Fassade der Unterkunft

Bewertungen von favehotel LTC Glodok Jakarta

3 out of 5
favehotel LTC Glodok Jakarta
LTC Glodok Building 8th Floor, Jl. Hayam Wuruk No. 127, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

7,6

Gut

74 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
157 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
72 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Selcuk

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Es liegt über einem Trade Center wo Made in China Artikel gehandelt werden. Dementsprechend bietet sich es an für die Handeltreibenden in diesem Hotel zu übernachten. Nichts für Touristen. ACHTUNG ——- KAKERLAKEN ÜBERALL ——- IN UNSEREM ZIMMER EKLIGE KAKERLAKEN, ÜBERALL EIER GELEGT. BiTTE NICHT BUCHEN - KakerlakenTRAUMA - ACHTUNG —- Zimmer haben keinen Ausblick. Man schaut auf eine Wand.
Antwort von Andi am 16. Mai 2024
Sehr geehrter Selcuk,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Ihre Erfahrung in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprach.Wir nehmen Ihre Anmerkungen sehr ernst, insbesondere in Bezug auf die Sauberkeit und das Auftreten von Kakerlaken. Bitte seien Sie versichert, dass wir umgehend Maßnahmen ergreifen, um diese Probleme zu beheben und sicherzustellen, dass unsere Zimmer den höchsten Hygienestandards entsprechen.Wir verstehen auch Ihre Bedenken bezüglich der Lage und des fehlenden Ausblicks. Unser Hotel liegt in einem belebten Handelszentrum, was für Geschäftsreisende praktisch sein kann, aber möglicherweise nicht ideal für Touristen ist.Wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt nicht angenehm war, und möchten uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten entschuldigen. Falls Sie weitere Details oder Anliegen haben, zögern Sie bitte nicht, uns direkt zu kontaktieren. Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben werden, Ihr Vertrauen in Zukunft wiederzugewinnen.Mit freundlichen Grüßen,Andi R – Geschäftsführer

8/10 – Gut

Giuseppe

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 26 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andi am 26. Jan. 2024
Dear Giuseppe,We would like to express our appreciation for taking the time to rate your recent stay at our hotel. Your feedback is important to us, and we value your decision to share your rating.While we noticed that you didn't provide specific comments, we hope that your overall experience met your expectations. If there are any particular aspects of your stay that you would like to share or if there are areas where we can enhance your experience, we would be grateful for any additional feedback.Thank you once again for choosing our hotel. We look forward to the opportunity to host you again in the future and aim to make your next stay even more enjoyable.Should you have any specific comments or requests, please feel free to reach out.Best Regards,Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis und Leistung stimmen absolut.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Andi am 4. März 2020
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Sehr erfreut zu hören, dass unser Hotelambiente und unser erschwinglicher Preis Ihren Erwartungen entsprachen. Wir bedanken uns sehr für die Unterstützung und freuen uns, Sie bald wieder hier begrüßen zu dürfen! Beste Grüße, Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Budgethotel
Gutes Budgethotel
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Andi am 23. Okt. 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Schätze es wirklich! Beste Grüße, Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal, gute Zimmerausstattung zu eimem günstigen Preis
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Andi am 4. Juli 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns während Ihres letzten Aufenthalts in unserem Hotel Bewertungen zu schreiben. Sehr froh zu wissen, dass unsere Mitarbeiter Gastfreundschaft, Zimmerausstattung, Kosten und Wert Ihren Anforderungen entsprachen. Wir freuen uns, Sie bald wieder zu sehen. Freundliche Grüße, Andi R - General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preiswertes Hotel, in Einkaufsgegend
Ein preiswertes Hotel über einem Elektronik-Einkaufszentrum. Das Hotel beginnt im 8. Stock und liegt in geschäftiger Umgebung. Die Zimmer sind geräumig und praktisch eingerichtet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Andi am 2. Nov. 2018
Sehr geehrter Gast, Wirklich zu schätzen die Zeit nehmen, uns Bewertungen während der letzten Aufenthalt in unserem Eigentum zu schreiben. Sehr froh, dass unser Hotel Lage zu wissen, Einrichtungen Umgebung, die Größe der Zimmer und Zimmerausstattung erfüllt Ihre Erwartungen mit erschwinglichen Preis. Wir freuen uns, Sie hier bei uns bald wieder zu haben. Beste Grüße, Andi R - Hotelmanager

