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72 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
72
79 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
79
23 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
23
12 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
12
5 von insgesamt 191 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
8,4/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
7,6/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Siu Hong
15. Dez. 2023
Siu Hong
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Assistant Manager, Nelson Chan am 18. Dez. 2023
Dear Siu Hong, Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North
10/10 – Hervorragend
Ling Chi
26. Feb. 2024
Ling Chi
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nelson Chan, Assistant Manager am 28. Feb. 2024
Dear Ling Chi, Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North
6/10 – Okay
Yee Wah winnie
18. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Room is small and old
Yee Wah winnie
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nelson Chan, Assistant Manager am 23. Feb. 2024
Dear Yee Wah Winnie,Thank you for taking the time to share with us your experience at Shama Island North. With regard to your concern about room size and room condition, we understand that there is room for improvement and we will include it in our future hotel enhancement plan. We look forward to serving you again in the near future.Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North
Antwort von Nelson Chan, Assistant Manager am 29. Jan. 2024
Dear ZHAO, Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North
6/10 – Okay
SATOSHI
Mit der Familie gereist
8. Dez. 2023
思っていたよりも狭く、日本のビジネスホテル並みだった。
SATOSHI
Antwort von Nelson Chan, Assistant Manager, Operations am 8. Feb. 2024
Dear SATOSHI,Thank you for taking the time to share with us your experience at Shama Island North. With regard to your concern about room size, we understand that there is room for improvement and we will include it in our future hotel enhancement plan. We look forward to serving you again in the near future.Warmest regards,Nelson ChanAssistant Manager, OperationsShama Island North
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nelson Chan Assistant Manager, Operations Shama Is am 22. Okt. 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
28. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, am 29. Aug. 2023
Dear Valuable Guest,Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,
10/10 – Hervorragend
Cheung Yee
Mit einer Gruppe gereist
22. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
尊敬的Hiu Nam Bonni:感謝您入住我們莎瑪港島北!我們注意到您的評論中提出了有關房間太細的問題,我們明白有改善的空間,並會納入於日後酒店提升項目之內,希望日後能提供更全面的服務給客人。感謝您的意見。我們期待在不久的將來能再次為您服務。
10/10 – Hervorragend
Sally
Geschäftlich gereist
8. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable and nice room
Sally
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Shama Island North am 21. Juni 2023
Dear Sally,Thank you for choosing at Shama Island North and your positive rating.We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,Alex Au Yeung Assistant Manager
8/10 – Gut
Miao
22. Mai 2023
Miao
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Fiona
15. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Small but clean and modern. Cleaning staff are lovely. This is my second time staying at this hotel.
Fiona
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, Operations Shama am 16. Mai 2023
Dear Valuable Guest,On behalf of Shama Island North, thank you for choosing to stay with us and appreciate you sharing with us your feedback and rating. Once again, thank you for sharing, and we hope to see you again soon at Shama Island North.Warmest regards,
10/10 – Hervorragend
Kenneth
9. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value
Very good hotel for the price. Close to metro and the room was clean and well maintained.
Kenneth
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, Operations Shama am 9. Mai 2023
Dear Kenneth,On behalf of Shama Island North, thank you for choosing to stay with us and appreciate you sharing with us your feedback and rating. Once again, thank you for sharing, and we hope to see you again soon at Shama Island North.Warmest regards,
8/10 – Gut
Man Ling
27. Apr. 2023
Man Ling
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, Operations Shama am 9. Mai 2023
Dear Man Ling,On behalf of Shama Island North, thank you for choosing to stay with us and appreciate you sharing with us your rating. We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
24. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
깔끔하긴 하지만 방이 다닥다닥 붙어있어서 방음이 안돼요. 그리고 역시나 홍콩 숙소는 겁나 작음 ㅜ 거의 원룸텔 같은 크기였어요. 위치는 역에서 걸어서 5분 정도? 나쁘지 않지만 주위에 먹을게 많지 않아요..
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Alex Au Yeung Assistant Manager, Operations Shama am 25. Apr. 2023
Dear Valuable Guest,On behalf of Shama Island North, thank you for choosing to stay with us and appreciate you sharing with us your feedback and rating. Once again, thank you for sharing, and we hope to see you again soon at Shama Island North.Warmest regards,
10/10 – Hervorragend
Eric
21. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eric
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Keith Cheng Hotel Manager Hotel 108 am 23. Apr. 2023
Thank you for choosing Hotel 108 and your rating. We look forward to welcoming you again very soon. Warmest regards,
8/10 – Gut
Clifford
Mit der Familie gereist
1. März 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Small room. Great and helpful staffs
The room is small and there is no table that can pull your computer. Wifi is fast and stable. Bathroom is clean and functional. The staffs are most helpful.
Clifford
Aufenthalt von 19 Nächten im Februar 2023
Antwort von Keith Cheng Hotel Manager Hotel 108 am 23. Apr. 2023
Thank you for staying with us at Hotel 108. We are grateful for your compliment on our service.Thank you for your feedback. It would be our pleasure to welcome you back to Hotel 108 in the near future.Warmest regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
20. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay overalll
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 24 Nächten im Januar 2023
8/10 – Gut
JIENI
15. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location, easy to everywhere, the room is clean and good for short stay.
