Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
423 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
423
442 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
442
86 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
86
35 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
35
14 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
14
8,6/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Volkhard, Gross Gerau
Mit einer Gruppe gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist in die Jahre gekommen und die Zimmer müssten dringend renoviert werden. Es entspricht nicht dem Standard den Novotel sonst hat. Teilweise sprechen die Angestellten kaum englisch. Insgesamt klar überteuert.
Volkhard
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky
General Manager am 6. Feb. 2024
Sehr geehrter Volkhard.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback zu unserem Hotel genommen haben.Es freut uns, dass Sie mit der Servicequalität unseres Teams zufrieden waren. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen exzellenten Service zu bieten. Leider entsprachen die Zimmer nicht Ihren Erwartungen. Wir nehmen Ihre Anmerkungen sehr ernst Wir bedauern, dass Sie dies während Ihres Aufenthaltes anders wahrgenommen haben. Bezüglich der Sprachkenntnisse unseres Personals möchten wir betonen, dass wir mehrsprachige Mitarbeitende haben, um eine reibungslose Kommunikation zu gewährleisten.Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Ohad TiktinskyGeneral Manager
8/10 – Gut
Sarah
Mit dem Partner gereist
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
nettes Personal! leider war der Pool während unseres Aufenthaltes nicht in Betrieb.
Sarah
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky
General Manager am 14. Feb. 2024
Sehr geehrte Sarah,danke für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit dem Service unseres Personals und der Sauberkeit Ihres Zimmers zu 100% zufrieden waren. Wir sind stolz darauf, dass unsere Mitarbeiter stets bemüht sind, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten. Bedauerlicherweise war der Pool während Ihres Aufenthalts nicht zugänglich. Bitte seien Sie versichert, dass unser Außenpool normalerweise ein Highlight für unsere Gäste ist und wir bedauern, dass Sie diese Erfahrung nicht machen konnten. Wir möchten darauf hinweisen, dass wir kontinuierlich an der Verbesserung und Instandhaltung unserer Einrichtungen arbeiten.Gern würden wir Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen heißen!Ohad TiktinskyGeneral Manager
8/10 – Gut
Patrick
26. Dez. 2023
Patrick
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ohad Tiktinsky
General Manager am 16. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again in the future.Kind regards,Ohad TiktinskyGeneral Manager
4/10 – Schlecht
OS, München
Geschäftlich gereist
3. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
keine Heizung, Check-in unfreundlich und herablassend. Zimmer bei Lift, abgewohnt und einfach ungenügend
OS
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von EO am 5. Feb. 2020
Lieber Gast
Vielen Dank für Ihre Kommentare.
Wir waren enttäuscht zu lesen, dass die Servicequalität nicht Ihren Erwartungen entsprach. Ich werde mich mit dem Einsatzteam zusammensetzen, um Ihre Probleme zu klären und Pläne zu entwickeln, um die Zukunft voranzutreiben. Bitte entschuldigen Sie die entstandenen Unannehmlichkeiten.
Wir freuen uns, dass Sie uns Ihre Bedenken mitteilen, und hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Ihnen in naher Zukunft besser zu dienen.
Grüße
Adam Hipp
Generaldirektor
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
26. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Stadthotel, saubere Zimmer und reichhaltiges Frühstück.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
25. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Stadthotel in Wan Chai. Alles gut zu Fuß erreichbar. Ausreichendes Frühstücksbuffet. Zimmer sind für Hongkong absolut ok. Sauna, Pool und Fitnessstudio. Zu empfehlen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
8/10 – Gut
Pat
Geschäftlich gereist
30. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel in toller Lage in Wan Chai. Zimmer sind sauber. Reichhaltiges Frühstück. MTR ist in Laufdistanz.
Pat
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
24. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Personal sehr freundlich und hilfsbereit
Zustand des Hotels :könnte in der nächsten Zeit bald einmal eine Renovation gebrauchen.
Pool Bereich sehr gut.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
19. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute, saubere Zimmer. Reichhaltiges Frühstück. Lage ist super in Wan Chai.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
8/10 – Gut
Dan
6. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Dan
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. Aug. 2019
Gut: Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
10/10 – Hervorragend
Dan
20. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dan
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
12. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Zimmer, Frühstück war super, optimale Lage
Staff war nicht sehr motiviert
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
6/10 – Okay
Frank
30. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Lecker Frühstück, normale Zimmer nur so "lala"
Hotel in guter Lage mit lecker Frühstück. Die uns im 4.OG zugeteilten "normalen" Zimmer sind allerdings renovierungsbedürftig und entsprechen nicht den gezeigten Bilder. Die Lobby, Bar und Frühstücksraum sind dagegen super. Leider war der Pool allerdings auch recht kühl.
Frank
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von EO am 2. Mai 2019
Lieber Gast
Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Ich war enttäuscht zu lesen, dass die Raumqualität nicht Ihren Erwartungen entsprach. Bitte akzeptieren Sie meine Entschuldigung für die entstandenen Unannehmlichkeiten.
Ich hoffe, ich habe die Gelegenheit, Sie bald wieder zu begrüßen.
Grüße
Adam Hipp
Generaldirektor
8/10 – Gut
Lena
2. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lena
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
10/10 – Hervorragend
Thomas
9. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Stadthotel in guter Lage
Schönes Stadthotel in super Lage. Saubere Zimmer. Pool und Fittnessstudio vorhanden und in gutem Zustand. Das Hotelpersonal sehr motiviert und freundlich. Das Hotel hat eine eigene Haltestelle für den Shuttle Bus vom Flughafenzug um schnell und günstig vom Flughafen ins Hotel zu kommen. Super Preis/Leistungsverhältnis für Hongkong.
Thomas
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
James
Mit dem Partner gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property, very friendly and helpful staff, close to port for trip to macau, excellent food
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 24. Mai 2024
Dear James,Thank you for such a great review.We are delighted to learn that our property met your expectations and that our team's friendliness and helpfulness stood out during your stay. It's also wonderful to hear that our location served as a convenient starting point for your trip to Macau and that the culinary offerings at Novotel Century Hong Kong were to your satisfaction.We take pride in contributing to a pleasant and memorable experience for our guests, and it's gratifying to know when we've succeeded.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
CHING
Mit einer Gruppe gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Bus stops and subway are close by. Convenient store right across. The cleaning lady was very friendly and polite. Old hotel but maintain the property pretty well. The standard room was pretty roomy and comfortable. High floor but the sea view is only on the side.
Sui Ping
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 24. Mai 2024
Dear Sui Ping, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is delightful to hear that our strategic location and proximity to essential public transport services enhanced your visit to Hong Kong. The convenience of having a store just across the street is indeed a boon for our guests, which we are glad you appreciated.While we receive your thoughts on the hotel's age, we wish to highlight our continuous efforts in maintaining the Novotel Century Hong Kong to meet guests' expectations. Our team takes pride in the upkeep of the property as well as in providing cordial service which you seem to have experienced firsthand. We regret, however, if the partial sea view from a high floor did not entirely meet your expectations. Our rooms are designed to balance comfort and functionality within the constraints of the bustling Wan Chai district.We are pleased that you found the room to be spacious and comfortable, reflecting our commitment to guest satisfaction. Rest assured that our dedicated staff, from the cleaning team to the front desk, are all motivated by the same goal: to deliver an enjoyable and memorable stay for every guest.We hope to welcome you back. Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Vincent
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
nice location
Vincent
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 21. Mai 2024
Dear Vincent,Thank you for such a great review.Our location is one of the things we are very proud of about our hotel.We are so lucky to have such a strategic position that brings transport options to our guests and must-see attractions closer.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
Althea
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is in a very convenient location, easy access to buses and the mtr (subway) system. The hotel staff were welcoming and friendly, they made sure we had everything we needed as we were traveling with an infant. We stayed in the queen suite room. The living room and bedroom were both great sizes. The room was clean and modern. We also had breakfast included. The buffet was very good. There were a lot of choices and a fresh made egg station. Overall great stay.
Althea
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 24. Mai 2024
Dear Althea,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that our prime location in the heart of Wan Chai provided you with the convenience you desired for your travels in Hong Kong. It is always gratifying to know that our staff's dedication to service excellence made a positive impact on your stay, particularly as you were traveling with an infant.It brings us great joy that the queen suite room met your expectations in terms of space and modernity, matching the refined standards we aspire to offer at Novotel Century Hong Kong. Your commendation of the room's cleanliness is much appreciated, as we strive to maintain the highest levels of hygiene and comfort.Moreover, we are thrilled that the breakfast buffet, with its abundant choices and fresh egg station, contributed to a fantastic start to your day. Our culinary team takes great pride in offering a diverse and quality dining experience to all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
CHI WAH
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff, super friendly and helpful!
Abby
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 4. Mai 2024
Dear Abby,Thank you for such a positive review.We are delighted you had a pleasant experience and appreciated our team members who strive to ensure you have the best experience possible.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Toshifumi
Geschäftlich gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms is little small but location is perfect.
Toshifumi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 4. Mai 2024
Dear Toshifumi, Thank you for taking the time to review your stay.We are happy that you found our location to be so convenient.We regret that the size of your room didn't quite match your expectations; we do have different categories and sizes and would be very happy to find you one better suited to your requirements for your next visit.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Samuel
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and friendly. Very good breakfast included
Samuel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Samuel,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that you found our hotel clean and our staff welcoming. Our team takes great pride in ensuring a hospitable environment for our guests, so your kind words are greatly appreciated.Regarding your experience with the room amenities, we regret that they did not meet your expectations. We are continuously striving to enhance our guest experiences and have had minor touch-ups for our rooms in 2023, following our larger refurbishment in 2017. We hope to always provide a setting that is both modern and comfortable.It is heartening to learn that you enjoyed our comprehensive breakfast offerings. We believe that a good start to the day is essential and are glad we could provide that for you. At Novotel Century Hong Kong, we are committed to delivering quality service and a memorable experience for all our visitors.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
6/10 – Okay
Richard
18. Apr. 2024
Richard
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 13. Mai 2024
Dear Richard, Thank you for taking the time to review your stay.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
KAYOKO
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
治安もよく便利でスタッフさんも親切でささた
KAYOKO
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 17. Apr. 2024
Kayoko様。この度はNovotel Century Hong Kongにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。治安の良さと便利な立地、そしてスタッフの親切な対応を高く評価していただき、大変光栄です。お客様に提供する清潔な客室と充実したアメニティ、さらにはホテルのコンディションについてもお褒めの言葉をいただき、Novotel Century Hong Kong としても励みとなります。私たちはお客様一人ひとりに快適なご滞在をサポートできるよう日々努めております。またのお越しをお待ちしております。Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
John, Montreal
12. Apr. 2024
John
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 4. Mai 2024
Dear John,Thank you for such a great review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Arcangelo
10. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Arcangelo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Arcangelo,We thank you for your kind review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We would love to welcome you back on many more occasions. Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Thitiya
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient and good services. Always stay here when go HK
Thitiya
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 9. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing such positive feedback following your stay with us.We are delighted to hear that you found our location convenient for your needs in Hong Kong and that the services provided by our team met your expectations. It appears that there may be some areas where we did not fully meet your satisfaction. Please rest assured that we are committed to providing high standards of accommodation and service. We are sorry to hear that our room cleanliness and overall condition did not meet your expectations on this occasion. We take pride in our 2017 refurbishments, and we strive to maintain our rooms with the utmost care. We appreciate your recognition of the amenities provided in our rooms, and we constantly seek to ensure that every guest has a comfortable and enjoyable stay.We look forward to seeing you again in the future. Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
zhi
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの方の対応、態度は申し分なく丁寧でとても良かったです。
zhi
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 2. Apr. 2024
Zhi様。この度は、Novotel Century Hong Kongにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。スタッフの対応と態度について高く評価していただき、大変光栄に思います。お部屋の清潔さとホテルのコンディションもお褒めいただき、感謝申し上げます。また、お部屋のアメニティにご満足いただけたようで、私どもも大変嬉しく思います。当ホテルのサービスがお客様の期待に応えられたことを嬉しく思います。またのお越しをお待ちしております。Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
Alejandro
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Walkable to Causeway and Wan Chai stations. Near the harbor. Would be nice to have a harbor view next time.
Alejandro
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 27. März 2024
Dear Alejandro,Thank you for taking the time to share your feedback.It's wonderful to know that our proximity to both Causeway and Wan Chai stations, as well as the harbor, added value to your stay. We're thrilled that you're considering a harbor view room for your next visit; the partial views of Victoria Harbour are indeed a highlight for many of our guests. Regarding the aspects you felt could be improved, we acknowledge your feedback on the hotel's condition. We continually strive to maintain and update our facilities, as evidenced by our recent refurbishments and ongoing touch-ups to enhance guest experience.We hope that you will return in the future. Best regards,Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
DIPAK
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location
DIPAK
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 27. März 2024
Dear Dipak,Thanks for taking the time to comment on your visit to our hotel.We are glad that you appreciated the cleanliness of your room and our team's excellent service. Please know that we have taken your comments regarding the bathroom into consideration.We look forward to seeing you on a future stay.Best regards,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Michelle
Mit einer Gruppe gereist
17. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Friendly staff made my stay effortless. Room condition is just so so.
Michelle
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 18. März 2024
Dear Michelle,Thank you for taking the time to give your opinion about your stay.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and that you received such friendly and professional service. It is very rewarding for our team and encourages us to uphold our high standards. Rest assured we have noted your comment and will consider it when planning future improvements.We hope to see you again in the future.Best regards,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Brandon
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean! Helpful and polite staff
Brandon
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 8. März 2024
Dear Brandon,We thank you for your kind review.We're thrilled to hear that you found our staff helpful and polite, and that the cleanliness of our hotel met your expectations. It's wonderful to note that our efforts to maintain a high standard of service are appreciated. We also acknowledge your feedback regarding the hotel's condition and room amenities. While we have recently refurbished our rooms and continuously strive for excellence, we understand there is always room for improvement and take your insights seriously.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
Keith
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well situated, near dining and transit, nicely appointed room
Keith
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 1. März 2024
Dear Keith,Thank you for taking the time to share your feedback.It's wonderful to hear that the location of our hotel suited your needs, providing convenient access to dining and transit options. We're also delighted that you appreciated the appointments of your room. Rest assured that we consistently strive to maintain high standards of cleanliness and overall condition, and it's gratifying to know that these efforts have resonated with you. Our team is committed to providing exceptional service and we're glad that this was evident during your stay, along with the amenities provided for your comfort.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Ian
Mit dem Partner gereist
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location clean friendly and helpful staff
Ian
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Ian,Thank you for sharing your positive review.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and we appreciate your kind mention of our convenient location and high standards. Our team works hard to ensure that every guest has the best experience possible, and such positive feedback inspires us to continue with our efforts.We look forward to welcoming you back on your next visit.Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Kai
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kai
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Kai,Thank you for taking the time to review your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.Thank you again; we hope to welcome you back soon.Kind regards,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Ingrid
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The buffet breakfast had quite a variety but was not good quality and the staff there not particularly cheerful. The housekeeping staff were responsive and nice. Convenient location in Wan Chai.
Ingrid
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Ingrid,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted to hear that our housekeeping staff were responsive and pleasant, and that you found our location in Wan Chai convenient for your needs. We appreciate your kind words. We regret to hear that your dining experience did not meet your expectations, and we're surprised to learn about your perception of the breakfast quality as we consistently receive compliments on our varied offerings. Similarly, while we strive to maintain a cheerful atmosphere, it seems we fell short during your visit, and for that, we truly apologize. Our team takes pride in providing clean, well-maintained accommodations, and we're continuously looking to improve wherever possible, as demonstrated by our recent refurbishments and ongoing minor touch-ups.We hope to see you again in the future. Kind regards,Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
Brian
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in Wan Chai for a reasonable price!
Brian
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 21. Feb. 2024
Dear Brian,Thank you for positively reviewing your visit.It's wonderful to hear that you enjoyed our prime location in Wan Chai, providing convenience and connectivity for a seamless stay. We're also delighted that you found our service to meet your expectations, reflecting our team's commitment to guest satisfaction. While you've noted the room amenities positively, we acknowledge there's always room for improvement and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back. Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
8/10 – Gut
Lily
Mit der Familie gereist
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a lovely clean hotel, but 1 issue was that my door key was not working properly on the last day, took 3 attempts to re enter, quite frustrating.
Lily
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Lily,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're delighted to hear that you found our hotel to be clean and appreciated the overall condition and services. Our team strives to provide a comfortable and welcoming environment for all our guests.We regret to hear about the issue you faced with the door key on your last day, and we can understand how that might have been frustrating. Please rest assured that we are looking into ensuring our key card systems are functioning smoothly to prevent such inconveniences in the future.We hope to welcome you back in the future and wish you all the best. Safe travels!Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
Paul
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent will stay here again and again!!
Paul
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Paul,Thank you for your kind review of your recent stay at our hotel.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We hope to see you again soon. Best wishes,Ohad Tiktinsky, General Manager
10/10 – Hervorragend
JULIO
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
Atendimento muito bom, academia ótima, café da manhã com opçao oriental e ocidental. O atendente do check in ainda salvou minha vida, pois cheguei de madrugada, e o táxi la não aceita cartão, só dinheiro. Só faltou retirar a cortina do banheiro e colocar vidro.
JULIO
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky, General Manager am 22. Feb. 2024
Caro Julio,o nosso muito obrigado pela sua preferência.Ficamos muito contentes que o atendimento de nossa equipe tenha atendido tão bem às suas necessidades, especialmente durante sua chegada noturna. É gratificante saber que nossa academia foi ao encontro das suas expectativas e que o café da manhã com opções orientais e ocidentais foi de seu agrado. Quanto à sua sugestão sobre a cortina do banheiro, agradecemos o feedback e vamos considerar as preferências dos nossos hóspedes em futuras renovações.Esperamos recebê-lo novamente em breve.Atenciosamente,Ohad Tiktinsky, General Manager
6/10 – Okay
SEEUN
Mit der Familie gereist
6. Feb. 2024
노보텔 답게
위츠는 좋은데 주변 환경이 너무 안좋습니다. 외부인테리어에 좀 더 신경을 쓰는 것이 좋을 것 같습니다. 특히 늦은 밤 도착하는 사람들을 위해 외부 환경을 밝게 유지하는 것이 좋을 것 같네요. 우범지대 같아요. 사진과 너무 다릅니다. 제가 가본 노보텔중 가장 낮은 수준의 호텔인 것 같습니다.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service!
Candi
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky
General Manager am 6. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you so much for these kind comments about your stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us and that you found your room equipped with everything you needed.Moreover, thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Ohad TiktinskyGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Martin
Geschäftlich gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Martin
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ohad Tiktinsky
General Manager am 6. Feb. 2024
Dear Guest,We thank you for this kind review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Ohad TiktinskyGeneral Manager