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our favourite hotel - great rooms & breakfast
Clean, nice room. Breakfast is awesome!!! Favehotel is our new favourite in jakarta.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Andi am 22. Feb. 2018
Dear Marcel, Really appreciate for your time to write us positive reviews during recent stay at our property. Very happy to know that our cleanliness, nice room and breakfast presentation met your expectations. I will share the amazing comments to my entire team to always doing their best for maintain the standard service and product excellence to all guests. Looking forward to welcome you back again at favehotel LTC Glodok - Jakarta. Kind Regards, Andi Rizal - Hotel Manager

8/10 – Gut

Philipp, Oberhausen, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel nicht weit vom Zentrum von Jakarta. Gute Anbindung an den ÖPNV.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von Andi am 17. Sept. 2017
Lieber Philipp, Es ist sehr dankbar für die Zeit nehmen, um uns eine positive Bewertung zu schreiben und platzierte die 4-Sterne-Bewertung auf unserem Grundstück. Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut FTChotel LTC Glodok - Jakarta Freundliche Grüße, Andi Rizal - Hotel-Manager

8/10 – Gut

Matze

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist im achten Stock und es war ein bisschen schwer zu finden. Das Zimmer war in einem tollen Zustand und die Aussicht war klasse.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Andreas, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit tollem Preis Leisungsverhältnis
Hotel über einer Einkaufsmall (nur Werkzeuge) und einem Parkhaus im 8, 9 und 10 stock. Schöne Zimmer teilweise in Höhrweite diverser Moscheen jedoch in guter einigermaßen zentralen Lage. Zwei Aussichtsterrassen und sehr gute Wlanverbindung auch auf den Zimmern . - Geräumige Zimmer, jedoch nur teilweise mit Ausblick auf Lichthof,- dafür aber ruhig. Erreichbarkeit des Hotels etwas umständlich, weil die Aufzüge mit anderen Einrichtungen des Einkaufszentrum geteilt werden. Auch die Erreichbarkeit der Aufzüge ist weit entfernt der Hauptstraße und am Ende der Mall.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Uwe, Berlin

Gut: Personal & Service
Nettes Team in großem Gebäudekomplex
Das Favehotel befindet sich im 8. Stock eines Gebäudekomplexes in der Nähe des Taman Fatahilah. Das Hotel ist sauber, das Frühstück ist gut und die Terrassen im 8. und 9. Stock bieten einen schönen Blick über Jakarta.

8/10 – Gut

michael, tübingen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
nette leute hotel
aircon nicht regulierbar

8/10 – Gut

Torsten, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in Central Jakarta
Hotel sauber, sicher, zentral gelegen, Wifi, Loungebar und Restaurant; gutes Peis-Leistungsverhältnis

10/10 – Hervorragend

gast okt 2014, münchen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen
Sehr sauber; gute Lage; Einrichtung gut; Mitarbeiter geben gerne Tipps für Sightseeing (auch außerhalb von Jakarta). Habe den Aufenthalt sehr genossen! Werde das Hotel wieder wählen!

8/10 – Gut

Marcel, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit guter Lage zum Zentrum und Altstadt.

8/10 – Gut

Gast, Sachsen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Bad
Das Bad war super, das Personal höflich, nur leider an der Rezeption nicht immer hilfreich. Wakre-up-Call wurde von ihnen vergessen!

8/10 – Gut

Marcin Wilk, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lautes Zimmer, aber ansonsten vollkommen OK
Das Problem bei meinem Aufenthalt war, dass sich das Hotel direkt über einen Club befindet. Die erste Nacht war deshalb nicht mit Schlaf schnell zu rechnen. Am darauffolgenden Tag jedoch bekam ich ein Zimmer im 10. Stock, wo man die Musik nur noch periphär wahrnahm. Vom Preisleistungsverhältnis ist das Zimmer unschlagbar. Da ich mit meiner Freudin unterwegs war, hatten wir in der 1. Nacht leider nur ein Twin Bett Zimmer :( Das war natürlich wirklich doof, und überhaupt scheinen die allermeisten Zimmer kein Kingsizebett zu liefern. Die Umgebung ist sehr gut und die Zimmer und das Hotel sehr sauber. Das Personal ist sehr freundlich, aber das bin ich bei Fave bereits gewohnt.

