2 Außenpools, Cabañas (kostenlos), Sonnenschirme

Bewertungen von ANEW Hotel Hilton Pietermaritzburg

4 out of 5
ANEW Hotel Hilton Pietermaritzburg
1 Hilton Avenue, Hilton, KwaZulu-Natal

Bewertungen

8,6

Hervorragend

77 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
89 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

8/10 – Gut

Wolfgang, Chicago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
empfehlenswertes Landhotel
mehrtägiger entspannter Aufenthalt bei gutem Service

6/10 – Okay

Anton

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Family Stay
The hotel was lovely except the Aircons were not working and it was SO hot and uncomfortable that we did not sleep well at all. We were on the 5th floor, and I noticed the higher you went in the hotel, the hotter it got. We would love to stay again but I don't see that happening on hot days, we were so looking forward to spending time in our room and relaxing but that unfortunately was not to be.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 2. März 2024
Dear Anton Thank you for your review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, please accept our sincere apology for the issue experienced during your stay .This has been communicated with the team to rectify. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

8/10 – Gut

Alexandra

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kind Regards Sadira Nayager -General Manager am 31. Jan. 2024
Dear Alexandra Thank you for your review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments will be shared with the team. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

6/10 – Okay

JULIAN

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 31. Jan. 2024
Dear Julian Thank you for your review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, please accept our sincere apology for the problems experienced during your stay . This is not the standard of the hotel, or the stay experience we wish to give to our valued guests. Your feedback has been shared with the team to ensure this is rectified.

10/10 – Hervorragend

Hasan Hoosen

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 15. Dez. 2023
Thank you for your review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments will be shared with the team. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

8/10 – Gut

Karabo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 5. Dez. 2023
Dear Karabo Thank you for your review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments will be shared with the team. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

10/10 – Hervorragend

Sphesihle

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 5. Dez. 2023
Dear Sphesihle Thank you for your review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments will be shared with the team. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

10/10 – Hervorragend

Cheyne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always a lovely stay at Anew Hilton Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 11. Sept. 2023
Good Day Thank you for your review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments will be shared with the team. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

8/10 – Gut

Elke

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 11. Sept. 2023
Dear Elke Thank you for your review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments will be shared with the team. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

8/10 – Gut

Lindi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 15. Aug. 2023
Thank you for your awesome review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments will be shared with the team. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

10/10 – Hervorragend

Max

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager General Manager am 15. Aug. 2023
Thank you for your awesome review on your recent stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments will be shared with the team. We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

10/10 – Hervorragend

lloyd

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great hotel
was a great stay in all aspects..........
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Kind Regards Sadira Nayager General Manager am 24. Juli 2023
Dear Lloyd Thank you for your valued feedback and rating on your recent visit to ANEW Hotel Hilton.

8/10 – Gut

MOHAMED

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff are always smiling and willing to assist where they can. We had abit of an issue with our ventilation system which was unable to be sorted out during our stay so the management kindly re imbursed us without us having to overtly complain and argue about it. I felt that was exemplary service and for that reason I will definitely recommend them for a stay and will be sure to book again if the need arises that I am in the area again sometime. Well done to the team. My only recommendation if I can, is to improve the breakfast buffet variety as I overheard other guests suggesting the same. And also to pay attention to halaal food cross contamination like placing meat products in the same Bain Marie as the vegetables etc. Rather keep the meats and vegetable options completely separate so it’s safe for us to eat. Similar to the way the southern sun hotels do. But overall a good vibe and feel to the hotel with pleasant staff and clean surroundings. Thank you
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Kind regards, Sadira Nayager ANEW Hotel Hilton am 1. Juli 2023
Dear Mohamed Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at ANEW Hotel Hilton. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.We hope to see you at ANEW Hotel Hilton again soon!

10/10 – Hervorragend

Chandru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sadira am 23. Mai 2023
Good Day , Thank you for your valued feedback.

8/10 – Gut

Clarissa

Good Rooms, Terrible Food
Rooms are beautiful. Food is borrible. Paid R295 for a horrible buffet. Would have rather got MrD for way less.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sadira am 23. Mai 2023
Good Day , Thank you for your valued feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok for a good nights sleep
Nice decor, comfortable bed but not very cosy, more geared towards functions and corporate.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are very friendly and helpful. The food is excellent. I am very pleased to see the hotel rejuvenated and, in doing so, maintaining the history. Excellent stay!
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Elizabeth

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

AA

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Razia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

Gerrit

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Price does not meet expectations
The room rates are what would be considered "expensive" in South Africa. The room I stayed in was in serious need of a makeover and beyond understanding, had no bedside lamps or a convenient plug. Bar service was very good. Restaurant service was quite amateurish.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Shaun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Having last been here 30 years ago, it's great to see that the hotel has been renovated and updated yet still maintains the atmosphere of the old hotel. Will be back for sure.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Ditabe

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Vishal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet and very peaceful
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Mkuseli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Cheyne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Kagiso

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Some places in the bathroom were not too clean. Also not enough towels, need extra towels placed in the bathroom. Otherwise a wonderful hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

2/10 – Ungenügend

Chang Hui

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Lindiwe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mini vacay at a vintage setting
Ah, the Hotel is stunning. I cannot wait to load it on my instagram 😊. I enjoyed having my room overlooking the pool. That sound of the fountain so therapeutic 😌 😩 😍 ✨. Overall Service 🤌 was excellent and u had one of the best flat white cappuccino's.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

nonhlanhla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Eugene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay at Hotel Hilton!
A great stay at the Hotel Hilton. Certainly a 4 star facility
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Shaleen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good spot to stay for a night. Good at on-premises restaurant was good. And the coffee spot across the street was awesome! Super Convenient as it is just of the N3 highway
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

George Floyd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the check in was great. staff very helpful. room cleanliness, excellent. comfort --very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

AB

Mit der Familie gereist
Non-Stay
Unfortunately, due to illness and injury that prevented me from traveling I wasn't able to stay at the hotel that I was really looking forward to. Nevertheless, the staff were very kind and helpful in the cancellation process waivig the penalty for late cancellation due to the unforeseen circumstance. I hope, one day, to visit and stay at this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Bonolo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay in your hotel was very nice, i enjoyed everything abiut your hotel. Definitely when i come to Pbm next time I will use uour hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Lizwi

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Dipuo T

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family holiday
Comfortable and clean. Sumptuous breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Karin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No fridge in room
Very central to stay in to visit my son in Hilton College. Negative points: > food and drinks are extremely expensive > no fridge in the room is problematic
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Arnold

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Pravitha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Truly awesome place
Beautiful setting. Exquisite decor and the food was delicious. Must visit again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Gavin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Gerrit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021