Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
12 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
12
9 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
9
2 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
2
1 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
0 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
9,0/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Karen, Gold Coast
Mit der Familie gereist
9. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent friendly service best of my 3 stays in Hakuba
Karen
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
8/10 – Gut
Anthony
Mit einer Gruppe gereist
22. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place close to bus stop
Overall very good. Just two of us but had a very spacious room even by western standards. liked the hot tub on the roof which was nice. Close to the bus stop. Didnt try the breakfast. Front desk person didn't speak much English but was very nice.
Anthony
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
21. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Standard accommodation but great location to the slopes.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
31. Jan. 2020
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WAI KEUNG
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
19. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
離巴士總站不遠!附近生活圈便利!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
4/10 – Schlecht
ching wan
Mit einer Gruppe gereist
16. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fair
Onsen close early, onsen is small, Please dont have expectation on breakfast. location is great.
ching wan
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Jan. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
YAN, SG
4. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Conveniently located, walking distance to 2 lifts (5-10 mins), many eateries, ski shops, bus terminal and convenience stall. Room was clean and surprisingly spacious (except toilet). Only drawback is that there is no lift, no issues for me but for others might have more difficulty drag their luggage up the steps.
YAN
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
5. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a fantastic stay at this family run guesthouse. You have to come with the right expectations though, it is not a large hotel with many facilities but a traditional guesthouse and for that it has everything and more than what you expect. We absolutely loved the hot tub on the rooftop with the view over the ski slopes, breakfast was superb and the location was extremely convenient as it is about 3 mins walk to Happo Bus terminal which we used almost every day to take shuttles to and from Tokyo and between different resorts. It was also very nice of them that they let us check in much earlier at no extra charge and let us enjoy the hot spring after check out on our last day.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
10/10 – Hervorragend
Robert
3. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Japanese Ryoken-style hotel
Great place to stay: Japanese ryokan that makes one feel that one is really in Japan, despite being in the middle of a ski resort. Great rooftop onsen, and also another in the basement. Bathroom very small, but so well designed. Futons on the floor are hard, but that's futons. Lady who runs the place very helpful. Great value, and definitely recommended
Robert
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
27. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great little hotel. Convenience to location and spotless clean. Hotel staff was very friendly, helpful, and accommodating.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
22. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooftop onsen and service were wonderful, extremely helpful and kind. The fob with the door key turns on all power to the room, so unless you take the fob off the keychain and leave it in its slot while you're out, the outlets (and the mini fridge, plus anything you might need to charge) will turn off.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
11. Feb. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Feb. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Super clean and nice place to stay! Good location !
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
8/10 – Gut
YU-HUNG
7. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
YU-HUNG
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
kate
6. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing little hotel. Lady at the desk was more than helpful. Walking distance to everywhere. Breakfast was well worth it. Definitely stay here again.
kate
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
13. Aug. 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
6/10 – Okay
Kerry
12. März 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Awesome host
Awesome host and location is only 10 minutes walk from lifts, bars and restaurants.
Japanese breakfast was special.
Traditional room with futons made sleeping a uncomfortable. Room was also hot and without option to cool it other than leaving window open.
Kerry
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good location
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2018
8/10 – Gut
brigitte, gold coast
6. Feb. 2018
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great Location and value for money
This hotel is in a great proximity to the Happo Lifts and restaurants. A short distance walk to Echoland (10-15 mins)
A few great cafes and restaurants nearby!
The hotel is a traditional Japanese, however with private ensuites which is an added bonus! Awesome outdoor onsen on the rooftop. Wifi works well and lodge host was extremely helpful!
The price in comparison to similar lodges is excellent!
Only negative, we had to put the futon together ourselves. We arrived around 2.30am in the morning, so making up the bed was a bit of a pain.
Would definitely return!
brigitte
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2018
8/10 – Gut
SS, Lara
24. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location
The hotel is really central, quiet street and 7min. walk to Nikiyama slope and 5 min. walk from Hakuba bus station. Easy access to variety restaurants. The only thing breakfast is very basic.
SS
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers