Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
101 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
101
22 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
22
10 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
10
7 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
2 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
9,6/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
10. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Großartiges Luxus Hotel! Wir werden gerne wiederkommen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
8/10 – Gut
Sarah, Erzgebirge
7. Aug. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit Komfort am Rande von Honfleur
Wir haben das Hotel vier 4 Tage als Urlaubsabschluss unseres dreiwöchigen Frankreich-Aufenthalts gebucht.
Grundsätzlich gehobene Kategorie mit sehr schönem Wellness-Bereich und dazugehörigen Außenanlagen, allerdings trotz 5 Sterne keine Klimaanlage im Zimmer und etwas geräuschintensiv (sowohl bezüglich der angrenzenden Zimmer als auch Straßengeräusche, da nachts die Fenster geöffnet sein mussten, um eine gewisse Abkühlung der Räume zu gewährleisten - Tagestemperateuren lagen bei 38 Grad Celsius).
Sarah
10/10 – Hervorragend
Lynda
12. Feb. 2024
Lynda
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Malak
12. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful well manicured relaxing property. The room was very spacious w high quality amenities
Staff was very refined and accommodating
Malak
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Jan
11. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles perfect!
Jan
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Hervé
31. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervé
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
MT
31. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MT
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
4/10 – Schlecht
John
21. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Even though we we told the new building we were staying was “finished” last December, there was construction (jack hammering) all day long. Unlike every other R&C property, they gave away all the dinner reservations to people who were not guests of the hotel, so we had to eat somewhere else …,
John
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Eric
Mit der Familie gereist
19. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful five-star resort. Pampered from the moment we arrived. Impeccable service and beautiful appointments and surroundings. Staff was friendly and responsive. Easy walk to town. Perfect location. Room was large and comfortable.
Eric
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
TSZ KIN RONALD
Mit dem Partner gereist
11. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of the best Relaix & Chateau properties I have ever stayed at. I could not find a single fault to say about this property, everything is top notch and exceeded expectations.
From Check - in, to the friendly staff and welcome champagne for me and my guest, the stay was 10/10. The room was well appointed, large and spacious with our one balcony facing the ocean. Housekeeping was also prompt with requests.
The grounds were well manicured with lots of florals, a pretty sight.
The gastronmic restaurant "Le Impressionists" was also top-tier fine dining, do not miss the tasting menu. Bar in the main building has a great selection if cocktails and wines.
The location is also fantastic, a mere 10 minute walk to the heart of Honfleur, so it stays quiet at night but close enough to the town.
TSZ KIN RONALD
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Kathleen
13. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kathleen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Stéphane
8. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stéphane
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Mariana
25. März 2023
Mariana
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
Chantal
17. Feb. 2023
Chantal
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
milovan
12. Dez. 2022
milovan
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
10/10 – Hervorragend
Caitlynn
Mit dem Partner gereist
30. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place was beautiful! The grounds, room, and common area were all stunning. The staff could not be friendlier or more accommodating. There is no need to think or put any effort into anything once you arrive. They will take care of it all. A very relaxing stay at a beautiful chateau. Not to mention the incredible food offered at both restaurants and for breakfast. I would highly recommend this place to anyone looking to stay in Honfleur.
Caitlynn
2/10 – Ungenügend
Stacia
Mit dem Partner gereist
12. Nov. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stored my breastmilk in the hotel freezer and they threw it away. 3 days of milk gone. I trusted them and they broke this trust. In addition, room service for dinner did not arrive at all - waited for over 2 hours.
Stacia
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
6/10 – Okay
Frank
Mit dem Partner gereist
29. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Annexe restaurant cher et sans grand intérêt .serveuse limite du désagréable . Accès piscine fermé .
Frank
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
Debra
27. Okt. 2022
Debra
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
Ignacio
Mit dem Partner gereist
24. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La tranquilidad
Ignacio
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
LAILA
27. Aug. 2022
LAILA
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
10/10 – Hervorragend
Jean Francois
18. Aug. 2022
Jean Francois
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
10/10 – Hervorragend
Laurent
23. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Laurent
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
6/10 – Okay
jules
8. Juli 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
un séjour agréable, néanmoins beaucoup de détails manquent et l'hôtel se survend avec des qualificatifs exagérés .
pas de boisson dans le mini bar, c'est un tout petit détail, mais...
A sa décharge le prix n'est pas excessif.
On y passe, un ou deux jours mais rien ne vous retient..
jules
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
harrison
2. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This is the very essence of high class hotel: It is classy, quiet, has marvelous service, is grossly overpriced, and does not particularly care. Take it or leave it. Drinks are fabulous, and cost 20 Euros. Dinner is presented as spectacularly as could be, but is limited in choice, and, of course, is also way overpriced. Be warned!
harrison
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
10/10 – Hervorragend
Rose
Mit der Familie gereist
14. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rose
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
10/10 – Hervorragend
Teryl
Mit dem Partner gereist
11. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This beautiful 5 star hotel with a 5 star dining experience and hopefully in 2 weeks will be a Michelin star. You feel and see why Monet loved this place so much. We would love to come back….
Teryl
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
8/10 – Gut
DELHOMMEAU
Mit dem Partner gereist
3. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel établissement, le personnel est très Professionel . Un peu déçu du restaurant , je m attendais à mieux .
DELHOMMEAU
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
8/10 – Gut
david
Mit einer Gruppe gereist
11. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
david
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
5. Okt. 2021
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The most unpleasant stay ever!
We stayed renovated room with balcony for 2 nights.
However, balcony is wide extend to neighbors, so neighbors could reach us without any partition between.
So, we couldn’t open our widow nor curtains to get our privacy.
And the renovation was still on and not completed.
So, they stared to work very early morning and they made fire alarms in the very early morning!
However, hotel didn’t explain anything about alarm.
Then, they stopped water and hot water supply right after the fire alarm ringing.
We have been waiting to get water for 1 hour and hot water didn’t come, so we obliged to get hot water for another 30 minutes.
It was nothing confortable and they shouldn’t take any reservation, if they were not completed the work.
Even those uncomfortable stay, they fully charged room.
And the manager didn’t come out to meet us for apologizing but only reception staffs.
I was wondering if this hotel rates 5 stars quality and member of Relais & Châteaux ?
We have been many other hotels under Relais & Châteaux but no more to choose this group.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Dennis
Mit einer Gruppe gereist
28. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel in a beautiful location. Our room was great and the staff is friendly and helpful.
Dennis
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
10/10 – Hervorragend
Andre
11. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cadre magnifique
Tout est bien ,notre chambre est magnifique,le seul bémol ,pas assez de lumière dans l’entree.on ne voit pas dans le placard ,pour mettre ses vêtements.
Andre
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
10/10 – Hervorragend
gregoire
12. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gregoire
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
11. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel magnifique et service exceptionnel.
Nous avons passé 3 nuits. L'hôtel est magnifique, l'environnement est exceptionnel. Dans cette période si difficile, toute l'équipe a vraiment fait tout ce qui était possible pour que nous passions le meilleur séjour possible. L'accueil est vraiment parfait, le sens du service est exceptionnel. Nous avons même pu profiter des repas servis dans notre chambre. C'était tellement bon ! Merci !
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2021
2/10 – Ungenügend
KAMIL
27. Juni 2020
KAMIL
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
10/10 – Hervorragend
Scott
20. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice property
The property is very nice and well kept... the only issue we had was with the “Euro style” Tub/shower, which was more rub than shower.
Scott
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
13. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
10/10 – Hervorragend
CHUL
Mit der Familie gereist
12. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CHUL
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
7. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
24. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fairy tale property
Cozy cottage feeling
Warm fireplace. Dining in the bistro
Was excellent
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Bockmann
24. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super stay!
Bockmann
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Ann
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Honfleur is beautiful
The hotel is wonderful in every way. The staff is very attentive, warm and friendly.
Ann
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Shawn, Texas
Mit dem Partner gereist
1. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property, we stayed during off season and found the bistro to be quite nice. The hotel arranged tours to the landing beaches and Mont Saint Michel. The guide service they placed us with was superb. We enjoyed the fire in the lounge each night with a nice selection of calvados available.
Shawn
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
8/10 – Gut
Daniel
1. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
8/10 – Gut
ERICK
Mit einer Gruppe gereist
5. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
déconnexion totale
Personnel au petit soin et très prévenant malgré des petits soucis ce qui a rendu notre séjour magique
ERICK
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
8/10 – Gut
Anabella
26. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Colchón muy suave
Todo estuvo muy bien. No me gustó el colchón porque era demasiado suave. Lo demás estuvo excelente.
Anabella
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
Alan, Enumclaw, WA
Mit der Familie gereist
26. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is amazing. Not only do you get 1st class service, but you also get to stay in a hotel with amazing history. We didn't realize that most of the great impressionist painters stayed here. Monet even painted it.
Alan
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
Mary
Mit einer Gruppe gereist
15. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mary
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
Jean-C
3. Okt. 2019
Jean-C
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
8/10 – Gut
Alina
28. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers