Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Sunrise Gili Air

3.5 out of 5
Sunrise Gili Air
Desa Gili Indah, Pamenang, Gili Air, Lombok

Bewertungen

8,2

Sehr gut

39 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
49 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 108 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Leider enttäuschend!
Man sollte die Bilder im Internet einfach mal der Situation entsprechend anpassen. Wir waren für 5 Tage im Sunrise und die gesamte Hotelfront ist eine Baustelle. Die sogenannte Sonnenterrasse existiert nicht mehr. Im hinteren Bereich des Hotels wird auch gebaut und unser Zugang zum Zimmer verlief über zwei Bretter, da hat man wohl mal den Weg vergessen. Wenn man nicht gleich morgens um 8 Uhr zum Strand geht, keine Chance eine Liege zu bekommen. Die anderen Touristen, die nicht zum Resort gehören, belagern alle Liegen. Wenn man 100.000 IRP p.P. bezahlt, darf man den ganzen Tag die Liegen und Schirme benutzen. Frage: Wer kommt günstiger dabei weg, der Hotelgast oder der externe Besucher, der sich für ein paar Euro am Tag im günstigen Hostel irgendwo einquartiert hat? Die Müllberge am Strand, bedingt durch die Baustelle, könnte man trotzdem entfernen. Das Internet funktioniert nur in den öffentlichen Bereichen. Im Zimmer null Chance alleine das W-Lan überhaupt zu finden. Frühstück eher klein gehalten. Kein Aufschnitt, keine Brötchen, keine frischen Säfte. Den Instantkaffee muss man gar nicht erst probieren. Frühstück nicht mit zu buchen, gab es als Option leider nicht. Vor Ort ist es viel günstiger. Gili Air und das Hotel könnten eine Reise wert sein, wenn die Baustellen-Saison auf der ganzen Insel irgenwann mal abgeschlossen ist.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nettes Hotel mit tollem Pool
Das Hotel an sich sieht auf dem ersten Blick echt schön aus mit einer der tollsten Plätze direkt am Meer schöne Terrasse etc . Jedoch darf man wenn man sein Bungalow betritt nicht ins Badezimmer gehen .. Dreckig .. Und absolut nicht dem Hotel entsprechen schade eigentlich .. Von der Toilette erspare ich euch die Fotos

6/10 – Okay

Peter

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Price does not meet quality
Price does not meet quality standards
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Tracy C

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel with a a beautiful view and beach
The hotel is in a great location. We stayed in the bungalow and it was clean and comfortable beds. Has a room safe and mini fridge and air conditioning unit. The shower pressure was a bit weak but what do you expect on an island. The beach was right in front and beautiful snorkeling right out front. The beach is white and sandy but when on the edge it is full of shells so very sharp so needed some water shoes and purchased them right down the way. The staff who worked there were extremely friendly and professional. The Bali people are truely so friendly. The breakfast is good. Has all you need for the day. They always had water available for consumption. Had dinner there the last night and it was good. We tried to support the staff there as they are so nice and the island was closed for 2 years. Rented the bikes for five dollars a day and loved this about the island. No motorized vehicles on the island so that is really nice. Horse and carts or walking is how you get around. Rented a boat for the day just my husband and myself for 85$ Australia a day and that was nice. Went to all three Gili islands. I would also say hotels dot com to have a minimum characters of one million characters is a bit much. I don't even write that much to anyone and it is a deterrent to write a review but I am doing one anyways because I want people to know how awesome this resort is and how the staff deserve the businesses. So now I'm just going to say great island.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Lalu am 8. Sept. 2023
Dear Tracy,Thank you so much for your good comments and really appreciate it, hope next time you will choose the Sunrise Gili Air to stayBest regards,Lalu

10/10 – Hervorragend

Malene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Rafik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Coin sympas
Idéalement placé tout se fait à pied. Plage en face permet de faire du snorkeling tous les jours. Restaurant disponible et prix corrects. Petit déjeuner simple mais efficace.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Michaela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very helpful, locastion is perfect, just infront of the coral reef. Howeve, rooms need a bit of refreshment.

8/10 – Gut

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

4/10 – Schlecht

Hollie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We paid more than we would have liked to for accommodation at Sunrise so you kind of expect more. The receptionist was very new but check in was awkward & we weren't given no information on the property. It was very quiet with guests when we were there, seemed like more staff sitting around than customers We arrived for breakfast the next day not realising it was a buffet style (nobody told us) & you have to find staff to order eggs/pancakes from Beachfront property & the snorkeling right infront of the hotel was the best place on the island for this so this was great 😀 Tons of sunbeds on the beach & asked if there were another beach umbrella to which the staff said their wasn't so about 4 in total for all these beach sunbeds?! The room was really nice & was nice to have a pool too but overall was disappointed in the hotel & the money we had spent here, it just seemed to lack any management or atmosphere
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

John, Homps

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is certainly the prettiest and most comfortable hotel on the island. The pool is oh, so pretty, the position is right on the beach and the service ultra kind and unobtrusive. A romantic lifetime memory of the very best kind.
Antwort von Lalu am 11. Feb. 2023
Dear Mr. John,Thank you very much for your very good comments in our property and really appreciated it, and hopefully you will come again to stay with Sunrise resort Gili AirBest regards,Lalu PurwataNew Resort Manager

8/10 – Gut

Marc

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
A nice place to stay on gili air. Didn’t see anything that looked better. Beautiful coral reef right outside the hotel. Staff is nice and helpful but they do overlook customers at the restaurant/bar quite a lot.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lidt for pengene
Der var utroligt mange tusindben, larver og lignende da vi kom til værelset. Badeværelset lugtede forfærdeligt, og aircon virkede stort set ikke… der var meget lidt lys på ressortet så det var lommelygte det meste af vejen. Maden var under standard til prisen
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nos encantó todo, desde el hotel, la habitación y la gran amabilidad de todo el personal, siempre con una amplia sonrisa. Además de tener playa estábamos en la mejor zona para hacer buceo, vimos muchísimos corales tu peces, impresionante!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

JessicaMitchell, Toronto,Ontario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay at Sunrise Gili Air for 4 nights during our honeymoon! The resort itself is in the perfect location on Gili Air - about 10 minutes from the harbour and located right next to the best snorkelling spot on the island! Lots of great restaurants and snorkel/dive shops nearby. We stayed in one of the Signature suites with a big, comfortable bed and daybed on the main floor, and an open air loft with 2 hammocks and bean bag chairs up top. The pool area is big, beautiful and well maintained, and the restaurant is gorgeous as well! The buffet breakfast in the morning was great, and every staff member we encountered were incredibly friendly and helpful! There are loungers overlooking the ocean, which get swapped out for romantic candle lit tables for dinner. Overall we loved our stay at Sunrise Gili Air and would definitely recommend it!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb hotel
This is a perfect hotel. Fabulous location with turtles swimming on the adjoining reef in the morning. Stylish grounds and a lovely pool and ultra friendly. Wonderful food. Superb service. A short walk from the harbour. Near everything. Wow it was amazing!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Ligt aan het strand. Drank en eten wel duurder dan in de omgeving.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Sofie-Amalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SÅ skøn en oplevelse!
Alt på hotellet lever op til billederne og beskrivelsen! De har en smuk udsigt, gode drinks (prøv deres mango colada!), god morgenmad og en dejlig pool. Service er i top. Anbefaler at bo her, hvis man skal til Gili Air!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Tobias

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Fina rum, dåligt wi-fi , sjukt fin pool
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just about 10 minutes walk from the pier. Great sunrise view. The restaurant staffs were very lay back. Don’t expect immediate services.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Miguel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Liv Kjeldager

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fuldkommen ned i gear
Skønt sted, hvis man som min veninde og jeg virkelig trængte til at komme ned i gear. Den helt rette placering på Gili Air og med en fantastisk strand og solopgang få meter fra egen hytte. Dejlig pool og lækre siddeområder! Personalet på stedet var så søde, ikke en finger at sætte på noget som helst.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The location is fantastic and the room, bathroom, pool, service were incredible. They are currently renovating and there is A LOT of construction being done which I wish I would have known. It was hard to enjoy the property during the day with all of the clinking and sawing of construction happening on all sides of the room. But the staff were incredible and the proximity to great snorkling is unbeatable. I just wish we would have known about the construction for all of the money we had spent. Without construction, I would revisit in an instant.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Dave, Gili Air, Lombok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff were very helpful and friendly, always smiling and welcoming. The suite we stayed in was a pleasant surprise - very spacious and nice, although not as polished as some people may require, however we were quite comfortable and Sunrise is the perfect place to relax and unwind.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Mette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel ok, piscine plutôt au dessus de la moyenne
Personnel parfois débutant ou ne parlant pas anglais.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Annabel, Los Angeles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We loved Sunrise Gili Air. It was the perfect location, with incredible snorkeling right outside the hotel, lovely bungalows, super comfortable beds, lovely staff, GREAT food, and lovely sunbeds to relax on and look at the beautiful view. It was by far our favorite place to eat on the island and we truly hardly left the grounds. Would strongly recommend to anyone visiting Gili Air.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Hanna

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint hotell
Rolig og fint hotell med vennlig personale. Daglig rengjøring, men ikke veldig grundig. Gulvet ble ikke vasket og vi var en del plaget med mygg på rommet. Rommet hadde ikke myggnetting. Hotellets gjester kan benytte seg av gratis solstoler ved stranden. Gode snorklemuligheter.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
La struttura è molto graziosa ma purtroppo un po'vecchiotta nonostante questo nel bungalow Deluxe dove abbiamo soggiornato c'è tutto: cassaforte frigo bar e aria condizionata ( indispensabile per riuscire a dormire) molto bella la piscina e molto cordiale il personale. Il ristorante si trova proprio davanti al mare e si mangia bene. Nel complesso il mio giudizio è comunque positivo.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect... except for wifi
WiFi was terrible but the rest of the accommodation and the service was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018

2/10 – Ungenügend

Kathy , USA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I only write reviews if it is extremely horrible or over the top good. Unfortunately, Sunrise Gili Air was an awful choice for our stay in Gili Air. When we arrived late in the afternoon we were quickly taken to our first row suite bungalow only to find out the air conditioner wasn't working. I advised the front desk immediately who called housekeeping. A young man showed up who didn't speak English and held is hand over the vent and shrugged his shoulders. They offered to move us to another room for the night but that room didn't have working air conditioning either. Then we were told a new unit would be there tomorrow. I asked for a refund and told them I wanted to move to another resort. The front desk said I had to pay a cancellation fee if I chose to leave! I had purchased the most expensive room in their resort to have the worse stay possible! Also, there was blood on the sheets and the toilet would not flush. At checkout, I was offered USD $25 for the inconvenience of no air conditioning for the first night and all night the next day. Also, quite coincidental the new unit showed up on the next day which tells me Sunrise Gili Air new the air conditioning was bad! This resort is definitely a zero to one star at the very best. I highly recommend you DO NOT STAY AT THIS DUMP!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
When we first checked in at this hotel, my partner went for a swim in the pool while I settled our things into the room. He was rudely approached by a staff member named "Chris" a blonde guy with longer hair who said that he had to leave the pool and that it was for guests only. My partner replied "My friend I'm staying at this hotel" To which the staff member replied "I'm not your friend and I'll have to go and check that" When he returned he continued to ask my partner to leave the pool, but shortly after realized his mistake. He tried to explain that a lot of people try and use the pool, however we stayed for three days and not even hotel guests used the pool much, and the rude factor was not necessary. It left a bad feeling after having just checked into the hotel. The hotel room was not that great, and had a off putting smell to it. Also saw bugs and lizards crawling around the walls. The staff in the kitchen also tried to charge us for food and drinks from a previous day and during this time we weren't even on Gili Air but on Gili Meno. Breakfast was not appetizing and very disorganized. Order part of your food, and the other part of your meal arrives half an hour later. Not impressed, would definitely not recommend to anyone.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great stay at gili sunrise
Great stay. Beautiful location. But due to rebuilding of beachfront on whol island lots of debris and poor road conditions. Resort was great. Definitely would recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Lorenzo, PV

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bueno, la comida regular y la playa increible... muy recomendable pero caro para Indonesia.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Sergey, Пипи остров

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Уютный отель с отличным обслуживанием и рестораном

10/10 – Hervorragend

Lubica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Krásny ostrov, ale...
Mali sme rezervovanú izbu Deluxe, avšak tá ani zďaleka nezodpovedala našim očakávaniam, tak sme si doplatili za samostatný domček, ktorý mal na poschodí obrovskú terasu s výhľadom na more. Areál hotela je príjemný, má krásnu záhradu, more pri hoteli je krásne, vhodné na plávanie i šnorchlovanie. Čo sa ale týka ostrova, boli sme dosť rozčarovaní z toho, ako to tam vyzerá... Všade neporiadok, zanedbané, neupravené miesta... Keby domáci namiesto neustáleho "obťažovania" turistov s ponúkaním lodných výletov trochu upratali, bolo by to kúzelné miesto.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Kallis siihen nähden mitä on
Ihan kiva kokemus ja kiva oli merinäköala bungalowi. Hinta oli kyllä liian korkea tästä majoituksesta. Ainoot että airilla on huonot ranta mahdollisuudet niin tämän edessä oli se yks parhaista ja tämän edessä oli parhaat snorklaus paikat. Siihen tuli heti aamusta paljon turisti veneitä snorklaamaan että kannattaa tehdä se itse aikaisemmin. Isoin miinus, ruoka oli tässä paikassa aivan hirveetä. En yleinsä valita ja syön oikeestaan mitä vaan mutta nyt oli kyllä kamalat. Aamupalla sain homeisen muffinsin. Luulen että nyt ei Olli isoin turisti aika niin ruoka ei ollut siellä niin vaihtuvaa. Mutta ruoka puolen sai hoidettua onneksi läheisissä ravintoloissa!

8/10 – Gut

Per

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Dejligt hotel, trænger dog til vedligeholdelse
Generelt er virkeligt dejligt hotel, med en skøn beliggenhed med mulighed for at snorkle direkte fra stranden, og det sødeste og mest serviceminded personale. Hotellet fremstår dog noget slidt. Vi boede i en bungalow med havudsigt. Gelænderet på terrassen var så faldefærdigt, at vi ikke var trygge ved at vores børn stod og lænede sig op af det. Airconditionen virkede ikke optimalt, vi fik den “lavet”5 gange under vores 6 dages ophold. Vi havde en ekstra opredning på værelset, men madrassen var så “udsovet” at det var umuligt at sove på den, så vi endte med at den ene sov på sofaen på terrassen, hvilket tilgengæld var enormt hyggeligt.

8/10 – Gut

Minttu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loistava hotelli rannalla! Aamupala hyvä. Allasalue kaipaa peruskorjausta. Hotellin ravintolan joka iltainen seagood bbq; nam! Saapuessamme kaksikerroksiseen huoneeseemme, jossa yläkerrassa oli riippumatto tsillailupaikka, tuli pikku onnellisuusitku ;D Mahtavat snorklauspaikat suoraan rannalta, joka kerralla nähtiin kilpikonna ja paljon kaloja ja muuta meren elämää. Pohjan profiili hyvä, laskuveden aikaankin hyvät snorklausmahdollisuudet. Paikalliset yritykset tuovat ihmisiä snorklaamaan juuri tänne.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good breakfast.........
Good staff, very good breakfast but hotel it self needs improvement it is already falling a part, room AC is so so at night but during the day it is too week...
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Anders

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Erittäin hyvä aamupala ja hyvällä paikalla
Hotelli on jo aikaa nähnyt ja hiukan kuluneessa kunnossa. Suosittelemme bungalowia, Standard huone on pieni ja siellä haisee home. Hotelli on hyvällä paikalla ja kalat meressä suoraan hotellin edessä. Aamupala on todella laadukas, runsas ja maukas.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2018

8/10 – Gut

Isabel, Ecuador

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel close to the beach
The hotel was nice, very clean good food and very friendly staff. Water smells funny and wifi doesnt work well in room but else is great! Great location as well!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018