Terrasse/Patio

Bewertungen von Hotel Inglaterra

3.5 out of 5
Hotel Inglaterra
Prado esquina San Rafael, 416, Havana, HAVANNA

Bewertungen

6,8
21 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
36 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Harald, Varel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im alten Stil gehalten und trotzdem modern mit Klimaanlage.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Ania am 2. Jan. 2020
Lieber Gast: Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben und uns Ihre Kommentare zu Ihrem Aufenthalt geschickt haben. Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat. Wir wünschen Ihnen ein frohes neues Jahr und können sehr bald zurückkehren. Viele Grüße Ania Mastrapa Pérez Öffentlichkeitsarbeit England Hotel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
very old fashioned Hotel, das Beste war das Frühstück.....
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Ania am 11. Nov. 2019
Dear guest: Thanks for contacting us and share your comments, they are very useful for us. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel an toller Lage
Aelteres Hotel im Kolonialstil mit freundlichem Personal. Peis/Leistung stimmt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ania am 30. Okt. 2019
Dear guest: Thanks for choosing the hotel and share your comments with us. Was a pleasure having you in our hotel, your house in Havana. Come back soon. Best regards and wishes, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Ania. am 22. Okt. 2019
Dear guest: Thanks for contacting us and share your comments. We really appreciate it. Accept our apologies for any inconvenient that might bother you. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Ania. am 10. Sept. 2019
Dear guest: Thanks for contacting us. We would like to obtain your oppinion about your stay. Best regards and wishes, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra.

4/10 – Schlecht

Joachim

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hier stimmt fast gar nichts
Mürrige Rezeption, verkommene, muffige Zimmer ohne Fenster, schmutzige Bettlaken, alte Handtücher, kitschige Bar auf dem Dach, ignorantes Servicepersonal, Lärm bis 2h morgens... Das Hotel ist verkommen und miserabel gemanagt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Ania am 25. Jan. 2019
Dear Mr. Joachim: Thanks for stay with us and share your comments. We send you our apologies for the inconveniences. It is a pity you haven´t enjoy your stay and we are sorry for that. We always try to do our best to please our guests as we did it with you but it wasn´t the result we expected. We hope you come back and give us the opportunity of changing your mind. Happy new year for you and your family, Ania Mastrapa Pérez Public Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Traditionshotel, zentral gelegen mit tollem Team
Das Haus besticht von außen und in den öffentlichen Bereichen durch Architektur und Zustand. Unser Zimmer entsprach jedoch nicht wirklich dem erwarteten Standard - klein und altmodisch, jedoch mit Klimaanlage und durchaus sauber. Die Flasche Rum als Welcome-Geschenk konnte das nicht kompensieren. Internet ist kostenpflichtig. Bei Anreise gab es ein Karte für eine Stunde kostenfrei, weitere Karten konnten exklusiv für Hotelgäste für 1,20 CUC pro Stunde erworben werden Am Empfang und im Restaurant erlebten wir alle Mitarbeiter sehr freundlich und gastorientiert. Teilweise waren sie etwas hektisch, um nicht "überfordert" zu schreiben, dennoch war die Bemühung um/für den Gast stets wahrzunehmen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Ania. am 21. Juli 2018
Dear guest: Thanks a lot for choosing the hotel and send your comments. We wish you can come back soon. The cards for internet price is 1.00cuc for 1 hour. Besr regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, breakfast buffet very good and enjoyed the live music.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gostei muito da localização e alimentação. Não gostei da limpeza das roupas de cama e dos quartos.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Ania. am 6. März 2020
Estimado huésped: Muchas gracias por escogernos y enviarnos sus comentarios. Nos alegra mucho que la haya pasado bien y esperamos que regrese pronto. Afectuosos saludos, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra.

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Well located historic hotel, just a little dated
Start by setting your expectations correctly. This is a hotel built in 1856 in Havana, Cuba. It would be three-star in Europe. But, it's incredibly well located and that's why we chose it. The service could be friendly and helpful, or indifferent. We were told the Internet is down, when what they really meant is they stop selling access cards at 7:00pm.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel Inglaterra am 25. Feb. 2020
Thank you for your time and dedicate a few words we will continue working for each day to give a better service it will always be a pleasure to have your presence in our Hotel Best Regards Vivian Vera Commercial Manager

8/10 – Gut

Arturo, San Diego

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Well this comment has nothing to do with the hotel. The only thing I can say to all, if you are planing to visit Havana Cuba make sure you go without any expectations and open minded.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Ania am 6. März 2020
Dear Arturo: Thanks for choosing our hotel and send us your comments. We really hope you have enjoy your stay in the hotel. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
recomendable
perfecta ubicacion hotel tradicional en el corazon de la havana
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ania. am 6. Feb. 2020
Estimado huésped: Le estamos muy agradecidos de sus comentarios. Considere esta su segunda casa. Lo esperamos! Saludos con afecto, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra

6/10 – Okay

MIKE

Gut: Sauberkeit
grand hotel which has seen better days
This is a fantastic hotel which has seen better days. You cannot dispute it’s absolutely fantastic location but the hotel needs a facelift. The water was frequently cold and the air on and hairdryer did not work properly. Breakfast was good value and the staff were friendly and helpful. In spite of its failings I would stay here again because of the character of the place and it’s location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Ania am 3. Feb. 2020
Dear Mike: Thanks for contacting us and share your comments with us. We will work on the indicated issues. We hope you give us the opportunity to welcome you soon. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

8/10 – Gut

SORAYA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff and great location!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Ania. am 22. Jan. 2020
Dear Soraya: Thanks a lot for choosing our hotel and share your comments. We are glad you have enjoy your stay and we really hope you can come back soon. Best wishes, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel inglaterra.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ania. am 21. Jan. 2020
Dear guest: Thanks for choosing Inglaterra. We hope you have enjoy your stay and you decide to come back soon. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra.

8/10 – Gut

Rin, Mexico

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Está viejo el edificio. Había fuga de agua.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Ania. am 27. Jan. 2020
Estimado Rin: Muchas gracias por habernos elegido. Le ofrecemos nuestras disculpas por la molestia causada. Esperamos que pueda regresar pronto, será un plocer volver a tenerle entre nosotros. Saludos cordiales, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

8/10 – Gut

Amy

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Historic Hotel, but only stay if you get a deal
Used points for a free night, which made it worth it, but wouldn't be worth the regular price. Cool to stay in a such a historic place, super clean, but a bit dreary as to be expected. Shower was tiny, but had hot water. Service wasn't great, wasn't terrible...employees aren't very friendly, but they seem to do their job. Free breakfast buffet had a lot of options, but most of it didn't look very appetizing so I stuck with the basics. Easy to catch a cab to airport for $30 right outside. Wifi worked well. Loved how central it was to everything. However, if this is your first visit to Cuba, I would highly recommend a casa over a hotel for a more unique experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Ania am 8. Jan. 2020
Dear Amy: Thanks for choosing our hotel and share your comments, they are really appreciated as a guide to continue improving our services. Please accept our apologies for the inconveniences. All our rooms are differents and also the bathroom, so not all of them are small. About that we can´t do much as the hotel is National monument for its long years of existency. We reiterate our apologies and we hope you change your mind and give us the opportunity of having you in our hotel again. Best wishes and happy new year. Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel inglaterra.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Ania. am 8. Jan. 2020
Dear guest: Thanks for contacting us we would appreciate any comment. Best wishes, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Ania am 1. Jan. 2020
Estimado huésped: Muchas gracias por elegirnos y por contactarnos. Esperamos haya tenido una buena estancia, apreciaríamos que nos hiciera algún comentario al respecto. Nuestro staff le desea un Feliz Año Nuevo!!!!!!!!!! Saludos cordiales, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra

8/10 – Gut

gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I was pleased. Everyone was very friendly and
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ania am 1. Jan. 2020
Dear guest: Thanks for choosing Inglaterra and for sharing your comments with us. It is a pleasure to know that you enjoy your stay. We hope you can come back soon. The staff wish you a happy new year!!!! Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ania. am 1. Jan. 2020
Estimado huésped: Muchas gracias por elegirnos. Esperamos haya disfrutado su estancia. Le deseamos un feliz año nuevo! Saludos afectuosos, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra

2/10 – Ungenügend

PaSquale, Correggio italy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura pessima, costosa, non c’è proporzione qualità prezzo. La colazione pessima. Stanza rumorosa. Plus posizione comoda, letti comodi. La reception rimbalzante.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Ania am 30. Dez. 2019
Gentile cliente: Grazie mille per la tua scelta e per la gentilezza di inviarci i tuoi commenti prendendo qualche minuto. La tua opinione è utile per continuare a migliorare i nostri servizi. Ti preghiamo di accettare le nostre scuse per l'inconveniente causato, niente di più lontano dalla nostra intenzione. Ti auguriamo un felice anno nuovo! Cordiali saluti, Ania Mastrapa Pérez Pubbliche relazioni Hotel in Inghilterra.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Localização ideal. Hotel super conservado. Bonito. Animado. Muita festa . Espírito cubano.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ania am 30. Dez. 2019
Estimado huésped: Muchas gracias por escogernos y por hacernos saber sus comentarios. Nos alegra que haya disfrutado mucho su estancia. Feliz Año Nuevo! Saludos con afecto, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Old Style
Not really amazing but nice to stay a little bit of old style Do not expect a lot of srvice or things to work well
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Ania am 18. Dez. 2019
Dear guest: Thanks for sharing your opinion with us, we really appreciate it. Please accept our apologies for any inconvenience during the stay. We wish you Merry Christmas and Happy New Year. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

6/10 – Okay

Steve, Sydney

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The location is fantastic as are the staff. If you get the accommodation option with breakfast, the breakfast is well worth it. The property is quite noisy as there are bands playing at both ground level and on the roof every night until midnight, and all floors are tiled, so any noise echoes through the property.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ania am 18. Dez. 2019
Dear guest: Thanks for sharing your opinion with us. We will work to eradicate the mentioned issue. We wish you Merry Christmas and Happy New Year. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel viejo pero bien mantenido! Muy limpio todo... lo unico negativo es que nuestra habitación no tenia ventanas y daba un poco de sensación de encierro... pero el hotel está lindo y muy bien ubicado.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ania am 18. Dez. 2019
Estimado cliente: Le estamos muy agradecidos por elegirnos y por compartirnos sus comentarios. Por favor acepte nuestras disculpas por las molestias ocasionadas pero es la característica del hotel más antiguo de la ciudad en funcionamiento. Le deseamos una feliz navidad y un próspero año nuevo. Saludos cordiales, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sengene var fulle av maur , ble vasket å rettet etter en dag. ac var fra 70 tallet å kunne i praksis ikke brukes. møkkete overalt. møkket tallerkner,kopper, og glass. Veldig dårlig frokost , uspiselig ! når vi skulle sjekke ut å hadde behov får å lagre kofort noen timer så kostet det 5 CUC pr rom. HOLD DER UNNA DETTE HOTELET.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ania am 20. Dez. 2019
Kjære kunde: Vi er veldig takknemlige for at du valgte oss og for å sende oss dine kommentarer. Vi vil fortsette å arbeide for å utrydde ovenstående. Vennligst godta unnskyldninger for ulemper. Vi ønsker deg en god jul og et godt nytt år. Vennlig hilsen, Ania Mastrapa Pérez PR England Hotel

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old , run down, no windows in rooms despite being a 4* hotel . While the location is ideal, the hotel needs a serious Face lift
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Ania am 18. Dez. 2019
Dear guest: Thanks for sharing your oppinion with us. We will work to erradicate the mentioned issue. We wish you Merry Christmas and Happy New Year. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Ania. am 4. Dez. 2019
Estimado cliente: Muchas gracias por habernos elegido y compartirnos su opnión. Esperamos que pueda regresar pronto. Feliz navidad y año nuevo! Saludos cordiales, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra.

6/10 – Okay

Erwin

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Ania. am 4. Dez. 2019
Estimado Erwin: Le estamos muy agradecidos por enviarnos informarción sobre su estancia. Trabajaremos en los aspectos negativos señalados en aras de erradicarlos. Esperamos que vuelva a nuestro hotel y nos dé la oportunidad de hacerle cambiar de opinión. Feliz navidad y año nuevo! Saludos con afecto, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra.

8/10 – Gut

jairo, colombia

Mit dem Partner gereist
Me gustó el restaurante y no me gustó el baño, demasiado incomodo, las paredes en mal estado.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ania. am 2. Dez. 2019
Estimado Jairo: Muchas gracias por seleccionar nuestro hotel y por enviarnos sus comentarios. Disculpe las molestias ocasionadas. Continuaremos trabajando para mejorar nuestros servicios. Feliz año nuevo, Ania Mastrapa Pérez Relaciones Públicas Hotel Inglaterra.

2/10 – Ungenügend

Christel

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ania am 27. Nov. 2019
Dear guest: Thanks for contacting us. Happy new year! Best regards, Ania Mastrapa Pérez PPRR Hotel Inglaterra

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very nice, is next to all atraccion, the only complain is that I pay a room with city view and balcony, they give a room with balcony in a side street, I complin but they said that was the only one they have, I told them give me a refund and they say no, they was very rude, plus the terrace is in construction so you have to go to another hotel to be in the terrace
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ania am 31. Okt. 2019
Dear guest: Thanks for choosing our hotel and share your comments about your stay with us. We are sorry you haven´t enjoy your stay completely and we apologies for that. Nevertheless if you allow me I will explain to you. The hotel sells room with balcony and rooms without balcony rooms with balcony imply a higher price. The latter are distributed some in front of the hotel and others to the side but all have a view of the city, in the case of the side it overlooks to one of the most emblematic, architecturally beautiful and ancient buildings of the city, the Great Theater of Havana; they have no price difference between they. The hotel has few rooms distributed between, triple, double and single, in all cases with balcony or without balcony, which leaves few options for changes even when the hotel is not completely full because it really depends on the type of agreement available to what you need and bought. I reiterate our apologies for the imposibility of changing the room. We also offer you our apologies for the roof top bar, it is close. Tomorrow 1rst of November will be open. If you are still in the city you can pass by otherwise you already have a pretext to come back again. Best regards and wishes, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

