Außenbereich

Bewertungen von Protea Hotel by Marriott George King George

4 out of 5
Protea Hotel by Marriott George King George
King George Drive, King George Park, George, Western Cape

Bewertungen

7,8

Gut

46 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
61 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
29 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Markus

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hôtel in der Stadt
Geräumige Zimmer, Badezimmer leider nicht geheizt. Am Morgen hatten wir kaltes Wasser. Frühstück durchschnittlich. Preis/ Leistung aber ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Protea Hotel by Marriott King George am 5. Nov. 2019
Danke für Ihre Rückmeldung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren gesamten Aufenthalt genossen haben.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in ruhiger Lage - saubere Zimmer zum Innenhof
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Guest Relations & TakeCare Champion am 4. Jan. 2019
Thank you very much for this lovely review, we hope to welcome you back with us soon!

8/10 – Gut

Zahra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Stephan, Oberuzwil

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
George - wunderbares Hotel mit englischem Flair
Das Hotel hat uns überrascht, sehr gepflegt - hatte aber schon bessere Zeiten gesehen - besonders merkbar noch im Haupttrak und in der nostaligsch anmutenden Bar. Das Personal an der Rezeption ist sehr nett und hilfsbereit. Wunderschöne und grosse Zimmer, wir hatten zu zweit ein Doppelzimmer mit zwei Queensize-Betten - Luxus pur - im ersten Stock gelegen - vor uns der eine der beiden Poors - nicht gross - aber gross genug um gemütlich einige Längen zu schwimmen - wunderbare stabile Stühle - die standen sehr gut - sehr massiv. Frühstück sehr stimmend - gute Auswahl - viel Platz. An der Eierstation,war das Personal 1 x fantastisch ( Mann ) und 1 x sehr bemüht - aber am Ende gutes Ergebnis ( Frau ) - das restliche Personal ob Männer oder Frauen - war extrem langsam - ich habe uns an beiden Morgen den Kaffee mehrfach selber geholt, nachdem ich 2 mal gefragt habe. Nachtessen ebenfalls gut - nicht wirklich spitzenklasse aber i.o. und gut - der Service jedoch wieder extrem langsam - und wir hatten das Gefühl das Personal in Ihren Gesprächen zu stören - auch die Registrierkasse war neu - und das machte uns noch viel störender. Die Bar war nostalgisch und sehr english - aber gemütlich und netter Barkeeper. wir hatten gemütliche Aperos und auch vor dem Schlafen für einen Absacker - genau richtig - ebenfalls hat es einen Billiardtisch.
Antwort von Protea Hotel King George am 24. Nov. 2015
GUESTS' perceptions of the service they receive whilst staying with Protea Hotel King George is the only true yardstick we have for measuring whether or not we have met their expectations. I should, therefore, like to thank you for taking the time to provide us with feedback and we would like to assure you that your comments are being used constructively to maintain and improve, where necessary, our service standards and facilities. We were delighted to receive your commendations about our beautiful hotel. Your comments regarding the slow restaurant service has been addressed and corrective measures put in place in order to ensure that this does not happen again - our apologies for any inconvenience caused. Thank you for choosing to stay at Protea Hotel King George and we look forward to welcoming you back again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Gut für einen Kurzaufenthalt
Das Hotel liegt perfekt, hat jedoch eine Innenrenovation nötig (sanitäre Einrichtungen, laute Klimaanlage usw.) Für nur eine Übernachtung ist es mit seinem Preis-Leistungs-Verhältnis durchaus empfehlenswert.
Antwort von Protea Hotel King George am 24. Nov. 2015
Thank you for your feedback after your stay at the Protea Hotel King George. Meeting and exceeding GUESTS' expectations can only be achieved through efficient and friendly, personalised service. Your comments, together with the others we receive, are being analysed and will be instrumental in helping us to maintain and improve, where necessary, our standards of service and facilities.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Normales Hotel mit 4 Sternen
Haben eine Übernachtungs-Möglichkeit in Georg gesucht bevor wir nach Mossel Bay weiterfuhren.

4/10 – Schlecht

Angelika, Baden-Württemberg

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nettes Hotel
durchschnittlich, auf keinen Fall 5 Sterne, die Zimmerausstattung ist veraltet, Gebäude in denen sich die Zimmer befinden sind sehr renovierungsbedürftig, die Bilder im Prospekt versprechen mehr. Die Hotelrezeption ist sehr schön und die ist im Katalog abgelichtet.

8/10 – Gut

Golfonies, George

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preiswerte Unterkunft
Sehr freundlicher Empfang und gute Betreuung an der Reception. Zimmer OK. Abend- und Morgenessen würden wir anderswo empfehlen.

6/10 – Okay

Hans, Ka

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nur als Stopover
Hotel ist sehr in die Jahre gekommen , Zimmer teilen sich eine Terrasse mit den Nachbarn , Null Privatsphäre Badezimmer extrem dunkel , die 6 liegen am Mini Pool sind uralt und nicht nutzbar . Bei Problemen wird Ihnen garantiert nicht geholfen .

6/10 – Okay

Gabriela

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel ohne Persönlichkeit
Das Hotel und die Zimmer sind sehr einfach, das Frühstück ok. Die Zimmer wurden erst gegen 16h gemacht, auch wenn wir um 9h den Zettel mit Bitte das Zi. Zu reinigen rausgehängt hatten. In der Bar war man auch nicht so willkommen. Ich glaube, die Angestellten verdienen sehr wenig und zeigen daher keine Freude an der Arbeit und dem Kunden.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen für Golfer
Das Hotel ist super und direkt am Golfplatz des GC George. Wir waren leider nur eine Nacht dort würden aber beim nächsten Urlaub länger bleiebn. Sehr zu empfehlen.

2/10 – Ungenügend

Keyan, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Muss nicht sein
Das Hotel war von Ausstattung der Zimmer grundsätzlich ok. Auch die Lage am Golfplatz ist ok. Der Service war so schlecht, dass wir das Hotel jedoch nicht weiterempfehlen können. Essen sehr mäßig (Frühstück und Abendessen a la carte) War allerdings auch das günstigste Hotel auf unserer Rundreise in Südafrika.

8/10 – Gut

Kevin

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Team at Protea Hotel by Marriott King George am 2. Feb. 2024
Thank you for completing our Guest Satisfaction survey after your recent stay with us. We rely on GUEST feedback to determine both the positive and negative aspects of our hotel and to improve wherever possible. Your interest and concern are therefore extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon. We should welcome another opportunity to show you our Hospitality at its best!

8/10 – Gut

Marius

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
restful stay
good service and friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George am 22. Jan. 2024
Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience. Your feedback will be shared with the team and we hope to welcome you back soon.

2/10 – Ungenügend

Roger

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von The team at Protea Hotel by Marriott King George am 17. Jan. 2024
Thank you for taking the time to complete a GUEST review after your recent stay at Protea Hotel by Marriott King George. Your feedback is highly valued and will be used constructively to maintain and improve, where necessary, our standards of service and facilities. Please accept our sincere apologies for any discomfort and inconvenience you experienced. Your feedback by no means reflects the high standard of quality and service that Protea Hotel by Marriott King George is usually proud to offer. Your feedback is imperative for us to ensure that our GUESTS’ expectations are being met and exceeded.

6/10 – Okay

Dr Vincent G

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Protea Hotel by Marriott King George Team am 15. Jan. 2024
Thank you for completing our Guest Satisfaction survey after your recent stay with us. We rely on GUEST feedback to determine both the positive and negative aspects of our hotel and to improve wherever possible. Your interest and concern are therefore extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon. We should welcome another opportunity to show you our Hospitality at its best!

8/10 – Gut

Lizelle

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Staff was very friendly and help full. Our overall stay was enjoyable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von The Team at Protea Hotel by Marriott King George am 2. Feb. 2024
GUESTS' perceptions of the service they receive whilst staying with Protea Hotels by Marriott is the only true yardstick we have for measuring whether or not we have met their expectations. We would, therefore, like to thank you for taking the time to complete our GUEST Feedback survey after your stay with us. We were delighted to receive your commendations about the impressive service offered. Please be assured that we will congratulate our TEAM for doing a great job! Thank you for choosing to stay at Protea Hotel by Marriott King George and we look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

MUNAWAR

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are cottages which liked.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Per

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 30. März 2023
Thank you for sharing your experience. We hope to welcome back again soon.

2/10 – Ungenügend

lucille

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not good
The hotel is old and rundown, was not very comfortable heard a noise all night.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 30. März 2023
Thank you for sharing your experience. We regret to hear that you did not enjoy your stay with us. Your feedback will be used constructively to maintain and improve our service and facilities, where necessary.

10/10 – Hervorragend

Mathilda

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff and a beautiful hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 8. März 2023
Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience. We will share your comments with our team and look forward to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personnel dedicated to customers
Parfait .personnel really realy nice
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Roger

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff at the property were excellent Hotel is slightly dated and is definitely not 4 star
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

John, Dublin

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A pretty impressive building but very dated. Nothing nearby so transport essential. I stayed at the weekend and was one of a handful of guests. No obvious sign of management.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Elize

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Nicol Johannes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neat and clean!! Buffet breakfast was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Marcel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
More than Satisfied
Very clean an comfortable. Excellent and friendly service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Luvo

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worldclass!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quite
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Refilwe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable overnight stay
The hotel met our expectations. With Marriott-Protea hotels you know what to expect and in this case this establishment never disappointed, they stuck to their standard service offering, which was very pleasing . It was just an overnight stay for us, but we were so comfortable. Keep it up!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George Team am 27. Jan. 2022
Thank you for choosing to stay with us and for your feedback - we are delighted to hear you enjoyed your time here with us and we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Gut

Talitha

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 27. Jan. 2022
Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience with us. We rely on GUEST feedback to determine both the positive and negative aspects of our hotel and to improve wherever possible. Your interest and concern are therefore extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon. We should welcome another opportunity to show you our Hospitality at its best!

4/10 – Schlecht

Paul

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Team at Protea Hotel by Marriott King George am 27. Jan. 2022
Thank you for taking the time to complete a review. We are disappointed to see we did not meet all your requirements. GUEST feedback is imperative for us to ensure that our GUESTS’ expectations are being met and exceeded. Without your feedback, we would never know when we are doing right, but more importantly, when we are doing wrong! Your Score will be shared with the team and used constructively to continue to improve and maintain our service and facilities, where necessary.

6/10 – Okay

Andrew

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 27. Jan. 2022
Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience. We hope that you will return whenever your travels brings you back to George in order for us to not only meet, but to exceed your expectations.

8/10 – Gut

Muhammad

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pleasant stay
The hotel is situated adjacent to a golf course in a quiet location with lovely mountain views. Family rooms are comfortable and on-site parking is convenient. The bathrooms do need some maintenance though. Good value hotel in George.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George Team am 27. Jan. 2022
Thank you for choosing to stay with us and your comments. Your feedback, both positive and negative, will be shared with the team and used constructively in our efforts to provide only the best service and facilities at all times. We hope to welcome you back soon.

6/10 – Okay

Ridwaan

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
room was comfortable, bathroom needs attention
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George Team am 27. Jan. 2022
Thank you for sharing your experience with us. We rely on GUEST feedback to determine both the positive and negative aspects of our hotel and to improve wherever possible. Your interest and concern are therefore extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon. We should welcome another opportunity to show you our Hospitality at its best!

10/10 – Hervorragend

James van

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its always in good condition and price is good.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Team at Protea Hotel by Marriott King George am 27. Jan. 2022
Thank you for your words of appreciation on the GUEST review that you completed after your recent stay at Protea Hotel by Marriott® King George. We are delighted to receive your compliments and we will certainly congratulate the STAFF for their exemplary service. It was our pleasure to accommodate you, and your interest and loyalty are truly invaluable to us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I booked a family suite The room we were put in was a interleading room but it was so dated and smelly. I felt that I paid more for a suite but did not get what I booked. Staff was very friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George Team am 18. Juni 2021
Thank you for staying with us and for sharing your experience after your recent stay with us. We rely on GUEST feedback to determine both the positive and negative aspects of our hotel and to improve wherever possible. Your interest and concern are therefore extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon. We should welcome another opportunity to show you our Hospitality at its best!

6/10 – Okay

Agustin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Muy viejo
El hotel está muy viejo. La televisión no funcionan los canales. Se ven muy pocos y mal. A la regadera se le sale el agua. Cuando te bañas. En general viejo
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Protea Hotel by Marriott King George am 2. Juni 2021
Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios después de su reciente estadía en Protea Hotel by Marriott® King George. Sus comentarios son muy valorados y se utilizarán de manera constructiva para mantener y mejorar, cuando sea necesario, nuestros estándares de servicio e instalaciones. Acepte nuestras más sinceras disculpas por cualquier molestia o inconveniente que haya experimentado. Sus comentarios sobre su estadía en general de ninguna manera reflejan el alto nivel de calidad y servicio que Protea Hotel by Marriott® King George generalmente se enorgullece de ofrecer. Por lo tanto, confirmamos que hemos investigado sus comentarios con seriedad y hemos tomado medidas para rectificar las deficiencias. Su opinión es fundamental para nosotros para asegurarnos de que se cumplan y superen las expectativas de nuestros INVITADOS. Sin sus comentarios, nunca sabríamos cuándo lo estamos haciendo bien, pero lo que es más importante, ¡cuándo lo estamos haciendo mal! Gracias por ayudarnos a luchar por la excelencia en el servicio.

8/10 – Gut

MRS MAGDALENA M

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a comfortable stay but rather poor breakfast
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021
Antwort von PHbyMarriottKinggeorge am 20. Apr. 2021
Thank you for choosing to stay with us and for your feedback. Please accept our apologies for not meeting your expectations with regards to the breakfast. Your comments shared will be used constructively to continue to improve and maintain our service and facilities, where necessary. We hope to welcome you back soon and to then not only meet, but to exceed your expectations.

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 11. Feb. 2021
Thank you for your feedback and for choosing us as your destination in George! We hope to welcome you back again soon!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dated establishment and poor service
Service lacks all around. Rooms are not well serviced. Rooms are a bit dated. Booked a suite but looked extremely disappointing in comparison to other suites in same category. Okay for a night stop over.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 11. Feb. 2021
Thank you for your feedback. We are saddened to hear that we did not meet your expectations. We would like to assure you that all your comments will be used constructively to continue to maintain and improve our service and facilities; where necessary. Thank you for staying with us

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George am 23. März 2020
Thank you for your feedback and for staying with us. We see from your feedback that we did not meet all your expectations and sincerely apologize for that. We strive daily to not only meet, but to exceed our GUESTS' expectations. Should you be willing, please let us know on how we can improve. We rely heavily on Guests feedback to know what we do right and more importantly, what we do wrong. We therefor thank you for taking the time to share your experience and we hope to welcome you back whenever your travels brings you back to George.

8/10 – Gut

Anders

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Perfekt hotel läge för spel på fina George Golf Club
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George am 16. März 2020
Thank you for staying with us and for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your time here with us and hope to welcome you back whenever your travels brings you back to George.

10/10 – Hervorragend

Kent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 9. März 2020
Thank you very much for staying with us and for sharing your experience after your recent stay at the Protea Hotel by Marriott King George. We strive daily to not only meet, but to exceed our GUESTS' expectations and we were therefore delighted to receive your feedback. We have shared your feedback with the rest of the team and hope to welcome you back whenever your travels might bring you back to George!

8/10 – Gut

Claes

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 17 Nächten im Januar 2020
Antwort von The Protea Hotel by Marriott King George TEAM am 17. Feb. 2020
Thank you for your review. We hope to welcome you back whenever your travels brings you back to George.