Außenbereich

Bewertungen von Amari Hua Hin

5 out of 5
Amari Hua Hin
117 / 74 Takiab Road, Nongkae, Hua Hin, Prachuap Khiri Khan

Bewertungen

9,0

Wunderbar

349 von insgesamt 668 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
258 von insgesamt 668 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
50 von insgesamt 668 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 668 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 668 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal mit Ausnahme der Shoreline Besetzung. Zu schlechte Englischkenntnisse im Frontdesk.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Franz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zum 5 mal im Amari
Das Hotel hat leider etwas an leistung im Zimmerservice abgebaut mit Duschmittel und Shampoo an der Wand war kein Hit . Pool und Morgenessen soweit gut 👍 leider nach 20 Std unterwegs etwas magere mit einem trink ?
Hotel Haustier
Raues Meer 🌊
Gutes Essen
Pool
Aufenthalt von 19 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Zikri

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Aussicht und sehr Freundliches und hilfsbereites Personal
Antwort von Amari Hua Hin am 21. Jan. 2023
Dear Valued Guest,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you had enjoyed your stay with us!Your kind words and feedback have been passed on to our team members who are always very pleased and motivated to hear when our guests voice their appreciation. Many thanks again for sharing your experience with us and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Cholthicha WutthiManager, Front Office

10/10 – Hervorragend

Franz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Badeferien top
Mega Morgenessen mit super Salaten
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2022
Antwort von Amari Hua Hin am 4. Feb. 2022
It was indeed a pleasure to know that you had enjoyed your time with us. Thank you again for sharing your experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Best regards, Amari Hua Hin Team

6/10 – Okay

Ioannis Ilias

Preis Leistung war nicht so gutwie bem ersten mal. Das Zimmer hatte Mängel und der Kaffee beim Frühstück war schlecht
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Amari Hua Hin am 4. Feb. 2022
First of all, we would like to thank you so much for taking the time to share your feedback from your recent stay with us. I have noted with great concern your comments and overall low ratings regarding your experience in our hotel and I apologize most sincerely that you did not have an enjoyable stay with us. I have personally communicated with my team here at the hotel regarding the important aspects of your comments.Many thanks again for sharing your experience with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. With warm regards from Hua Hin, Amari Hua Hin

8/10 – Gut

Franz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurzurlaub
Geiles Hotel Amari und das Essen war spitze
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Tips am 26. Jan. 2020
Dear Mr. Franz, First of all I would like to thank you for your taking the time to write the review. It was indeed a pleasure to know that you had enjoyed your stay with us. I will pass along your kind words to our team members. Really appreciated, we are delighted when we know we have made a difference to those we serve each and every day. Thank you again for sharing your experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Kindest regards, Porntip Pibarnwong General Manager

10/10 – Hervorragend

Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles super! Schöne Hotelanlage, großer und sauberer Pool, leckeres Frühstücksbuffet, gutes Fitnessstudio, freundliches und aufmerksames Servicepersonal. Wir kommen gern wieder.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles perfekt. Es gibt nichts auszusetzen. Personal ist außergewöhnlich freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Thomas Ehrhart am 1. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you very much for having taken the time to write about your recent stay with us. We are delighted to read that you were particularly impressed by the Staff and overall had a lovely stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Thank you Best regards Thomas Ehrhart Hotel Manager Amari Hua Hin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist sein Geld wert. Es passt einfach. Das Personal ist sehr freundlich.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Thomas Ehrhart am 28. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your review about your recent comment stay with us. We are delighted to read that you found the Hotel Good Value for Money and highlighted as well the friendliness of the Staff. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards Thomas Ehrhart Hotel Manager Amari Hua Hin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Thomas Ehrhart am 21. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you very much for having taken the time to post online about your recent stay with us. We are glad to see that you rated us to a maximum of 5. We look forward to welcoming you back in the future. Best regards Thomas Ehrhart Hotel Manager Amari Hua Hin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotelanlage mit Schwimmbad sehr sauber und gepfleg
Ruhiger Anlage ausserhalb des Zentrums HUA Hin, jedoch mit Taxi sehr gut erreichbar 150 THB Mit den Taxi haben wir Ausflüge zu diversen Sehenswürdigkeiten getätigt. Für Golfer ein ideales Hotel Morgenessen sehr reichhaltiges Büffet. Im Restaurant sehr gute Küche und sehr guter Service.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jeder Wunsch wurde vom Personal versucht zu erfüll
Schöne Bar direkt am Wasser, Shuttle gar nicht nötig, zu Fuss erreichbar! Wasser hatte Gezeiten mit Ebbe und Flut, Strand nur vorhanden bei Ebbe in Hotelhöhe, dann aber schön zum Spazieren gehen! Frühstück lecker und viel Auswahl, Pool in der Anlage schön und Hotel gut mit grünem öffentlichen Pickup für fast 50 cent mit Innenstadt und Einkaufszentrum verbunden
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017

6/10 – Okay

RaWi, Bangkok

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Trotz kundenorientiertem Team keine 4*
Bei einem auch für Hua Hin sportlichem Preis hätten wir mehr Serivce beim Empfang erwartet (Koffer vom Auto zum Zimmer, keine Zimmeralternative). Das Zimmer hatte dann zwar eine schöne Aussicht aber auch Moskitos sowie einen nicht ganz sauberen Boden (Sand und Haare). Bei dem Preis hätten wir etwas mehr Amenities (etwa Conditioner) erwartet. Sehr schön war dann das Frühstücksbüffet mit einem immer aufmerksamen Service Team. Sehr leckeres frisch gebackene Croissants, Brötchen und Brot. Der Beach Club ist zwar klein lädt aber zum Verweilen ein auch Dank des sehr bemühten Teams. Der Zugsng zum Strand (bei Flut mit hüfthohem Wasser) ist nichts für jedermann und auch etwas gefährlich (höher Absatz) für Kinder.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

6/10 – Okay

Achim, Geestland / Germany

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel
Waren schon 2 mal dort. Leider hat sich in einem Jahr nichts geändert. Frühstücksteam ist überfordert unaufmerksam lange Wartezeiten. Die zimmer sind gut obwohl einiges neu müsste. Lampenschirme vergilbt, tägliche Reinigung müsste besser sein, obwohl gut aber gut reicht heute nicht mehr. Sehr gute Lage wenn man Taxi nimmt oder selbst fährt. Wir kommen trozdem gern wieder.
Antwort von Supinda Rojanawisut am 3. März 2017
Dear Achim, On behalf of our management team, thank you for taking the time to tell us about your stay at the Amari Hua Hin. I am disappointed to hear that your experience did not meet your expectations. At Amari, we strive to provide a superior service experience for every guest; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. I hope that you will accept our apology and allow us the opportunity to show you that the level of service you experienced during your recent stay is not indicative of the usual high standards at our hotel. Yours sincerely, Supinda Rojanawisut Executive Secretary to General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
-
Liegt etwas abseits vom Zentrum, aber sonst alles gut. Das beste sind die schönen Zimmer. Grosser Pool

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Auf der Zielgeraden gestrauchelt...
Die Krönung war unser Check-Out. Nachdem ich die RE bez., die Karten zurückgegeben habe, habe ich mich mit dem Einladen der Koffer ins Auto beschäftigt, während meine Freundin in der Lobby noch etwas auf ihrem Handy im www nachschauen wollte. Das www für unser Zimmer wurde jedoch sofort mit Rückgabe der Karten gekappt, public WIFI gab es nicht. Nun gut, das hat wohl Sicherheitsgründe und kann einem überall passieren. Was dann allerdings geschah war für mich - nennen wir es mal "eine Erweiterung meines Horizontes". Ich hatte gerade die Koffer ins Auto eingeladen, hielt meiner Freundin die Autotür auf, als die Dame vom Frontdesk hinausgeeilt kam und fragte, wo der Wäschesack des Hotels sei. Sie meine damit den mit "Laundry bag" beschrifteten Stoffbeutel, der im Kleiderschrank liegt und der von Gästen für die Schmutzwäsche verwendet wird. Sehr verdutzt sagte ich ihr, dass der in einem der Koffer sei und sie entgegnete, dass der keinesfalls zum Mitnehmen gedacht sei. Ich solle ihn entweder wieder auspacken oder ihn bezahlen. Auf meine Frage hin, was er denn kosten sollte, hechtete sie wieder ins Haus, kam nach 17,4 Sekunden zurück und teilte mir stolz mit, dass das gute Stück für 75 THB (umgerechnet 2 Euro) zu haben sei. Ich habe ihr diesen Betrag passend dagelassen und bin mit meiner Verwunderung von dannen gezogen - ein klassisches Beispiel, wie man sprichwörtlich in den letzten Sekunden einen sehr guten Eindruck von einem 5tägigen Aufenthalt zerstören kann - für immerhin 2 € !

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Hans-Ulrich, Stallikon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit super Preis-/Leistungsverhältnis!
Super Aufenthalt mit einem gratis Zimmer-UpGrade!Der neue Pool direkt an der Beach mit dem Restaurant ist toll. Das Frühstücksbuffet ist reichhaltig und lecker!

10/10 – Hervorragend

Peter, CH-5610 WOHLEN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toll es stimmt hier fast alles, gutes Essen international, Strand und Anlage für Entspannung sehr schön ebenfalls sind die Zimmer gemütlich alles ist vorhanden was man braucht, ich komme wieder.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

4/10 – Schlecht

Silvio W.

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit freundlichem Personal
Dieses Hotel hat einen sehr hohen Standard. Alles ist sehr sauber, das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend. Anlage wird durch Securitys sehr gut überwacht. Das HOTEL ist sehr zu empfehlen. Einziger Wehrmutstropfen: Der Strand ist etwas weiter weg und nicht wirklich mit einem Insel-Strand zu vergleichen. Der Pool ist viel zu kühl für meinen Geschmack.

10/10 – Hervorragend

Michael, Bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhotel
Traumhaftes Hotel in einer angenehmen Stadt

10/10 – Hervorragend

Heinz-Horst, Pinneberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dies Hotel hätte 5 Sterne verdient!!
Bei diesem Hotel stimmt einfach ALLES. Traumhafte Lage, schöne Zimmer, alles sauber und sehr ordentlich, bester Service, abwechslungsreiches Frühstück, hervorragende Restaurants

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel zum super Preis-Leistungsverhältnis
Top Preis-/Leistungsverhältnis. Super Hotel mit tollem Frühstücksbuffet. Das ganze Ambiente und das Personal - einfach super !! Jederzeit wieder!!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
modernes hotel
Wir fanden das Hotel super und das Preis-Leistungsverhältnis stimmte, sodass wir noch 2 Nächte länger hier blieben. Super Frühstück. Hotelgäste mehrheitlich europäisch.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
modernes hotel
grosszügige, moderne zimmer. ausgezeichnetes frühstücksbuffet. wir waren so begeistert, dass wir unseren aufenthalt verlängerten.

10/10 – Hervorragend

Biagio, Basel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War ein sehr guter Aufenthalt
Alles perfekt gewesen und gerne wieder

10/10 – Hervorragend

MING-YU, NAKHONPATHOM

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Some facilities seem old, but staff are helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Patipan am 26. Mai 2024
Dear MING-YU,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!At the same time, it is noted that there were some aspects of your stay which were not to your satisfaction. Please rest assured that these points will be addressed for improvement. I apologies if any inconvenience was caused.Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Patipan SuebsriManager, Front Office

10/10 – Hervorragend

Sean

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel! Very impressed, and loved that every room had a balcony!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Patipan am 14. Mai 2024
Dear Valued guest, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon!Best regards,Patipan SuebsriManager, Front Office

8/10 – Gut

tang pisil

Antwort von Patipan am 26. Mai 2024
Dear tang pisil,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!Your kind compliments have been passed on to my fellow Team Members. At Amari, special emphasis is placed on staff training and it is always rewarding when guests voice their appreciation.Thank you again for sharing your experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Patipan SuebsriManager, Front Office

10/10 – Hervorragend

MASAFUMI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
・有名なシカダマーケットが歩いて10分くらい。ショッピングモールのマーケットビレッジにタクシーで10分くらい(80バーツ程)。ホテル正面にコインランドリーあり(60分120バーツ。従業員さんがフレンドリー)。かなりの好立地です。 ・プールのレストランの従業員さんがかなりフレンドリーでした。値段はホテル価格ですが、見合ったボリュームで毎回食べ切れるかギリギリでした。味もとても美味しかったです。 ・ドア外の通路の音はたしかに響きますがまあホテルってこんなもんではないかと。清掃中の従業員さんもフロントの従業員さんもフレンドリーで5日間ゆっくりと過ごせました!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Patipan am 4. Mai 2024
Dear Mr. Masafumi,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!Your kind compliments have been passed on to my fellow Team Members. At Amari, special emphasis is placed on staff training and it is always rewarding when guests voice their appreciation.Thank you again for sharing your experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Patipan SuebsriManager, Front Office

8/10 – Gut

Risa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Patipan am 26. Mai 2024
Dear Risa,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!Your kind compliments have been passed on to my fellow Team Members. At Amari, special emphasis is placed on staff training and it is always rewarding when guests voice their appreciation.Thank you again for sharing your experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Patipan SuebsriManager, Front Office

8/10 – Gut

Natthapat, Washington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and helpful staffs. Closed to Cicada market and many good restuarants
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Patipan am 22. Apr. 2024
Dear Khun Nattapat,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you had very much enjoyed your stay with us!Your kind feedback has been passed on to our Team Members, who are always very pleased and motivated to hear when our guests show their appreciation. Many thanks again for sharing your experience with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.With warm regards from Hua Hin,Patipan SuebsriManager, Front Office

6/10 – Okay

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Patipan am 12. Apr. 2024
Dear Mr. John,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconveniences you experienced during your stay. We're committed to improving and ensuring all our guests have a pleasant experience. Your input is valuable, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Best regards,Patipan SuebsriManager, Front Office

10/10 – Hervorragend

robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the best place
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Patipan am 12. Apr. 2024
Dear Khun Rober,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon!Best regards,Patipan SuebsriManager, Front Office

10/10 – Hervorragend

Johannes, Maaseik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accommodatie was goed maar de strand mogelijkheden van het hotel waren verwijderd . Jammer, wel heel mooi groot zwembad en leuke bediening bij het zwembad. Goed ontbijt .
Aufenthalt von 24 Nächten im März 2024
Antwort von Patipan am 27. März 2024
Dear Khun Johannes,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!At the same time, it is noted that there were some aspects of your stay which were not to your satisfaction. Please rest assured that these points will be addressed for improvement. I apologies if any inconvenience was caused.Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Patipan SuebsriManager, Front Office

10/10 – Hervorragend

ALONGKORN, Honolulu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great news place for family
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Aongkorn,Many thanks indeed for taking the time to complete our questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It is always a real pleasure to learn that our loyal guests have enjoyed yet another stay with us.We are fortunate to count many fine individuals amongst our team, to whom I shall enjoy passing on your kind compliments to. It is highly motivating for the Team Members to know that their efforts are appreciated, especially by such regular guests as yourself!We look forward to the pleasure of welcoming you back to Amari Hua Hin once again in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

10/10 – Hervorragend

June

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful resort and pool. Buffet breakfast was exceptional
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun June,Many thanks indeed for taking the time to complete our questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It is always a real pleasure to learn that our loyal guests have enjoyed yet another stay with us.We are fortunate to count many fine individuals amongst our team, to whom I shall enjoy passing on your kind compliments to. It is highly motivating for the Team Members to know that their efforts are appreciated, especially by such regular guests as yourself!We look forward to the pleasure of welcoming you back to Amari Hua Hin once again in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

8/10 – Gut

Lars

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rigtig fint hotel med god morgenmad og personalet var meget serviceminded. Stort food market tæt på og kun 10 minutter (150 Baht) med tuk tuk til centrum og Night market.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Lars,Many thanks indeed for taking the time to complete our questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It is always a real pleasure to learn that our loyal guests have enjoyed yet another stay with us.We are fortunate to count many fine individuals amongst our team, to whom I shall enjoy passing on your kind compliments to. It is highly motivating for the Team Members to know that their efforts are appreciated, especially by such regular guests as yourself!We look forward to the pleasure of welcoming you back to Amari Hua Hin once again in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

10/10 – Hervorragend

karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What an absolute lovely hotel. Very welcoming giving you fresh ice cold fruit drinks as soon as you enter the hotel. Very clean nice staff beautiful pool area thoroughly enjoyed it and would highly recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Karen,Many thanks indeed for taking the time to complete our questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It is always a real pleasure to learn that our loyal guests have enjoyed yet another stay with us.We are fortunate to count many fine individuals amongst our team, to whom I shall enjoy passing on your kind compliments to. It is highly motivating for the Team Members to know that their efforts are appreciated, especially by such regular guests as yourself!We look forward to the pleasure of welcoming you back to Amari Hua Hin once again in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyvä ja rauhallinen hotelli. Iso allas.
Huoneisto hieman kulunut sitten edellisen käynnin. Kaipaisi jo jonkinlaista päivitystä. Erityisesti sänky vaatisi päivitystä, samoin tyynyt ja muut petivaatteet. Tilava huoneisto allasnäköalalla. Kaksi parveketta, joista toinen kalustettu. Ihana suuri uima-allas, jossa ei ruuhkaa. Allastuolit varattiin heti aamusta, siihen voisi kiinnittää huomiota. Mukava pieni sali. Klubiedut sisälsi välipalan ja kahvi/ teetarjoilu sekä drinkit ja iltapalaa klo 17-19. Loungen päävastaava oli uskomattoman tehokas ja palvelualtis. Mahdollisuus syödä ja tilata aamupalaa rauhassa lou gessa plussaa. Välipalatarjoilu ja illan tarjoilu kaipaisivat uudistusta. Herkullisia pieniä juttuja, mutta ehkä liiankin hienoja ja erikoisia monesti. Tätä voisi kehittää siten,että voisi itse tilata valitulta listalta. Ei tulisi hävikkiä.Huoneen siivous ei vastannut aiempaa tasoa. Pyysimme pesemään lattian kun tulimme ja se hoitui. Varma valinta, hyvä ja rauhallinen hotelli. Voin suositella. Tulemme uudelleen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Anonymous,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!At the same time, it is noted that there were some aspects of your stay which were not to your satisfaction. Please rest assured that these points will be addressed for improvement. I apologies if any inconvenience was caused.Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

6/10 – Okay

Stian Tombre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Stian,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!At the same time, it is noted that there were some aspects of your stay which were not to your satisfaction. Please rest assured that these points will be addressed for improvement. I apologies if any inconvenience was caused.Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

10/10 – Hervorragend

MAO-SUNG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Mao Sung,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you had enjoyed your stay with us!Your kind words and feedback have been passed on to our team members who are always very pleased and motivated to hear when our guests voice their appreciation. Many thanks again for sharing your experience with us and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

8/10 – Gut

Jari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Jari,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!At the same time, it is noted that there were some aspects of your stay which were not to your satisfaction. Please rest assured that these points will be addressed for improvement. I apologies if any inconvenience was caused.Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Peter,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!Your kind compliments have been passed on to my fellow Team Members. At Amari, special emphasis is placed on staff training and it is always rewarding when guests voice their appreciation.Thank you again for sharing your experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

6/10 – Okay

Robert

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun RobertrThank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!At the same time, it is noted that there were some aspects of your stay which were not to your satisfaction. Please rest assured that these points will be addressed for improvement. I apologies if any inconvenience was caused.Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

8/10 – Gut

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun David,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you had enjoyed your stay with us!Your kind words and feedback have been passed on to our team members who are always very pleased and motivated to hear when our guests voice their appreciation. Many thanks again for sharing your experience with us and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

10/10 – Hervorragend

Jes, Køge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Patipan am 27. März 2024
Dear Khun Jes,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!Your kind compliments have been passed on to my fellow Team Members. At Amari, special emphasis is placed on staff training and it is always rewarding when guests voice their appreciation.Thank you again for sharing your experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Patipan SuebsriManager, Front Office

10/10 – Hervorragend

Ae

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Ae,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us!Your kind compliments have been passed on to my fellow Team Members. At Amari, special emphasis is placed on staff training and it is always rewarding when guests voice their appreciation.Thank you again for sharing your experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team

10/10 – Hervorragend

Somboon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Patipan am 20. März 2024
Dear Khun Somboon,Thank you very much for taking the time to complete our guest questionnaire following your recent stay at the Amari Hua Hin. It was a great pleasure to learn that you had enjoyed your stay with us!Your kind words and feedback have been passed on to our team members who are always very pleased and motivated to hear when our guests voice their appreciation. Many thanks again for sharing your experience with us and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Amari Hua Hin Team