Außenbereich

Bewertungen von Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group

3.5 out of 5

Bewertungen

8,6

Hervorragend

400 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
459 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
104 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

NV

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war sehr sauber und hat eine sehr gute Lage. Tram und Busstation sind gleich vor der Türe. Die Betten sind Sauber und das Personal sehr freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 6. Dez. 2019
Thank you for rating us and taking the time to write a review regarding your recent stay with us! We look forward to welcoming you back in the nearest future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very well situated hotel in Hong Kong central, with direct access to either tram or subway. Attentive staff, that tries to resolve any issues quickly.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 26. Juli 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back in the nearest future.

8/10 – Gut

Felix

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2019
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back in the nearest future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage sehr gut auf Hk Island , Tram bis vor der Tür MRT nicht weit
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 31. Juli 2019
Thank you for the review and rating! We look forward to welcoming you back in the nearest future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 31. Juli 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back in the nearest future.

8/10 – Gut

Lars

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ruhiges Stadthotel im Zentrum mit guter öffentlicher Anbindung
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 31. Juli 2019
Thank you for rating us and taking the time to write a review regarding your recent stay with us! We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

Hatem

Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2018
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Sehr kleine Zimmer, man kann sich nicht gross ausbreiten. Für eine oder zwei Nächte ok. Wifi funktioniert sehr gut. Check in / out sehr zügig
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 26. Juli 2019
Thank you for rating us and taking the time to write a review regarding your recent stay with us! We had some bigger room such as Dreamspace and OZO Suite which has a separate living area. You may consider for your next visit in Hong Kong. We look forward to welcoming you back in the nearest future. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Hatem

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hotel an der Grenze von Wan Chai und Central
Gut gelegenes Hotel mit kleinen aber gut strukturierten Zimmern. Das Bad ist allerdings dann doch etwas zu klein geraten.
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for taking time to review your recent stay and we appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage
Am richtigen Ort auf Island. Mitten drin und somit sind alle Spots in kurzer Zeit erreichbar
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for the review and rating! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr sauberes Hotel.
Sehr gut gelegen, um mit der Metro, dem Bus oder der Tram sich fortzubewegen.
Antwort von General Manager am 13. Feb. 2017
Thank you!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr kleine Räume mit sehr wenig Komfort. Aircondition su schwach um den Raum mit frischer Luft zu bersorgen; aber keine Möglichkeit Fenster zu öffnen. Räume zu klein um ausreichend Frischluft während der Nachstunden ( 7 Stunden) aufenthalt zu gewährleisten! INakzeptabel!
Antwort von Sara Mok - Associate Director, e-Distribution am 6. Feb. 2017
Thank you for staying with us recently.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von General Manager am 16. Feb. 2017
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Sara Mok am 5. Juli 2016
Thank you for your 5-stars rating!

8/10 – Gut

Henri, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel ist grundsätzlich empfehlenswert!
Ich habe das Hotel zum 2. Mal gewählt. Entscheidend war die zentrale Lage. Fußweg zur Metro ca. 5-6 Minuten. Bus und Straßenhahn-Haltestelle sind vor der Haustür. Diverse Restaurants, Kaffeehäuser und Pubs in unmittelbarer Nähe. Besonders positiv: Die Bettqualität. Selten habe ich in einem besseren Bett geschlafen!!! Meine Freundin schwärmt noch heute davon! Ansonsten: Zimmer sind sauber, kein Grund zur Klage. Nachteil: Zahnbürste, Plastikrasierer (hatte ihn vergessen) und Badezimmerschuhe muss man an der Rezeption erfragen. Wer das ins Zimmer geliefert haben möchte, muss bis zu 20 Minuten warten. Mit Elektrogeräten aus Deutschland, heisst es: Kein Anschluss ! Wer keinen Converter für Hong Kong hat, hat Probleme. Es gibt lediglich am Bett einen fest installierten Converter. Der lässt sich allerdings nicht an anderer Stelle einsetzen. Fazit: Entweder einen eigenen mitbringen, oder an der Hotelrezeption erfragen. Im Zimmer ist auch ein kleiner Plastikkühlschrank mit Stauraum für ein paar Drinks zu finden. Er ist nützlich aber viel zu laut. Und auch die Airconditioning ist sehr laut. Zum Schlafen sollte man sie lieber abschalten... Meine durchgeschwitzte Kleidung wollte ich in einem "Laundry bag" verstauen. Bei meiner Abreise wollte ich diesen mitnehmen und erkundigte mich an der Rezeption nach dem Preis: stolze 60 HK Dollar. Im Zweifelsfall als nicht vergessen einen solchen mitzubringen.
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for taking time to review your recent stay and we appreciate your feedback! Please be informed that we have taken a conscious decision to reduce one or two amenities for environmental reasons. One of these items would be the throwaway slippers that you mentioned. We should point out that such items are certainly available upon request at the Spot (Reception). Thank you!

8/10 – Gut

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ruhiges sauberes Hotel in guter Lage
Tram vor der Tür , U-Bahn um die Ecke - viele gute Lokale und ein gutes Nachtleben gleich um die Ecke Gute Betten - Zimmer nicht riesig, aber im Vergleich mit ähnlichen Hotels in der Nähe eher größer !
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 26. Juli 2019
Thank you for the kind review and rating! We look forward to welcoming you back in the nearest future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Städtereise. Vom Standort auf Hongkong Island sehr gut geeignet
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for the review and rating! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Carolyn, Coordinator, E-Distribution am 1. Aug. 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Chien, Starkville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Manager Team am 14. Mai 2024
Dear Chien, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

Jirawat

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very quiet and just 1 step to tram
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Manager Team am 7. Mai 2024
Dear Jirawat, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

6/10 – Okay

Augusto, Beaconsfield

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property was not what I expected, but staff was great and location is good.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kristin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a great location for everything
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager Team am 7. Mai 2024
Dear Kristin, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

Rob

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Would score higher, if not for the ongoing lobby renovations
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Manager Team am 19. Apr. 2024
Dear Rob, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

6/10 – Okay

Sugawa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was large, kept clean and comfortable. The only disappointment was that the laundry was out of service.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Manager Team am 18. Apr. 2024
Dear Sugawa, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Haofei

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Manager Team am 7. Mai 2024
Dear Haofei, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

Jason

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was a nice visit. Room was good and staff very friendly and helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Manager Team am 14. Apr. 2024
Dear Jason, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Tommy

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 5. Apr. 2024
Dear Tommy, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

Bryant

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Was under construction, housekeeping kept disturbing even when do not disturb was on
Aufenthalt von 18 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 30. März 2024
Dear Bryant, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

YOSHIO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a comfortable time
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 30. März 2024
Dear YOSHIO, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Tippicha, Bangkok

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is perfect. The room is clean and spacious.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 30. März 2024
Dear Tippicha, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Michael Linden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a really great property in a wonderful location. The hotel is really close to central but also a stroll from Wan Chai. Great for a tourist to get out and explore the city of Hong Kong and easy to the MTR/Bus or Tram. A short walk to the harbour for walks and runs. There are lots of restaurants (European/North American/Asian) near and plenty of local shops as well. So I’m burying this further down, as it’s not really a reflection of the hotel, just on my trip to Hong Kong. I came for 6 days from UK just to Hong Kong. I suffered quite bad jet lag as a result. Why do I mention this? Well if I was to book a hotel again I would maybe look to get a hotel with more public space (this one has none) as somewhere to chill in the quieter hours. I would also maybe look into a hotel with a gym, as somewhere to pass the time in the middle of the night. These are not a reflection on this hotel, as it is great value for money, but might be something you want to consider when looking at hotels. You might also just be happy to sit in bed and read!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 27. März 2024
Dear Michael Linden, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great neighborhood in a beautiful city. Staff was very helpful.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 27. März 2024
Dear Timothy, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Mark

Staff is wonderful. Very, very helpful and good natured. All and all a wonderful experience. Great location and value for money!
Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager Team am 20. März 2024
Dear Mark, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

YASUHIKO

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 10. Apr. 2024
Dear YASUHIKO, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

YASUHIKO

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 5. Apr. 2024
Dear YASUHIKO, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Yijung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
無可挑剔
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Manager Team am 20. März 2024
親愛的貴賓,感謝您入住 Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong 並利用寶貴時間給我們意見。衷心期待您再次蒞臨Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong時我們為您服務 。祝您生活愉快。 前台部敬上。

10/10 – Hervorragend

Joshua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great, clean hotel. Front desk was especially kind and helpful. 10/10 experience.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager Team am 28. Feb. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

NIAN YING

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間整理希望床包枕頭都換過,不是只有幫忙摺好而已。第一天接待的櫃檯人員並沒有說明飯店內的任何事項,譬如每日打掃時間、備品補給是否需自行拿等等
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Raymond-Front Office Manager am 21. Feb. 2024
親愛的貴賓, 感謝您入住 Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong 並利用寶貴時間給我們意見。衷心期待您再次蒞臨Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong時我們為您服務 。祝您生活愉快。 前台部敬上。

10/10 – Hervorragend

Ching-Chun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
大致上還不錯,但入住時房間有聞到煙味,一整天的空調也散不去,對不抽煙的人來說,有點困擾 隔音沒那麼好,聽得到隔壁開關電燈按鍵的聲音 房間內有擺放不能抽菸的罰款警語,不過效果應該不是很好~
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

valquiria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ótima localização, perto do metrô, linhas de ônibus, muitos restaurantes e lojas. Quartos pequenos mas funcionais, boa cama, banheiro com ducha de boa qualidade. Ótimo custo-benefício
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager Team am 8. Feb. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place building was okay.
Aufenthalt von 24 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager Team am 6. Feb. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

sergio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager Team am 6. Feb. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Ping Fan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and comfortable
Very nice and comfortable
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Manager Team am 1. Feb. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Kwok Yiu larry

Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager Team am 1. Feb. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

10/10 – Hervorragend

Karyn

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager Team am 1. Feb. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team

8/10 – Gut

Kam Pui

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The services and the location are good.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager Team am 30. Jan. 2024
Dear guest, Thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome you back. Sincerely, Manager Team