Pavillon

Bewertungen von Riosol Hotel

3 out of 5
Riosol Hotel
C/ Isla De Lobos Nº1, Puerto Rico, Mogan, Gran Canaria

Bewertungen

7,6

Gut

165 von insgesamt 773 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
373 von insgesamt 773 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
136 von insgesamt 773 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
66 von insgesamt 773 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 773 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Jose

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2023
Antwort von Community Manager am 15. Jan. 2024
Estimado Jose,Le damos las gracias por el tiempo dedicado a publicar su opinión.Deducimos, por la puntuación que nos ha otorgado, que han debido de existir algunos aspectos de nuestro servicio que no han sido de su entera satisfacción. Estaríamos muy agradecidos de saber cuáles han sido estas áreas para mejorarlas.Saludos cordiales, Hotel RiosolRiversun-Touristic

2/10 – Ungenügend

Mohammad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war nicht gute Hotel und haben wir nach eine Tag eine anderes Hotel gegangen. Nur hatte für uns gekostet. Wir waren unzufrieden
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Community Manager am 10. Juli 2023
Dear Mohammad,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Gut

Sofiane

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Community Manager am 8. März 2019
Dear Sofiane, We thank you for your rating and for the time dedicated to publish it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests´ expectations, this is strong motivation for our dedicated team. Kind Regards, Hotel Riosol Riversun-Touristic

6/10 – Okay

Jen, München

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nette Zimmer aber viele viele Treppen
- Sehr anstrengend für Menschen die nicht gut zu Fuss sind. Weite Entfernung zum Strand, Halbpension kann man sich sparen, besser in eines der zahlreichen Restaurants gehen. Das Buffett entspricht leider eher Kantinenniveau. Internet geht nicht, trotz Codefreischaltung. + Pools sehen sehr gepflegt aus und es waren genug Sonnenliegen verhanden. In der Nähe gibt es Einkaufsmöglichkeiten. Zimmer sind gut eingerichtet und ein Bett/Matraze bequem. Das andere war in eine Folie eingewickelt:-(, unbequem und knirschend. Gute Aussicht da es auf einem Berg liegt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

A&H, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Sicht aufs Meer, schönes Appartement
Wir haben das Appartement für 5 Übernachtungen ohne Essen gebucht. Einmal frühstückten wir im Restaurant. Zweimal sind wir im Hotel Abendessen gegangen. Alles verlief unkompliziert und wir wurden zuvorkommend bedient. Wir lieben die Flexibilität, Essen gern wann wir wollen und wo wir wollen. In der Nähe vom Strand gibt es auch gute Restaurants.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great holidays! Riosol was a good hotel for us. We enjoyed
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

4/10 – Schlecht

Joe, Ingolstadt

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verschenktes Potential
Das Hotel liegt schön über der Bucht von Puerto Rico. Die Zimmer wurden in 2 Wochen nur 1x gewischt. Wir können das deshalb mit Sicherheit sagen, weil den Kindern am Tag 1 etwas Cola vor der Küchenzeile auf den Boden tropfte. Wir haben das zwar mit Küchentüchern aufgewischt, aber ein kleiner dunkler Fleck blieb. Und zwar bis zur Abreise... Vom Bewohner über einem bekommt man jeden Schritt mit, d.h. null Trittschallschutz. Beim Frühstück muß man ums Spiegelei betteln. Die beiden Pools sind toll, wenn auch ziemlich kalt. Durch die AI-Gäste war es ab nachmittags leider ziemlich schmutzig. Auch haben die vielen Raucher ihre Asche meist einfach nur auf den Boden geschnippt. Deshalb meine Empfehlung: im Poolbereich immer nur mit Badeschuhen rumlaufen. Es ist einfach eklig. Am späten Nachmittag waren auch viele Kakerlaken im hinteren Bereich des oberen Pools unterwegs. Eklig. Das schlimmste war aber am Wochenende. Da kamen etliche Hotel-"Besucher", d.h. Kanaren, die gar nicht im Hotel gebucht hatten. Es kann ja jeder einfach so von draußen reinkommen und an den Pool sich legen. Tipp also für Besucher von Puerto Rico: kommt einfach ins Riosol und schwimmt eine Runde! Dadurch wurde es extrem laut am Pool. Aber leider kam es noch viel schlimmer: in eine der beiden Duschen am oberen Pool wurde von Besuchern uriniert!!! Und die andere Dusche wurde als Entsorgungsstation für die mitgebrachten Kühlboxen benutzt. Unfassbar! Wir und unsere Kinder hatten dort stets vor dem Bad geduscht!
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Riccarda

