Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von NH Luz Huelva

4 out of 5
NH Luz Huelva
Al Sundheim 26, Huelva, Huelva

Bewertungen

8,0

Sehr gut

62 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
89 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
38 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 206 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Preis-/Leitungsverhältnis
Sehr gutes Preis/Leistungsverhältnis (Das Zimmer hat 69€ gekostet). Geräumiges Zimmer, sehr gutes Bett
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Heike

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von NH LUZ HUELVA am 8. Juni 2023
Buenas tardes, Queremos darle las gracias por tan buena valoración y esperamos volver a darle la bienvenida en nuestro hotel muy pronto. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Hilker Josef

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles war so wie man es von einem guten hotel erwartet.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von NH LUZ HUELVA am 29. Aug. 2020
Dear Mr. Hilker Josef, Thank you very much for sending us your evaluations regarding your recent stay at NH Luz Huelva. We are happy to know that you enjoyed our renovated facilities and services, we will be delighted to welcome you again in future stays. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut gelegenes Stadthotel, schöne Zimmer mit guter Matratze, freundliche Mitarbeiter, sehr gutes umfangreiches Frühstückbuffet.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019

4/10 – Schlecht

Stefan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nur das Frühstück war top
Hatten eine sehr laute Baustelle vor dem Zimmer. Das Badezimmer ist in die Jahre gekommen. Das Parkhaus ist mit 20Euro deutlich überteuret. Sehr enge Platzverhältnisse und kompliziert mit Tor öffnen,... Das Morgenessen war gut mit grosser Auswahl
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Feryal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
What was great: Clean, spacious rooms, great breakfast options, great service all around. What was not so great: It was 78-80 degrees in Huelva (in March) for the days we stayed there. The room was an oven and there was no A/C. When we contacted the reception, they told us that the A/C is only turned on in the summer months. Our only option was to open the window (to a balcony) which is nice, but on the warmer days, there were also mosquitos, as windows in this hotel don't have screens. For a 4-star hotel, I'd expect an option of A/C and Heat all year-round.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Lola QSoul Nh Luz Huelva am 18. Apr. 2024
Dear Feryal,The satisfaction of our guests is a primary goal for NH Hotel Group, therefore we regret your dissatisfaction regarding your recent stay at the NH Luz de Huelva hotel.We extend our sincerest apologies to you. As you were told at reception, the air conditioning failure was a one-time incident. We are in the process of installing it and it is made by an external company, and for this the cooling tower had to be off for three days.We hope that this situation has not caused any further damage and we trust that you have understood our explanations in this regard. Reiterating our apologies and hoping that you will trust us again, I take this opportunity to send you a cordial greeting.

10/10 – Hervorragend

Kevin, River Ridge

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly and accommodating. Room was available for early check-in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lola QSoul Nh Luz Huelva am 13. März 2024
Dear Kevin,First of all, thank you very much for choosing us to enjoy your stay in Huelva, as well as for sharing your evaluation of your stay with us.We are very happy to know that we were able to leave you with a positive feeling about our hotel and that, in general, your stay with us was to your liking. We hope to welcome you again soon. Receive a cordial greeting

4/10 – Schlecht

loic

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
trop cher pour les prestations proposées
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Carlos andrés

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
todo bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
bien todo, excepto acceso.
Todo muy bien, excepto por la incomodidad a la hora de dejar el coche para subir el equipaje, que hay que dar toda la vuelta al edificio para coger la rampa, y el escaso espacio para vehículos que hay en el parking de pago del hotel, que nos obligó a utilizar una plaza muy estrecha.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Sergio R

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
goed verzorgt hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. ook het ontbijt was goedverzorgd. Allen parkeren is beperkt en prijzig 19,90 euro per dag.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von NH LUZ HUELVA am 4. Okt. 2023
Dear guest,Thanks for your time to give us your opinion, and your trust in our hotel for your stay in Huelva. We hope to see you your next time in the city.Best regards

10/10 – Hervorragend

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value hotel close to city centre
I stayed 1 night in this hotel. Its located very close to the railway station, and as Huelva city is not that big, it’s convenient to see all the attractions. The hotel is a bit dated from the outside, but it seems to have been upgraded inside and the room was very modern, with a great shower and a very comfy bed. I would recommend this hotel and also Huelva which is a lovely city.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von NH LUZ HUELVA am 4. Okt. 2023
Dear guest,Thanks for your trust in our hotel for your stay in Huelva. We inform about your good opinion all hotel staff. Is a pleasure for us to receive comment like yours.We hope to see you your next time in Huelva

10/10 – Hervorragend

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sin queja
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von NH LUZ HUELVA am 4. Okt. 2023
Buenas tardes,Nos alegra que su estancia fuese favorable y le agradecemos el tiempo que nos ha dedicado para transmitirnos tan favorable valoración.Un saludo

8/10 – Gut

Antonio

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Actualizar puertas ; en su totalidad de las habitaciones. El aparcamiento antiguo. Instalar un mando a distancia Gracias
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Lola QSoul NH Luz Huelva am 7. Aug. 2023
Estimado Antonio,Muchas gracias por dedicarnos su tiempo y por valorarnos de forma tan positiva a pesar de las incidencias que menciona.Tomamos nota de sus comentarios para profundizar en esos aspectos, ya que consideramos el descanso un requisito indispensable para una agradable estancia.Sentimos las molestias causadas con el estacionamiento. El parking del hotel es pequeño y se completa con facilidad, no obstante a 150 metros del hotel se encuentra el parking de la estación de renfe y el parking Casa Colón.Quedamos a su entera disposiciónUn saludo

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Average but predictable NH experience. Nothing special about Huelva or this Hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Lola QSoul NH Luz Huelva am 7. Aug. 2023
Dear Paul,Thank you very much for the time spent in our channels depositing your impressions about your stay in Hotel NH Luz Huelva. Your opinion is valuable to us because it helps us to improve and it motivates us to continue growingSincere Regards

8/10 – Gut

Ricardo

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

juan carlos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel grande y agradable. Buena opción.
Difícil aparcar en el exterior. Hotel emblemático de Huelva. Habitación amplia y cómoda, colchón muy bueno. El aire acondicionado no se puede regular. Dejan agua y un vale para un par de bebidas en el bar, de cortesía. Personal agradable y que te hace sentir bien. Para el próximo año tendrán una piscina en la terraza. Muy recomendable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jaime

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Estupendo hotel con una ubicación excelente. El trato del personal muy bueno y totalmente recomendable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Lola QSoul NH Luz Huelva am 7. Aug. 2023
Estimado Jaime,Gracias por elegir nuestro Hotel Nh Luz Huelva como opción de alojamiento en la ciudad.En Nh Hotel Group trabajamos cada día para que nuestro clientes tengan una estancia agradable y puedan llevarse de ella buenas sensaciones y recuerdos, por ello nos alegra saber que así les ocurrió a usted.Quedamos muy agradecidos por todas las palabras positivas que nos ha dedicado, pero especialmente las referidas a nuestro personal.Esperamos volver a verle pronto por nuestro hotel.Reciba un cordial saludo.

10/10 – Hervorragend

Nini Johana

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
El personal muy amable y servicial, muy buen situado, cerca al centro.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Jose

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Pilar

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Javier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Philip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super location, so near train station and easy walk to main plaza and pedestrian shopping street. Staff very helpful and friendly. Room very spacious and excellently renovated. Every room should have a coffee machine, not just premium rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Juan Pedro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Me parece increible que pongan habitaciones al lado del gimnasio y muy temprano te despierte la cinta de correr porque alguien está usando el gimnasio.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

6/10 – Okay

Mehran

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Miguel

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von NH LUZ HUELVA am 26. Dez. 2022
Estimado Miguel, Queremos agradecerle su tiempo en darnos su opinión sobre la estancia con nosotros. Esperemos volver a tenerle en nuestro hotel si decide volver a visitar la ciudad. Reciba un cordial saludo,

6/10 – Okay

Monica Payan

Mit dem Partner gereist
Mal aislamiento, mucho ruido en la habitacion a causa del trafico
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Nh Luz Huelva am 1. Nov. 2022
Estimado cliente, Gracias por darnos su opinión tras su última estancia en la ciudad. Lamentamos que su estancia no fuera del todo plena a causa del ruido del tráfico. Si decide volver a visitarnos, para nosotros será un placer recibirle y darle la bienvenida.Reciba un cordial saludo,

2/10 – Ungenügend

Liberto

Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

CHRISTOPHER

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good, but small details are overlooked
Overall this was a nice hotel. Great location and nice terrace and bar (when there are staff available to order drinks that is). However this 4 star hotel misses the mark on minor details, for example: - The air conditioning in the room was weak - I was unable to access my own terrace because the door was jammed - Half the power sockets in the room didn't work - The power sockets in the bar and restaurant didn't work - I had to get a replacement key for my room twice a day as they consistently stopped working - The gym was underwhelming; the dumbell rack was only half stocked and the air conditioning didn't work Having said that, the location and the nice bar and terrace made for a nice stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Juanjo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Javier

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
8/10
En mi opinión no es un hotel de 4 estrellas, El personal del hotel y la atención fue de 10, inmejorable. El desayuno muy bueno y recomendable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

José R

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von NH LUZ HUELVA am 20. März 2022
Estimado Sr. José R, Muchísimas gracias por elegirnos para su estancia a Huelva, agradecemos valoraciones como la suya y esperamos volver a verle pronto. Reciba un cordial saludo.

8/10 – Gut

Nicolas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von NH LUZ HUELVA am 20. März 2022
Estimado Nicolas, Muchísimas gracias por elegirnos para su estancia a Huelva, agradecemos valoraciones como la suya y esperamos volver a verle pronto. Reciba un cordial saludo.

8/10 – Gut

Nicolas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von NH LUZ HUELVA am 20. März 2022
Estimado Nicolas, Gracias por confiar en nosotros y agradecemos nos haya elegido como hotel para su estancia en Huelva. Es un honor que nos dé tal puntuación, pues es lo que queremos conseguir, que nuestros clientes se sientan como en casa. Esperamos volver a verle de nuevo. Reciba un cordial saludo.

8/10 – Gut

Kevin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good location but a bit worse for wear
The location is excellent but the hotel itself has seen better days. The furniture in our room had a cigarette burn, the ceiling near the bathroom was beginning to sink in due to water damage, and we could feel springs through the mattress. Serviceable for a short stay but by no means luxurious.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Habitaciones amplias y silenciosas. Hotel confortable
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

4/10 – Schlecht

Mia

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not value for money
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

jose luiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel antigo porém, confortável....o senão é que quarto que fiquei necessitava de uma manutenção em seu teto no último andar.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel urbano agradable
Hotel renovado, muy limpio y cómodo. Parece un hotel de negocios. Cama muy cómoda.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

Sameer

Not up to normal NH standards!
This hotel needs review by the franchise NH. The AC system was broken - no one bothered to notify. They use Covid as an excuse to not place notices for telephone dialing numbers (they could easily place stickers or laminated sheets). The staff shouted at me across the hall to put on a face mask (as if I was committing a crime!) and with complete disrespect. The receptionists made excuses for the broken AC system, instead of just apologizing. Finally the WIFI was terrible - barely 1-2mbps up and down..impossible to work or sync anything. On a positive side, the desk and bed were good. Finally check in was extremely slow - even though we filled out ahead of time and the receptionist made my daughters sign papers (11 and 14) which is not even legally binding in any place in the world! Completely clueless. Sorry NH - I'm usually a big fan, but this Huelva property needs an internal review.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Neville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von NH LUZ HUELVA am 29. Aug. 2021
Estimado Cliente, Queremos darle las gracias por dedicarnos unos minutos de su tiempo, nos alegra saber que cumplimos con sus expectativas durante su estancia. Nos alegraría mucho volver a recibirle en nuestro hotel en su próxima visita a la ciudad. Reciba un cordial saludo,

8/10 – Gut

Xavier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Me gustó la amabilidad del servicio y las habitaciones renovadas. No me gustó nada y lo veo muy importante el colchón, muy incomodo.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

8/10 – Gut

henri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
BIEN
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von NH LUZ HUELVA am 30. Apr. 2021
Estimado Sr. Henri, En primer lugar agradecerle enormemente por elegirnos para disfrutar de su estancia en Huelva, así como por compartir su valoración de la estancia con nosotros. Nos alegra mucho saber que hemos sido capaces de dejarle una sensación positiva sobre nuestro hotel y que su estancia con nosotros haya sido de su agrado. Esperamos volver a recibirle pronto. Reciba un cordial saludo