2/10 – Ungenügend

Lore

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cero amabilidad por parte del personal, la habitación deprimente con insectos, en mi primera noche baje a cenar al restaurante y la comida tenía una mosca obvio ya no quise los desayunos q incluí en el hospedaje. La terraza cerrada y se supone la promocionan en su propaganda. Definitivamente no se hospeden ahí!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ania. am 22. Okt. 2019
Dear guest: Thanks for contacting us and share your comments. We really appreciate it. Accept our apologies for any inconvenient that might bother you. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

6/10 – Okay

Hiro, 神奈川

200年近く前に建造された建物に驚いた。快適性の追求はできない。
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Ania. am 10. Okt. 2019
Dear Hiro: Thanks for contacting us and share your comments with us. Inglaterra is indeed the oldest hotel in the city, 144 years of founded and National Monument. We wish you come back soon. Best wishes, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Old property with staff that doesn't want to work.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Ania. am 26. Sept. 2019
Dear guest: Thanks for contacting us and let us know your comments. Please accept our apologies for the inconveniences. We are really sorry you haven´t enjoy your stay. We would like you reconsider to come back an dgive the opportunity to make you change your mind. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

10/10 – Hervorragend

LUIS MIGUEL

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
80년대 건물에 벌레가득
엄청나게 낙후된 시설, 벌레 가득 청소 잘 안되어있고 지저분합니다. 호텔 1층에서는 새벽1시넘어서까지 연주합니다. 이 숙소로 인해 아바나 여행 전체 기억이 안좋아졌네요.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Ania. am 20. Sept. 2019
Dear guest: Thanks a lot for choosing Inglaterra and share your comments with us. We really hope you can come back soon. Best wishes, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Inglaterra Hotel.

8/10 – Gut

Dhyan

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
立地がよかったです。
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Ania. am 10. Sept. 2019
Dear guest: Thanks for send us your comments. We really appreciate it. Come back soon. Best regards and wishes, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

10/10 – Hervorragend

Sergio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy buena atencion, sobre todo en recepcion
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel Inglaterra am 5. Sept. 2019
Estimado Sr. Nos alegra sus comentarios fue un placer contar con su presencia en nuestro Hotel, gracias por elegirnos. Vivian Vera Directora Comercial

8/10 – Gut

Antonio rosario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Posizione dell'hotel ottima, secondo me la migliore. Colazione buona, personale gentilissimo.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Hotel Inglaterra am 2. Sept. 2019
Gentile signore Grazie per i vostri commenti, è stato un onore avere la vostra presenza nel nostro Hotel e speriamo che si ripeta. Grazie per averci scelto. Vivian Vera Direttore commerciale

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Ania. am 10. Okt. 2019
Dear guest: Thanks for contacting us. We hope you come back soon. Best wishes, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Recepcionistas pésimo servicio , el hotel es limpio , los maleteros excelentes camaristas amables pero la recepción pésimo servicio . No me volvería a quedar en ese hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Ania. am 16. Aug. 2019
Dear guest: Thanks for choosing Inglaterra and for sharing your comments with us. We are really sorry and we offer you our apologies for the inconvenient in the reception. We hope this won´t be a reason for coming back. Give us the opportunity of change your mind. Best regards, Ania Mastrapa Pérez PPRR Hotel Inglaterra

6/10 – Okay

Josse

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Ania. am 7. Aug. 2019
Dear guest: Thanks for choosing our hotel and contact us. We would like you to send us your comments about the stay. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

10/10 – Hervorragend

Astrid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cumpleaños
Me encantó pasar el desayuno en el de mi cumpleaños. Me cantaron happy Birthday y me dieron un detalle. Lindo gesto. Me gustaría psssr mas noches en ese Hotel y disfrutar mas la estancia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and atmosphere!!!! Hotel in good conditions at a very reasonable price.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ania. am 29. Juli 2019
Dear guest: Thanks for contacting us and send us your comments. We are glad you enjoy your stay and hope you come back soon to repeat it the experience. Best regards, Ania Mastrapa Pérez Public Relations Hotel Inglaterra

6/10 – Okay

Michael

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019