Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Zefi Hotel & Suites

4 out of 5
Zefi Hotel & Suites
Naoussa, Paros, Paros Island

Bewertungen

8,4

Sehr gut

75 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah-Maria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ein wenig kalt im Zimmer aber ansonsten war unser Aufenthalt super
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schön aber hellhörig
Das Hotel ist schön. Abzug gibt es leider für die Hellhörigkeit. Die Türen zum Bad und Zimmer neben uns (kann wohl für Familien als Doppelzimmer gebucht werden) waren leider sehr dünn und waren extrem hellhörig. Da hat man sich nicht unbedingt gefühlt, als habe man Privatsphäre, weil man alles gehört hat...
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Jörg, Pforzheim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit neu renovierten Zimmern. Es liegt 10 Minuten zu Fuß vom Zentrum von Naussa und 10‘ zu Fuß zum schönen Strand von Agioi Anargyroi. Das Management und das Personal sind sehr nett und stets hilfsbereit. Das Frühstück wird in Form von Buffet serviert, aktuell durch Korona wird man jedoch bedient und man darf nicht alleine ans Buffet Hand anlegen - was aktuell auch völlig in Ordnung ist.
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2020
Antwort von Georgia B. am 9. Sept. 2020
Dear Mr. Jörg, Thank you very much for your kind review. It was pleasure having you in our Hotel. Hope you had a nice and safe return back home and we are looking forward to welcoming you on Paros island and Zefi Hotel & Suites again in the near future. Kind Regards, Zefi Hotel & Suites

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Zimmer nicht wirklich sauber
Die Covid Massnahmen wurden hier sehr übertrieben angewendet. Bsp. Abgepacktes Frühstück welches im Zimmer eingenommen werden musste. Die Zimmer wurden leider sehr schlecht gereinigt, obwohl wir seit Monaten die ersten Gäste waren.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Georgia B. am 19. Juli 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our services. You are right this year there measures and policies afainst Covid-19 and for all our Guests" safety like the Breakfast box, may cause less satisfaction. As from the moment you expressed your dissapointment the Hotel serves now an a la carte breakfast. Regarding the cleanliness - except for an insect found in one of your rooms- you were satisfied and this is the reason you left a generous tip to the Housekeeping Lady! All the Protocole standards for the cleanliness and disinfection of the Hotel are stricktly applied While here, we did our best for your Holidays, we ugraded your booking to a Superior Suite and we tried to serve all your requests. Enjoy the rest of your Holidays. Kind Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Freundlichkeit und die Hilfsbereitschaft waren überwältigend. Es wurde täglich gereinigt und die Handtücher gewechselt. Ein Wasserkocher fuer den ersten Kaffee bzw. Tee am Morgen ist ebenfalls vorhanden.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Georgia B. am 16. Aug. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your positive feedback tou our services. It is true we plan and act out services based a lot on our Guests satisfaction. Hope we will have the chance to offer our hospitality again in the near future. Kind Regards

6/10 – Okay

Angelika, Nürnberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr alte Einrichtung. Das Zimmer und das Bad waren sauber, jedoch hat das bad seine besten jahre schon hinter sich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Jutta K.

Schöner Aufenthalt
Wir hatten das Basic-Zimmer gebucht und bekamen ein einfaches aber liebevoll eingerichtetes Zimmer. Leider gab es im Bad ein Problem mit dem Abfluss, der unangenehm roch. Wir bekamen ohne Probleme ein anderes Zimmer in der gleichen Kategorie angeboten. Wir fühlten uns sehr wohl, auch die Poolanlage ist sehr schön. Bis ins Zentrum sind es 3 Minuten Fußweg. Hervorzuheben ist die Freundlichkeit des Personals und das tolle Frühstücksbuffet.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2018

4/10 – Schlecht

Maria

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Hotel befand sich in der Nähe von der Stadt. Jedoch funktionierte der Whirlpool nicht.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr hübsches und familiäres Hotel.
Uns hat es dort besonders gut gefallen weil das Zimmer so gemütlich und sauber, die Angestellten überaus freundlich und der Pool erfrischend war.

8/10 – Gut

Charles

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sydney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was wonderful and the place was kept very tidy.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the 2nd time we stayed there, and we will be going back again.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Shi-Hua

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it! Just perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommend!
We had the most beautiful calm, big room. The pool area was so lovely we didn’t venture any further for a couple of days. Charming staff. A n excellent find!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Salina

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay. Beautiful hotel with great service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Nellie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My stay here was very good. The room was absolutely beautiful, clean and everything in working order. The staff was friendly and made the best Fredo cappuccino. Breakfast was just right with simple but enjoyable options. The pool was small and limited seating but no issue and it was a quiet vibe, people reading around the pool. Just be aware when traveling with a child, that 3-5:30pm is seista time and someone complained that my son was loud as he played in the pool. So out of respect we went to our room, he wasn’t being loud, just laughing. Besides that we had a pleasant stay and everything is walking distance, about 7 min to everything.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Bakr

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Noisy
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

JAMES

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le rapport qualité prix n’y est pas
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Angelo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding property in a magnificent location. Well maintained, high standard of customer service, great food and service; and access to great surrounds.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

AYA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
11/10 - this has been an exceptional stay. Everything was perfect, made our stay 10x more enjoyable. Hotel staff were extremely hospitable, super friendly and helpful; they also gave us a superb out of the blue upgrade… can’t can’t wait to be back!!!! Huge shoutout to Maria, Panos, & Angela. Location is ideal too - 5 min walk down to Naousa where all the restos are. Just a 5 min walk from the bus station and ATV rental. We had a lovely stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Caroline, laguna niguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff in this hotel is great. They’re friendly, helpful, professional, patient and courteous. In particular however, we had one person at the front office who keeps eyes on everything to make sure it is working as it should, her name is Angela, and, she is a real angel. She was particularly instrumental helping us as my kid got sick on our first day there. She arranged for the doctor, checked, followed up and through in every detail and full filled every promise and plan. This speaks mountains to her ethics and the vision of this hotel regarding customer service and hospitality. Thank you so much. The food is just delicious, their breakfast is superb. They checked all the boxes even though we were there during a heat wave and didn’t get out at all, it was a good experience when it could have been unsatisfactory. They made all efforts to make it good. Efcharisto.

10/10 – Hervorragend

Elaine Barry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We loved our stay in Zefi. The rooms were decorated beautifully and the facilities from the pool to breakfast and the pool bar, were all fantastic. The location to the beach and town was a perfect little stroll. This is a great hotel in a great location and we loved everything about our stay here.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Needs a re-think
Basic hotel and not the best attention to the customer. The front desk staff are friendly. Sure, a basic room is just that but this is very basic indeed. The room does not have a mirror - what hotel room does not have a mirror ? It’s a mystery!? Pool area is very tight - flattering pics!? The website suggested this is a boutique-style hotel but it’s really not. Breakfast is really basic and presented pre-pandemic style. We had breakfast one day and then didn’t bother. Not good value for money. Sorry!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Sofia

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Dominic

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Superbe hôtel. Belle piscine. Extraordinaire petit déjeuner. Belles grande chambre confortable. Mauvaise insonorisation mais heureusement le secteur est assez tranquille.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Stephen

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Brenda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff and accommodations were excellent! From the moment you check in to the moment you leave, top notch customer service. The bartender’s skills, especially with mojitos and expresso martinis, were beyond compare. You can quickly tell that all the drinks were made with love! Absolutely Delicious!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Jamie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had an excellent stay at Zefi, would stay again and highly recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Gloria Maritza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room was very clean and the breakfast was really good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

angelique

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel très cosy, décoration top et à 2 pas du centre de Naoussa. Petit dej complet, je recommande
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Louis-Philippe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location, great place and rooms are spatious and comfy, great offer or restaurants cafes and bars in the area. decent breakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Sarah

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

sebastian

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Antonis

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Elisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Aurélien

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extrêmement mécontents.
La chambre donnée ne correspond en rien aux photos sur votre site.toute petite chambre avec 4 lits (1 lit double demandé) Une seule fenêtre donnant sur un couloir extérieur avec vue sur les autres chambres! Serviettes de plages usées ,chambre étroite et vieille salle de bain avec des joints sales. Nous allons faire une réclamation en ce sens sur votre site .le prix payé ne peut en aucun cas correspondre à cet hôtel référencé 4 étoiles sur hôtels.com et qui est loin du 4 étoiles attendu.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Karina

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

mirit, TEL AVIV

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kind staff! Very close to the center eara (food,bars and shopping)5-10 min walk. I took room with pool view so i had a little balcony,it was very nice. The only downside was the the flow of the shower was weak, they said that between 18-21 all the people in the island take a shower and this is the reason.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Vergine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Jeffrey

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

MARTHA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cosy family run hotel
Lovely little hotel. Excellent breakfast. Staff were exceptionally helpful. Only 5 min walk from the vibrant centre of Naoussa. A car is recommended if you wish to discover all the wonderful beaches and beach clubs around the island
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All services excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Jorge E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buen hotel, buenas habitaciones y muy amable el personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Manager is horrible. Problem with air conditioner
Check in was okay. The man was very nice. The only issue we had was we were told a room that said it was for 4 people had only a double bed in it which didn’t make any sense to me. Because of this they “upgraded” us. The upgraded rooms air conditioner didn’t work. At first we thought we weren’t working the unit correctly. The front desk was very nice and said they would stay while we were out and make sure everything was up and running before we got back. We got back and it was a good 90 degrees in the room. Again they were really nice but told us they were completely booked so she couldn’t move us to another room. She would have someone come first thing in the morning to look at the unit but we could open the windows for the night. There are no screens on the windows and I get attacked by mosquitoes. On top of the fact that it wasn’t any cooler outside than it was in the room. It was a miserable night of no sleep. The next morning they checked the unit and found the problem but said they couldn’t fix it for a couple more days but could move us. It was all a huge hassle and one entire night of making the room completely useless. Afterward the extremely rude manager told us that all she would discount was 60 euros (not even half of one night) and then kicked us out.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Rebecca

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Dallas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The team that takes care of you were exceptional. The cozy boutique environment was lovely as well, ensuring you aren’t overwhelmed by crowds yet still have all the great amenities. Location in town was fantastic as well.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

6/10 – Okay

Mark

Not the best
disappointing in a few ways, we booked and paid for a premium room with a pool view, we didn’t get this room, our original room (35) that we were shown was then given to a family as they didn’t like their room and we were moved, to a room without a pool view, also it was our honeymoon this was on the booking but wasn’t recognised, I have been a gold customer previously now I’m a silver, no perks what so ever for us, treated not reasonably, didn’t get what I paid for
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022