Außenpool, geöffnet von 06:00 Uhr bis 18:00 Uhr, Liegestühle

Bewertungen von Aloft South Jakarta

4 out of 5
Aloft South Jakarta
Jalan TB Simatupang, Kav 8-9, Cilandak, Pasar Minggu, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

9,2

Wunderbar

18 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
8 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 28 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Bharat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice decent property with friendly staff.. food is good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

SHIRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフが親切で、朝食が美味しかった。
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Stanley

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
なるべく長く滞在したかった!
ジャカルタ中心から離れているがその分快適に過ごすことができた。 滞在中外出せずにずっとホテルにいたくなった。窓からの景色、大好きです。 他のアロフトにも泊まりましたが一番好きです!ルームサービス、朝食、屋上のバーどれもホスピタリティに溢れていました。
部屋
窓からの景色、インドネシアの国旗の様
ルームサービス
ルーフトップのバーとプール
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Stanley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are always ready to help and serve!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mokri Onn, PASIR RIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hote with beautiful scenery
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Taibah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von OW am 2. Okt. 2023
Hi Mr. Alhazame,Thank you for giving us great score and we are glad to know that you enjoyed your stay thus far.We will ensure to keep this kind of service to all of our guests and make sure all the guest needs are fulfilled. If you are planning to travel again to Jakarta, we are happy to welcome you back again here at Aloft South Jakarta. thank youCheers,Aloft South Jakarta

10/10 – Hervorragend

HYOJIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von OW am 12. Sept. 2023
Dear Ms. Hyojin,Thank you for sharing your experience during your stay at Aloft South Jakarta.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you back hee again at Aloft South Jakarta.Cheers,Aloft South Jakarta

8/10 – Gut

Masahiko, Kobe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is still new so the facility is good condition and room is big and confortable. I took a dinner in the restaurant and wanted a bit wider selction for Indonesian food more. It is recomendable.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von OW am 14. Aug. 2023
Dear Masahiko San,Greetings from Aloft South Jakarta,Thank you for sharing your experience with us and we are happy to know that you enjoy your stay thus far. We are looking forward to welcoming you back here at Aloft South Jakarta.Best regards,Aloft South Jakarta

10/10 – Hervorragend

Stanley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All was good as it always is.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von OW am 4. Aug. 2023
Thank you for the compliment and we are looking forward to welcoming you back at Aloft South Jakarta.

10/10 – Hervorragend

Stanley

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We always stay at the Aloft because it's near our family and the stuff are always ready to help with any need you have.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von OW am 4. Aug. 2023
We are happy to know that you have a great experience with us and we are looking forward to welcoming you back at Aloft South Jakarta.

8/10 – Gut

wee choo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von OW am 4. Aug. 2023
Thank you for staying with us and we are looking forward to welcoming you back at Aloft South Jakarta.

10/10 – Hervorragend

Stanley

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff are always smiling and so helpful with any need that comes up. We live everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Okti W am 25. Mai 2023
Dear Mr. Stanley,Thank you for sharing your experience during your stay with us. We are delighted to know that you enjoy your stay. Looking forward to welcoming you back here again at Aloft South Jakarta.Cheers,Aloft South Jakarta

10/10 – Hervorragend

Thesis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von OW am 4. Mai 2023
Dear Mr. Thesis,Greetings from Aloft South Jakarta,Thank you for sharing your experience during your stay with us. We are happy to know that you enjoyed your stay.We are looking forward to welcoming you back here again soon.Best regards,Aloft South Jakarta

8/10 – Gut

Subrahamanya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is decent the staff hospitality is very friendly and great. But there are lots of areas that can be improved. They didn’t communicate well for airport pick up and drop initially they said it was free and then they charged saying it was done by a trainee; which is not acceptable if you want to run hotel professionally to high standards; lift timing program is very bad need to wait for min 3-4 minutes.
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2023
Antwort von Arif am 9. März 2023
Dear Mr. Subrahamanya ,Warmest greeting from Aloft South Jakarta...We apologize for the inconveniences you had while staying here. We would like to make sure that we will improve our service and quality, especially in lift issue and guest services.We sincerely hope to have another opportunity to welcome you back in our property, thank you.Warm Regards,Arif CahyonoAloft South Jakarta

10/10 – Hervorragend

MOHAMAD AMIN ARIFF

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von OW am 27. März 2023
Dear Mr. Amin Ariff,Thank you for sharing your experience during your stay with us.We are looking forward to welcoming you back here again at Aloft South Jakarta. Thank youBest regards,Aloft South Jakarta

10/10 – Hervorragend

Stanley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked everything and especially, the staff, the room and the breakfast buffet. We don't get to visit Jakarta often but when we do this is our first choice.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von OW am 28. Nov. 2022
Dear Mr. Stanley,Warmest greetings from Aloft South Jakarta,We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We thanked you for all the compliments and will cascade this to our team members.We are looking forward to welcoming you back here soon and please feel free to buzz us anytime should you need our extended assistance.Have a great day!Sincerely yours,Aloft South Jakarta

6/10 – Okay

Sang Hak

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
차소리가 아침부터 시끄럽고 주변에 갈곳이 마땅치많음
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Sienny Zhou am 12. Nov. 2022
Hi Mr SangThankyou for taking your time to write a review for us. We would like to apologize for the incovenience happened during your stay, and we appreciate your opinion so we could improve our service. This noisy matter already being relayed to department related to be taken care of. Once again, we do apologize and hopefully we could served you better in the future in your next stay. Thankyou so much.Sincerely,Aloft South Jakarta Management

10/10 – Hervorragend

Stanley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was in great shape and I guess almost new.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Okti Widyaningrum am 14. Juni 2022
Dear Mr. Stanley, Warmest greetings from Aloft South Jakarta, Thank you for the review and yes indeed that our hotel is the newest international chain hotel in the area. We are happy that you have an enjoyable stay with us and we look forward to welcoming you back again in the near future. Thank you and regards, Aloft South Jakarta

10/10 – Hervorragend

ROY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Anisa Barley am 14. Okt. 2020
Wish you had an awesome stay here. Can't wait to welcome you again!