Bar auf der Dachterrasse, Blick auf den Pool, täglich geöffnet

Bewertungen von The Hermitage, A Tribute Portfolio Hotel, Jakarta

5 out of 5
The Hermitage, A Tribute Portfolio Hotel, Jakarta
Jl. Cilacap No.1, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

124 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
35 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 168 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches Hotel im Kolonialstil
Sehr nettes Personal und zuvorkommend. Die Räumlichkeit sehr gepflegt und sauber und sehr schönes Zimmer!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr netter Empfang. Schneller und guter Service. Sehr gutes Frühstücksbuffet.

8/10 – Gut

Han Peng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There were some minor issues and inconsistent level of service but hotel staff were prompt to rectify them. Nice heritage building with warm and helpful staff, especially F&B manager Bagus, and Nancy at the Club Lounge. Hotel is located in a quiet residential neighborhood and slightly off the shopping areas but very pleasant. Looking forward to return.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

BEE SOON

Mit der Familie gereist
Inconvenient location. The description stated that it is supposed to be 3 mins drive from 2 shopping malls but hotel staff told us there were no shopping malls nearby at all!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service was impeccable, breakfast and dinner buffet had lots of variety and were delicious, room was extremely clean and well-kept, and the rooftop bar offers an extraordinary view of the city. Very secure, always several personnel outside. If I had to complain about anything, it would be that the location isn’t walkable to much, but it’s right on the train line, so easy to get to Gambir or Jakarta Kota in a matter of minutes.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Trond, Chantilly

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel with excellent staff. They do all they can to make your stay a nice experience. It was good to get courtesy upgrade and be able to use the club food and drinks in the evenings.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

DIANA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Truly a place to recommend. However, breakfast spread needs to have more options.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Sungbae

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Alejandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is very nice for the most part but some places need updating. Our bathroom door didn't close and the shower had some rust .
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Bernella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Hoi peng

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service. Accomodating and helpful. Will stay again for sure.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Rafael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel. Very nice staff. Beautiful hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This is the best hotel experience I’ve ever had
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Bob

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff and wonderful breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

2/10 – Ungenügend

Taisei

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ご飯のサラダ?のキャベツが黒く変色しており、エレベーターから何から値段に見合った設備ではなかった。高級ホテルには見合わない部屋、料理で2度と利用はしないだろう。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with amazing views of the city from the roof top bar. Great at sunset. Staff is very attentive and friendly. Our room was very clean and quiet. The mattress, pillows and the blanket were excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

SYLVIE

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

ZIYUAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Helmut

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

SAID

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Krasimir

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2021
Antwort von Severin Huerlimann am 22. Juni 2021
Dear Krasimir, Thank you for choosing our hotel and for the fantastic rating. Head over to our website to stay alert on our latest deals. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future! With warm regards, Severin Huerlimann General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Severin Huerlimann am 22. Juni 2021
Greetings from The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta! Thank you for choosing our hotel and for taking the time to leave an excellent rating. Head over to our website to stay alert on our latest deals. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future! With warm regards, Severin Huerlimann General Manager

10/10 – Hervorragend

young soon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
최고의 서비스와 객실이였어요
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Severin Huerlimann am 22. Juni 2021
Greetings from The Hermitage! It was a pleasure to have you staying with us. Thank you for choosing our hotel and for leaving such a positive feedback. We sincerely look forward to welcoming you back to the hotel again soon. With warm regards, Severin Huerlimann General Manager

10/10 – Hervorragend

sang uk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great stay at the Hermitage
We had an amazing stay with impeccable service. Food was excellent, bed very comfortable, and the staff extremely friendly. What else would you want? I also loved the location near the antique market: real treasure trove there!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Norie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

4/10 – Schlecht

Terey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

東京ダルマワンサ, ジャカルタ

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
クラシッな雰囲気がとても良かった
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

8/10 – Gut

YOSUKE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
プライベート感のあるホテル
小規模でプライベート感があり快適に過ごすことができた。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 6. Okt. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking time and rating us. We are glad to know that our service meets your expectations. Looking forward to always welcoming you back. Thank you.

10/10 – Hervorragend

brett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 6. Okt. 2020
Dear Brett, Thank you for staying with us and review us. We are glad to know that you enjoyed your time at our hotel. Looking forward to always welcoming you back. Thank you.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast Mengecewakan
Kecewa sm breakfastnya. Udah nunggunya lamaaa, rasanya ga enak pula. Minta air mineral aja lama bangeeet dikasihnya. Selebihnya sprti kamar, swimming pool, fitnes, rooftop sih keren emang.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 6. Okt. 2020
Dear Our Valued Guest, Thank you for staying with us and your feedback. We regret to know that there were issues on your stay. It is uncommon condition happen to our guests. We really appreciate that you bring this to our attention so we might evaluate and improve the product and service. We promise that this will not happen again in the future. Looking forward to welcoming you back. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Hiroto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
コロナ対策
在宅勤務も疲れ果て、気分転換に1泊しました。宿泊客激減でサービス内容も限定されますが、通常なら有り得ない宿泊費。上質な空間で寛ぐ事ができました。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020

8/10 – Gut

Sun Young

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
쾌적한 환경에서 잘 지냈습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Devon

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Kavan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Jorgen, Huntington Beach, CA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice place to stay. Friendly staff. Convenient location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Gina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Y,WANG

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
従業員はみんなフレンドリーで気がきくし、掃除が行き届いてすごく綺麗でストレスなしで過ごしました。 セキュリティー面が徹底しており安心して滞在できました。 Expediaの手違いで朝食付いてない予約情報がホテル側に届いたようだが、予約確認メールを見せたらすぐ対応してくれました。朝食は美味しかった。 年末年始にもかかわらず、宿泊者が少なく、プールを貸切状態でした。 従業員たちのおかげて素敵な旅になったので、感謝でしかないです。
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My wife, my daughters and I would like to thank you and your team to make our weeding anniversary memorable. The hotel itself has the charms that is missing in most hotels of Jakarta. Your personnel has this personal touch that makes someone stays really special (especially for special occasion) Special thanks to your restaurant team for taking care of us and nadilah sabrina who made our stay very special by taking us around and giving some beautiful insight about the building history and the hotel. They have made this hotel special and it will be from now on our reference in Jakarta for our friends who comes  to visit us and for our special family occasion  With warms regards to you and your team Charles Chevallier Senior International Consultant
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Hotel was clean and all the staff were so friendly, definitely going back to stay again in the future!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Rohith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing stay. I'll be back!
Very friendly staff, amazing room, and very central location. My stay this week convinced me to come back here everytime I need to be in Jakarta!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

JEFF, SG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heritage building with a lot of character. Good cockails
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von The Hermitage Jakarta am 23. Jan. 2020
Dear JEFF, Thank you for the review. Appreciate it! Kind Regards,

8/10 – Gut

Peter Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
We had a great stay. Staff is very friendly and helpfull. Foodi is excellent. Nice neihbourhood. Will love to stay again on my next trip to Jakarta
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 19. Dez. 2019
Dear Peter Jan, Thank you for your remark to our hotel. Looking forward to welcoming you back. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 12. Dez. 2019
Dear our valued Guest, Thank you for the review, we really appreciate it! Looking forward to always welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 27. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We really appreciate it!

6/10 – Okay

Shelley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Average hotel, great food.
This Hotel would have been very grand in its 'hey day'. Although it has character it is also a little tired in parts. The roof top terrace was nice for sunset - but not easily accessible fro older or less physically able people. Food in the restaurant and breakfast was excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von The Hermitage, a Tribute Portfolio Hotel, Jakarta am 27. Nov. 2019
Dear Shelley, Thank you for you review. We really appreciate it! Looking forward to welcoming you back.