Eingangsbereich

Bewertungen von Shama Island North Hong Kong

3.5 out of 5
Shama Island North Hong Kong
310 King's Road, North Point, Hong Kong

Bewertungen

8,2

Sehr gut

72 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
79 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Siu Hong

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Assistant Manager, Nelson Chan am 18. Dez. 2023
Dear Siu Hong, Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North

10/10 – Hervorragend

Ling Chi

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nelson Chan, Assistant Manager am 28. Feb. 2024
Dear Ling Chi, Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North

6/10 – Okay

Yee Wah winnie

Gut: Personal & Service
Room is small and old
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nelson Chan, Assistant Manager am 23. Feb. 2024
Dear Yee Wah Winnie,Thank you for taking the time to share with us your experience at Shama Island North. With regard to your concern about room size and room condition, we understand that there is room for improvement and we will include it in our future hotel enhancement plan. We look forward to serving you again in the near future.Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North

6/10 – Okay

Mei Fan

隔音差
隔音好差,完全聽到隔離房聲音!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von 莎瑪港島北副營運經理 陳錦華 am 19. Feb. 2024
尊敬的Mei Fan,感謝您選擇入住莎瑪港島北,並抽空分享您的住宿體驗。我們注意到您的評論中提出了有關房間隔音的問題,我們會與有關部門反映,並會納入於日後提升項目之內,希望日後能提供更全面的服務給客人。 感謝您的意見。我們期待在不久的將來能再次為您服務。莎瑪港島北副營運經理 陳錦華謹啟

10/10 – Hervorragend

ZHAO

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nelson Chan, Assistant Manager am 29. Jan. 2024
Dear ZHAO, Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North

6/10 – Okay

SATOSHI

Mit der Familie gereist
思っていたよりも狭く、日本のビジネスホテル並みだった。
Antwort von Nelson Chan, Assistant Manager, Operations am 8. Feb. 2024
Dear SATOSHI,Thank you for taking the time to share with us your experience at Shama Island North. With regard to your concern about room size, we understand that there is room for improvement and we will include it in our future hotel enhancement plan. We look forward to serving you again in the near future.Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nelson Chan Assistant Manager, Operations Shama Is am 22. Okt. 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, am 29. Aug. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Cheung Yee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
地鐵站,公交車站都在在附近,交通方便,周邊餐廳選擇多
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von 莎瑪港島北副營運經理 陳錦華謹啟 am 25. Aug. 2023
尊敬的Cheung Yee,感謝您入住我們莎瑪港島北,並給予我們正面的評價,我們深感榮幸。我們期待在不久的將來能再次為您服務。

2/10 – Ungenügend

Chen Wei

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間有臭味
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von 莎瑪港島北營運經理 歐陽迪朗謹啟 am 8. Aug. 2023
尊敬的Chen Wei: 感謝您入住我們莎瑪港島北並抽空分享您的住宿體驗。我們注意到您的評論中提出了有關房間異味的問題致歉,我們會與有關部門反映並討論改善方案,希望您能接受我們的歉意。我們期待在不久的將來能再次為您服務。

8/10 – Gut

Elsa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
員工服務很好,很盡力幫助住客。房間稍為狹窄,能聽到車聲,但算整潔。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von 莎瑪港島北副營運經理 歐陽迪朗謹啟 am 30. Juni 2023
尊敬的Elsa:感謝您入住莎瑪港島北並抽空分享您的住宿體驗。我們注意到您的評論中提出了有關房間狹窄的問題,我們明白有改善的空間,並會納入於日後酒店提升項目之內,希望日後能提供更全面的服務給客人。感謝您的意見。我們期待在不久的將來能再次為您服務。

6/10 – Okay

Hiu Nam Bonni

Gut: Sauberkeit
床寬闊,但空間太細,連安座進食也有點困難!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von 莎瑪港島北副營運經理 歐陽迪朗謹啟 am 21. Juni 2023
尊敬的Hiu Nam Bonni:感謝您入住我們莎瑪港島北!我們注意到您的評論中提出了有關房間太細的問題,我們明白有改善的空間,並會納入於日後酒店提升項目之內,希望日後能提供更全面的服務給客人。感謝您的意見。我們期待在不久的將來能再次為您服務。

10/10 – Hervorragend

Sally

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable and nice room
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Shama Island North am 21. Juni 2023
Dear Sally,Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,Alex Au Yeung Assistant Manager

