Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta

4 out of 5
Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta
Jl. Aipda K.S. Tubun No. 7 Slipi, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

8,0

Sehr gut

62 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
135 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
39 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 257 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Marcus

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Immer Zimmer waren Flecken auf den Kopfkissen und auf der Decke. An der Bettwand waren ebenfalls Spuren von dreck, die sich wacker über meine Zeit dort gehalten haben. An jedem Möbel waren mehrere abgeplatzte stellen. Es gab kein Möbelstück welches keine zeigte. Beim Frühstück wurden die Tische nur auf Nachfrage gereinigt, Besteck ebenfalls nur auf Nachfrage gereicht. Die Teller waren meistens genauso wie die Tassen, nicht sauber. Auf den Service musste man sehr lange warten.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes hotel in der Stadt
Ein sehr nettes hotel in der Innenstadt. Modern und komfortabel eingerichtet. Das Personal ist nett es gab keinen Grund zur klage

10/10 – Hervorragend

Kyoko

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s located not so far from the air port, and easy to get toll road to avoid traffic jam. The food was so nice!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

CHANGOH

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Timir

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Spencer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Budi

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Moe

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても良かったです。部屋は清潔で、シャワーはお湯も出ました。スタッフの方もとても丁寧でした。またジャカルタに行くことがあれば、ぜひ泊まりたいです。 Thank you:)
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Lia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

nobukata

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
全体に清潔でスタッフの対応も良い。 レストランが少ない。繁華街には少し遠いがタクシーは常駐しているので大丈夫。近くにコンビもある。 バスタブが欲しい。
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Saputra Maliner

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
整体挺不错的,菜品比较多,但是印尼的口味不太合适,酒店有点老,周围吃饭的地方基本很少,只有alfmart
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

nobukata

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
スタッフの対応は良い。 ただ途中で部屋の変更があり、説明が曖昧。 部屋のティシュがなかったり、フロントに連絡しても対応されない時もあった。朝食にもつとバリエーションが欲しい。
Aufenthalt von 15 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

4/10 – Schlecht

sebastian

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unpleasant experience
I was checked in at 10pm and the receiption told me that my requested type of room was not available. It needed more than 20 mins and they got me an old and smelly room with broken AC (not cold even we set at 10 degree C) I stayed several times in this hotel, and this one is the worst
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Ferra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotellet är bra och bekvämt. Rummet är lagomt stor och maten smakar goda. Mina barn känner sig jätteglad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

Fachrizal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
チェックインに時間がかかり過ぎる
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Stanley, Bandung

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff are the best! Every thins was clean and nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

8/10 – Gut

ramzuhri

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Rosana Rotani - Director of Sales am 16. Juli 2020
Thank you for your good respond. We are looking forward to welcome you again in Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta.

8/10 – Gut

ノブ, 京都

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
バスタブが無い。最終日にトラブル。12時から12時間、お湯が使用できないとの事前の連絡はあったが、12時間過ぎてもお湯が出ず、水も使えない、翌朝になってもお湯も水も使えなたった。
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

ノブ, 京都

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
接客態度は良い。 バスタブが欲しい。 常時タクシーが待機、便利。 タクシーはブルーバードで安全、安心。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rosana Rotani am 10. März 2020
Warm greeting from Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta, We are delighted to have your comment during your last stay with us. Bath tub will only available in our Family Suite, which only available in limited rooms. Should you need a room with bathtub, please contact the hotel for additional request. Thank you for your attention.

8/10 – Gut

Abner

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Rosana Rotani am 10. März 2020
Thank you for your good score. Have a good day.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
バスタブが欲しい。 冷蔵庫に有料で良いから準備して欲しい。 フロントで両替が出来ない。
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Rosana Rotani am 11. Feb. 2020
Thank you for giving us a review. We are grateful that you have given us some rooms for our improvement in the future. Nevertheless we have renovated our rooms and changed to shower instead of bath tub. We will always concern for guest feedback and satisfaction, therefore we make efforts to continues improvement. Thank you very much for your kind attention.

8/10 – Gut

Sanjeev

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff. Hotel was clean and rooms were impressive. All good. Only thing was it’s location Is not convenient.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rosana Rotani am 11. Feb. 2020
Dear Mr. Sanjeev, Thank you for giving us a review. We are grateful that you have given us a good comment on the hotel facilities and services Thank you very much for your kind attention.

8/10 – Gut

Fajar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Rosana Rotani am 13. Feb. 2020
Bapak Fajar yang terhormat, Terima kasih atas “rate review” Bapak Fajar. Kami akan berusaha keras untuk selalu dapat memuaskan semua stakeholder kami. Atas perhatiannya kami sampaikan banyak terima kasih.

4/10 – Schlecht

sunchai

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
i stay there for 4 night but blanket didn't change.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rosana Rotani am 11. Feb. 2020
Dear Mr. Sunchai, We appreciate your comment on the blanket. Actually we applied a "Green Tag" program, where we only change the blanket for the guest during stay if they put the "Green Tag" on the bed. Nevertheless, thank you for giving us a review. We are grateful that you have given us some rooms for our improvement in the future. And your preference to change daily blanket will be noted on your profile, so that on your next visit you can get expected services from us. We will always concern for guest feedback and satisfaction, therefore we make efforts to continues improvement. Thank you very much for your kind attention.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rosana Rotani am 11. Feb. 2020
Warm greetings from Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta. Thank you for choosing us as your accommodation during your recent stay in Jakarta. We are delighted to learn that your stay at Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta has been a pleasant one. Have a pleasant day.

8/10 – Gut

MAKOTO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Rosana Rotani - Revenue Manager am 5. Nov. 2019
Thank you for staying with us. We are looking forward to welcome you again in Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rosana Rotani - Revenue Manager am 5. Nov. 2019
Thank you for choosing Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta during your last stay in Jakarta. We do hope we could welcome you again in your next visit.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
저렴한 가격에 출장으로 묵기에 적당한 숙소 같습니다.
저렴한 가격에 출장으로 묵기에 적당한 숙소 같습니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rosana Rotani - Revenue Manager am 5. Nov. 2019
Thank you for staying with us during your business trip. We are glad that our service and facilities have met your expectation. We do hope to welcome you again in your next visit to Jakarta.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
So many choices for the buffet breakfast. Great place and location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Rosana Rotani - Revenue Manager am 29. Okt. 2019
Dear Guest, We are so delghted to hear that your experience has been great at Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta. We are looking forward to serve you again in the future. Thank you for your kind attention and have a nice day.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good response to request. Breakfast buffet is gorgeous. Very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Rosana Rotani - Revenue Manager am 29. Okt. 2019
Dear Guest, We are proud to have a perfect score based on your stay with us. Thank you very much for your kind attention and we are looking forward to welcome you again in Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Prachtig hotel met een mooie binnentuin met zwembad. Ondanks dat het midden in een drukke stad ligt, is daar niets van te merken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Rosana Rotani - Revenue Manager am 29. Okt. 2019
Dear Guest, We are very glad to hear that you enjoyed your stay here in Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta. We do hope we have another opportunity to welcome you again in the future. Thank you very much for your kind attention. Best regards,

10/10 – Hervorragend

LING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常好的酒店
CP值不錯的酒店,吃飯,交通都很方便,值得推薦
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not fit for a 4 star hotel
The bath towel are very old. The color is brownish, instead of the original white color. The cleaning service did not clean the room and the bathroom throughly. The bathroom was smelly.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
よかったですよ
部屋もきれいで、スタッフの接客もよかったです。ただ、周辺が非常に渋滞ですのでご注意ください。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Rosana Rotani am 30. Jan. 2019
Thank you for your perfect score. We will continue our hardwork to meet your expectation and looking forward to welcome you again in Hotel Santika Premeire Slipi Jakarta.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
日本人にはあまり知られていないローカル資本のホテルですが、 市内や空港へのアクセスも悪くないので重宝しています。 最近は、インドネシアでも全館禁煙のホテルが増えてきて、 同行者が喫煙者が居て、なおかつある程度リーズナブルで、日本人にも快適な ホテル、となると限られるので、このホテルは重宝しています。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
Antwort von Rosana Rotani am 30. Jan. 2019
Thank you for your comment. We are glad our hotel service and location meet your expectation. Looking forward to welcome you again in Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta.

10/10 – Hervorragend

Santhana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth the price
Overall enjoyed staying in this hotel. Worth the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Rosana Rotani am 30. Jan. 2019
Dear Mr/s. Santhana, thank you for your comment. We are glad our service and facilities met your expectation. Looking forward to welcome you again in Hotel Santika Premiere Slipi Jakarta.

10/10 – Hervorragend

Darius

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb place to get lazy and sleep all day
Sleep all day and i love the room. Stayed at the room all day and i love it!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Rosana Rotani am 30. Jan. 2019
Dear Mr. Darius, We are glad our bedding and our room are enjoyable during your stay with us. Thank you for your perfect score and looking forward to welcome you again next time.