Terrasse/Patio

Bewertungen von Dreams Corfu Resort & Spa - All Inclusive

5 out of 5

Bewertungen

8,6

Hervorragend

54 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
42 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 114 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Klaus, Berlin

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hier fehlt es eigentlich an nix :-)
Super Urlaub! Beginnend mit dem persönlichen Empfang (feuchte Handtücher und Getränke zur Erfrischung schon an der Rezeption), Begleitung und Kofferservice zur Unterkunft, kurze Orientierungsfahrt mit Golf-Caddy, damit man gleich alles findet. Willkommens-Gruß (Obst-Teller, Champagner, Ouzo) 60 Minuten nach Ankunft, 24/7 Top-Service durch super freundliches Personal, erstklassige Speisen in den Buffet-Restaurants und noch einen Tick besser in den Á-la-Carte-Restaurants, die nach Reservierung ebenfalls inclusive sind. Alles unkompliziert per App oder Tablett auf dem Zimmer buchbar. 3 Pools für jeden Geschmack und Meer mit feinem Sandstrand und jederzeit genügend Liegen und Handtücher. Tägliche Befüllung der Minibar und zusätzlich zum normalen Zimmerservice (zuverlässige und ordentliche Reinigung bis in die kleinste Ecke) gab es eine weitere Herrichtung des Zimmers zur Nacht (Wasser und Betthupferl auf dem Nachtschränkchen, Bereitstellung von Hausschuhen, etc.). Wer noch mehr Service möchte nutzt den sog.“Prefered-Club“. Sinnvoll wären lediglich noch Fliegengitter, die vor Mücken schützen (wenn man die Tür zur Terrasse offen lassen möchte) und Sitzkissen für die Stühle auf den persönlichen Terrassen/Balkonen. Hotelbeschreibung auf der Homepage verspricht nicht zu viel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Katerina Pigi am 14. Okt. 2023
Dear Michael, Thank you for selecting Dreams Corfu Resort and Spa for your getaway and for extending such gracious comments regarding your experience. We are delighted to read that you had a positive experience and our resort was the ideal setting for relaxed and carefree vacations. It was a pleasure to host your holidays and we are looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Stefanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren im August 2023 als Paar für eine Woche im Dreams Corfu Resort & Spa. Alles in allem ein wunderbarer Aufenthalt, tolle und sehr gepflegte Anlage, nettes Personal und sehr leckeres Essen. Leider gibt es keinen eigenen AdultsOnly-Bereich, was im Preferred Club Building aber super leicht umzusetzen wäre. Denn leider sind die Pools sonst sehr überfüllt, auch am Strand gibt es zum Teil zu wenig Liegen, bzw. werden diese besetzt oder liegen gelassene Handtücher nicht weggeräumt, sodass man die Liege als besetzt ansieht. Beim Essen im Buffet-Restaurant muss man leider unverhältnismäßig lange warten, bis man mit Getränken versorgt wird. Insgesamt jedoch dennoch ein wunderbarere Urlaub in einer tollen Anlage auf einer wunderschönen Insel!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Katerina Pigi am 4. Sept. 2023
Dear valuable guest, thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at Dreams Corfu Resort and Spa. We are glad to read that you had a positive stay with us and that you enjoyed your holidays. Rest assured that your input is being taken into serious consideration and reviewed with our team. Thank you for choosing us for your stay in Corfu and we looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina Pigi Public Relations Manager

8/10 – Gut

Eva Maria

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

HackyDDR

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Freundliches und aufmerksames Personal, große Speisenvielfalt, saubere und großzügige Zimmer sind als sehr positiv zu nennen. Leider sind die Zimmer sehr hellhörig. Der Lärmpegel bei den Mahlzeiten ist echt nervig.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 22. Okt. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing our Hotel for your recent summer holiday. We are happy to read that you had a good time here with us. Furthermore we only wish you had informed us while being here about the noise in your room as we would have been able to find a solution to please you. Thanks again for staying at the Louis Corcyra Beach Hotel and we sincerely hope that you will one day give us another opportunity to serve you. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Trotz Bungalow hatten wir nur einen kleinen Balkon. Die Pools waren sehr kalt.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 11. Okt. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing to spend your holiday with us and for taking the time to share a few thoughts regarding your experience. Your comments are welcomed and have already been forwarded to the concerned departments for reviewing and achievable improvements. We hope to have the pleasure of welcoming your back in the near future in order to try and provide you with an even better holiday experience. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöner Pool, gute Zimmer, nette Bedienung, prima Verpflegung
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Manolis am 1. Juni 2019
Dear guest, we would like to thank you for taking the time leaving your review. We hope that you will give us the opportunity to make you feel the Louis Hospitality once again. Manolis Spathoulas General Manager

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastisches Hotel mit einer Schwäche
Dieses All-Inclusive Hotel ist auf jeden Fall sehr empfehlenswert. Das Essen war exzellent, die Getränke lecker und der Service war überragend. Alle lachen, sind freundlich und wahnsinnig hilfsbereit. Das einzige Problem war unser Zimmer. Wir hatten ein Zimmer im Haupthaus direkt über der Küche/dem Restaurant und morgens ab 5 Uhr wurde das Hotel beliefert und es wurde so laut, dass an Schlaf nicht mehr zu denken war. Nichtsdestotrotz war dies das einzige, was uns gestört hat. Es war ein toller Kurzurlaub
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Ioannis am 26. Mai 2019
Dear guest, We would like to thank you million times for your excellent review. We try to serve our guests and deliver them an excellent experience. Here in Louis Corcyra Beach, all the staff sends you their greetings. Ioannis Ziakos Front Office Manager

8/10 – Gut

Manfred

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage, gutes AI, Trubel kaum Ruhe
Antwort von Manolis – General Manager am 7. Juni 2018
Dear guest, Please accept our dearest taking the time to rate us after your recent visit at Louis Corcyra Beach. Hopefully we will have the pleasure of welcoming you back in the nearest future for another lovely holiday. With kind regards, Manolis – General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael, San Clemente

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Vladan

Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Dave

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

jack

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Katerina Pigi am 16. Okt. 2023
Dear Michael, thank you for selecting Dreams Corfu for your getaway and for extending such gracious comments regarding your experience with us. We are delighted to read that you had a positive experience and our resort was the ideal setting for relaxed and carefree vacations.It was a pleasure to host your holidays and we are looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

8/10 – Gut

Susannah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our welcome to the property was great. A cold towel and a cold drink and asked if we wanted to be taken to lunch. Lunch and breakfasts were great. Dinners and the restaurants were ok. The service at the restaurants wasnt great, you were either rushed or forgotten about, the food choices werent that good at the evening restaurants. The property was very clean and on the whole the staff were very friendly. Pools were nice and quiet private beach. Overall very good value for money. The surrounding town of the property wasnt very nice at all though.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Katerina Pigi am 27. Sept. 2023
Dear valuable guest, thank you for selecting Dreams Corfu Resort and Spa for your getaway and for extending such nice comments regarding your experience. We are delighted to read that you had a positive experience and our resort was the ideal setting for relaxed and carefree vacations. We are looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina Pigi Public Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Darci

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Katerina Pigi am 16. Okt. 2023
Dear valuable guest, thank you for selecting Dreams Corfu Resort and Spa for your getaway and for extending such gracious comments regarding your experience. We are delighted to read that you had a positive experience and our resort was the ideal setting for relaxed and carefree vacations. It was a pleasure to host your holidays and we are looking forward to your next visit. Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Or

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fun vacation
Great level of facilities and service. Along the week, we enjoyed the resort activities and facilities
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Katerina Pigi am 13. Okt. 2022
Dear valuable guest, we are grateful for your kind comments regarding your recent stay at Dreams Corfu Resort and Spa. We are thrilled to read that we managed to lived up your expectations and you had a memorable and unique holiday experience with us. Your comment has given us a valuable insight into the services that we provide. We are looking forward to your next visit.Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

10/10 – Hervorragend

PAUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Or

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay at Dreams
Great vacation on a lovely place. We stayed on a sea view bungalow and enjoyed amazing sunrises. Moreover the food was delicious and there was wide selection
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Katerina Pigi am 13. Okt. 2022
Dear valuable guests, thank you for sharing your kind feedback regarding your stay at Dreams Corfu Resort and Spa with us and the expedia group. We are delighted to read that we managed to exceed your expectations and you enjoyed very much our food selection.We hope to welcome you back again in the nearest future.Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Anja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top verblijf!
Nice room, good food , excellent staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Katerina Pigi am 12. Okt. 2022
Dear valuable guest, thank you for your valuable feedback. We are delighted to read that everything was prefect and that we managed to exceed your expectations. We hope to welcome you back again.Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

8/10 – Gut

Mickola

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Samantha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good value for money.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Katerina Pigi am 13. Okt. 2022
Dear valuable guest, thank you for your kind feedback. We hope to welcome you back again in the nearest future.Sincerely, Katerina PigiPublic Relations Manager

6/10 – Okay

Henry

not the place
the hotel is OK. the location is OK. nothing great here, the food was not great, and the staff was average. The problem with this sort of hotel is that you have lots of people hanging around looking for cheap food and cheap drinks. The food was not good, and their COVID protection are weak. I would stay somewhere else.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Katrine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

jacky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
bel hotel , chambres très bien, nourriture bonne, propreté excellente
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

FREDERIQUE

Gut: Sauberkeit
Beaucoup d’effort sur la nourriture, piscine top grand bassin, propreté des chambres, belle vue
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien
Grand centre dans lequel on se sent vite à l’aise Personnel très sympathique Belle infrastructure 2 piscines 2 plages 2 restaurants 3 bars Tout très bien Très bon rapport qualité prix
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 7. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your comment Manolis GM

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Do not boom this property, terrible experience.
DO NOT BOOK this property, Its not 4 star. Service and majority of staffs are so Rude and terrible and they just dont care. During my 5 days stay me and my family experienced 3 very bad experience and others were not great but you can ignore. We also made complain to assistant manager. Service, cleanliness and food all are so poor quality.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 4. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. The hotel strives to deliver an amazing experience and service to all guests. However I should note that you received a free room upgrade and a personal chef for your special menus requests. The hotel team has treated you with respect and offered solutions and services according to your wishes, on a daily basis. We feel that your comments do not reflect the level of service you received and do injustice to our hotel. Best regards Manolis GM

8/10 – Gut

Lui

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 30. Aug. 2021
Thank you for voting, it should be nice to see your comments as well Best regards

6/10 – Okay

Ketan

la nourriture, et luche i box n'pas plu.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
E un bellissimo Resort immerso nel verde sulla spiaggia, nel cibo devono migliorare, poi per il resto è un posto tranquillo per famiglie
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 30. Aug. 2021
Thank you very much for your comments, we will do our best to improve food. Best regards Manolis GM

6/10 – Okay

Matt

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The catering staff were very good and were very friendly. Rooms cleaned every day.The gardens and grounds maintenance should be kept in better condition for a hotel of this price. It has an overall feel of a very tired hotel and lacks some investment.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 18. Aug. 2021
Thank you for spending your holidays at Corcyra Beach Hotel, we are glad to be informed that you found our staff very friendly. For 2022 we are planning a huge renovation and our hotel will change completely. Thank you Manolis

10/10 – Hervorragend

Luca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ottimo servizio e pulizia Top, spiaggia no
Un bel resort, con personale gentilissimo, all inclusive vedo e cibo buono e vario. Ottimo il ristorante asiatico, se ce ne fosse stato almeno un altro in alternativa a quello grande, forse potrebbe essere un 5 stelle. Pulitissimo, tutto gentili, camera (family) comoda con aria condizionata ottima. Animazione bella e discreta. Unica pecca la spiaggia, piccola con sabbia riportata è su unl golfo di Gouvia che è bello ma non è l’acqua greca… noi abbiamo ovviato con gite in tutte le spiaggia dell’isola!
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2021
Antwort von GM am 18. Aug. 2021
Thank you very much for your comments, next year we are planning a great renovation and our hotel will be 5 stars. We will be happy to welcome you again. Manolis

8/10 – Gut

WITOLD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 18. Aug. 2021
Thank you for spending your holidays with us. Manolis

8/10 – Gut

Tatjana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 18. Aug. 2021
Thank you for spending your holidays at Corcyra Beach Hotel. Manolis

6/10 – Okay

ruslan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
3star stay ,not 4
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 18. Aug. 2021
Thank you for choosing our hotel for your holidays. Sorry to read that we didn't meet your expectations as 4* hotels, we will do our best to improve our services . Manolis

8/10 – Gut

christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel familial très agréable à part la nourriture pas très varié et de qualité moyenne Dommage très bel endroit
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2021
Antwort von GM am 18. Aug. 2021
Thank you for staying at our hotel, as well as for taking the time to review your holidays with us. We are very sorry we didn't meet your expectations with our gastronomy, your comments are welcome and we'll look to them for possible changes and/or improvements. Manolis

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Établissement qui correspond plus à un 3*. L’hôtel a une jolie vue, un grand bravo à lequipe d’animation qui sont sur tous les fronts, professionnels et super sympathiques. La piscine est jolie. Sinon l’ensemble de l’hôtel est assez vieux. Le service assez moyen et expéditif Le choix des boissons en all inclusive est catastrophique plutôt très bas de gamme La mer/plage n’est vraiment pas belle du tout, 1 fois nous a suffit, l’eau est trouble
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von GM am 18. Aug. 2021
Thank you for your comments, we are very sorry if we didn't meet your expectations with our gastronomy and our beach. We 'll look to them for possible improvements. Manolis

10/10 – Hervorragend

Nathalie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent rapport qualité prix
Très contents de notre séjour ! Le personnel est disponible et agréable. le cadre est magnifique. Piscine du bas vieillissante avec transat à changer. Restauration assez bonne. Chambre très propre.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von GM am 18. Aug. 2021
Thank you for your kind words Manolis

8/10 – Gut

Jean Philippe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von GM am 30. Aug. 2021
Thanks a lot for voting , it should be nice to see your comments as well. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All Inclusive was great. It included besides wine/beer also different cocktails and even cava. Also activities by the staff were great (darts, pentanque, aqua gym etc.) Mini golf course. Good food and coctails. Area is clean and nice. Great view from the main restaurant and nice evening programs. Beach was not that good and water in the pool was too cold. If possible then we recommend to book the bungalow.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very good 4* hotel trying very hard to be a 5*. Great location, fantastically friendly staff. Rooms are very clean and adequate. Overall the property just needs a little refreshing in parts
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Paolo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Corcyra Gardens hotel
Ottimo il rapporto qualita prezzo
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 22. Okt. 2019
Dear Guest, The Louis Corcyra Beach team sincerely values your excellent rating. We always try our best to provide great holiday times to our esteemed guests, so we are thrilled to see how much you have enjoyed your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our Hotel in the near future as we would love to see you and serve you once again. Till then best regards and wishes from the Louis Corcyra Beach team. Yours faithfully,

10/10 – Hervorragend

Orit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Warm recommendation
It was ace! Perfect. We enjoyed just everything. The personal, the room (we took sea view bungalow) the location is superb. We even needed gluten free food and it was great. The little problem was with wifi in distend rooms from the main building.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 22. Okt. 2019
Dear Guest, Thanks a million for taking the time to share such a lovely review regarding your recent experience here online. Your various praises, have really boosted our morale to continue providing with the best possible service. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the imminent future, for another wonderful holiday experience. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
liked the fact that I could have total relaxation. beautiful grounds. didn't like the fact that the hotel is tired. lacked good entertainment. drinks appear watered down significantly. Vodka did not taste like vodka!!! Not a 4* hotel as is advertised, in my opinion.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 22. Okt. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing to spend your holiday here and for taking the time to share your opinion online. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our Hotel in the imminent future, in order to try and reserve your opinion about the facilities and services you didn't like. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely staff. Beautiful views from the main restaurant.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 22. Okt. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing to spend your holiday with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our Hotel in the imminent future, in order to try and provide you with the excellent holiday experience you deserve. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

J E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Louis Corcyra
Very helpful staff. We couldn’t extend our room but we were offered another to shower. Modern and well maintained bathrooms. Food was good quality and variety. Would definitely go back if we were staying in this area again and highly recommend. Lovely view from the balcony.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 22. Okt. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing to spend your holiday here. Your excellent rating is much valued by all staff and the management. Thank you for appreciating our efficient staff, our modern rooms, our wonderful & varied culinary options and our stunning views. We truly look forward to welcoming you back in the imminent future. Till then, best wishes and kind regards from the Louis Corcyra Beach team. Yours faithfully,

10/10 – Hervorragend

Irena, Bedfordshire

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were so friendly and helpful. Great choice of food and AI drinks. Mura Asian restaurant was a real bonus. We ate there twice and food and service was excellent. But the best thing about this hotel was the amazing views. Totally stunning. Photos don't do it justice.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 22. Okt. 2019
Dear Guest, Let us thank you for choosing to spend your holiday with us and for taking the time to share your experience online. We are happy to read that you have thoroughly enjoyed every aspect of your stay. Offering warm hospitality and comfort is our number one priority hence we are happy to read that we succeeded. Let's hope it won't be long before you decide to return at our Hotel again for another lovely holiday experience. Kind regards,

8/10 – Gut

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Lovely relaxing family break
Just returned from 12 nights at the Louis Corcyra hotel. We had a fantastic, relaxing break. The food and drink was brilliant quality and plenty of it. The highlight was the entertainment team who had a great day skill of encouraging you to get invoked in activities, but never under any pressure. The hotel is clean, however it is tired is places with need for investment in modernisation and redecoration. The pools are very pleasant, but the beach is not quite as we expected and is more of a man made area next to the sea.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 22. Okt. 2019
Dear Guest, On behalf of the Louis Corcyra Beach Hotel, we would like to thank you for choosing to spend your holiday here and for taking the time to share your experience online. We are thrilled to read that you have enjoyed so many aspects of your stay and that we have managed to provide you with a relaxing break. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the imminent future for another lovely holiday. Kind regards,

8/10 – Gut

katerina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΙΑΜΟΝΗ
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΑΜΕΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΖΗΤΗΣΑΜΕ, ΠΛΟΥΣΙΟ ALL-INCLUSIVE, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΟΥ. ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 5+ ΑΣΤΕΡΙΑ!!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Manolis-General Manager am 24. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to spend your holiday with us as well as for taking the time to share your experience online. We are happy to read that your overall stay was a pleasant one. We truly hope will soon have the pleasure of welcoming you back for another lovely holiday experience. Kind regards,