8/10 – Gut

Miao

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Fiona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Small but clean and modern. Cleaning staff are lovely. This is my second time staying at this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, Operations Shama am 16. Mai 2023
Dear Valuable Guest,On behalf of Shama Island North, thank you for choosing to stay with us and appreciate you sharing with us your feedback and rating. Once again, thank you for sharing, and we hope to see you again soon at Shama Island North.Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value
Very good hotel for the price. Close to metro and the room was clean and well maintained.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, Operations Shama am 9. Mai 2023
Dear Kenneth,On behalf of Shama Island North, thank you for choosing to stay with us and appreciate you sharing with us your feedback and rating. Once again, thank you for sharing, and we hope to see you again soon at Shama Island North.Warmest regards,

8/10 – Gut

Man Ling

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, Operations Shama am 9. Mai 2023
Dear Man Ling,On behalf of Shama Island North, thank you for choosing to stay with us and appreciate you sharing with us your rating. We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
깔끔하긴 하지만 방이 다닥다닥 붙어있어서 방음이 안돼요. 그리고 역시나 홍콩 숙소는 겁나 작음 ㅜ 거의 원룸텔 같은 크기였어요. 위치는 역에서 걸어서 5분 정도? 나쁘지 않지만 주위에 먹을게 많지 않아요..
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, Operations Shama am 25. Apr. 2023
Dear Valuable Guest,On behalf of Shama Island North, thank you for choosing to stay with us and appreciate you sharing with us your feedback and rating. Once again, thank you for sharing, and we hope to see you again soon at Shama Island North.Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Keith Cheng Hotel Manager Hotel 108 am 23. Apr. 2023
Thank you for choosing Hotel 108 and your rating. We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,

8/10 – Gut

Clifford

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Small room. Great and helpful staffs
The room is small and there is no table that can pull your computer. Wifi is fast and stable. Bathroom is clean and functional. The staffs are most helpful.
Aufenthalt von 19 Nächten im Februar 2023
Antwort von Keith Cheng Hotel Manager Hotel 108 am 23. Apr. 2023
Thank you for staying with us at Hotel 108. We are grateful for your compliment on our service.Thank you for your feedback. It would be our pleasure to welcome you back to Hotel 108 in the near future.Warmest regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay overalll
Aufenthalt von 24 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

JIENI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location, easy to everywhere, the room is clean and good for short stay.

4/10 – Schlecht

Ryutaro

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Ki Fung Raymond

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfy and convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

4/10 – Schlecht

Bun Bun Alison

Place is clean but toilet has bad smell
Toilet has bad smell during the stay. Not too comfortable during the COVID time. Other than that, all is good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 4. Nov. 2022
Dear Bun Bun Alison,Thank you staying at Shama Island North.We are sorry for the unpleasant experience that you encoutered during your stay with us this time. Regarding the toilet smell, our engineers and housekeepers had looked into the issue and confirmed that it was created from the toilet blocks. Please rest assured that we will prevent similar situation from happening again by reducing the toilet blocks usage. I hope that you will accept our apology and allow us to show you that the level of service you experienced during your recent stay is not indicative of our usual high standards. Warmest regards, Alex Au YeungAssistant Manager, OperationsShama Island North

8/10 – Gut

Frankie

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

CecilIa

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The room is rather small and very close to King’s Road, so it’s rather noisy.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 30. Sept. 2022
Dear CecilIa,Thank you for choosing Shama Island North.We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Warmest regards, Alex Au YeungAssistant Manager, OperationsShama Island North

10/10 – Hervorragend

Chu Fai

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Wai Tak Evan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Si Wing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
員工態度友善而且服務專業,感到非常滿意。
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 15. Aug. 2022
尊敬的Si Wing: 我們很高興得悉您享受入住我們莎瑪港島北,並對我們的服務感到滿意。 我們期待在不久的將來能再次為您服務。 莎瑪港島北副營運經理 彭啟誠謹啟

10/10 – Hervorragend

Ping Yee Clara

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

KA WAI

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
地方不乾淨,床舖及洗手間有螞蟻。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 29. Juli 2022
尊敬的KA WAI: 感謝您選擇莎瑪港島北。 我們注意到您的評論提出了有關房間清潔度需要改進的問題,我們會與有關部門反映並會作出改善。懇請您接受我們的歉意。 再次感謝您的光臨。我們期待在不久的將來能再次為您服務。 莎瑪港島北副營運經理 彭啟誠謹啟

6/10 – Okay

KWOK ON

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
房間太小,燈光不均匀
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 18. Juli 2022
尊敬的客人: 感謝您選擇莎瑪港島北。 很遺憾得悉此次住宿未能達到您的期望。有關燈光的問題,我們會與有關部門反映,感謝您的意見。 莎瑪港島北副營運經理 彭啟誠謹啟

8/10 – Gut

Kwok kit andy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間隔音比較差,容易聽到外邊車輛嘈吵的聲音。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 5. Juli 2022
尊敬的Kwok kit andy: 感謝您入住我們莎瑪港島北。 我們注意到您的評論中提出了有關隔音的問題,我們會與有關部門反映及討論,以作改善。感謝您的意見。 我們期待您再次光臨,並為您帶來舒適寫意的入住體驗。 莎瑪港島北副營運經理 彭啟誠謹啟

8/10 – Gut

Kwok kit andy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
街外的噪音比較嘈吵,房間的隔音比較差。洗手間整潔、設計簡約新穎、水壓力度充足。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 5. Juli 2022
尊敬的Kwok kit andy: 我們很高興看到您享受入住我們莎瑪港島北,特別是對我們的衛生環境及設備的讚美。 我們注意到您的評論中提出了有關隔音的問題,我們會與有關部門反映及討論,以作改善。感謝您的意見。 我們真摯的期待您在不久的將來再次下榻莎瑪。 莎瑪港島北副營運經理 彭啟誠謹啟

8/10 – Gut

Kwok kit andy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
睡床太硬。 房間沒有枱。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 5. Juli 2022
尊敬的Kwok kit andy: 感謝您入住我們莎瑪港島北。我們期待您再次光臨,並為您帶來舒適寫意的入住體驗。 莎瑪港島北副營運經理 彭啟誠謹啟

6/10 – Okay

POKI

Mit dem Partner gereist
Can't imagine no flush water. The room is too small, not suitable for more than 1 person
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 27. Juni 2022
Dear POKI, Thank you for choosing Shama Island North and sharing your experience. We are sorry to hear that you failed to enjoy your stay with us. There was an emergency suspension of salt water supply for areas around North Point, Fortress Hill and Tin Hau during your stay, which our flush water supply was therefore being affected. We had communicated with our guests about the issue once being notified by the government, and they were given updates on the suspension until normal water supply have been resumed. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Warmest regards, Victor Pang Assistant Manager, Operations Shama Island North

10/10 – Hervorragend

Gladys

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staffs are good and polite. Overall everything is good and clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 20. Juni 2022
Dear Gladys, Thank you very much for staying at Shama Island North. We are delighted to know that you eneyed everything at our property, from services to cleanliness. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Warmest regards, Victor Pang Assistant Manager, Operations Shama Island North

4/10 – Schlecht

Chi Lai

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
周邊地區方便,食肆林立。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 10. Mai 2022
尊敬的Chi Lai: 感謝您選擇入住莎瑪港島北。 我們物業的周邊真的可以說是超級方便!除咖啡室外,還有不少中西美日餐廳,可說是應有盡有! 再次感謝您的光臨。我們期待在不久的將來能再次為您服務。 莎瑪港島北副營運經理 彭啟誠謹啟

6/10 – Okay

Mathew

Janitors were friendlier than the male receptionist, insufficient amenities, pretty much nothing in proximity of the hotel, worth at most ~$400/night
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 6. Apr. 2022
Dear Mathew, Thank you very much for staying at Shama Island North and taking the time to share your valuable experience. I am sorry to hear that we failed to meet your expectation. Please rest assured that our heads of department will work closely with their teams to review their service standards, and make sure we offer the best customer experience to every guest and visitor. I hope that we will have the opportunity of welcoming you back to Shama Island North. Warmest regards, Kristy Shih Director, Operations Shama

2/10 – Ungenügend

Anna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Not worth the price
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 6. Apr. 2022
Dear Anna, Thank you very much for staying at Shama Island North. We are sorry to hear that your experience fell short of your expectation. To help us understand our shortcomings, we appreciate if you could contact us directly and share with us more details so that we could make improvements on them. I hope that we will have the opportunity of welcoming you back to Shama Island North. Warmest regards, Kristy Shih Director, Operations Shama

8/10 – Gut

SHUK FAN

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

6/10 – Okay

Alison

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

King Hong Slanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Chui Shan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Room is too small but average is good
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 29. Okt. 2021
Dear Chui Shan, Thank you very much for staying at Shama Island North. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Warmest regards, Kristy Shih Director, Operations Shama

8/10 – Gut

chun keung

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Hung Lam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Wing Han Lubby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常整潔,因為是套房,所以房間設有廚房及煮食爐具,總括來說,非常滿意。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 8. Juli 2021
尊敬的Wing Han Lubby: 我們很高興看到您享受入住我們莎瑪港島北,特別是對我們物業的衛生環境及房間設備的讚美。 我們期待您再次光臨,並為您帶來舒適寫意的入住體驗。 莎瑪營運總監 施燕鴻謹啟

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent location and staff services
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2021
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 7. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for choosing Shama Island North. We are glad to know that you enjoyed our property location and our services. We look forward to seeing you again in the near future. Warmest regards, Kristy Shih Director, Operations Shama