Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Veranda Paul & Virginie Hotel & Spa - Adults Only

4 out of 5

Bewertungen

8,8

Hervorragend

76 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
60 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 157 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Michael David

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
The rooms could be in better shape. Everything was a little bit old and you could see that it is not built very well. The all inclusive package is more like a full board experience. Not all drinks an food was included and there fore it is a hustle to find the service which is included in the all inclusive. Which leads to the next point that you have to sign a bill for every meal and drink that you get. Which is totally annoying after two days.

6/10 – Okay

Gabriele

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We liked the friendliness and courtesy of the staff; we always had the impression of being welcome; Regarding cleanliness (cockroaches) and condition of sunbeds, mould in the bathroom, we contacted the operator of Paul & Virgine but have not received a reply to date. This is the text we sent to the hotel operator on 30.08.2023: Complaint We are guests in your hotel Veranda Paul &Vergine RoomNo 122, August 25th - September 2nd. 1) today at dinner we were disgusted by three cockroaches running across the floor of the dining room - furthermore 2) there is black mould in our shower which is also very unhygienic - 3) the plexiglass doors to take out the salad are broken and have to be pushed open and closed by all the guests - this is also unappetising - 4) some of the sun loungers are so broken and worn out that it hurts to lie on them - this is unfortunately not an appropriate standard either 4) some of the sun loungers are so broken and worn out that it hurts to lie on them - unfortunately, this is not up to a reasonable standard. Kind regards J. Drechsel & G. Messner
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Nicola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage
Eine wunderschöne Anlage, sehr nettes Personal, leckeres Essen, jederzeit gerne wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 5. Sept. 2023
Dear Nicolas,Please do accept our apologies for replying in English.Thank you ever so much for your time.We were privileged to have hosted you.Thank you for having highlighted the features that you enjoyed. Our best asset is our people...Looking forward to seeing you again at Paul & Virginie, your resort,With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Kerstin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmer, Pools, Aussicht, Essen sowie die gesamte Anlagen waren super. Die Cocktails an der Bar könnten verbessert werden sowie das Personal verstärkt. Die 2 Mann sind einfach zu wenig. Man musste meistens selbst an die Bar gehen um etwas zu trinken zu bekommen. In dem kleinen Ort Grand Gaube gibt es einige Supermärkte, Apotheken und Restaurants. Bushaltestelle ist direkt beim Hotel um nach Goodlands, Grand Baie, Port Louis etc. zu gelangen. Die Mitarbeiter waren immer sehr höflich und sehr hilfsbereit. Für Ruhesuchende das perfekte Hotel zum relaxen. Kann mit bestem Gewissen empfohlen werden.
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 22. Mai 2023
Dear Kerstin,Please do accept our apologies for replying in English. Thank you very much for your time.We are very pleased that you enjoyed our hotel, and we have also taken good note of your constructive feedback.We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 21. Jan. 2023
Dear Nadine,Thank you very much for your time.We are very pleased that you enjoyed our hotel.We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

6/10 – Okay

Katharina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Kein Service am Pool oder Strand, teilweise werden Bestellungen vergessen, Tennisplatz sehr runter gekommen, Buffetzustand sehr veraltet und umständlich, Qualität des Essens eher schlecht und wenig frisch, All Inclsuiv ist nicht zu empfehlen viel ist trotzdem nicht inklusive, Liegen am Pool überwiegend kaputt, Ausblick ist sehr schön sowie der infinity pool,Zimmer hatten schönen Balkon
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 18. Okt. 2022
Dear Valued Guest,Thank you ever so much for your time.Thank you also for having let us know about your disappointment, although we would have been in a better position to act on it had we known here and then.Point taken - rest assured that is has not fallen on deaf ears...We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With warmest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Katja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 17. Aug. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to evaluate your stay! We look forward to welcoming you soon, Elodie Sooriah Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Jillian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rund um sehr gutes Hotel
Uns hat es sehr gut gefallen. Das Personal ist einfach top! Super freundlich, zuvorkommend und sehr bemüht, dass es einem gut geht! Wir hatten einen tollen Ausblick und die Zimmer waren immer sauber. Das Essen war auch immer super lecker. Die Auswahl an Speisen ist überschaubar aber vollkommen ausreichend, sodass jeder etwas findet (auch vegetarier) und qualitativ super. Das einzige was man beachten sollte ist, dass das Hotel im Nord-Osten liegt. Das heißt zum Nationalpark oder zu Katamarantouren kann es schon mal über ne Stunde dauern. Das hat uns aber nicht gestört, weil wir uns eh einen Taxifahrer für den ganzen Tag "gemieter" havben.
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 19. Juli 2022
Dear Jillian, Thank you very much for your time. We are very pleased that you enjoyed our hotel! We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future. With kindest regards, Elodie Sooriah Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Florian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Ausblick im Infinity-Pool auf den Ozean ist sagenhaft. Das Personal sehr freundlich und bemüht. Sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 20 Nächten im April 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 19. Juli 2022
Dear Florian, Thank you very much for your time. We are very pleased that you enjoyed our hotel! We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future. With kindest regards, Elodie Sooriah Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir hatten eine tolle Zeit in sehr familiärem Hotel, sehr aufmerksamen Service (insbesondere durch den Maestro/Barister Nadeem inkl. tollen Drinks) und tollem Essen! Absolut empfehlenswert!
View from Restaurant
Drink by Maestro
SeaFood
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 19. Dez. 2021
Dear valued Guests, Thank you for taking the time to evaluate your stay, we look forward to welcoming you soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war wie immer TOPP, nur das Personal vom Case Nautic lässt sehr zu wünschen übrig. Essen wie immer ein Genuss. Einfach gesagt: das Paradies auf Erden
Aufenthalt von 12 Nächten im November 2019
Antwort von stephane Dadoune - Hotel manager am 13. Dez. 2019
Dear Valuable guest, Thanks for your nice review, We are taking good note of your comment on boat house to rectify promptly Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positiv: Ausblick, Atmosphäre, Service, Essen Negativ: Wilde Hunde, Türen beim Zimmerservice manchmal unbeaufsichtigt offengelassen
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Conny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wunderschöne, nicht zu große, Anlage. Traumhafte Ausblicke auf die vorgelagerten Insel und schöner kleiner Strand. Das Zimmer war großzügig und schlicht geschmackvoll. Das Bad ist großzügig bemessen und die offene Garderobe und Regale ideal in Anbetracht der tropischen Luftfeuchtigkeit. Netter Zug, dass die Managerin selbst immer wieder präsent ist und das Gespräch mit den Gästen sucht. Das Serviceteam war durchweg nett und herzlich. Wir kommen wieder! super nice, not too big, stylish Hotel. Beautiful view towards the Islands in the North. The private beach is kept very clean and a bit isolated from the rest of the bay by pier and rocks. Clean, turquoise water. Spacious room and bathroom with open wardrobe (makes perfect sense with the humidity). Very attentive staff . We absolutely enjoyed our 1 week stay and we will come back.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Anke, Dreieich

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abgeschieden
Unterkunft ist gut, ich kann als Tip geben: wenn man nicht All inclusive ist, jeden Beleg prüfen. Waren einmal Salat essen, anstatt 2 Salate standen 4 auf der Rechnung. Waren 2 Whisky trinken, standen 4 anstatt 2 auf dem Beleg. Die Cocktails sind wie überall auf Mauritius (wo wir waren) schlecht. Am späten Nachmittag ist es nicht möglich etwas zum Essen zu bekommen. Zu Fuß ist man in der Gegend aufgeschmissen. Die Pools sind sehr schön. An der Strandstraße gelegen, daher einerseits recht ruhig, andererseits rasen Nachts öfter höllisch laute PKWs vorbei. Überwiegend britische Gäste während unseres Aufenthaltes
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel, gentle and helpfull staff. Good service. only limited wifi access in the rooms
Antwort von Jennifer Wong, Hotel Manager am 22. Nov. 2016
Dear Guest Thank you very much for this post on Expedia. I am terribly sorry to respond only now - I have just been given the opportunity to do so by my colleagues from the Head Office. We are planning WIFI coverage in our rooms in June next year. Last year we increased the areas of coverage to the beach and beach restaurant including the swimming pool. We also increased the band width for a quicker debit. Having said that, if we have several users down loading heavy files like movies and videos, the internet is then slowed down. We hope to see you again soon! With very best wishes

8/10 – Gut

Johann, muenchen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
aber sehr schoenes Hotel
Leider nicht wirklich zum baden geeignet, das Wasser knietief und trueb

10/10 – Hervorragend

Cornelia B.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Elegantes Spitzenhotel
Das Hotel war einmalig schön - ich würde dort immer wieder gern logieren - das Essen im Restaurant direkt am Meer war köstlich und günstig.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

michel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour mi figue mi raisin
Problème à l arrivée on est sous classé ! L accompagnatrice nous indique que c est bien la chambre retenue…vérification faite sur hôtel, com il y a une erreur rectifiée par le team manager. On a perdu une heure ! Dommage la chambre est confortable. Le buffet n est pas au niveau des autres hôtels. Présentation mediocre, variété insuffisante des mets, desserts nuls…et des serveurs intéressés surtout par les boissons à faire consommer. Petit déjeuner moyen, pas de fruits frais. Enfin plage et piscine interessantes mais plaie récurrente des réservations par serviettes et mauvaise humeur des personnes délogées à juste titre ! La direction se contente d ecriteauxinterdisant cette pratique. On est en vacances tranquilles et non pour « se battre « pour une chaise longue…
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Juha

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pettymys
Hygieniassa toivomisen varaa.Mm.baarin tiskirätti niin ettei siinä voinut juoda drinksuja. Ala Carte ravintolan seafood Tagliatelle oli uskomattoman hyvää. Saman paikan Grapsoupista seuraavana iltana ruokamyrkytys. Tyynyt huonot verrattuna samatasoisiin hotelleihin ja kapeat sängyt. Huoneessa ei kunnon pimennysverhoja.Muuten tyylikäs alue,mutta ranta kivikkoista ja vesi mutaista. Allasalue hieno.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Durand Agnesa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with breathtaking views. The staff was lovely and we had a very enjoyable stay at the hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Neil

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very lovely short stay, 4 nights, at this hotel in October 2023. Room was very comfortable with a lovely sea view, where if you're lucky you can see whales swimming the other side of the reef. Food very good, whether at the buffet restaurant, the lunch time bar or the a la carte restaurant. Only negative was the number of stray dogs wandering around the property, and the number of guests feeding them despite the requests not to.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 21. Okt. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear that you found your room comfortable with a lovely sea view, and that you had the opportunity to spot whales on the other side of the reef. It's wonderful to know that you enjoyed the food at our buffet restaurant, lunchtime bar, and a la carte restaurant.We do, however, regret to learn about your concerns regarding the presence of stray dogs on the property, despite our requests to refrain from feeding them. Rest assured, we take this matter seriously and will address it to ensure a better experience for our future guests.Your positive remarks on cleanliness, the condition of our facilities, our staff, and amenities are greatly appreciated. We'll continue to strive for excellence and work on addressing any areas of improvement.We hope you'll consider returning to our hotel in the future, and we'll do our best to ensure a more enjoyable stay next time.Warmest regards,Elodie SooriahHotel Manager

8/10 – Gut

ESTELLE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im August 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 24. Aug. 2023
Très Chère Estelle,Mille mercis pour ces belles appréciations qui nous vont droit au coeur. Il nous fut très agréable de vous avoir reçus, et de vous savoir conquis par le Paul & Virginie !Dans l'attente du plaisir de vous retrouver.Bien sincèrement,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Simone

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect. Both the structure, the cleanliness, the room, the kind and helpful staff, the food, the garden with the swimming pools, the beach and the proposed and available activities. Also the possibility of parking safely.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 21. Aug. 2023
Dear Valued Guest,Thank you very much for your time.We are very pleased that you enjoyed our hotel, and we have also taken good note of your constructive feedback.We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

6/10 – Okay

christophe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très beau mais accueil très froid
Après un séjour d'une semaine dans un autre Véranda (pointe aux piments) qui s'était révélé des meilleurs, nous avons poursuivi la seconde semaine à Grand Gaube. L'hôtel est très beau mais juste glacial au niveau de l'accueil du personnel. Je suis juste très très déçue par le spa - Pour info nous avions fait un massage d'une heure à pointe aux piments avec une réduction de 20 % étant membre silver. Lorsque nous avons voulu prendre rv il nous a été indiqué qu'il fallait au minimum faire un massage de 1h30 pour bénéficier de 10 % !! - Bilan : nous sommes allés à Triolet faire un massage à 4 mains de 1h30 pour le 1/3 du prix !!!! -
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 28. Aug. 2023
Très Cher Christophe,Nous regrettons sincèrement et sommes désolés par votre déception ainsi que par la perception que vous avez eu du Paul & Virginie. Cependant, nous tenons à vous informer que ceci ne reflète en aucun cas l’image du service que nous souhaitons offrir aux clients du Veranda Paul et Virginie.Il est ainsi, regrettable de n'avoir pas eu vent de vos désagréments sur plaçe pour pouvoir rectifier le tir de suite. Car ceci nous aurait éventuellement donné la chance de vous proposer des alternatives et de personnaliser votre service en fonction de vos besoins et préférences, comme nous le faisons si bien pour d’autres clients.En tant qu’hôtelier et professionnel nous avons la responsabilité de tout mettre en œuvre pour faire que votre séjour et celui de tous nos clients se passent dans les meilleures conditions possibles. Pour cela nous privilégierons toujours la communication et la proximité, n’hésitez pas à en faire de même avec nous.En vous souhaitant une expérience plus positive lors de votre prochaine visite à l’ile Maurice.Bien à vous,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un hôtel de charme avec un accueil au top
Hôtel intimiste avec deux piscines dont une à débordement et un plan d’eau au bord de l’espace restauration. Petit déjeuner avec beaucoup de choix ( chaud et froid). La plage est un peu petite. L’accueil est au top ( avec une mention pour la réception) partout : restauration, service de chambre et spa. Une situation au calme pour profiter du nord de l’île . Je recommande sans réserve.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 16. Juni 2023
Très Cher Patrick,Mille mercis pour ces belles appréciations qui nous vont droit au coeur!Quel bonheur que de vous savoir conquis par le Veranda Paul & Virginie, ses prestations et ses équipes.Nous nous engageons à oeuvrer dans ce sens pour continuer à vous donner le meilleur de nous même...Dans l'attente du plaisir de vous retrouver au Veranda Paul et Virginie. Encore merci de votre temps!Bien à vous,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Maria de Lurdes Da Silva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hôtel situé dans un cadre sauvage avec un personnel aux petits soins pour ses clients
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 22. Mai 2023
Très Chère Maria,Quel bonheur que de vous savoir conquis par le Veranda Paul & Virginie, ses prestations et ses équipes. Merci d'avoir pris le temps d’évaluer votre séjour!Bien à vous, Elodie Sooriah Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Solid experience for the price paid
A good resort for the price but there aren't really enough sun loungers around the pool or the beach. Guests block them early morning which is not great unless you sink to that level. Air conditioning in room often not really effective and they seem to switch it off in the gym. Nice location with a small beach. Staff very friendly, making our stay a pleasant one
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 15. Mai 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for your time.We are very pleased that you enjoyed our hotel, and we have also taken good note of your feedback.Indeed, the A/C located in the gym is switch off, and if the guests want to use same, a remote control is placed there. We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With kindest regards, Elodie SooriahHotel Manager

8/10 – Gut

Lucienne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall atmosphere was very relaxed and peaceful. Staff were attentive without being over-powering, and very friendly. Massage in the spa was lovely. Food was good, and the a la carte restaurant overlooking the sea gave proper paradise vibes! Only slight improvement could be to the salad counters - not always easy to access the food through the sliding doors.
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 15. Mai 2023
Dear Lucienne,Thank you very much for your time.We are very pleased that you enjoyed our hotel, and we have also taken good note of your constructive criticisms.We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

6/10 – Okay

MR MICHAEL F

Gut: Sauberkeit
Beautiful common areas but poor room and value
Plus points: • The public areas (reception, lounge, bar, restaurant and pool) are very attractively designed and appointed (though, small point: the buffet serving hatches could do with an upgrade) • The views and outside areas are beautiful. • The service at the front desk and spa are excellent, as are the room cleaning services. • The food in the restaurant and bar is very good and varied. Minus points: • Our room was disappointing: dated and in need of refurbishment, very little artificial light at night (despite 8 outdated bulbs in the room) and little cupboard and wardrobe storage space – but it did have a nice spacious balcony looking out directly onto the beach and ocean. • The service in the restaurant and bar was a bit hit and miss; the staff were very friendly and jovial, but they seemed to have had little training in waitering and there was little evidence of strong Maitre d’ supervision to keep things moving effectively. • There seems little point in having a restaurant dress code when so few people observe it and it is not encouraged. • The (free) snorkelling was disappointing: few fish to see and quite short timeframe.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 1. Mai 2023
Dear MIchael,Thank you ever so much for your time.Thank you also for having let us know about your disappointment, although we would have been in a better position to act on it had we known here and then.Point taken - rest assured that is has not fallen on deaf ears...With warmest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic place! It is well managed and the staff are all super friendly. Great food & drinks, and absolutely gorgeous views. Would stay again!!
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 24. März 2023
Dear Anthony,Thank you so much for your appreciation of our service and of our people.It was a pleasure and privilege hosting you at Paul & Virginie.We are happy that you enjoyed your holiday with us. Looking forward to welcoming you back.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

8/10 – Gut

duygu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 22. März 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to evaluate your stay! Thank you so much for your appreciation of our service.It was a pleasure and privilege hosting you at Paul & Virginie.We are happy that you enjoyed your holiday with us. Looking forward to welcoming you back.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

8/10 – Gut

Jarmo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok hotelli
Hyvä ja toimiva hotelli. Pari uima-allasta ja pieni oma hiekkaranta
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 22. März 2023
Dear Jarmo,Please do accept our apologies for replying in English. Thank you for having highlighted the features that you enjoyed.Looking forward to seeing you again at Paul & Virginie, your resort,With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Vivian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra hotellresort nord på øyen
Hotellresortet var hyggelig og veldig bra vedlikeholdt. Veldig hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Bra basseng og strandområde. Veldig langgrunt strand, som gjorde at det var veldig varmt vann, men vanskelig å svømme. Utlån av kano, pedalbåt, ståbrett, og tru meg glassbunnbåt uten kostnad. Det eneste jeg ikke likte, var at hotellet ikke gjorde noe med hånddukene folk la ut på stolene, uten å være der selv. Maten kunne ha vært litt bedre, passer best hvis du er veldig glad i buffet. Men det var mye å velge i, både til frokost, lunsj og middag. Hadde også afternoon tea, (det prøvde vi ikke) Landsbyen var ikke særlig spennende, Så en bør nok spise alt maten der.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 10. März 2023
Dear Valued Guest,Please do accept our apologies for replying in EnglishThank you very much for your time.We are very pleased that you enjoyed our hotel, and we have also taken good note of your feedback.We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Sooriah

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ihana viihtyisä hotelli etäällä kaikesta
Ihana hotelli ja sopivan kokoinen. Niin kaunis etenkin tuo infinite allas - tosin allaspaikat aurinkotuolissa välillä kortilla siinä jos ei huomaa varata paikkaansa ajoissa. Hotelli itsessään oli tosi mukava ja oli myös joka illalle musiikkia yms. iltaohjelmassa klo 23 asti. Ainoa huono puoli oli että hotelli oli vähän kaukana kaikesta... lähellä kävelymatkan etäisyydellä ei ollut kuin pari pienen pientä kauppaa ja ei juuri muuta. Kävely alueen lähellä muutoinkin hieman haastavaa kun pitää kävellä enimmäkseen tienreunoja pitkin. Lähin isompi kaupunki n. 8 km päässä (Grand Baie). Tällä alueella ei pitkiä yhtenäisiä hiekkarantoja vaan kiviä tulee väliin.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 13. Feb. 2023
Dear Valued Guest,Please do accept our apologies for replying in EnglishWe are very pleased that you enjoyed our hotel, and and we have also taken good note of your feedback.We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are absolutely brilliant and the hotel is beautiful, and is in a beautiful location. It is ideal for a relaxing vacation. We had a wonderful stay with the family. We will definitely return in the future
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 8. Feb. 2023
Dear Jane,Thank you so much for this beautiful and uplifting review of your stay at Paul & Virginie.We promise to keep up the good work and more.Thanking you once again for your time, and looking forward to seeing you sometimes soon,With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

MICHEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 21. Jan. 2023
Dear Michel,It was a pleasure hosting you at Veranda Paul & Virginie.We are very happy that you enjoyed special moments with us, and we hope to see you again soon.With my warmest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Hanna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Upea kokonaisuus, superhyvä henkilökunta, loistava palvelu sekä ruoat erittäin hyvät! Ihana paikka.
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 21. Jan. 2023
Dear Hanna, Please do accept our apologies for replying in English, my Finnish being non-existent… Thank you so much for your appreciation of our service and of our people.It was a pleasure and privilege hosting you at Paul & Virginie.We are happy that you enjoyed your holiday with us. Looking forward to welcoming you back.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Rahul

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 21. Jan. 2023
Dear Rahul,Thank you so much for your appreciation of our service and of our people.It was a pleasure and privilege hosting you at Paul & Virginie.We are happy that you enjoyed your holiday with us. Looking forward to welcoming you back.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk personal som var hjälpsamma, trevliga och alltid med ett leende på läpparna. Lugnt på hotellet. Fina rum och bekväm säng.
Infinitypool
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 19. Dez. 2022
Dear Sara,Please do accept our apologies for replying in English, my Swedish being non-existent… Thank you ever so much for your time.We were privileged to have hosted you; it is fantastic and humbling to read your comment!Thank you for having highlighted the features that you enjoyed. Our best asset is our people...Looking forward to seeing you again at Paul & Virginie, your resort,With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

8/10 – Gut

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien
Très bon rapport qualité-prix. Bon buffet le soir notamment. Plage assez petite avec peu de profondeur de baignade.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 8. Dez. 2022
Très cher ClientNous sommes heureux de vous savoir contents de ce séjour au Paul & Virginie, ses prestations et ses équipes.En espérant vous retrouver pour un autre séjour parmi nous.Bien à vous,Elodie SooriahHotel Manager

8/10 – Gut

peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel.
Great hotel, locatedin a tiny beach but with 2 lovely pools. Worth paying the extra for all inclusive option. Food was good enough and drinks were fine all though somewhat limited on the all inclusive option there was still enough choice. Rooms are spacious and well appointed.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 5. Dez. 2022
Dear Peter,It was a pleasure hosting you at Veranda Paul & Virginie and uplifting also to read your comments.We are very happy that you enjoyed special moments with us, and we hope to see you again soon.With my warmest regards,Elodie SooriahHotel Manager

4/10 – Schlecht

Oyku

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 1. Dez. 2022
Dear Mrs. Peskel & Mr. Ozseyhan, Thanks for taking time to share your rating.We are sorry that we haven't manage to reach your expectation concerning our rooms for this time. We are working around the clock to improve our services and encourage our team to be customer focus, and thus, go the extra mile to make all our guests happy and comfortable. It’s unfortunate that despite the effort of our team, we were not able to find a room at your convenience. Wishing you a more positive experience in Mauritius next time you visit the country.Best regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Stéphane, Lisboa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel est très attentionné. Un vrai plaisir.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 13. Nov. 2022
Très Cher Stephane,Mille mercis pour ces belles appréciations qui nous vont droit au coeur!Quel bonheur que de vous savoir conquis par le Veranda Paul & Virginie, ses prestations et ses équipes.Nous nous engageons à oeuvrer dans ce sens pour continuer à vous donner le meilleur de nous même...Dans l'attente du plaisir de vous retrouver au Veranda Paul et Virginie. Encore merci de votre temps!Bien à vous,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Riwanna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rustige, luxe en servicegerichte accomodatie met een strand in de ideale windrichting. Er is een mogelijkheid voor prachtige snorkel- en duikexcursies en meer dan vriendelijk personeel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 11. Okt. 2022
Dear Valued Guest,Please do accept our apologies for replying in English, my Dutch being non-existent… Thank you ever so much for your time.Thank you for having highlighted the features that you enjoyed. Our best asset is our people...Looking forward to seeing you again at Paul & Virginie, your resort,With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Jens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vidunderligt hotel
Et fantastisk ophold på et vidunderligt hotel med det sødeste og mest opmærksomme og hjælpsomme personale
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 19. Sept. 2022
Dear Valued Guest,Please do accept our apologies for replying in English, my Danish being non-existent… Thank you ever so much for your time.We were privileged to have hosted you; it is fantastic and humbling to read your comment!Thank you for having highlighted the features that you enjoyed. Our best asset is our people...Looking forward to seeing you again at Paul & Virginie, your resort,With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Lorenzo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Olivier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 26. Aug. 2022
Dear Olivier,Thank you very much for your time.We are very pleased that you enjoyed our hotel!We hope to have the privilege of welcoming you back at Paul & Virginie in the near future.With kindest regards,Elodie SooriahHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An amazing stay, so relaxing. Everything you'd expect from a 4* hotel. Evening entertainment was great, plenty of dancing and interaction with the staff
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 22. Aug. 2022
Dear Valued Guest,Thank you very much for your time.It was a pleasure and privilege to have welcome you at Paul & Virginie.We aim at welcoming our guests in a cozy, peaceful and relaxing atmosphere, and as such, any activities and services that are on offer, would be in line with this aim.It is fantastic reading that your enjoyed those holiday moments with us, and we look forward to welcoming you back at your resort.With sincerest regards,Elodie SooriahHotel Manager

8/10 – Gut

Taraneh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The good points about this hotel are: - Beautiful architecture of the reception - Clean rooms - Beautiful view - Beautiful and functional facilities - Great wifi - Great staff - Great water activities - Great value for the money - Great spa Here are the things that need to be improved: - The food is not good. Everything is spiced up and there’s no simple option. I even ordered a Greek Salad just to have something easy to digest but it had curry in it. - The plated option for all inclusive is not exciting due to the lack of options. - The bathroom has an open concept which is not comfortable for one: privacy and two: the smell. There needs to be a proper door to separate the toilet from the room and also a ventilation system. - During one of dinners, we asked for a Rose wine and they decided to choose an item that is not included in the all inclusive package. The lack of communication affects the transparency of the hotel and destroys the sense of trust. If the item we ask is not available in the package we need to be told prior. - We received a bill in our room one day after we checked in with two charges which we later found out there were some optional donations. You can either explain to your guests what those charges are at the time of check in or ask them if they like to participate at the checkout. Making your guests feel obligated is not the best way to receive donations. We would have gladly helped but we felt very uncomfortable the way this was handled.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Elodie Sooriah, Hotel Manager am 22. Aug. 2022
Dear Taraneh,Thank you ever so much for your time.Thank you also for having let us know about your disappointment, although we would have been in a better position to act on it had we known here and then.Point taken - rest assured that is has not fallen on deaf ears...We are really pleased that you enjoyed your time with us and we de hope to see you soon at Paul & Virginie.With warmest regards,Elodie SooriahHotel Manager