Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Hydramis Palace Beach Resort

4 out of 5
Hydramis Palace Beach Resort
Dramia Apokoronas, Chania, Apokoronas, Crete Island

Bewertungen

8,4

Sehr gut

37 von insgesamt 99 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 99 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 99 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 99 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 99 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Anja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schöner großer Hotelkomplex direkt am Meer. Das Personal ist immer sehr freundlich und spricht verschiedenste Sprachen. Wir waren sehr traurig, wieder fahren zu müssen. In der direkten Umgebung besteht keine Möglichkeit zu Fuß zu flanieren bzw. zu bummeln. Man muss erst einen Kilometer die kleine Straße neben der Schnellstraße entlang gehen um an ein paar Geschäfte und Restaurants zu kommen. Wer aber mobil ist, oder sowieso den Urlaub nur im Hotel verbringen möchte, dem wird es an nichts mangeln.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Rosemarie

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches zuvorkommendes Personal. Der Service wird hier wirklich gelebt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von ziboulia am 27. Okt. 2021
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihr liebes, positives Feedback. Wir werden alle Ihre wunderschone Kommentare an unser Team weitergeben. Es ist sehr nett und sehr hilfreich von Ihrer Seite, unsere Mitarbeiter gerade in dieser herausfordernden Saison mit einer solchen Belohnung zu unterstützen. Wir wünschen Ihnen alles Gute, bleiben Sie gesund und hoffen, Sie in der nächsten Saison wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Hydramis Palace Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr saubere Anlage, sauberer Pool, freundliches Personal, direkt am Meer - Essen mittelmäßig, die meisten Getränke im All-in Paket sind nicht gut
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Tassos Tsakiridis am 23. Aug. 2020
Kalimera, Sehr geehrte Damen und Herren , Ein herzliches Danke schoen dass Sie fuer. Ihre Urlaubswahl das Hydramis Palace bevorzugt haben. Ein besonderes Danke schoen ebenfalls fuer die positiven Bewertungen . Sie koennen sicher sein das Diese einen erhebleblichen Beitrag dazu leisten, dass Wir mit noch mehr Energie und Ispiration weitermachen , um unsereren Gaesten bessere Standarts und einen noch besseren Service bieten Koennen. Mit Hochachtung Der Hotelmanager Tassos Tsakiridis

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Doppelzimmer mit seitlichem Meerblick (442-446) haben einen besseren Ausblick als Doppelzimmer mit Meerblick. Sogar Wasser mit Minze ist nicht in All in enthalten. Die Snacks an der Poolbar sind ungeniessbar, Eis geht. Die Zimmermädchen arbeiten perfekt.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Sula, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Sehr sauberes Hotel, sehr gutes Essen, super Service. Am Strand ist ein Steg über den man im Meer gelangt das fanden wir mit Kindern nicht so toll ansonsten sehr empfehlenswert.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018
Antwort von Hydramis Palace Hotel am 19. Sept. 2018
Dear guest, thank you so much for your kind remarks and comments. They inspire us to continue our efforts for even better and higher standards of services Thank you once again and we look forward to welcome you soon again Best regards Hydramis Palace Hotel

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Entspannte Tage auf Kreta
Wir haben nach bereits guten Erfahrungen im Vorjahr wieder einen Aufenthalt in diesem Haus gebucht und wurden auch diesmal nicht enttäuscht.Trotz des relativ späten Aufenthaltes in der Saison war das Hotel noch sehr gut gebucht - voller Betrieb.. Bei unserer (angekündigten) späten Ankunft hat man uns im Kühlschrank zwei Teller mit kalten Speisen und Getränken bereitgestellt - sehr aufmerksam. Für WLAN im Zimmer ist die Mitnahme eines WLAN Routers empfohlen, den man am LAN Anschluss im Zimmer betreiben kann. Wir haben wieder ein "Shared Pool" Zimmer gebucht, da man dort etwas abseits vom Trubel am Hauptpool auf seiner eigenen Terrasse entspannen kann. Im Gegensatz zum Vorjahr und den Bildern auf der Hotelhomepage waren diesmal kein Schirm/Liegen auf der Terrasse vorhanden, sondern nur Tisch und Sessel. Nach Anfrage bei der Reception nach Schirm&Liege wurde dieser Wunsch abgelehnt, jedoch nach einem guten Gespräch mit dem sehr freundlichen und professionell agierenden Hoteldirektor Hrn. Lefteris Damas war es kein Problem mehr. Wir haben uns auch sonst im Hotel und bei den Miarbeitern sehr gut aufgehoben und betreut gefühlt, sei es beim sehr aufmerksamen Restaurantchef und seinen Kellnern und Mitarbeitern, oder bei der Poolbar oder selbst bei den Zimmermädchen und Hausarbeitern. Das Haus wird auch von den Handwerkern und Gärtnern unauffällig, aber permanent gut in Schuss gehalten, Für uns wars wieder schön!
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit sehr freundlichem Personal
Wunderschönes Zimmer im Haupthaus, großzügig und große Terrasse, essen war gut und abwechslungsreich, sehr schöne Anlage, schöner Steinstrand, gutes animationsprogramm wenn man will!

