Suite, Meerblick (Rénovée avec douche et baignoire spa) | Badezimmer | Kostenlose Toilettenartikel, Haartrockner, Bademäntel, Hausschuhe

Bewertungen von La Ferme Saint Simeon

5 out of 5
La Ferme Saint Simeon
20, rue Adolphe Marais, Honfleur, Calvados

Bewertungen

9,0

Wunderbar

101 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
22 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Großartiges Luxus Hotel! Wir werden gerne wiederkommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Sarah, Erzgebirge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit Komfort am Rande von Honfleur
Wir haben das Hotel vier 4 Tage als Urlaubsabschluss unseres dreiwöchigen Frankreich-Aufenthalts gebucht. Grundsätzlich gehobene Kategorie mit sehr schönem Wellness-Bereich und dazugehörigen Außenanlagen, allerdings trotz 5 Sterne keine Klimaanlage im Zimmer und etwas geräuschintensiv (sowohl bezüglich der angrenzenden Zimmer als auch Straßengeräusche, da nachts die Fenster geöffnet sein mussten, um eine gewisse Abkühlung der Räume zu gewährleisten - Tagestemperateuren lagen bei 38 Grad Celsius).

10/10 – Hervorragend

Lynda

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Malak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful well manicured relaxing property. The room was very spacious w high quality amenities Staff was very refined and accommodating
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles perfect!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Hervé

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

MT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

John

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Even though we we told the new building we were staying was “finished” last December, there was construction (jack hammering) all day long. Unlike every other R&C property, they gave away all the dinner reservations to people who were not guests of the hotel, so we had to eat somewhere else …,
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful five-star resort. Pampered from the moment we arrived. Impeccable service and beautiful appointments and surroundings. Staff was friendly and responsive. Easy walk to town. Perfect location. Room was large and comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

TSZ KIN RONALD

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of the best Relaix & Chateau properties I have ever stayed at. I could not find a single fault to say about this property, everything is top notch and exceeded expectations. From Check - in, to the friendly staff and welcome champagne for me and my guest, the stay was 10/10. The room was well appointed, large and spacious with our one balcony facing the ocean. Housekeeping was also prompt with requests. The grounds were well manicured with lots of florals, a pretty sight. The gastronmic restaurant "Le Impressionists" was also top-tier fine dining, do not miss the tasting menu. Bar in the main building has a great selection if cocktails and wines. The location is also fantastic, a mere 10 minute walk to the heart of Honfleur, so it stays quiet at night but close enough to the town.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Stéphane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Mariana

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Chantal

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

milovan

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Caitlynn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place was beautiful! The grounds, room, and common area were all stunning. The staff could not be friendlier or more accommodating. There is no need to think or put any effort into anything once you arrive. They will take care of it all. A very relaxing stay at a beautiful chateau. Not to mention the incredible food offered at both restaurants and for breakfast. I would highly recommend this place to anyone looking to stay in Honfleur.

2/10 – Ungenügend

Stacia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stored my breastmilk in the hotel freezer and they threw it away. 3 days of milk gone. I trusted them and they broke this trust. In addition, room service for dinner did not arrive at all - waited for over 2 hours.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

6/10 – Okay

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Annexe restaurant cher et sans grand intérêt .serveuse limite du désagréable . Accès piscine fermé .
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Debra

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Ignacio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La tranquilidad
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

LAILA

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Jean Francois

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Laurent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

jules

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
un séjour agréable, néanmoins beaucoup de détails manquent et l'hôtel se survend avec des qualificatifs exagérés . pas de boisson dans le mini bar, c'est un tout petit détail, mais... A sa décharge le prix n'est pas excessif. On y passe, un ou deux jours mais rien ne vous retient..
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

harrison

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This is the very essence of high class hotel: It is classy, quiet, has marvelous service, is grossly overpriced, and does not particularly care. Take it or leave it. Drinks are fabulous, and cost 20 Euros. Dinner is presented as spectacularly as could be, but is limited in choice, and, of course, is also way overpriced. Be warned!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Rose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Teryl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This beautiful 5 star hotel with a 5 star dining experience and hopefully in 2 weeks will be a Michelin star. You feel and see why Monet loved this place so much. We would love to come back….
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

DELHOMMEAU

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel établissement, le personnel est très Professionel . Un peu déçu du restaurant , je m attendais à mieux .
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

david

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The most unpleasant stay ever!
We stayed renovated room with balcony for 2 nights. However, balcony is wide extend to neighbors, so neighbors could reach us without any partition between. So, we couldn’t open our widow nor curtains to get our privacy. And the renovation was still on and not completed. So, they stared to work very early morning and they made fire alarms in the very early morning! However, hotel didn’t explain anything about alarm. Then, they stopped water and hot water supply right after the fire alarm ringing. We have been waiting to get water for 1 hour and hot water didn’t come, so we obliged to get hot water for another 30 minutes. It was nothing confortable and they shouldn’t take any reservation, if they were not completed the work. Even those uncomfortable stay, they fully charged room. And the manager didn’t come out to meet us for apologizing but only reception staffs. I was wondering if this hotel rates 5 stars quality and member of Relais & Châteaux ? We have been many other hotels under Relais & Châteaux but no more to choose this group.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Dennis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel in a beautiful location. Our room was great and the staff is friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cadre magnifique
Tout est bien ,notre chambre est magnifique,le seul bémol ,pas assez de lumière dans l’entree.on ne voit pas dans le placard ,pour mettre ses vêtements.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

gregoire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel magnifique et service exceptionnel. Nous avons passé 3 nuits. L'hôtel est magnifique, l'environnement est exceptionnel. Dans cette période si difficile, toute l'équipe a vraiment fait tout ce qui était possible pour que nous passions le meilleur séjour possible. L'accueil est vraiment parfait, le sens du service est exceptionnel. Nous avons même pu profiter des repas servis dans notre chambre. C'était tellement bon ! Merci !
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2021

2/10 – Ungenügend

KAMIL

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice property
The property is very nice and well kept... the only issue we had was with the “Euro style” Tub/shower, which was more rub than shower.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

CHUL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fairy tale property Cozy cottage feeling Warm fireplace. Dining in the bistro Was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Bockmann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Honfleur is beautiful
The hotel is wonderful in every way. The staff is very attentive, warm and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Shawn, Texas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property, we stayed during off season and found the bistro to be quite nice. The hotel arranged tours to the landing beaches and Mont Saint Michel. The guide service they placed us with was superb. We enjoyed the fire in the lounge each night with a nice selection of calvados available.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

ERICK

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
déconnexion totale
Personnel au petit soin et très prévenant malgré des petits soucis ce qui a rendu notre séjour magique
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Anabella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Colchón muy suave
Todo estuvo muy bien. No me gustó el colchón porque era demasiado suave. Lo demás estuvo excelente.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Alan, Enumclaw, WA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is amazing. Not only do you get 1st class service, but you also get to stay in a hotel with amazing history. We didn't realize that most of the great impressionist painters stayed here. Monet even painted it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Jean-C

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Alina

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019