8/10 – Gut

Postmeier, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes, zweckmässiges Hotel
Das Zimmer war sauber und nett eingerichtet. Gutes Frühstück. Im 8. Stock über einem schmuddeligen Einkauszentrum und Parkhaus. Die Umgebung wirkt auch schmuddelig ist aber relativ zentral gelegen. Sehr netter Service

6/10 – Okay

Hidemi

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Andi am 16. Mai 2024
Dear Hidemi,Thank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback and are sorry to see that your experience did not fully meet your expectations.If you have any specific comments or suggestions on how we could improve your stay, please feel free to share them with us. Your input is valuable as we strive to enhance our services and ensure a better experience for all our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying stay.Best Regards,Andi R - General Manager

4/10 – Schlecht

Hidemi

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
値段相応と思った方が良い施設が古いから故障が多く冷蔵冷凍車も無いので冷たい飲み物は自販機のみ!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Andi am 13. Mai 2024
親愛なるヒデミ様建設的なフィードバックをいただきありがとうございます。施設の老朽化や設備の不具合につきまして、ご指摘を賜りまして誠に申し訳ございませんでした。快適なご滞在をご提供できず、誠に申し訳ございませんでした。皆様からの貴重なご意見を伺い、改善の余地を探る貴重な機会です。今後もより良いサービスの提供に努めてまいります。 またのご利用をお待ちしております。よろしくお願いします。アンディ R - ゼネラルマネージャー

8/10 – Gut

Tia

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andi am 26. Jan. 2024
Dear Ms. Tia,We appreciate you taking the time to provide us with a rating for your recent stay at our hotel. Your feedback is important to us, and we are grateful for your engagement.While we noticed that you didn't leave specific comments, we hope your overall experience was positive. If there are any areas where we can improve or if you have suggestions for enhancement, please feel free to share your insights with us. Your input helps us in our ongoing efforts to provide the best possible service to our valued guests.Thank you once again for choosing to stay with us. We look forward to the opportunity to host you again and strive to make your next visit even more enjoyable.If you have any specific feedback or requests, please don't hesitate to reach out.Best Regards,Andi R - General Manager

6/10 – Okay

Hendrikus

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not so clean, but a great breakfast
Fave hotel is in the middle of Glodok, the Chinese quarter of Jakarta, which is intresting But the hotel is at the 8th floor of a big parking garage and industrial shopping centre. The room are on the 9th and 10th and thats is a separate elevator. It cost time to go from the street to your room. The room is not cleaned very good. There are a lot of small coackroches in the bathroom. The shower is one day hot and the other day not at all. The breakfast is cheap and very good. Personal is very friendly
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andi am 26. Jan. 2024
Dear Mr. Hendrikus,Thank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay at our Hotel. We appreciate your honest feedback, as it allows us to identify areas where we can improve and enhance the overall guest experience.We're delighted to hear that you enjoyed our breakfast offerings and found our staff to be very friendly. However, we are genuinely sorry to learn about the cleanliness issues you encountered in your room. Your concerns regarding the presence of small cockroaches and inconsistency with the shower temperature are taken seriously, and we assure you that we are actively addressing these matters with our housekeeping and maintenance teams.We apologize for any inconvenience caused by the location of the hotel within a parking garage and industrial shopping center. We understand that the separate elevator may be time-consuming, and we are exploring ways to improve the efficiency of this process for our guests.Your feedback is crucial to us, and we are committed to making necessary adjustments to provide a more satisfying experience for our guests. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, ensuring a more pleasant and comfortable stay.If there is anything specific you would like to discuss or if you have further details to share, please feel free to contact us directly.Thank you once again for your valuable feedback.Best Regards,Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Chichen