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Aussicht, desolaten Zimmer.
Wir mussten eine Nacht überbrücken bevor wir ins Anfi konnten und haben das Risol wegen der Internetempfehlungem gewählt. Leider war nur die Aussicht toll. Das Zimmer war miserabel. Aber vielleicht lag es daran, dass wir nur eine Nacht da waren. Gut war das Essen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schöne aussicht
ging so

8/10 – Gut

Silke, Wunstorf

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jederzeit wieder !
Als Familie mit 2 Kindern (11, 13) haben wir uns sehr wohl gefühlt. Die Lage ist traumhaft schön, der Blick noch schöner. Die Sauberkeit könnte etwas besser sein, jedoch hat es uns nicht so sehr gestört, der Blick und die Lage machen alles wieder wett, großer Balkon mit Stühlen, Tisch und 2 Liegen. Als uns was fehlte, hat die Rezeption sofort reagiert und alle Hotelangestellten waren sehr aufmerksam und nett. Das Essen hat uns sehr gut geschmeckt. Jeden Tag ein anderes Thema am Buffett, für jeden Geschmack war etwas dabei. Sehr reichhaltig und immer frisch.

6/10 – Okay

Juliette

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Alojamiento un poco viejo necesitaría una reforma
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Community Manager am 8. Mai 2024
Estimada Juliette,Le agradecemos el tiempo empleado en publicar su opinión.Tomamos nota de sus apreciaciones sobre la necesidad de realizar reformas y estudiaremos medidas encaminadas a mejorar nuestras instalaciones y por ende la satisfacción de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Christine fernande Fournier

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Piscine chauffée super surtout pour ce baigner la nuit. Personnel a l'ecoute. Pas de clim dans tout les logements.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Community Manager am 29. Apr. 2024
Dear Christine,We are very thankful after reading your review about your stay at Riosol.Thank you for praising our staff and the swimming pool.We have taken note of your comments on the convenience of installing air conditioning in those rooms that dont include it to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Hervorragend

Basil

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant n nice
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Community Manager am 14. März 2024
Dear Basil,We thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Jens

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotellet er meget slidt og trænger til en kærlig renovering.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 7. März 2024
Dear Jens,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the need to renovate our facilities to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Schlecht

Christoffer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Veldig slitent og møkkete. Skikkelig utrivelige renholds arbeidere. Heisen virket kun når den følte for det. Og veldig vanskelig å bevege seg mellom etasjene uten
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 1. März 2024
Dear Christoffer,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the staff, lift, and the need to renovate our rooms to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know. We are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Hervorragend

Anita Tveitan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint bassengområde med flott utsikt
Det oppvarmede bassenget var fantastisk. Området rundt var fint med behagelige solsenger. Flott utsikt fra en romslig balkong. Leiligheten hadde en enkel standard.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 29. Feb. 2024
Dear Anita,We are very thankful after reading your review about your stay at Riosol.Thank you for praising our swimming pool area, spacious balconies, and great views.It is a pleasure to check that you enjoyed your holiday with us.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Viikko, teinien kanssa, all inclusive
Yleiset tilat remontoitu ja siistit. Huone kulunut ja keittiö kalusteineen uudistuksen tarpeessa. Yhdistetty perheasunto, iltauringon puolella joten ilmastoinnin puute ei haitannut. Ruoka monipuolista ja hyvää. Hetkittäin ruuhkaista ravintolassa. Allas lämmitetty ja mukava. Alueella ja hotellissa paljon portaita, keskustaan n1000 porrasta. Hyvät treeni mahdollisuudet. Vuokra-auton otin hotellilta, kuten myös lentokenttä kuljetukset.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 29. Feb. 2024
Dear Guest,We are very thankful after reading your review about your stay at Riosol.Thank you for praising our general facilities, food, and swimming pool. It is a pleasure to check that you enjoyed your holiday with us.We have taken note of your comments on the need to renovate our rooms to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Bokker noe annet neste gang..
Rommene trenger en generell oppussing. Står superior rom har to dobble sovesofaer, det er det ikke. To smale enkle sofaer som en voksen vil slite med å få sove på. Heller ikke lystette gardiner, så det blir tidlig morgen... Basseng og bar området var fint.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 23. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.Thank you for praising our swimming pool and bar area.We have taken note of your comments on the sofa beds and the need to renovate our rooms and install lightproof curtains to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know. We are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Tommi Lyck

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 23. Feb. 2024
Dear Tommi,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Schlecht

Birger

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service was very bad.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 19. Feb. 2024
Dear Birger,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the need to improve our service to study how we can enhance the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Jesus

