Lobby-Lounge

Bewertungen von Hotel Hospes Palacio de Los Patos

5 out of 5
Hotel Hospes Palacio de Los Patos
Calle de Solarillo de Gracia, 1, Granada, Granada

Bewertungen

9,0

Wunderbar

389 von insgesamt 591 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
148 von insgesamt 591 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 591 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 591 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 591 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Fritz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage des Hotels ist perfekt. Einkaufen etc ist zu Fuss kein Problem.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von rgarcia am 8. Sept. 2021
Sehr geehrter Herr Fritz, Ich möchte mich persönlich für die von Ihnen übermittelten Kommentare hinsichtlich Ihres Aufenthaltes in unserem Hotel bedanken. Es freut mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffe, Sie in Kürze nochmals in unserem Hotel willkommen zu heissen. Ihre Meinung ist für uns von grosser Bedeutung. Mit freundlichen Grüssen Ramón García Direktor

4/10 – Schlecht

Alex, Frankfurt, Hessen

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Frühstücksauswahl schlecht; Personal beim Frühstück nur vereinzelt greifbar; kein Türkartensystem sondern Schlüssel (d.h. zwei Erwachsene müssen sich abstimmen wenn sie nicht zusammen das Zimmer verlassen); anders als bei Trivago angegeben kein Fitnessraum, Nachts wurde ich im Zimmer durch ständige laute Geräusche/Knacken von der Decke geweckt
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von rgarcia am 26. Juli 2018
Sehr geehrter Herr Alex, Wir bedanken uns dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung bezüglich Ihres Aufenthalts zu übermitteln. Wir bitten um Entschuldigung, dass wir nicht in der Lage waren, Ihre Erwartungen als Kunden zu erfüllen und bedauern, dass Sie unsere Einrichtungen nicht komfortabel fanden. Unser Ziel ist es, eine angenehme Erfahrung unserer Kunden sicherzustellen. In der Tat haben unsere Türen einen Schlüssel und es besteht die Möglichkeit, eine Kopie zu erhalten, indem man sie an der Rezeption anfordert. Über die Geräusche/Knacken haben wir ein neues Zimmer angeboten, aber das Angebot wurde abgelehnt. Zum Teil werden wir in Trivago die Informationen über das Fitnessstudio überprüfen, da es wahr ist, dass wir es nicht haben und deshalb veröffentlichen wir es nicht. Mit freundlichen Grüssen Ramón García General Manager

8/10 – Gut

Isabella, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Its a wonderful destination- the stuff is extremely friendly and helped us in many things like getting tickets - the rooms are great and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von rgarcia am 14. Sept. 2017
Dear Guest, Thank you very much for letting us know about your recent stay at Hospes Palacio de los Patos. Your positive comments will be shared with all the team. We look forward to welcome you again. Best regards, Ramón García General Manager

10/10 – Hervorragend

Eric Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful and Great Place
Beautiful Hotel (Main Building and New Annex). Great Service and friendly Staff. Nothing negative to say!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von rgarcia am 30. Aug. 2017
Dear client, First of all I would like to thank you very much for commenting your impressions about your stay at Hospes Palacio de los Patos. We have already shared all your positives comments to our staff We are pleased to know we have reached your expectations of relax and well-being and service. We hope to welcome you back in your next visit to Granada. Kind Regards, Ramón García General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice Hotel, and perfect stuff
Very nice Design Hotel near the town center, The reception stuff is very kindly
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von rgarcia am 25. Aug. 2017
Dear Customer, Thank you very much for your stay with us and nice comments left on Expedia. We are really glad you enjoyed your stay in Granada with us and that you found Palacio de Los Patos a good five stars destination. We all hope to welcome you back very son! Yours sincerely, Ramón García General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
laut, heruntergekommen
das angeblich erste Hotel in Granada haelt bei weitem nicht was es verspricht. Leider nach kurzer Betriebsdauer schon relativ verwohnt. Sauberkeit mangelhaft
Antwort von Ramón García. General Manager am 29. März 2017
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, das Sie uns Ihre Eindrücke über Ihren Aufenthalt in unserem Hotel mitgeteilt haben. Ich möchte mich somit aufrichtig Entschuldigen das wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben. Ich würde mich sehr freuen wenn Sie uns nochmal die Möglichkeit geben Sie bei uns persönlich begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen General Manager Ramón García

10/10 – Hervorragend

Toskanafan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel in einem historischen Palazo!!
Wir haben uns in dem Hotel, welches sich in einem sehr alten Palazo befindet sehr wohl gefühlt!!! Das Haus ist ein lebendiges Museum im Renaissancestil. Die Gästebetreuung durch Rosa war überaus herzlich. Es war ein besonderes Erlebnis im Rahmen unserer Spanienrundreise.
Antwort von rgarcia am 19. März 2017
Sehr geehrter Kunde, Ich möchte mich persönlich für die von Ihnen übermittelten Kommentare hinsichtlich Ihres Aufenthaltes in unserem Hotel bedanken. Es freut mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffe, Sie in Kürze nochmals in unserem Hotel willkommen zu heissen. Ihre Meinung ist für uns von grosser Bedeutung. Mit freundlichesn Grüssen Ramón García General Manager

8/10 – Gut

C., Engelburg, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel zentral gelegen in Granada
Wir waren zwei Nächte in Granada und haben die Zeit sehr genossen. Sehr hilfsbereites und freundliches Personal in einer sehr schönes und modernes Hotel, welches sich in einem alten Palazzo befindet.
Antwort von rgarcia am 30. Sept. 2016
Sehr geehrter Kunde, Wir möchten Ihnen herzlich danken das Sie uns an Ihrer Erfahrung in Hospes Palacio de los Patos teilnehmen lassen. Unser Ziel ist es sicherzustellen, dass unsere Kunden eine belebende Erfahrung genießen. Wir freuen uns sehr dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Wir haben bereits ihre positiven Eindrücke auf alle unsere Abteilungen übertragen. Es würde für uns eine Freude sein, Sie bald wieder in unserem Hotel willkommen zu heissen . Mit freundlichen Grüßen, Ramón García General Manager

10/10 – Hervorragend

Andy, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegen, architektonisch interessant
Gute Lage, supernettes Personal. Gerne kommen wir wieder
Antwort von rgarcia am 21. Dez. 2015
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank für Ihr Komentar. Wir freuen uns sehr das Ihr Aufenthalt bei uns all Ihre Erwartungen getroffen haben. Wir würden uns sehr freuen wenn Sie weiterhin mit Hospes Hotels reisen und somit die selbe Philosphie und Wohlbefinden erleben. Nochmals vielen Dank für Ihr Aufenthalt und Ihre Empfehlungen. Auf ein baldiges Wiedersehen ! Mit freundlichen Grüssen, Ramón García Direktor

10/10 – Hervorragend

LoTraveler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super Stadthotel in Granada
Schönes, zentral gelegenes Hotel in Granada. Idealer Ausgangspunkt zur Besichtigung der Sehenswürdigkeiten in Granada. Auch das Abendessen ist sehr gut. Wir können dieses Hotel sehr empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentral gelegene Oase
perfekter Service, bequeme Anfahrt und einfaches Parken, genialer Garten

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Patricia, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ramón García am 21. Mai 2024
Gracias por hacernos llegar su valoración. Esperamos su visita en un futuro. Atentamente

10/10 – Hervorragend

Cecilia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Precioso hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Dragan, York

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice historical building, and nice garden. Breakfast was good. Rom and bathroom outdated. Stuff not so friendly. Valley parking services excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ramón García am 21. Mai 2024
Dear guest, Thank you very much for your stay in our hotel and your feedback. We hope to welcome you back in the future. Best regards. Ramón García. General Manager

10/10 – Hervorragend

Aldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bien ,, muy buena atención
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von rgarcia am 7. Feb. 2024
Estimado Sr. Aldo,Gracias por hacernos llegar su valoración.Esperamos su visita en otra ocasiónAtentamente,Ramón GarcíaDirector

8/10 – Gut

carrie

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von rgarcia am 7. Feb. 2024
Estimada Sra. Carrie,Gracias por hacernos llegar su valoración.Esperamos su visita en otra ocasiónAtentamente,Ramón GarcíaDirector

10/10 – Hervorragend

Amyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely stay. Conveniently located close to everything to walk to. Staff were excellent but rooms and bathrooms need a bit of work but were good. (like my room didnt have a bedside table but my kids did).
Antwort von rgarcia am 9. Jan. 2024
Dear guest, Nothing make us happier than reading your nice comments about the Hotel. We try our best everyday to provide our guest a charming unique experience in a cosy atmosphere. Thank you very much for your stay and time spent in writting your opinion about us. Looking forward to receiving you again son in Hospes Palacio de los Patos. Yours faithfully, Ramón García General Manager

6/10 – Okay

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Lo hemos pasado muy bien la ciudad es una maravilla
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ramón García am 9. Dez. 2023
Estimada Sra. Sara, Gracias por alojarse con nosotros. Es un placer para todo el equipo saber que ha disfrutado de la ciudad y su estancia. Esperamos contar con su visita en un futuro Atentamente, Ramón GarcíaDirector

10/10 – Hervorragend

Hilda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Ramón García am 9. Dez. 2023
Dear Mrs Hilda, Thank you for your feedback and your stay with us. We hope to welcome you back in a future Best regards, Ramón García General Manager

8/10 – Gut

Jarouska

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von rgarcia am 19. Dez. 2023
Dear guest, We try our best everyday to provide our guest a charming unique experience in a cosy atmosphere. Thank you very much for your stay and time spent in writting your opinion about us. Looking forward to receiving you again son in Hospes Palacio de los Patos. Yours faithfully, Ramón García General Manager

10/10 – Hervorragend

Inga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely property. Staff were very helpful. In the newer part and it was a great room.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Ramón García am 9. Dez. 2023
Dear Mrs Inga, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Michelle

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von rgarcia am 27. Nov. 2023
Dear Mrs Michelle, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

8/10 – Gut

Xavier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hôtel en centre ville
Hôtel situé en centre ville. Très bel hôtel. Chambres sur rues sont très bruyantes malgré les deux fenêtres. Privilégiez la partie neuve qui est toutefois moins charmante. Petit dej classique mais de qualité. 13€/parking. Personnel agréable et disponible
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von rgarcia am 21. Nov. 2023
Dear Mr Xavier,Thank you for sharing your impressions about our hotel. We hope to welcome you in the futureBest regards,Ramón GarcíaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limpieza y comodidad en la recamara
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von rgarcia am 13. Nov. 2023
Dear Mrs Elizabeth, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Gerardo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von rgarcia am 10. Nov. 2023
Dear guest, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Mrs Elena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, quiet, great bed. The drinks and bar food are lovely and the outdoor bar area is lovely! Staff are very helpful and polite. Nothing is too much trouble for them.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von rgarcia am 20. Okt. 2023
Dear Mrs Elena, Nothing make us happier than reading your nice comments about the Hotel. We try our best everyday to provide our guest a charming unique experience in a cosy atmosphere. Thank you very much for your stay and time spent in writting your opinion about us. Looking forward to receiving you again son in Hospes Palacio de los Patos. Yours faithfully, Ramón García General Manager

8/10 – Gut

Miriam

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von rgarcia am 16. Okt. 2023
Dear Mrs Miriam, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Michael, Seattle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was exactly as advertised and what you would expect for this price.
Antwort von rgarcia am 11. Sept. 2023
Dear Mr Michael, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Rubie

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von rgarcia am 30. Sept. 2023
Dear guest, Nothing make us happier than reading your nice comments about the Hotel. We try our best everyday to provide our guest a charming unique experience in a cosy atmosphere. Thank you very much for your stay and time spent in writting your opinion about us. Looking forward to receiving you again son in Hospes Palacio de los Patos. Yours faithfully, Ramón García General Manager

8/10 – Gut

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von rgarcia am 11. Sept. 2023
Dear Mr Jan, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Nadia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was such a delight to stay here. A castle turned into a hotel with keeping the old windows. I will always recommend it. Eliza at front desk was amazing!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von rgarcia am 25. Aug. 2023
Dear Mrs Nadia, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Ben

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Avoid hotel is lovely the area is awful not safe to walk
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von rgarcia am 12. Aug. 2023
Dear guest,First of all, thank for sharing your comments about your stay at our Hotel.We are really surprised to read your review cause our hotel is located in the centre of the town and Granada is a really safe city.I would like to offer you our most sincere apologies, as per during your stay at Hospes Palacio de los Patos we did not meet your expectations. Best regards, Ramón García, General Manager

10/10 – Hervorragend

Nancy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loved this charming hotel!
We loved our visit to Granada, Spain and were so happy we chose this hotel. It is a beautiful hotel in a former Palace. The staff was friendly and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von rgarcia am 9. Aug. 2023
Dear Mrs Nancy,First of all I would like to thank you very much for sharing your impressions about your stay at Hospes Palacio de los Patos.We are pleased to know we have reached your expectations of relax and well-being and service. We hope to welcome you back in your next visit to Hospes Palacio de los Patos.Kind Regards,Ramón GarcíaGeneral Manager

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Pretty, but poorly constructed and LOUD
This hotel could be so much better. It is in a great location in the city, relatively close to most of the big attractions one would want to go to. The main building is gorgeous, stately, and charming, and the courtyard is a lovely oasis where one can sip a well-made cocktail and nibble on some nice tapas. The staff are all superb. Friendly and accommodating, which is typical for Europe, especially for Americans, who seem to be willing to tolerate the most mediocre levels of service in hotels. Our room was large, but the fit and finish were showing signs of age. Even the large wooden slab that separated the bed room from the bathroom was coming off of its foundation. Fixtures were old. The most egregious problem, however, was those big windows. The hotel clearly chose to save some money and install very cheap window closures. They were not sound proof - not even close. As such, we spent the night hearing every conceivable sound from the very loud and very active city all night long. Garbage trucks, passing vehicles (so many scooters), shouting revelers at 2 a.m. - those penetrated the windows like daggers. But even the quiet conversation of people in the courtyard below seeped through. The walls of the room are paper-thin. I could hear our neighbor brushing their teeth (!!!!). Two nearly sleepless nights. When we return to Granada, we will not be staying here.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von rgarcia am 9. Juli 2023
Dear Mr Daniel, Our goal is to ensure that all of our guests enjoy a fully revitalising experience. First of all, I would like to offer you my most sincere apologies. Unfortunately, during your stay at Hospes Palacio de los Patos we did not meet your expectations of relax, well-being. I would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback of your stay. Best regards, Ramón García General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice upscale hotel near heart of Granada
Very cool hotel well situated in Granada, convenient to walk around the city but just off the main busy roads. Service was professional, room well equipped with plenty of space. Only thing lacking was a view.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von rgarcia am 30. Juni 2023
Dear guest, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

8/10 – Gut

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Andra resan
Toppenfint hotell, tyvärr glasdörrar överallt, utan gummilister. Underbar restaurang/trädgård. Bra läge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von rgarcia am 14. Juni 2023
Dear Mrs Christina, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Petra

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von rgarcia am 17. Mai 2023
Dear Mrs Petra, Our goal is to ensure that all of our guests enjoy a fully revitalising experience. First of all, I would like to offer you my most sincere apologies. Unfortunately, during your stay at Hospes Palacio de los Patos we did not meet your expectations of relax, well-being. I would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback of your stay. Best regards, Ramón García General Manager

2/10 – Ungenügend

Salvador

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von rgarcia am 12. Mai 2023
Dear guest, Our goal is to ensure that all of our guests enjoy a fully revitalising experience. First of all, I would like to offer you my most sincere apologies. Unfortunately, during your stay at Hospes Palacio de los Patos we did not meet your expectations of relax, well-being. I would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback of your stay. Best regards, Ramón García General Manager.

10/10 – Hervorragend

Forest, West Orange

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von rgarcia am 10. Mai 2023
Dear Mr ForestFirst of all I would like to thank you very much for sharing your impressions about your stay at Hospes Palacio de los Patos.We are pleased to know we have reached your expectations of relax and well-being and service. We hope to welcome you back in your next visit to Hospes Palacio de los Patos.Kind Regards,Ramón GarcíaGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Julie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von rgarcia am 8. Mai 2023
Dear Mrs Julie, Our goal is to ensure that all of our guests enjoy a fully revitalising experience. First of all, I would like to offer you my most sincere apologies. Unfortunately, during your stay at Hospes Palacio de los Patos we did not meet your expectations of relax, well-being. I would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback of your stay. Best regards, Ramón García General Manager.

4/10 – Schlecht

Anders

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von rgarcia am 14. Apr. 2023
Dear Mr Anders, First of all I would like to thank you very much for commenting your impressions about your stay at Hospes Palacio de los Patos. We are pleased to know we have reached your expectations of relax and well-being and service. We hope to welcome you back in your next visit to Hospes Palacio de los Patos. Kind Regards, Ramón García General Manager

10/10 – Hervorragend

Lisa and Darrell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing place for Granada
This hotel was a highlight of our trip in Spain. Beautiful elegant palace that has been maintained and used as boutique hotel. Everything about this is amazing. Luxury linens and incredibly friendly and helpful staff make this well worth the price. We didn’t have time but the comfortable spa seems relaxing and enjoyable. Clean and beautiful decor throughout.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Ramón García. General Manager am 2. Apr. 2023
Dear friends Lisa and Darrell, thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos, I am very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Granada. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very elegant and beautiful hotel perfectly suited for walking around all the sights of Granada. Very large room with a large bathroom a very comfortable bed. Restaurant did not open til 8pm so we ate outside in terrace bar/restaurant and food was OK but limited. Staff were brilliant.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Ramón García. General Manager am 2. Apr. 2023
Dear Mr Alan, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

8/10 – Gut

Cecilia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von rgarcia am 7. März 2023
Dear Mrs Cecilia, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was the most welcoming experience ever. Thank you all the staffs serving so friendly and professionally.
Antwort von rgarcia am 26. Feb. 2023
Dear Mr Simon, I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team. We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes. Best regards, Ramón García Hotel Manager

8/10 – Gut

Alberto

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von rgarcia am 22. Feb. 2023
Estimado Don Alberto, Gracias por su amable comentario!. Es una alegría enorme para todo el equipo saber que hemos estado a la altura de sus expectativas ya que nuestro objetivo diario es hacer que nuestros clientes vivan una experiencia única con nosotros, nos complace saber que lo hemos logrado! Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en nuestra casa en un futuro no muy lejano. Atentamente, Ramón García, Director

8/10 – Gut

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von rgarcia am 20. Feb. 2023
Dear Mr Anthony,I wish to thank you for your opinion about Hospes Palacio de los Patos and will be very proud to communicate your high level of satisfaction to the Hotel team.We will be glad to welcome you back in your next visit to Hospes.Best regards,Ramón GarcíaHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Claudio, Torino

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L'hotel è in zona centrale, composto da due corpi separati: una meravigliosa villa antica e una costruzione moderna, che accoglie anche il ristorante e la spa. E' disponibile un comodo parcheggio con servizio di presa e consegna. Le camere sono ampie e confortevoli, lo staff molto cortese e disponibile. Consigliato senza riserve.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von rgarcia am 15. Feb. 2023
Dear Mr Claudio, First of all I would like to thank you very much for commenting your impressions about your stay at Hospes Palacio de los Patos. We are pleased to know we reached your expectations. We hope to welcome you back in your next visit to Hospes Palacio de los Patos. Kind Regards, Ramón García General Manager

10/10 – Hervorragend

Tankut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Historic Palace where guests feel like royalty. Great staff, very knowledgeable and professional. Everything was seamless.
Antwort von rgarcia am 25. Jan. 2023
Dear guest,We are delighted to read your comments.We love you are such a fun of Hospes Hotels and you fully enjoyed your stay with us.Staying in Hospes Hotels is a great way to know Spain. We encourage you not to miss any of them!Thank you again for recommending us. We look forward to your next visit.Kindest Regards,Ramón GarcíaGeneral Manager