Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
578 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
578
352 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
352
46 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
46
21 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
21
8 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
8
9,0/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
monika
27. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Beste was ich mir wünschen konnte
Mein Aufenthalt in Paco war sehr, sehr angenehm, Onsen war gross und gut. Falls ich nochmals nach Hakodate fahren würde, würde ich dieses Hotel mit 100% sicherheut wählen. Das Zimmer war gross, das Bett wunderbar.
monika
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Reception, Christina am 28. Feb. 2020
Thank you very much for your comment.
We appreciate your photos and the compliment to us. We hope to see you very soon here!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von フロント 萬 am 7. Dez. 2019
この度はホテルパコ函館をご利用頂き誠にありがとうございます。 またのお越しをお待ちしております。
10/10 – Hervorragend
YI
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There are 3 different kinds of pools
Hot spring
Hot water
Cold water
It's very convenient for us to enjoy the bath time
YI
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Akira
Mit dem Partner gereist
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
チェックインに時間がかかりすぎ。
開いているフロントがあるのに
事務室に居る人が対応しない。
Akira
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Sunny
Mit der Familie gereist
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間夠大用品齊全
Sunny
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Yuya
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yuya
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Kumiko
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
New and modern design room.
Spacious room and toilet.
Friendly staff and able to speak English
The hotel room only provide 2 hangers but can ask for more from the reception counter
Nice breakfast and many varieties.
Hair dryer not so strong wind and you need to purchase detergent when using coin laundry
The washing machine not so clean but still usable.
Yit Teng
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von フロント 蘇 am 11. Mai 2024
Thank you for your comploments and constructiove feedback.We apologize for any inconvenience during your stay.We will promise continue to strive for improvement in the future. Thank you for your visiting us at Hotel Global View Hakodate. And we hope to welcome you again.
8/10 – Gut
taiji
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
this is my 2nd time stayed at here, satisfied with the location and clean room
Kai-Yuan
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Reception, Tazawa am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us again! We're delighted to hear that you were satisfied with the location and the cleanliness of your room. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we look forward to welcoming you back for many more stays in the future. If there's anything else we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.
10/10 – Hervorragend
KAORU
Mit einer Gruppe gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mie
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Erika
26. Feb. 2024
Erika
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Isaiah
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very comfortable and conveniently located. The onsen was a nice treat and all the staff that we dealt with were very helpful. I would certainly stay there if I visit Hakodate again.
Isaiah
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tazawa am 21. Feb. 2024
Thank you for your kind words!We're delighted to hear that you had a comfortable and enjoyable stay with us. It's great to know that you found our location convenient and that you were able to relax and enjoy our onsen. We strive to provide exceptional service to all our guests, and we're thrilled that our staff could assist you during your stay.We look forward to welcoming you back to Hakodate in the future. Warm regards,
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall good stay, pillow was hard and it was a bit annoying that the window did not really open, but otherwise good
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reception, Wan am 12. Feb. 2024
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you had an overall good stay with us.We apologize for any inconvenience caused by the firmness of the pillows and the window not fully opening. Your comments regarding these matters have been duly noted, and we will work towards addressing them to ensure a more comfortable experience for our guests in the future.We appreciate your valuable feedback as it helps us to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience on your next visit.