Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
124 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
124
35 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
35
3 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
3 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
3 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
9,4/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
9,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
1. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches Hotel im Kolonialstil
Sehr nettes Personal und zuvorkommend. Die Räumlichkeit sehr gepflegt und sauber und sehr schönes Zimmer!!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Sept. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr netter Empfang. Schneller und guter Service. Sehr gutes Frühstücksbuffet.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Han Peng
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There were some minor issues and inconsistent level of service but hotel staff were prompt to rectify them. Nice heritage building with warm and helpful staff, especially F&B manager Bagus, and Nancy at the Club Lounge. Hotel is located in a quiet residential neighborhood and slightly off the shopping areas but very pleasant. Looking forward to return.
Han Peng
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
4/10 – Schlecht
BEE SOON
Mit der Familie gereist
1. März 2024
Inconvenient location. The description stated that it is supposed to be 3 mins drive from 2 shopping malls but hotel staff told us there were no shopping malls nearby at all!
BEE SOON
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Stephen
Mit dem Partner gereist
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service was impeccable, breakfast and dinner buffet had lots of variety and were delicious, room was extremely clean and well-kept, and the rooftop bar offers an extraordinary view of the city. Very secure, always several personnel outside. If I had to complain about anything, it would be that the location isn’t walkable to much, but it’s right on the train line, so easy to get to Gambir or Jakarta Kota in a matter of minutes.
Stephen
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Trond, Chantilly
Geschäftlich gereist
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel with excellent staff. They do all they can to make your stay a nice experience. It was good to get courtesy upgrade and be able to use the club food and drinks in the evenings.
Trond
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
DIANA
Mit der Familie gereist
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Truly a place to recommend.
However, breakfast spread needs to have more options.
DIANA
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Sungbae
Geschäftlich gereist
19. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sungbae
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
8/10 – Gut
Alejandra
Mit einer Gruppe gereist
24. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is very nice for the most part but some places need updating. Our bathroom door didn't close and the shower had some rust
.
Alejandra
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Bernella
30. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bernella
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Hoi peng
Geschäftlich gereist
23. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service. Accomodating and helpful. Will stay again for sure.
Hoi peng
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Rafael
10. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel. Very nice staff. Beautiful hotel.
Rafael
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
4. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This is the best hotel experience I’ve ever had
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Bob
Mit dem Partner gereist
1. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff and wonderful breakfast
Bob
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
2/10 – Ungenügend
Taisei
18. März 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with amazing views of the city from the roof top bar. Great at sunset. Staff is very attentive and friendly. Our room was very clean and quiet. The mattress, pillows and the blanket were excellent.
Marina
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
SYLVIE
12. Feb. 2023
SYLVIE
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
ZIYUAN
13. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ZIYUAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
10/10 – Hervorragend
Helmut
14. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helmut
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
6/10 – Okay
SAID
Geschäftlich gereist
25. Dez. 2021
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SAID
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
Ashley
Mit der Familie gereist
2. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ashley
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Krasimir
4. Juni 2021
Krasimir
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2021
Antwort von Severin Huerlimann am 22. Juni 2021
Dear Krasimir,
Thank you for choosing our hotel and for the fantastic rating. Head over to our website to stay alert on our latest deals. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future!
With warm regards,
Severin Huerlimann
General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
1. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Severin Huerlimann am 22. Juni 2021
Greetings from The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta!
Thank you for choosing our hotel and for taking the time to leave an excellent rating. Head over to our website to stay alert on our latest deals. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future!
With warm regards,
Severin Huerlimann
General Manager
10/10 – Hervorragend
young soon
23. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
최고의 서비스와 객실이였어요
young soon
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Severin Huerlimann am 22. Juni 2021
Greetings from The Hermitage!
It was a pleasure to have you staying with us. Thank you for choosing our hotel and for leaving such a positive feedback. We sincerely look forward to welcoming you back to the hotel again soon.
With warm regards,
Severin Huerlimann
General Manager
10/10 – Hervorragend
sang uk
28. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sang uk
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
10/10 – Hervorragend
Helene
25. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great stay at the Hermitage
We had an amazing stay with impeccable service. Food was excellent, bed very comfortable, and the staff extremely friendly. What else would you want? I also loved the location near the antique market: real treasure trove there!
Helene
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
10/10 – Hervorragend
Norie
28. Feb. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Norie
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
21. Feb. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Jan. 2021
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
4/10 – Schlecht
Terey
18. Dez. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terey
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
10/10 – Hervorragend
東京ダルマワンサ, ジャカルタ
Mit einer Gruppe gereist
12. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
クラシッな雰囲気がとても良かった
東京ダルマワンサ
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
8/10 – Gut
YOSUKE
Geschäftlich gereist
7. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
プライベート感のあるホテル
小規模でプライベート感があり快適に過ごすことができた。
YOSUKE
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
24. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 6. Okt. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for taking time and rating us. We are glad to know that our service meets your expectations. Looking forward to always welcoming you back. Thank you.
10/10 – Hervorragend
brett
24. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
brett
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 6. Okt. 2020
Dear Brett,
Thank you for staying with us and review us. We are glad to know that you enjoyed your time at our hotel. Looking forward to always welcoming you back. Thank you.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast Mengecewakan
Kecewa sm breakfastnya. Udah nunggunya lamaaa, rasanya ga enak pula. Minta air mineral aja lama bangeeet dikasihnya. Selebihnya sprti kamar, swimming pool, fitnes, rooftop sih keren emang.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 6. Okt. 2020
Dear Our Valued Guest,
Thank you for staying with us and your feedback. We regret to know that there were issues on your stay. It is uncommon condition happen to our guests. We really appreciate that you bring this to our attention so we might evaluate and improve the product and service. We promise that this will not happen again in the future. Looking forward to welcoming you back. Thank you.
10/10 – Hervorragend
Hiroto
13. Apr. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My wife, my daughters and I would like to thank you and your team to make our weeding anniversary memorable.
The hotel itself has the charms that is missing in most hotels of Jakarta.
Your personnel has this personal touch that makes someone stays really special (especially for special occasion)
Special thanks to your restaurant team for taking care of us and nadilah sabrina who made our stay very special by taking us around and giving some beautiful insight about the building history and the hotel.
They have made this hotel special and it will be from now on our reference in Jakarta for our friends who comes to visit us and for our special family occasion
With warms regards to you and your team
Charles Chevallier
Senior International Consultant
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
4. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Hotel was clean and all the staff were so friendly, definitely going back to stay again in the future!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Rohith
Geschäftlich gereist
20. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing stay. I'll be back!
Very friendly staff, amazing room, and very central location. My stay this week convinced me to come back here everytime I need to be in Jakarta!
Rohith
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
JEFF, SG
Mit einer Gruppe gereist
19. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heritage building with a lot of character. Good cockails
JEFF
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von The Hermitage Jakarta am 23. Jan. 2020
Dear JEFF,
Thank you for the review. Appreciate it!
Kind Regards,
8/10 – Gut
Peter Jan
12. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
We had a great stay. Staff is very friendly and helpfull.
Foodi is excellent.
Nice neihbourhood. Will love to stay again on my next trip to Jakarta
Peter Jan
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 19. Dez. 2019
Dear Peter Jan,
Thank you for your remark to our hotel. Looking forward to welcoming you back.
Kind Regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Dez. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 12. Dez. 2019
Dear our valued Guest,
Thank you for the review, we really appreciate it! Looking forward to always welcoming you back.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 27. Nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review. We really appreciate it!
6/10 – Okay
Shelley
10. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Average hotel, great food.
This Hotel would have been very grand in its 'hey day'. Although it has character it is also a little tired in parts. The roof top terrace was nice for sunset - but not easily accessible fro older or less physically able people.
Food in the restaurant and breakfast was excellent.
Shelley
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 27. Nov. 2019
Dear Shelley,
Thank you for you review. We really appreciate it! Looking forward to welcoming you back.