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andi am 26. Jan. 2024
Dear Chichen,We would like to express our gratitude for taking the time to rate your recent stay at our hotel. Your feedback is valuable to us, and we appreciate your engagement in providing a rating.While we see that you didn't leave specific comments, we hope your overall experience was positive. If there are any aspects of your stay that stood out or areas where we can improve, please feel free to share more details. Your insights are essential as we continuously strive to enhance our services.Thank you once again for choosing our hotel. We look forward to the opportunity to host you again, and we aim to make your next stay even more enjoyable.If you have any specific feedback or requests, please do not hesitate to reach out.Best Regards,Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Chichen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
cp值不錯
附近各式餐廳很多吃飯有很多選擇,目前捷運施工中,交通比較不方便
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andi am 15. Jan. 2024
尊敬的Chichen先生,非常感谢您的评价,我们很高兴得知您对我们的酒店整体评分为8/10,并感谢您分享了一些宝贵的意见。我们很高兴您对附近餐厅的多样性表示满意,让您有更多选择。同时,我们也注意到您提到了目前捷运施工,导致交通相对不方便的情况。我们对此感到抱歉,我们会密切关注交通状况,并确保为客人提供最新的交通信息。非常感谢您强调“cp值不錯”,这对我们来说是一种肯定,也是对我们不懈努力的认可。如果您有其他的建议或期望,我们将非常乐意听取。再次感谢您选择入住我们的酒店,期待在未来有机会为您提供更愉快的服务体验。祝您愉快!安迪·R - 总经理

4/10 – Schlecht

kwok, Summit

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andi am 26. Jan. 2024
Dear Kwok,Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback, and while we noticed that you did not provide specific comments, your rating is valuable to us.We regret if your experience did not meet your expectations, and we would like to learn more about any specific concerns you may have had during your stay. Your insights can help us identify areas for improvement and ensure a more satisfactory experience for our guests in the future.If you have any additional feedback or details you would like to share, please feel free to reach out. We value your input and are committed to addressing any issues to enhance our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more positive experience.Best Regards,Andi R - General Manager

6/10 – Okay

Wah Choon

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Kay Swee, Singapore

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
The location is ideal in town area but the surrounding is rather dusty and dirty with hawkers and heavy traffic.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Andi am 16. Dez. 2022
Dear Mr. Kay Swee,Thank you for being our loyal guest and taking the time to write us a review during your recent stay at our hotel.Very happy to know that our location met your requirements, however we would like to apologize for not exceeding your expectations about our hotel surroundings which is our hotel is attached in the LTC Building.Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.We certainly look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Best Regards,Andi R - General Manager

4/10 – Schlecht

Kay Swee, Singapore

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel location is ideal ,food centre 2nd flr, bank and proximity to Chinatown. Surrounding area safe. Maintenance of hotel is poor apparently due to lack of experience staff and regular inspection.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Andi am 27. Nov. 2022
Dear Mr. Kay Swee Tan,Thank you for your constructive feedback and thank you for being our loyal customer. We have taken note of your comments regarding your stay experience.Please accept my sincere apology and I will personally look into this for improvement. We realize that there are many things that need to be fixed to make it better in the future. Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.It is our pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months.I hope these issues are not a barrier to welcoming you back here soon so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely yours,Andi R - General Manager

4/10 – Schlecht

Kay Swee, Singapore

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Difficult to access to Hotel..MRT in process along main road. Hotel breakfast is poor. Staff appears inexperience. Variety lacking and quality is lacking
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Andi am 11. Okt. 2022
Dear Mr. Kay Swee,Thank you for taking the time to write us constructive feedback during your recent stay at our property. We have taken note of your comments regarding your stay experience.Please accept my sincere apology and I will personally look into this for improvement.We realize that many things we need to improve for better service in the future including staff development. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months.Regarding the comment about the MRT project in front of the LTC Building along the main road. We have access to the hotel by another road from the back side of the building. Please contact us to guide you how to get our hotel in an easy way to avoid the traffic and road diversion during the MRT project ongoing. We hope these issues are not a barrier to welcoming you back here in the future.Best Regards,Andi R - General Manager

10/10 – Hervorragend

katsuya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
lupin44
コスパ最高です。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Andi am 3. Okt. 2022
カツヤ様この度は当ホテルにご宿泊いただき、また、最近のご訪問の際に当ホテルのレビューをお寄せいただきありがとうございます。お役に立てて光栄でした。お褒めの言葉をいただき、誠にありがとうございます。私たちはあなたの親切な言葉を私たちのチームに共有しました.またのお越しをお待ちしております。よろしくお願いします、Andi R - ゼネラルマネージャー

8/10 – Gut

Wing Lok

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In general value for money but a lot of small insects like cockroaches
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Andi am 10. Juni 2022
Dear Mr. Wing Lok, Thank you for taking the time to write us positive and constructive feedback in regards to your recent stay at our hotel. We are happy to know that our cost and value met your expectations. However we have taken note of your comment about a lot of small insects in the room. Please accept my sincere apology and I will personally look into this for improvement. Currently we focus on special treatment of pest control coordinated with Building Management to work together in an integrated manner to get rid of insects in the hotel areas and the whole building of LTC Glodok Mall. We hope these issues are not a barrier to welcoming you back here and still consider staying with us again so that we can have a chance to provide you with a superior experience. Best Regards, Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Wing Lok

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

4/10 – Schlecht

Reanto

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Basic
Basic, not clean and service is non existent
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2022
Antwort von Andi am 29. März 2022
Dear Reanto, We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Please accept my sincere apology for your comments about aspects of the cleanliness and housekeeping that need standardization, I will personally look into these for improvement. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months. We certainly look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best Regards, Andi R - General Manager

2/10 – Ungenügend

adnan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
worst hotel in my life
never go there again
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Andi am 17. Dez. 2020
Dear Mr. Adnan, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Kind Regards, Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Staff very helpful with a good attitude. They respond positively and try to help solve a problem.
Aufenthalt von 20 Nächten im März 2020
Antwort von Andi am 6. Apr. 2020
Dear Our Valued Guest, Really appreciate for your positive feedback and thank you for staying with us. Very happy to know that our staff hospitality met your expectation. We look forward to welcoming you back here again soon! Best Regards, Andi R - General Manager

10/10 – Hervorragend

noname, 日本、東京

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
全て満足です。 部屋にドライヤーを置いてほしいです。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Andi am 23. März 2020
尊敬するお客様へ 正のフィードバックをありがとう。 皆様のお役に立てたことを嬉しく思います。お客様の親切な言葉を私たちのチームに伝えました。彼らはあなたが素晴らしい滞在をしてくれたことを喜んで伝えました。 お客様のご要望に応じて、ヘアドライヤーをご用意しておりますので、フロントまでお問い合わせください。 ここに戻ってあなたを歓迎することを楽しみにしています! 敬具、 アンディR-ゼネラルマネージャー

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
ふー
冷蔵庫が無い アメニティが無い
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Andi am 23. März 2020
尊敬するお客様へ 最近のご滞在中に時間を割いてレビューをお送りいただきありがとうございます。 チーム全体を代表して、あなたの期待を超えないことをお詫び申し上げます。 お客様の満足は私たちにとって重要であり、私たちはあなたが私たちに提供したフィードバックを使用して、将来のゲストにより良い体験を提供できるように改善を実装します。 私たちがあなたに優れた体験を提供する別の機会を得ることができるように、あなたが再び私たちと一緒にいることを検討することを願っています。 敬具、 アンディR-ゼネラルマネージャー

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
コストパフォーマンス良かったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Andi am 4. März 2020
尊敬するお客様へ 肯定的なフィードバックをいただき、ホテルに5つ星の評価スコアを付けていただきありがとうございます。 サポートに感謝します! 宜しくお願いします、 アンディR-ゼネラルマネージャー

6/10 – Okay

KelvinSIau, Singapore

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
The hotel staffs are very friendly. Its just opposite the police station and Clinic. Lobby is located at 8 floor and below is a Trade centre shopping mall which sell alot of commerical Heavy machinery. The hotel abit run down. the door does not close tight. it will only close tight when you need some force to slam the door which make a lot of noise and will disturb the rest of the guest staying there. The rain shower joint leaking water.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Andi am 3. Feb. 2020
Dear KelvinSIau, We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We greatly appreciate you comments about of the room facilities that need improvement and standardization. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months. We look forward to having you here again in the future! Best Regards, Andi R - General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
良い点はスタッフの応対。これはとても良い。 部屋は最悪。部屋の隅は全く掃除されていない、シーツに毛がいくつか落ちている、ゴキブリが沢山welcome対応。室外機によりラックが震えており半端なくうるさい。部屋まで非常に遠い。 朝食はシリアル、ごはん、パン、フルーツ、サラダ。生ものには虫が少々たかっているので 気を付けてください。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Andi am 3. Feb. 2020
大切なお客様へ 建設的なフィードバックをありがとう。 滞在体験に関するコメントをメモしました。 心からおaび申し上げます。これを改善するために個人的に検討します。 近い将来、お客様をホテルにお迎えできることを楽しみにしています。 敬具、 アンディR-ゼネラルマネージャー

10/10 – Hervorragend

Nob

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Almost all thing in hotel was good.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Andi am 24. Jan. 2020
Dear Nob, Thank you for taking the time to write us positive review during your recent stay at our property. We really appreciate your support! Best Regards, Andi R - General Manager

2/10 – Ungenügend

BEE SAN

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Andi am 6. Jan. 2020
Dear BEE SAN, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Kind Regards, Andi R - General Manager

10/10 – Hervorragend

Rudy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Housekeeping must put more attention on many thing
Housekeeping must put more attention on cleaning hair from shower room, replace tissue when it has finished, wash glasses, refill soap when it is finished, change bed sheet regularly.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Andi am 31. Dez. 2019
Dear Mr. Rudy, Really appreciate for your constructive feedback and thank you for staying with us. We have taken note of your comments regarding your stay experience. Please accept my sincere apology and I will personally look into this for improvement. We certainly look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best Regards, Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Andi am 26. Nov. 2019
Dear Our Respected Guest, Thank you for the four-star rating score on our hotel. We really appreciate your support! Best Regards, Andi R - General Manager

10/10 – Hervorragend

Engracia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Andi am 13. Nov. 2019
Dear Engracia, Thank you so much for the five-star rating score on our property. We really appreciate it! Best Regards, Andi R - General Manager

10/10 – Hervorragend

TOMMY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fave Hotel LTC
menginap di Fave Hotel adalah suatu pilihan yg tepat, Berhubung Pesawat Ku didelay, dan terpaksa Aku Cek in Sampai Diatas jam:12 Malam pun Reception dgn sabar menunggu kedatangan aku tengah malam, terima kasih Fave hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Andi am 5. Nov. 2019
Dear TOMMY, Sangat menghargai atas ulasan positif dan menempatkan skor 5 bintang terhadap hotel kami. Dengan senang hati kami akan menantikan kedatangan Anda berikutnya. Salam Hormat, Andi R - General Manager

8/10 – Gut

Edgardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La plaza del terror
La plaza donde se ubica es horrible, es algo complicado el acceso desde la calle como peatón, pero está cerca de varias atracciones como el café Batavia. La estación del Bus está muy cerca y es fácil de utilizar.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Hussain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Andi am 7. Aug. 2019
Dear Hussain, Thank you so much for taking the time to place a four-star rating score on our property. We hope to see you again soon! Best Regards, Andi R - General Manager

6/10 – Okay

Fong

Verbesserungswürdig: Personal & Service
NO to additional pillow!
On my first night, I asked for an additional pillow. Housekeeping turned me down by saying that they were having additional guests. Then I asked what about tomorrow. The answer was NO. Then I asked, what about the night after tomorrow. The answer was still NO!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Andi am 7. Aug. 2019
Dear Fong, Thank you for your constructive feedback. We have taken note of your comments regarding your stay experience. Please accept my sincere apology and I will personally look into this for improvement. We certainly look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best Regards, Andi R - General Manager