Lobby

Bewertungen von Arion Suite Hotel Kemang

4 out of 5
Arion Suite Hotel Kemang
Jl. Kemang Raya No. 7, 7, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

8,0

Sehr gut

15 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
14 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Abdallah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Eki Ahmad Zaki General Manager am 3. Mai 2024
Dear Mr Abdallah,Thank you for your feedback , we look forward to welcoming you back in the future.Thank You.Sincerely,Eki Ahmad ZakiGeneral Manager

4/10 – Schlecht

HIDEO

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Eki Ahmad Zaki General Manager am 13. Feb. 2024
Dear Hideo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Arion Suites Hotel Kemang. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies regarding your booking experience.At Arion Suites Kemang, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Eki Ahmad ZakiGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Natalie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Eki Ahmad Zaki General Manager am 13. Feb. 2024
Dear Mrs Natalie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Arion Suites Hotel Kemang. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies regarding your booking experience.At Arion Suites Kemang, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Eki Ahmad ZakiGeneral Manager

6/10 – Okay

Andrew

Gut: Sauberkeit
Old hotel need a help
We stayed at this hotel 15 years ago and this place was great. But last week, we can see that the hotel is running down and this is based on few things. Toilet seat is stained & water running all night to fill up the tank, leak at the shower water also drip all night, the wash basin don't get clean properly, if you sit on the toilet you can see the edge is black with mould. The safety box has no power, so unuseable. The lobby has loads of mosquitos. There is no hand towels, towels provided show wears (used to be white now is grey). The good thing about this place is staff are friendly and helpful. Location is great.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Yosef

Gut: Personal & Service
Un faux ****
Un faux quatre étoiles. Pas de petits serviettes ni débarbouillettes et aucun sèche cheveux dans la salle de bain. Qualité de savon et shampoing est très basses. La carte clé est souvent non fonctionnel et s’il faut laisser à côté de la porte d’entrée cela coupe l’électricité et la chambre devienne chaude. Déjeuner trop cher, jus de fruit dilué et aucun napkin sur la table. Piscine sur le toit qui manque d’entretien et de ménage, douche extérieure sale et magot partout sur le passage. Cet hôtel est en manque d’amour et d’attention.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

Kang

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
욕실 물내림불량. 세면대 불결
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Hotel Managament am 12. Mai 2022
Dear Mr Kang , Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, we do apologized for the inconvenience things during your stay. We thank your for your comment and we will do our best to improve our service on your next arrival stay. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

6/10 – Okay

JINWOO

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

BYUNGJOON

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Romilon

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mantep
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

eri

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast need to be upgrade
Everything was perfect..I stay there in the beginning of December 2019 about 6 nights and I also spent the New Year’s Eve there also.. The minus thing about the hotel is the breakfast..every days is the same menu
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Management am 12. Mai 2022
Dear Mr Eri, Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, we do apologized for the inconvenience things during your stay. We thank your for your comment and we will do our best to improve our service on your next arrival stay. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

4/10 – Schlecht

Joachim

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Smells bad from smoking all over the place Breakfast is tastless even the indonesian food
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Management am 12. Mai 2022
Dear Mr Joachim, Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, we do apologized for the inconvenience things during your stay. We thank your for your comment and we will do our best to improve our service on your next arrival stay. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

10/10 – Hervorragend

Renny

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
あのあたりでは一番です。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Hotel Management am 12. Mai 2022
Dear Mr Anonymous, Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, We thank your for your comment and it matters most for us to know that our guest are thoroughly satisfied with their experience. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

10/10 – Hervorragend

Mikolaj

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A decent hotel in Kemang. Nice small rooftop pool is definitely the highlight (although they never had poolside towels, so worth taking a towel from your room). The gym equipment needs updating. Superior room was decent size and had everything required for a comfortable stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Management am 12. Mai 2022
Dear Mr Mikolaj, Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, we do apologized for the inconvenience things during your stay. We thank your for your comment and we will do our best to improve our service on your next arrival stay. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Norman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Norm's Saturday Night.Out.
Very well run hotel close to Irish bar where I watched 2 Rugby matches and 2 Football matches and saw Liverpool trounce Arsenal.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

ani.w

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy check in & great costumer service /stuffs,the only had problem when checked out @4am calling for bellhop /front desk no one answering to help us with 7 luggage until we at the lobby .but overall everything was great .. thank u
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Eric, Warren, MI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was excellent and the service was second to none. Based on value alone I would greatly recommend this property.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

DoS, Cimahi

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Generally the hotel is good, but there is a problem in the bathroom because the exhaust fan in bathroom was not work...
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good room old concept socket for charger not reach available room WiFi only for local network laundry bit late breakfast standard friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Cosy hotel with off-beat location among street foods and cafes.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Upon check In so well and Nice Staff, good property and clean enough oN junior suite ( spacious ). Room not good view but good Room. When Ramadhan they serve Room Service for sahoor. Good hotel. Keep it up !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room missing towels and other amenities. Security Staff not friendly. Breakfast did not look very good.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good price for a great location. Staff always friendly. Only negative point was the complete inflexibility about breakfast, insisting that you pay for the full buffet even when you don't want it - 200,000 rupiah for a piece of toast and cup of coffee is ridiculous! Luckily, there's a great little cafe (Poach'd) just a couple of doors down...
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Boutique hotel with sufficient facilities, clean and presentable with courteous staff. Great location despite the traffic
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

DAESIK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

FAZIDA

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had an amazing stay at this hotel. super comfy bed specially the pillows were amazingly comfortable. Nice area, good food, overall 10/10
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Thibault

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Petit Coin de Paradis bien placé dans Jakarta
Ce fut un magnifique séjour avec l'ensemble des prestations attendues: de l’accueil au petit déjeuner, tou était parfait! L'hotel est très bien situé et silencieux... Ce qui est un luxe au sein de Jakarta! Si vous avez une halte à faire dans la ville, je vous y conseille d'y séjourner =)
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Beruskapal, Kuala lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel located at McD and KFC. Easier to find food
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Matheys

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

Noor Ashikin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth it stay
Reasonable price and very comfort place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

nick, amsterdam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fraai hotel
Nette, schone kamer. Prima zwembad en Sauna, vooraf Sauna boeken. Eten lekker. Geen ontbijt gehad. De Ierse kroeg, 100 meter verderop, moet jebezocht hebben. Mac en starbucks binnen 500 meters. In kleine mall ook een Thai, Japans en Chinees. Prijzen in hotel voor eten absurd hoog
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018