10/10 – Hervorragend

Andreas, Mödling

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt in Hotelanlage
Meine Frau und ich haben eine Woche Auszeit genommen und ein Doppelzimmer mit eigenem Pool gebucht. Das Zimmer war sauber und in Ordnung, ein Defekt an der Klimaanlage wurde umgehend behoben (Elektroniktausch). AI Verpflegung war gut, das Servierpersonal sehr aufmerksam. Alle Essen wurden in recht aufwendigen Buffets vorbereitet, die oft nachgefüllt wurden. Landestypisch ist wohl der Umstand, dass die Speisen manchmal nicht sehr warm waren. Angenehm war die Möglichkeit, für Tagesausflüge ein Lunchpaket zu bekommen. Ein Großteil der Gäste waren Franzosen, auch die Animation war primär darauf ausgerichtet, grundsätzlich war diese aber eher unaufdringlich. Die Abendveranstaltungen waren so um 23:00 zu Ende, also durchaus ok. Der Shop in der Hotelanlage wird von sehr freundlichen Mitarbeiterinnen betreut, das Preisniveau war erträglich. Generell waren auch die nicht AI Artikel, wie bestimmte Cocktails an der Bar preiswert. Wir haben den Aufenthalt genossen und erwägen, das Hotel wieder zu buchen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel Strandnahe, tolles Service...
Sehr erholsam! Das Zimmer war sehr groß und sauber. Obwohl wir wegen Verspätung nach der Abendessenzeit ankamen haben das Serviceteam für uns das Essen ins Zimmer gebracht. Das Swimmingpool und Poolbar war super. Besonders war der Grillabend (Dienstags). Am Strand könnte man sehr ruhige Plätze finden und wer sich bisschen Bewegung wünschten könnte Beachvolleyball oder schwimmen gehen. Was ich gewünscht habe ist etwa Wassersport!! Aber es war trotzdem sehr schön!!

8/10 – Gut

Jari

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All inclusive did not meet our expectations. The drink and snack offer included was limited and of poor quality. Breakfast, lunch and dinner were good. Coffee was missing from lunch and dinner. Drinks were only served at the pool bar. Everything in the lobby bar was chargeable. We are used to almost all hotel services being included in all inclusive. The hotel was clean and comfortable.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Aki, Parkano

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
All inclusive ei vastannut odotuksia. Juomat olivat ilmaisia vain allasbaarissa, mutta eivät ilmaisia lounge baarissa. Kuka illalla viitsi mennä aina rantaan 100 metrin päähän. Kaikki juomat olivat paikallisia "merkkituotteita", mutta tunnetut kansainväliset juomamerkit eivät sisältyneet all inclusiveen. Hanaolutta ja hanaviiniä🙄. Lounaalla ja päivällisellä ei tarjottu kahvia tai jäätelöä. Allasbaarissa oli heikko snack tarjoilu. All inclusive hinta/laatu ei kohdanneet.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Établissement correct personnel au top surtout la barmaid Daniela qui est toujours souriante et fait son maximum pour satisfaire tout le monde par contre il y a trop de supplément par exemple pour le coffre dans la chambre et pour le dernier jour pour 2 h en plus dans la chambre 20€ pour pouvoir prendre une douche !
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Joel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was fabulous!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Lars-Erik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familie plass
Her er det rolig med bade basseng for både store og små, om du ikke liker for mye varme så kan du boltre deg langs sjøen der det er en del vind og veldig behagelig. Du kan også velge all inclusive og halv pensjon eller bare frokost, finnes noen restauranter like i nærheten.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place to have relaxing holiday
Nice stay. Pool area was nice and directly connected to beach. Relaxing time with all inclusive service. Quite old hotel but mostly in good shape. Tennis court was bad and also ping pong equipment etc should be replaced.. Good service. Specially our early check-in was really well organized
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von ziboulia am 1. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for your review . First of all I like to thank you for choosing Hydramis Palace Resort, for your holιdays . Your positive respond and your warm comments will encourage the whole team which will keep on perfecting our services in order to exceed your expectations. kind regards Hydramis Palace Team

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von ziboulia am 29. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for your review . First of all I like to thank you for choosing Hydramis Palace Resort, for your holιdays . Your positive respond and your warm comments will encourage the whole team which will keep on perfecting our services in order to exceed your expectations. kind regards Hydramis Palace Team

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von ziboulia am 27. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for your review . First of all I like to thank you for choosing Hydramis Palace Resort, for your holιdays . Your positive respond and your warm comments will encourage the whole team which will keep on perfecting our services in order to exceed your expectations. kind regards Hydramis Palace Team

8/10 – Gut

Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel agréable
Hôtel très correct aveccde belles prestations et jolie chambre. Un peu de bruit par contre. Petit déjeuner parfait
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von ziboulia am 18. Okt. 2021
Dear Mrs Marie, Thank you very much for your nice comments!!!! Enjoy your stay with us!! kind regards Lazaridou Liana Sales manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Resort was ok. Service at the restaurant was good but the food was mediocre, it could’ve been better. Front desk customer service was horrible. I had to call for an issue with one of the neighbors for loud music, screaming and the guy hung up the phone. Walked to the front desk to complain and the guy said it will be taken care of and after half hour nothing was done. I was contemplating booking my vacation for next year there but I will be booking elsewhere.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Yiannis Kriventsis - Hotel Manager am 10. Juli 2021
Dear 642pilij, Thanks for taking the time to write your comments about our hotel. Frankly, we are very unhappy, the whole team of the hotel, for the fact that you describe these comments. All our customers congratulate us on how friendly and helpful are the colleagues of the hotel to all our customers and how eager they are to give solutions and make the stay of our customers as pleasant and comfortable as possible. All Reception staff are conscious of hospitality and offer our customers the services necessary for a 4 star hotel. About the food we have always the best comments from all our clients. Concerning the noiseof your neighbors room, I send the Front office manager and she was for 10 minutes out of the room, and she heard nothing. We hope that on your next visit to our Island to give us the opportunity to offer you the authentic Greek hospitality that we always offer to our customers.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Yiannis Kriventsis - Hotel Manager am 28. Juni 2021
Thank you very much for yoyr feedback. Hope to see you again in our hotel. Kind regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel Grand sans être grand, Personnel Souriant et sympathique Hotel entretenu, Bonne literie, Propre
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 1. Okt. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your candid comments on Expedia, after your recent stay with us. We thank you as well for your kind words concerning our staff whilst we are very pleased to learn that you had a beautiful and relaxing holidays next to us. Looking forward to welcoming you once again in our premises. Best regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Ioanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Είχα πάει πριν 8 χρόνια χαίρομαι που εχουν κρατησει την ποιότητα τους !!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 2. Okt. 2019
Αγαπητη Ιωάννα, Σας ευχαριστούμε θερμά για το χρόνο που διέθεσες να μοιραστείτε στο Expedia, αυτή την υπέροχη κριτική. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που μας επιλέξατε ξανά μετά από 8 χρόνια και ελπίζουμε να σας φιλοξενήσουμε σύντομα για άλλη μια φορά στις εγκαταστάσεις μας. Με εκτίμηση Κατερίνα Στεφανουδάκη Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Jean-Pierre, Castelnau-le-Lez

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
grande chambre avec terrasse et vue mer, belle piscine, grand nombre de transats en bord de mer, petit-déjeuner copieux et varié
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 1. Okt. 2019
Dear Jean Pierre, We would like to thank you for your lovely words after your recent stay with us, at Hydramis Palace. It has been always a pleasure to learn that our guests enjoyed to the maximum our facilities and services and we contributed to have such a wonderful vacations. Once again we thank you for your kind words and we look forward to welcoming you once again in our premises. Best Regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

8/10 – Gut

Alexandru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

W F

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastische twee dagen en overnachtingen met half
Heel erg naar ons zin gehad Overvloed aan alles Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 6. Sept. 2019
Dear gest, Thank you so much for your kind feedback after your recent stay with us at Hydramis Palace. We are very pleased you had such a wonderful holidays and hope to have the pleasure to host you once again in our premises Best regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Peaceful and quiet. Not child friendly @ll. No activities for kids. Was very boring. No kids club as claimed. Kids not in mind in that hotel.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 30. Aug. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your feedback on expedia after your recent stay with us. Although we are delighted you found our resort peaceful and quiet, I was surprised to learn that some aspects of your staying, like children's activities, didn't meet your expectation. Please allow me to mention, that our hotel obtains a chilldren playground, children pool and a mini club which operates daily from 10:00-18:00. During its operation kids are drawing, playing cards, chess and many other games. Concerning children's animation program, our animation team organizes on a daily basis Mini-disco at 20:30, angry balloons game, crazy balls game, mini bawling and many other activities, like dancing, water polo etc. Nevertheless, all our guests comments are taken seriously and we examine them in detail. We do hope to have the pleasure and opportunity of welcoming you back to Hydramis Palace in the future, as we would welcome the opportunity to regain your confidence in our service. Best Regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lo más reseñable desde el punto de vista positivo es la limpieza de las instalaciones, y la amabilidad del personal de Por otra parte, el personal de recepción, y en concreto María, siempre están dispuestos a solucionar cualquier problema o necesidad del cliente. Mención aparte es la eficiencia y discrección de Joseph (todo un caballero), y de Lina (tan cariñosa y cercana). Ella fue, de largo, la empleada del hotel que nos alegraba el día. Un tesoro del Hydramis Palace, que nunca debe ir a un museo.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Nikolaos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotellet var supermysigt! Vissa i personalen va lite halvt otrevliga men det får man väl alltid räkna med! Men overall hade jag otroligt bra dagar där!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Rousos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
SPIAGGIA E MARE DELUDENTI, STRUTTURA LONTANA DA CENTRI ABITATI
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
could have better hotel service and recreation for
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Farshid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon Hôtel
Belle réception et joli lobby. L'accueil est très bien et à la réception ils sont très sympas. On avait réservé deux chambres avec piscine partagé. Après deux jours on a enfin pu avoir deux chambres côte à côte mais jamais partagé la même piscine. Mais à leur décharge, on avait réservé deux semaines avant. Les chambres sont de taille correcte mais pas très grande. La salle de bain est plutôt petite. La piscine 3x4m. Vue sur un immeuble inachevé mais ce n'est pas gênant car le jardin à côté est joli. Le petit déjeuner est très correct et très complet. Pas mangé au resto car B&B et vu le prix, on mangeait mieux et moins cher autour. La piscine est très agréable et la mer et très bien, même si la plage est de galets. Les transats sont sur du sable. Une fois ds la mer après 3 m c'est du sable. Mais attention bcp de petits rochers. Dans l'ensemble bien. Vaut le prix.
Aufenthalt von 13 Nächten im Juli 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 22. Juli 2019
Dear Mr. Farshid, I would like to thank you for your wonderful review following your recent stay with us at Hydramis Palace. I am very delighted that you found our garden pretty, and our room in a good size, well-kept and clean. The fact that you liked our facilities and food make me especial proud for our services since we managed to offer you unforgettable holidays. Kindly note, that here at Hydramis we are guest oriented and our main target is to satisfy every single wish. Your kind words about our reception staff has already been communicated to them and they are very happy and proud about this. Looking forward to welcoming you once again in our premises Best regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Flott hotell, om noe skulle være negativt så må det være at det er en del rullestein du må passere før du går ut i sjøen, men ikke noe problem.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 19. Juli 2019
Dear guest, Thank you so much for taking the time to share your nice comment on Expedia, following your recent stay with us at Hydramis Palace! I am very happy that you liked our hotel and facilities and you had a great holidays with us Looking forward to welcoming you once again in our premises Best regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

8/10 – Gut

Hazar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra hotel!
Bra mat på alla tre måltider men kalltallriken till sent kommande var inte riktigt bra. Väldigt trevliga personal! både i restaurang och i pool bar.... Kassaskåpet på rummet borde vara kostnadsfritt istället för 3€ per dag tycker jag.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 6. Juli 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to share your kind review on Expedia, after your recent stay with us. I am very glad that you found our staff friendly and helpful and our food delicious. Nevertheless, i was surprised when i learn that you didn't like the cold plate since we never had a complain before. Kindly note, that all our guests comments are valuable since they help us to become better and improve our services. Looking forward to welcoming you once again in our premises. Best regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Roland

Bon pour une nuit, c’est tout
Nourriture à revoir Trop de quantité mais une qualité vraiment médiocre Harcelé dès notre arrivée à table pour acheter une consommation Pas d’eau à disposition !!!! Inadmissible
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 14. Juni 2019
Dear Mr. Roland, We would like to thank you for taking the time to share your review on Expedia, after your recent stay with us at Hydramis Palace! Although we are happy that you found our buffet very rich we were surprised to learn that you did not liked our food since until now we have only excellent comments. Concerning your second comment we are very sorry that our staff's effort to serve you with the best possible way you rate it as a Harassment. Probably you are HB guests thats why you deserve only Breakfast and dinner and you are not included to the All Inclusive Programe. We are very sorry that we didn't meet your expectations and we hope to have the honor to serve you some another time in the near future. Best regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Lillie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hydramis Palace
It was amazing! The venue was beautiful! The staff help with excursion selection, food was great. The beach, the bars, the local dances. I was over the moon and glad I chose this location!
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 10. Juni 2019
Dear Mrs. Lillie, We would like to thank you for taking the time to share your wonderful review on Expedia after your recent stay with us! Kindly note, that such comments are giving us strength to go on and to improve our services and facilities according to the highest standards. Also, I would personally like to thank you for your kind words to our staff, who really try their best to fulfil the wishes of our guests and to make your stay unforgettable. However, it is also very important to have your detailed feedback, as we take all the comments into serious consideration as we believe that this is the most important source for improving our services. Once again thank you for your comments and I look forward to hearing from you further. Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très beau cadre, personnel hyper sympa, grande variété et bonne qualité des plats, piscine privée très appréciée. Si je dois formuler une seule critique c'est pour les horaires du restaurant et notamment les matin et soir, il ferme à 10h le matin à 21h le soir, c'est très tôt pour des vacances...
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 10. Juni 2019
Thank you for your amazing and detailed review of your experience with us. We are very pleased that you had a nice stay and appreciate our effort for quality time. Moreover, we would like to thank you for your compliments about our staff, which certainly do take pride in delivering such outstanding service. It will be our pleasure to pass on your kind words to them. We hope that you enjoyed our facilities to the most and had a relaxing experience! We are looking forward to welcome you back soon in our Resort! Warm Regards, Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019
Antwort von Katerina Stefanoudaki am 6. Mai 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to share your review after your recent visit with us. We are very glad to learn that you had a wonderful experience and you enjoyed our services, accommodation and our staff as well. Looking forward to welcoming you once again in our premises Best regards Katerina Stefanoudaki Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Ioannis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent resort, Very clean,fine bed linen,convenient and fully gym. The kitchen it was delicious for the dinner.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Uvdloriaq, Greenland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Godt
Personalet er flinke og venlige, go service. Kan godt anbefales til andre.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Hydramis Palace Hotel am 19. Sept. 2018
Dear guest, thank you so much for your kind remarks and comments. They inspire us to continue our efforts for even better and higher standards of services Thank you once again and we look forward to welcome you soon again Best regards Hydramis Palace Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Very good food and great staff in the restaurant. The room has poor air conditioning and is very hot.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018
Antwort von Hydramis Palace Hotel am 19. Sept. 2018
Dear guest, thank you so much for your kind remarks and comments. They inspire us to continue our efforts for even better and higher standards of services Thank you once again and we look forward to welcome you soon again Best regards Hydramis Palace Hotel

8/10 – Gut

Nadia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fint hotell men hårda sängar
vackert beläget hotell med underbar och seviceminded personal. Enda nackdelen var mycket hårda sängar och en högljudd korridor utanför rummet på nedre plan. Buffen hade allt man kan önska sig, poolområdet likaså och stranden blandat sten och sand.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2018