JIENI
4/10 – Schlecht
Ryutaro
25. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ryutaro
10/10 – Hervorragend
Ki Fung Raymond
13. Nov. 2022
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfy and convenient
Ki Fung Raymond
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
4/10 – Schlecht
Bun Bun Alison
1. Nov. 2022
Place is clean but toilet has bad smell
Toilet has bad smell during the stay. Not too comfortable during the COVID time. Other than that, all is good.
Bun Bun Alison
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 4. Nov. 2022
Dear Bun Bun Alison,Thank you staying at Shama Island North.We are sorry for the unpleasant experience that you encoutered during your stay with us this time. Regarding the toilet smell, our engineers and housekeepers had looked into the issue and confirmed that it was created from the toilet blocks. Please rest assured that we will prevent similar situation from happening again by reducing the toilet blocks usage. I hope that you will accept our apology and allow us to show you that the level of service you experienced during your recent stay is not indicative of our usual high standards. Warmest regards, Alex Au YeungAssistant Manager, OperationsShama Island North
8/10 – Gut
Frankie
30. Sept. 2022
Frankie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
6/10 – Okay
CecilIa
Mit dem Partner gereist
30. Sept. 2022
Gut: Personal & Service
The room is rather small and very close to King’s Road, so it’s rather noisy.
CecilIa
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 30. Sept. 2022
Dear CecilIa,Thank you for choosing Shama Island North.We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Warmest regards, Alex Au YeungAssistant Manager, OperationsShama Island North
10/10 – Hervorragend
Chu Fai
14. Sept. 2022
Chu Fai
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
6/10 – Okay
Wai Tak Evan
15. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wai Tak Evan
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
10/10 – Hervorragend
Si Wing
11. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
員工態度友善而且服務專業,感到非常滿意。
Si Wing
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 15. Aug. 2022
Can't imagine no flush water. The room is too small, not suitable for more than 1 person
POKI
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 27. Juni 2022
Dear POKI,
Thank you for choosing Shama Island North and sharing your experience.
We are sorry to hear that you failed to enjoy your stay with us. There was an emergency suspension of salt water supply for areas around North Point, Fortress Hill and Tin Hau during your stay, which our flush water supply was therefore being affected. We had communicated with our guests about the issue once being notified by the government, and they were given updates on the suspension until normal water supply have been resumed.
We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.
Warmest regards,
Victor Pang
Assistant Manager, Operations
Shama Island North
10/10 – Hervorragend
Gladys
Geschäftlich gereist
9. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staffs are good and polite.
Overall everything is good and clean.
Gladys
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 20. Juni 2022
Dear Gladys,
Thank you very much for staying at Shama Island North.
We are delighted to know that you eneyed everything at our property, from services to cleanliness.
We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.
Warmest regards,
Victor Pang
Assistant Manager, Operations
Shama Island North
4/10 – Schlecht
Chi Lai
Mit dem Partner gereist
25. Apr. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
周邊地區方便,食肆林立。
Chi Lai
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 10. Mai 2022
Janitors were friendlier than the male receptionist, insufficient amenities, pretty much nothing in proximity of the hotel, worth at most ~$400/night
Mathew
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 6. Apr. 2022
Dear Mathew,
Thank you very much for staying at Shama Island North and taking the time to share your valuable experience.
I am sorry to hear that we failed to meet your expectation. Please rest assured that our heads of department will work closely with their teams to review their service standards, and make sure we offer the best customer experience to every guest and visitor.
I hope that we will have the opportunity of welcoming you back to Shama Island North.
Warmest regards,
Kristy Shih
Director, Operations
Shama
2/10 – Ungenügend
Anna
1. Apr. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Not worth the price
Anna
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 6. Apr. 2022
Dear Anna,
Thank you very much for staying at Shama Island North.
We are sorry to hear that your experience fell short of your expectation. To help us understand our shortcomings, we appreciate if you could contact us directly and share with us more details so that we could make improvements on them.
I hope that we will have the opportunity of welcoming you back to Shama Island North.
Warmest regards,
Kristy Shih
Director, Operations
Shama
8/10 – Gut
SHUK FAN
26. Nov. 2021
SHUK FAN
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
6/10 – Okay
Alison
8. Nov. 2021
Alison
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
King Hong Slanda
7. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
King Hong Slanda
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
8/10 – Gut
Chui Shan
Mit dem Partner gereist
28. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Room is too small but average is good
Chui Shan
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 29. Okt. 2021
Dear Chui Shan,
Thank you very much for staying at Shama Island North.
We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.
Warmest regards,
Kristy Shih
Director, Operations
Shama
8/10 – Gut
chun keung
27. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
chun keung
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
10/10 – Hervorragend
Hung Lam
3. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hung Lam
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. Juli 2021
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
10/10 – Hervorragend
Wing Han Lubby
5. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常整潔,因為是套房,所以房間設有廚房及煮食爐具,總括來說,非常滿意。
Wing Han Lubby
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 8. Juli 2021
尊敬的Wing Han Lubby:
我們很高興看到您享受入住我們莎瑪港島北,特別是對我們物業的衛生環境及房間設備的讚美。
我們期待您再次光臨,並為您帶來舒適寫意的入住體驗。
莎瑪營運總監 施燕鴻謹啟
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent location and staff services
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2021
Antwort von Shama Island North Hong Kong am 7. Juni 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing Shama Island North. We are glad to know that you enjoyed our property location and our services. We look forward to seeing you again in the near future.
Warmest regards,
Kristy Shih
Director, Operations
Shama