Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Parador de Hondarribia

4 out of 5
Parador de Hondarribia
Plaza de Armas, 14, Hondarribia, Gipuzkoa

Bewertungen

9,2

Wunderbar

158 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
78 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Reception Head am 21. Okt. 2019
Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards and see you soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Manager Reception am 20. Okt. 2019
Dear Customer, We really appreciate your excellent opinion. We thank you a lot and ww wish you the best. Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschön, behutsam restauriertes Schloss in einmaliger Lage in der Altstadt. Schön ausgestattet, sehr aufmerksames Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Reception head am 24. Okt. 2019
Dear guest, Thank you very much for sharing your opinions after your stay in our Parador. Our best regards and see you soon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parador = wie immer super ! Bei einer Spanien-Rundreise ist man bei dieser Hotel-Kette bestens untergebracht !
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Reception head am 24. Okt. 2019
Dear guest, Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einer von über 90 Paradores
Wer es noch nicht selbst erlebt hat, sollte einfach dorthin reisen - und von einer anderen Welt umfangen werden!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von Fernando am 26. Apr. 2018
Danke für Ihre freundlichen Kommentare

8/10 – Gut

Ulrike

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Thank you very much for your opinión.It is very useful to know it for us.

8/10 – Gut

Anna, Stuttgart

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel im historischen Ambiente
Sehr schöner alter Palast, wie man es von einem Parador erwartet. Ideale Lage, leider recht kleines Zimmer zum Innenhof. Schöne Ausstattung. Leider unzureichende Leistungen des Personals: nach dem Einchecken begleited uns der Portier zur Tür Richtung Aufzug, öffnet sie - und geht hindurch. Wir können zusehen, wie wir mit unseren Koffern zurecht kommen. Keine Frage, ob man bei den Koffern helfen könne, und das trotz der Tatsache, dass man vom Aufzug aus noch 1/2 Etage nach unten dann wieder hinauf muß. Das ist bei einem 4☆ Hotel nicht akzeptabel! Ähnliche Unzulänglichkeiten beim Frühstück: Tee erst bei zweimaligem Nachfragen, Büffet wird nicht rechtzeitig nachgefüllt, Personal scheint überfordert, läuft planlos umher.
Antwort von Directora am 18. Apr. 2019
Dear guest, Thank you very much for your opinions. Our best regards and see you soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Josette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is a castle. It has beautiful views.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel in beautiful town. Exceptional views
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
Dear guest,Thank you very much for sharing your expereince of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 – Hervorragend

CHARLES, ALLENTOWN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great view of the marina and the Bay of Biscay. The castle is beautiful.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manuel Quintanar. Manager am 4. Mai 2024
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon

10/10 – Hervorragend

Roberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen estado! En un hermoso centro histórico. Falta personal
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manuel Quintanar. Director am 4. Mai 2024
Estimado huésped,Muchas gracias por compartir sus valoraciones y comentarios tras su estancia en nuestro Prador de Turismo.Un cordial saludo y hasta pronot

10/10 – Hervorragend

Liliam, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Gérard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

julien

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Marshall

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Jean pierre

On pouvait s’attendre à mieux
Les paradores sont d’ordinaire dotés d’un restaurant ce qui n’était pas le cas de celui ci . Certes la chambre était une standard mais au standard des années 2000 et pas 2024! Le bar snack n’était pas du tout à la hauteur
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Directeur am 5. Jan. 2024
Monsieur ,Tout d'abord, je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête sur votre séjour au Parador de Hondarribia .Les retours d'expérience de nos clients sont très précieux et nous permettent d'améliorer notre qualité d'écoute et de service et d'offrir une expérience toujours plus inoubliable avec Paradores.Nous serons ravis de vous revoir bientôt dans l'un de nos hôtels et restaurants. En cas de doute ou pour toute autre information, n'hésitez pas à nous contacter.En espérant vous revoir bientôt dans nos complexes, Nous vous prions d'agréer, Monsieur, nos salutations les plus distinguées.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Ka Ki Andy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

IZUMI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a very nice experience to stay in an old castle. The interior decoration was lovely with a great atmosphere. Also, the breakfast buffet was very good and the staff was friendly and helpful, which made for a good trip.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Manager am 23. Nov. 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soonManuel Quintanar Valbuena

8/10 – Gut

Laura

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Jose Vte

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Robin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a excellent stay and very comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Manager am 16. Okt. 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regardsManuel Quntanar Valbuena

8/10 – Gut

Maryvonne

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exceeded expectations.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Manuel Quintanar. Manager am 2. Okt. 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in Hondarribia.Our best regards

10/10 – Hervorragend

Barry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Manager am 4. Okt. 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in Hondarribia.Our best regards and see you soon

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Finding a restaurant is a bit of a challenge especially on a Wednesday when most seem to be closed
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Manager am 15. Sept. 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards

10/10 – Hervorragend

annette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

2/10 – Ungenügend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Satomi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
のんびりと、深呼吸できる町。
Spain、 France、両方を旅できる、静かで、食事も満足できる小粋な!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von manager am 29. Juli 2023
Dear guest Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The place to stay in ondarribia
Fantastic. It’s a little hard to get to if you’re driving but the staff makes everything as easy as possible and the place is gorgeous, food delicious, rooms attractive and very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Manager am 29. Juli 2023
Dear guest Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 – Gut

MASUMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
一度泊まってみたかったです。特に窓からの景色ビダソア川のヨットハーバーは素晴らしくほんとに泊まって良かったです。ホテル内も映画セットのようにひとつひとつの家具や置物が素晴らしかったです。オンタビリアの町並みもかわいくて、ホテルからも近くおすすめです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Manager am 29. Juli 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fabulous. Lovely old area and an easy walk to many restaurants close to that in the town. I paid to use the Paradore parking, which makes that easy, as I didn't see any other option near by. A great place for a short visit.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Manager am 29. Juli 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely historic building
The stay was a great experience in a lovely historic building. It was slightly disappointing that the café bar closes early and there is not a restaurant in the building. There are many bars and restaurants within a few minutes walk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Manager am 14. Juli 2023
Dear guestFirstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 – Gut

MIHOKO

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Annette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great unique property. Easy walk into town and a plethora of restaurants. Rooms basic but very comfortable. Very helpful staff in all areas.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von manager am 21. Juni 2023
Dear Madam, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

xavier

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Catherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Halte à retenir dans le carnet d'adresses
Amabilité du personnel rencontré, tant au bar, à la réception et à la salle du petit déjeuner. Chambre et santaires très propres. Produits consommés très frais et très bons.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Manager am 1. Juni 2023
Chere Madame,Merci beaucoup pour partager vos opinions après votre séjour au Parador.Très cordialement et à bientôt

8/10 – Gut

Tone

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von . am 23. Mai 2023
Dear GuestFirstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 – Hervorragend

steve

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Undergoing construction on the exterior. Little noisy in the morning. Also, difficult to get to since it’s in the middle of the old town. Lots of stairs inside so may be difficult for physically challenged.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von . am 23. Mai 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 – Hervorragend

Zaida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Historic and fun
Interesting parador with a great historic relevance. Located at the top of a hill with spectacular views.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von . am 23. Mai 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 – Hervorragend

SHIGERU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
パラドール、最高!
コロナ禍明けの4年ぶりの海外旅行で、バルセロナ → マヨルカ島 → サンセバスチャン → オンダリビア → ビルバオ と廻った旅行で1泊しました。 4階構造になっている2階部分の北島角の部屋で、窓からは対岸のフランスの街を眺め良かったですが、海の景色は2階では隣の建物が重なっており、3階以上でないとの無理かもしれません。が、テラスに出ればこれも解決できるので問題ないかと。 朝食メニューは少し寂しくCAVAもなく、卵料理などの簡単なオーダーがあるくらいでしたが、キッチンやフロアの人員が少なく、期待しない方が良いかと思います。 建物全体が歴史を感じるし、中も博物館のような場所も多々あり、グラスを借りてテラスで一杯やるのも良しです。 規模は小さいホテルですが、オンダリビアまで足を延ばすなら、ここでしょ!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von . am 23. Mai 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

8/10 – Gut

Colette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Détails : The instructions where to park were challenging. I believe that the front desk staff should know about the restaurant that is open (a bit off season)
Antwort von . am 23. Mai 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de HondarribiaWe are sorry for the inconvenience caused to get to the car park, but the addresses have changed due to the works that are being carried out in the cityWe hope to welcome you back to one of our hotelsYours sincerely, Parador Manager

10/10 – Hervorragend

Ruben L

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von . am 23. Mai 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 – Hervorragend

BERNARD

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel dans un bâtiment millénaire.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Directrice am 23. Feb. 2023
Cher Monsieur,Merci beaucoup pour partager vos opinions après votre séjour au Parador.Très cordialement et à bientôt

6/10 – Okay

Eduardo, Mexico City

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Jeanne-Chantal

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Sue

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing Paradore, shame there was no restaurant, tbe only downside.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Manager am 22. Aug. 2022
Dear Madam,Thank you very much for sharing your opinions after your stay in our Parador. We do not have restaurant since 30 years, but in town there are a big offer of nice and good restaurants.Our best regards and see you soon

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Manager am 22. Aug. 2022
Dear Madam,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon

10/10 – Hervorragend

Peer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dyrt men dejligt
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von manager am 22. Aug. 2022
Thank you very much for your comments.Our best regards