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
La habitación terrible en términos de limpieza y mantenimiento y tuve ir a la recepción,( no pude llamar porque el teléfono estaba roto y no funcionaba,)a avisar que limpiaran la habitación y que arreglaran las cosas que estaban rotas. Se hicieron esfuerzos en la limpieza y en mantenimiento (Dan , un sr muy simpático nos arreglo las puertas del armario) y el responsable nos dio unas entradas para la piscina vip.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 19. Feb. 2024
Estimado Jesús,Le agradecemos el tiempo empleado en publicar su opinión.Tomamos nota de sus apreciaciones sobre la necesidad de mejorar la limpieza y el mantenimiento. Estudiaremos medidas encaminadas a mejorar la satisfacción de nuestros huéspedes.Una vez más le agradecemos sus comentarios que nos ayudan enormemente a mejorar nuestro servicio.Saludos cordiales,Hotel RiosolRiversun – Touristic

6/10 – Okay

Guri

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dårlig service, kun en delvist fungerende elevator
Vi gjorde i forvejen opmærksom på at værelset skulle være handicapvenligt, men da hotellet kun har en fungerende elevator, og denne var ude af drift i 3½ dag i de 3 uger vi var der, så skulle man gå trapper op og ned 5 etager. En dame i receptionen mente vi bare kunne finde et andet hotel, absolut elendig service hotellet er nedslidt
Aufenthalt von 21 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 14. Feb. 2024
Dear Guri,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the lift and the need to renovate our facilities and improve the service to study how we can enhance the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Gut

Bent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 14. Feb. 2024
Dear Bent,We thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Gut

Soren

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Kunne være så godt
Riosol ligger fantastisk med bedste udsigt og sol det meste af dagen. Personalet i reception, i restaurant og bar og rengøring alle flinke og hjælpsomme. Morgenmads- og aftenmadsbuffet med stort udvalg. Stort udvalg i forskellige lejligheder, de fleste med stor altan og flot udsigt. Desværre er Riosol meget slidt og trænger meget til at blive renoveret. Overalt ses afskalninger på vægge og inventar slidt eller itu. Miljø belastes af daglig skift af håndklæder, selvom disse kun er meget lidt brugt samt skift af sengetøj hver 3. dag
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Community Manager am 14. Feb. 2024
Dear Soren,After reading your review about your stay at Riosol, we are very thankful.Thank you for praising our helpful staff, breakfast and dinner buffet, large balconies, sunny conditions, great location, and amazing views. It is a pleasure to check that you enjoyed your holiday with us.We have taken note of your comments on the need to renovate our facilities to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us known.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Kristian

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 7. Feb. 2024
Dear Kristian,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Marie

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Äldre och lite slitet hotell. Otillgängligt med väldigt mycket trappor och trasig hiss.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 31. Jan. 2024
Dear Marie,After reading your review about your stay at Riosol, we are very thankful.We have taken note of your comments on the lifts and the need to renovate our facilities to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

2/10 – Ungenügend

Wibeke

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Veldig fin mottakelse i resepsjonen. Når vi ankom leiligheten var det utrolig mye sukkermaur. I senga fant jeg en tom boks med nesespray og det var hull i lakenet. Maurene hadde også funnet veien til senga, veldig ubehagelig. Ble jo veldig bekymret for at det kunne være veggdyr. Badet var lite innbydende og dusjen bar preg av slitasje. Mulig vi var uheldige med vår leilighet, men jeg vil ikke bestille der neste gang jeg har behov for et døgn ekstra.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 26. Jan. 2024
Dear Wibeke,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.Thank you for praising our Reception.We have taken note of your comments on the need to renovate the bathroom and eliminate the ants to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Hervorragend

Nils Petter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 26. Jan. 2024
Dear NilsWe thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Schlecht

Øistein

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 26. Jan. 2024
Dear Øistein,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Schlecht

Rasmus

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 19. Jan. 2024
Dear Rasmus,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

2/10 – Ungenügend

darren

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Do not even consider going to this hotel food is terrible,staff rude food freezing cold birds and fly,s everywhere nothing covered up
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 19. Jan. 2024
Dear Darren,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on our staff and cold food to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Jarkko

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Community Manager am 17. Jan. 2024
Dear Jarkko,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 15 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 12. Jan. 2024
Dear Guest,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Gut

helena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vi har haft en toppenvecka på Riosol. Fantastisk pool som var närmre 30 grader varm (den som ingick för alla). Trevlig personal och rent, fint hotellområde. Vi bodde i en standardlägenhet som var över förväntan, hade två balkonger med fantastisk utsikt. Det enda vi har att anmärka på var att varmvattnet i lägenheten krånglade under hela veckan, blev ingen skillnad trots att vi sa till och de försökte lösa det.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 12. Jan. 2024
Dear Helena,After reading your review of your great week at Riosol, we are very thankful.Thank you for praising our staff, cleanliness, apartments, swimming pool, and views. It is a pleasure to check that you enjoyed your holiday with us.We have taken note of your comments on the hot water to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Jenny-Ann

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 12. Jan. 2024
Dear Jenny-Ann,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

2/10 – Ungenügend

Sigrún

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad conditions
Three star hotel, so we did not expect much The apartments are in a bad shape, shower drain blocked , which I discovered while taking a cold shower due to heating problems. We requested help regarding the blocked drain, without a success (they said they would come, but did not). Everything about the apartment needs to be restored. Sewer stink was in the apartment (perhaps because of the drain), but also outside, leaking pipes).
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 12. Jan. 2024
Dear Sigrún,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the need to renovate our rooms and improve the maintenance to study how we can enhance the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Gut

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I stay here regularly
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 12. Jan. 2024
Dear Adrian,After reading your review about your return stay at the Riosol Hotel, we are very thankful. It's always pleasing, and a sign that we have the right approach when our guests return and become regulars. This delights the team, as our constant objective is to deliver the very best standards of customer care. We look after our guests and always try to make sure that we make them feel as comfortable and happy as possible.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 12. Jan. 2024
Dear Guest,We thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Hervorragend

Eskild

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Community Manager am 12. Jan. 2024
Dear Eskild,We thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Schlecht

Michael

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was horrible to many stairs and to hot in rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Community Manager am 15. Jan. 2024
Dear Michael,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

ole jonny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ferie
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2023
Antwort von Community Manager am 15. Jan. 2024
Dear Ole,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Schlecht

Daniel, North Miami Beach

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Community Manager am 15. Jan. 2024
Dear Daniel,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Okay

Paul Johan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Generelt ett begynnende slitent hotel.. krane på vask kjøkken hang og slang.. dør til bad går nesten ikke igjen.. tv mindre enn en pc-skjerm. Som ikke virket. Orket ikke melde dette da vi ikke var så avhengig av tv. Renhold var ikke bra.. føtter og lugger var svarte bare etter en tur over gulvet- inn t il soverom. Frokost var veldig ok da. Men savnet en vanlig kaffetrakter der.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Juha

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outdated rooms, pool is cold, staff in reception wern't very helpful
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Utsikten var bäst
Fantastisk utsikt från uteplatsen. Bra poolområde. Städning fick vi säga till om och ändå fick vi inte det antal städningar som ingick i bokningen. Många trappor och de flesta lägenheterna är det många trappor för att nå. Så boendet kräver friska ben. Är inte ac på alla rum så blir varmt i lägenheten när det är varmt ute. Vi var nöjda med tanke på det pris vi betalade.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jeanette

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Fantastisk utsikt högst upp på toppen
Hade bokat superior lägenhet med havsutsikt och terassen var rymlig med både solstolar och bord med stolar och det var verkligen fantastisk vy med både havsutsikt och ut över dalen. Lägenheten i sig var okej, sängarna var sköna men i vår lägenhet så var det olika höjd på sängarna som stod bredvid varandra. Badrummet hade sett sina bästa dagar o var faktiskt lite sjaskigt även om det hölls rent. Lätt att hitta gratis parkering utanför hotellområdet.
Utsikten
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Christiane

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Vi kommer IKKE tilbage
Maden var rigtig fin, dog blev der ikke fyldt op i buffeten, så hvis du kom i slutningen af åbningstiden, var udvalget lille. Personalet var generelt ikke særligt smilende, dog med tre undtagelser en ung fyr i restauranten og en kvindelig og mandlig receptionist, som var smilende og imødekommende. Nogle af dem var direkte uvenlige. Poolområdet er fint og der er fint med liggestole, men du må ikke lege med en badebold eller have en luftmadras eller lignende i poolen, så ikke så sjovt for børnene. Standen var også rimelig dårlig, værelserne og især badeværelserne trængte til en grundig renovering.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Vincent

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Perfect for 1 night late arriving flight
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Josias

Mit der Familie gereist
This place has 2 elevators, but only 1 of them is working, long waits to get in and out, Place is clean and the front desk guy is very nice… long walk to beaches but the views are amazing, Food is just ok,
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Community Manager am 12. Jan. 2024
Dear Josias,After reading your review about your stay at Riosol, we are very thankful.Thank you for praising our staff, cleanliness, and views.We have taken note of your comments on the elevators to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic