Innenpool, Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Aquamare Beach Hotel & Spa

4 out of 5
Aquamare Beach Hotel & Spa
Poseidonos Ave, Geroskipou, Paphos

Bewertungen

8,6

Hervorragend

204 von insgesamt 456 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
186 von insgesamt 456 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
43 von insgesamt 456 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 456 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 456 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Wolfgang

Gut: Personal & Service
Etwas in die Jahre gekommen, bedarf einer Renovierung
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 23. Nov. 2023
Dear Wolfgang,Thank you for staying with us and for taking the time to rate our hotel.

10/10 – Hervorragend

Lukas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage, gutes Buffet, tolles Personal!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 23. Nov. 2023
Dear Lukas,Thank you for your lovely feedback and your high rating. Looking forward to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Borna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel
Located at the beach, with beautiful views of the sea from the hotel rooms. Everything was really nice!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 7. Juni 2023
Dear Borna,We would like to thank you for your lovely rating! We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel! Direkt am Meer, Frühstück im Freien.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 25. Okt. 2019
Dear Guest, It is a pleasure to see that you enjoyed your stay with us and you found our breakfast very fresh. Thank you.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 10. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 10. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for your high score, we hope to see you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Aquamare Team am 9. März 2021
Dear Guest, We noted with pleasure the positive rating you have posted on your Aquamare Beach Hotel Spa experience. And look forward to welcoming you back. With best regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Nett, aber nicht mehr
Die Zimmer sind sehr sehr hellhörig, man hört alles, angefangen von der Klospülung über die startenden Flieger bis zu den Abendaktivitäten an der beach bar. Außerdem wirken die Zimmer ein wenig abgewohnt, Betten waren ok, aber kein Highlight. Frühstück war sehr gut, leider gab es keinen richtigen Kaffee. Pool war sehr sauber und groß, leider herrscht aber auch reges Treiben (vor allem sehr viele Kinder) Strand ist schön zum Ansehen, die Liegen sind auch sehr bequem Das Personal beim Frühstück war ausgesprochen freundlich Alles in allem war Preis Leistung gerade noch ok ...
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Aquamare Team am 9. März 2021
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to offer us your honest feedback. First of all, we would like to thank you for your positive comments about our beach, breakfast, bed and pool. We are concerned to note though that your room and the toilet didn't leave you completely satisfied. All comments have been passed to the relevant departments in order to ensure that we're able to deliver a 5-star guest experience. Your input is being taken into serious consideration and reviewed with our team. Wish you could give us another opportunitiy to welcome you back and prove that we can serve you better. With Kind Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ein in die Jahre gekommenes Hotel
Aelteres Hotel nicht 4* sondern höchstens 3. Wir hatten ein schönes Zimmer mit Meersicht. Alles im Zimmer hat perfekt funktioniert, auch das Wifi war sehr schnell. der Neubau der gerade neben dem Hotel gebaut wird störte eigentlich nicht ausser dass er die Landschaft verschandelt. Wir hatten HP und die Buffets am Morgen und Abend waren ok aber nicht hervorragend. Für jemanden der nur Strandferien sucht nicht empfehlenswert da der Strand direkt am Hotel nicht einladend ist und zu unserer Zeit voll mit Algen war. die Poolanlage jedoch war ok. Da wir einen Mietwagen hatten hat uns dies nicht gekümmert. Wir waren jeden Tag mit dem Auto unterwegs um die tolle Insel zu erkunden. Das Personal war freundlich aber mehr nicht. Nicht das zusätzliche Extra. Alles in allem ein gutes 3Sterne hotel, Aus den genannten Gründen würde ich nächstes Mal ein anderes Hotel vorziehen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Aquamare Team am 9. März 2021
Dear Guest, We are very happy you chose Aquamare Beach Hotel Spa for your stay in Paphos. We are proud to know that you enjoyed your comfortable room, wifi and professional staff. We would love to welcome you back in the nearest future. With Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage. Sauber. Gutes Frühstück. Kleiner und steiniger Strand
Antwort von Aquamare Team am 9. März 2021
Dear Guest, We are very happy you chose Aquamare Beach Hotel Spa for your stay in Paphos. We are delighted to hear that you had a positive experience at Aquamare Beach Hotel Spa and that you appreciated our extensive breakfast buffet. We would love to have the chance to welcome you back in Paphos for another stay. With Best Regards,

8/10 – Gut

Traudemaria, Wien

Gut: Zustand der Unterkunft
Personal Rezeption unfreundlich
Überwiegend sehr angenehmes Hotel. Gebühren für Internetnutzung unverschämt hoch.
Antwort von Aquamare Team am 9. März 2021
Dear Guest, We noted with pleasure the positive rating you have posted on your Aquamare Beach Hotel Spa experience. And look forward to welcoming you back. With best regards,

8/10 – Gut

H

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles ok
Alles in Ordnung.

10/10 – Hervorragend

julia

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent value. Room exceptional.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Aquamare Hotel am 21. Apr. 2024
Dear julia,Thank you very much for your kind rating. We are very glad to receive your compliments about your room. We would love to welcome you back in the nearest future.With Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Adam

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If buildings could speak, this one would be screaming “Run Away” This hotel looks like a building from Chernobyl; and not like a 4 Star hotel. Very little in the room beside a bed, and a bathroom. Don't be fooled by the relative cheapness and proximity to Paphos , this so called 'hotel' is in fact some sort of large scale psychological experiment about human suffering and gullibility," The sheets on the bed looked like they had enjoyed a long career in a particularly messy and degrading part of the adult film industry. If there is an opposite to memory foam (amnesia foam?) that is what the bed was made of. Summary: Noisy, Unclean, Unsafe, Poor Maintenance, Unhelpful Staff, tourist trap. Do your research before booking.
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Dear Adam,We are deeply sorry to hear about your negative experience at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, and we apologize for falling short of your expectations. We take cleanliness, comfort, and guest satisfaction very seriously, and it's disheartening to learn that we failed to provide a satisfactory experience during your stay. Please rest assured that we will investigate the issues you mentioned and take appropriate measures to address them. We understand the importance of maintaining a high standard of service and accommodation, and we regret any inconvenience caused. Thank you for bringing these concerns to our attention, and we sincerely apologize for any distress or discomfort you may have experienced. If there's anything further we can do to address your concerns or improve your perception of our hotel, please don't hesitate to reach out to us directly. We appreciate your feedback and will use it to make necessary improvements to ensure a better experience for our guests in the future.

10/10 – Hervorragend

EVA

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Aquamare am 24. März 2024
Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We hope to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Aquamare am 24. März 2024
We're thrilled to hear that you had a positive experience with us! Thank you for your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or questions, please don't hesitate to reach out.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Aquamare am 24. März 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you had a great experience with us. If you have any further comments or if there's anything we can assist you with in the future, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back again soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Aquamare am 24. März 2024
Thank you for the positive feedback! We're glad you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Andri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Dear Andri,Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our location, amenities, and staff to your satisfaction. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back on your next visit. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. Safe travels!

8/10 – Gut

Nondia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing dinner and breakfast buffet meals! The room furnitures need a renovation!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our dinner and breakfast buffet. We appreciate your comments regarding the room furniture and will take them into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

CHARALAMPOS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ.Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ.ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us

10/10 – Hervorragend

ESTERA

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. We hope to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

Yaffi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staff, great bar, beautiful view.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad you enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

ESTERA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. We hope to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

MARILENA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Πολύ καλο ξενοδοχείο, ζεστή ατμόσφαιρα, ωραίο θέα, με πλουσιο πρωινό, ευγενικό προσωπικό, το μόνο αρνητικό μύριζε ασχημα η αποχέτευση. Αν χρειαζόταν να μείνουμε περισσότερες ήμερες, θα ζητούσα αλλαγή δωματίου.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our location, amenities, and staff to your satisfaction. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back on your next visit. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. Safe travels!

10/10 – Hervorragend

james

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic Hotel staff were amazing
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 5. Dez. 2023
Dear James,Thank you for staying with us and for taking the time to share your positive feedback. We hope to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

alberto filippo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Viaggio di lavoro in pieno confort.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 30. Nov. 2023
Dear Alberto Filippo,Thank you for staying with us and for taking the time to rate our property. We look forward to welcome you again.

8/10 – Gut

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Aquamare am 28. März 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad you enjoyed your stay with us.

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 23. Nov. 2023
Dear Mr. David,Thank you for rating our property. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Third time we’ve stayed at the Aquamare Hotel and each time has been great. This time we liked the addition of the Terrace as a dining room option.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 23. Nov. 2023
Dear Jane,A huge thank you for choosing us several times. We love to see how satisfied you are. Looking forward to welcome you again.

8/10 – Gut

Maher

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 23. Nov. 2023
Dear Maher,Thank you for choosing us and for rating our hotel.

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One night bed and breakfast stay
Only one night bed and breakfast stay. Room was clean, well equipped and comfortable. Breakfast was excellent with great choice of food.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 23. Nov. 2023
Dear Martin,Thank you for your lovely feedback. We hope to welcome you again.

8/10 – Gut

MOHAMMAD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 23. Nov. 2023
Dear Mr. Mohammad,Thank you for choosing us and for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Kyprianos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 23. Nov. 2023
Dear Kyprianos,Thank you for staying with us and for your high rating.

8/10 – Gut

Tsvetanka

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 17. Okt. 2023
Hello Tsvetanka,Thank you for choosing us and for rating our property.

8/10 – Gut

William

Didn’t spend long enough there. It was one night stay only.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 9. Okt. 2023
Dear Mr. William,Thank you for choosing us and for sharing your review with us.

4/10 – Schlecht

Wesam

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old hotel old rooms need to be replaced , carpet very dirty, bath is vey bad
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 2. Okt. 2023
Dear Mr. Wesam,Thank you for taking the time to share your experience with us. We will do our best to keep improving our services.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 2. Okt. 2023
Dear Sir / Madam,Thank you for choosing us and for rating our property.

10/10 – Hervorragend

A.

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful time at Aquamare. Staff very friendly and helpful. Gym and pools nice and clean, wonderful yoga lessons. Good massage, rooms very clean with a nice view. Overall excellent experience. Quick check in and check out.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 2. Okt. 2023
Dear Mr. Bloemendal,Thank you for choosing our hotel for your holidays. We are glad that we have met your expectations. We hope you will visit us again.

8/10 – Gut

Ueda

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 2. Okt. 2023
Dear Ueda,Thank you for choosing us and for taking the time to rate our property.

10/10 – Hervorragend

Abimbola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 2. Okt. 2023
Dear Abimbola,Thank you for your high score! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Gaurav

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is near and clean and the staff was very polite. The property has access to the beach which is great. It's close to supermarkets and few restuarants. Staff was very polite.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 2. Okt. 2023
Dear Gaurav,A huge thank you for taking the time to share your positive review. We are glad you were satisfied with our services. Hope to welcome you again.

8/10 – Gut

PATRICIA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 2. Okt. 2023
Dear Patricia,Thank you for staying with us and for rating our hotel. We love your picture!!

10/10 – Hervorragend

Mohammadreza

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Aquamare am 30. März 2024
Dear Mohammadreza,We would like to thank you for taking the time to share with us your kind rating regarding your visit and experience at Aquamare Beach Hotel Spa. Hope to have more opportunities in the future to welcome you back.Kind regards,

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 20. Juli 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Roi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou am 20. Juli 2023
Dear Roi,Thank you for rating our hotel. We are glad to have met your expectations.

6/10 – Okay

Alex

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The facilities were a bit dated and the rooms were rather dated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 7. Juli 2023
Dear Alex,Thank you for your rating and your feedback it helps us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Alexis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 7. Juni 2023
Dear Alexis,Thank you for your high score. We are glad to see that you were satisfied with our services. Hope to see you again.

8/10 – Gut

Daniela

Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2023
Antwort von Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing am 7. Juni 2023
Dear Mrs. Daniela,Thank you for choosing our property for your holidays in Paphos and for taking the time to rate us.