب
جيد ويحتاج تجديد
Mashaal
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von EJH am 11. Aug. 2021
ضيفتنا العزيزة :
نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
10/10 – Hervorragend
Abdullah
6. Aug. 2021
الاقامة ممتعة ويميز الفندق يوجد مدخل خاص لنزلاء الفندق علي الردسي مول والافطار كان ممتاز
Abdullah
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
8/10 – Gut
Asif
Mit der Familie gereist
31. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
Excellent location and excellent services but please kindly renovate the furniture as it’s extremely old and needs repairs
Asif
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von EJH am 4. Aug. 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
25. Juli 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
When I arrive they raise the price for no good reason. I called expedia and sent them an email without any response or resolution
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von EJH am 27. Juli 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 – Schlecht
Mohannad
Mit der Familie gereist
12. Juni 2021
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Terrible experience
Unfortunately it was very disappointing.. I will summarize my points down here:
1) the room's floor was filled of water although it was carpet
2) Tried to call the room services and the reception in the mid of the night but no one answering ( I called like 6 times)
3) they offer a kattle with 3- plugs socett and the available socett on the wall is two (and no adaptor)
4) in next day morning called the room services and finally they answered.. I have ordered tooth brushes and We wait more than hour and still no one got them.
Mohannad
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von EJH am 13. Juni 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
isam
10. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
isam
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von EJH am 13. Juni 2021
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 – Gut
marwan
6. Juni 2021
Gut: Sauberkeit
marwan
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von EJH am 10. Juni 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Mansour
Geschäftlich gereist
23. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الموقع ممتاز في الرد سي مول
الغرفه مساحتها كويسه لاكن يبغى لها تجديد
فيه خيارات افضل بنفس السعر
Mansour
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 28. Dez. 2020
ضيفنا العزيز،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
4/10 – Schlecht
wasim
Mit der Familie gereist
16. Nov. 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
لا يوجد احترافيه في التعامل واعطيه ٣ نجوم
للاسف تعامل سيء جدا بداية من الأمن الى الاستقبال الى خدمة الغرف . لايوجد احترافيه في التعامل مع النزيل مع العلم فندق ٥ نجوم وواجهة سياحيه وبهذا المستوى السيء . لا انصح ابدا به كفندق ولا اعطيه اكثر من ٣ نجوم
wasim
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
ضيفنا العزيز ،
نشكر لكم تقييمكم كما أننا نعتذر عن أي تقصير صدر منا ، فتقييمكم يهمنا لتحسين خدماتنا ، وفريق عملنا سيعمل بجدية وسيبذل قصارى
جهده ليقدم لكم تجربة إستثنائية تدعوكم لزيارتنا مرة أخرى .
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
8/10 – Gut
HUSSAM
Mit der Familie gereist
5. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HUSSAM
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Asif
Mit der Familie gereist
4. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
Amazing location and service, sorry but the furniture is worn out and old and would be nice if changed for an excellent hotel to have superb presentation.
Asif
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Asif
Mit der Familie gereist
11. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good stay
Good stay, excellent location but breakfast served in the room was below par
Asif
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
29. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
tools to plan a memorable trip.
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Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 – Schlecht
Aseel
Mit der Familie gereist
21. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
The bathroom was dirty, the beds, pillows And sheets very old and uncomfortable
Aseel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
19. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
Tariq
Mit der Familie gereist
10. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice location
Its a great hotel that has the best location in the red sea mall.. the only thing I didn’t like is the mattress wasn’t that good I paid over 200$ USD a night and I expected to sleep on a nice Comfortable bed but it wasnt.. other than that everything else is great
Tariq
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Muhammad
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Muhammad
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
Abdalla
4. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
سولي ترقية جناح
كان راىعة
Abdalla
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
ضيفنا العزيزة،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
6/10 – Okay
Cruz
25. Nov. 2019
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cruz
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Managmement am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
24. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Good gym
Old rooms
Uncomfortable pillows
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Managmement am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
Marwa
22. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
النظافه عاليه
النظافة كانت ممتازة والفندق وجميع الموظفين رائعين بالتعامل
Marwa
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von إدارة فندق إيلاف جدة am 18. Nov. 2020
ضيفتنا العزيزة،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
2/10 – Ungenügend
Mohammed
2. Nov. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mohammed
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 – Hervorragend
Ghassan
19. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing
It was awesome
Ghassan
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Elaf Jeddah Hotel Management am 18. Nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM