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Bewertungen von Siargao Bleu Resort And Spa

4 out of 5
Siargao Bleu Resort And Spa
Catangnan, General Luna, Surigao del Norte

Bewertungen

8,2

Sehr gut

41 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Please bigger bedside table and a better bedight in Villa left side of the pool closest to the beach
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

PETER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Inessa Donna

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Leere Versprechungen und überteuert.
Wir kamen um 14:00 Uhr an, wann auch der Check-in sein sollte. Jedoch warteten wir zuerst einmal 1 Stunde! Dann war es aber das falsche Zimmer. Also warteten wir noch 1 Stunde! Im richtigen Zimmer fehlte dann noch das Toilettenpapier. Wir mussten dreimal anrufen und nochmals 15 Minuten warten! Kein WLAN im Zimmer, nur im Restaurant/Lobby. Manchmal, wenn das Zimmer gemacht wurde, wurden die Badetücher vergessen. Jeden Morgen verwachte man bereits um 06:00 Uhr aufgrund der hellen Vorhänge. Am letzten Abend haben sie uns dann Verdunkelungsvorhänge ins Zimmer gehängt. Aus der Dusche kommt kaum Wasser. Keinen Wein bestellen: viel zu teuer, schmeckt nicht, man muss die ganze Flasche kaufen und darf nicht mal zuerst probieren. Was die allgemeinen Wartezeiten betreffen, verspricht das Personal immer 5-10 Minuten, was niemals der Fall war. Wir haben auch Aktivitäten gebucht. Da ruft jemand vom Personal an und sagt Treffpunkt ist um diese Zeit und es kostet so viel. Eine halbe Stunde ruft jemand anders vom Personal an und sagt etwas völlig anderes! Zudem haben wir einen Fisch gefangen, welchen wir dem Hotel gebracht haben um zu kochen und zu verspeisen. Da es ein sehr grosser Fisch war, haben wir nur einen kleinen Teil verspeist und den Rest dem Hotel geschenkt. Man hat uns bedient und gefragt, ob wir noch Wein und einen Fruchtcocktail wollen. Wir haben ja gesagt. Am Schluss mussten wir diese Sachen aber noch bezahlen! Obwohl es uns angeboten wurde und der Fisch viel mehr Wert war!

2/10 – Ungenügend

chrys

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022

2/10 – Ungenügend

chrys

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel service is excellent. Everyone is friendly. Love the bar tender from Boracy; he’s very entertaining and the attendant from Surigao. Sorry I forgot their names. the room is clean. I like the Zumba and yoga. I only wish that the beach is swim able. We order the Kilawin from the bar as one of our appetizers. Please tell the chef not to put the hot chili pepper. Seriously so hot that we burn the roof of our mouth.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Mike, London,Uk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Probably the best hotel in the area if not the island.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Haru, 東京

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの対応・気配りは最高でした。施設は、やや古いので、小まめにメンテナンスが必要。部屋の隅廻りの清掃が今一、バスルームの清掃が、今二です。設備が古いので、清潔・綺麗にクリーニングすれば、もっと評価が上がると思います。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Beautiful property with very friendly and professional staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service and location, best breakfast ever!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Tatsuya Saka

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
rgao
Nice and relaxing 👍
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful resort with a large pool and beach front. Very peaceful and relaxing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

AGUSTIN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buen hotel pero no 5 estrellas ni vale el precio
La verdad no es un mal hotel, sobre todo para estar en siargao. Pero definitivamente el precio no lo vale y definitivamente no es 5 estrellas. Las piezas son muy viejas, mal olor, la puerta del baño no cerraba, la caja de fondo no funcionó (a pesar que leí comentarios de esto mismo antes de ir), aveces no retiraban los postres, internet malísimo (aunque cuando me queje me dieron un hotspot personal que me funcionó, esto deberían hacerlo sin tener que preguntar). Los banos se áreas comunes en muy mal estado (tapados y rebalsados y el personal no hace nada) La mesa de pool estaba rota y no se podía jugar El lugar está muy bien, el restaurant esta bien aunque más caro que el promedio de siargao y no es el mejor. La piscina ok. Deberían bajar el precio o dejar de venderlo como un hotel 5 estrellas. En la semana que fui me llovió mucho, y prefería estar ahí que en un hotel más chico, ya que cuenta con masajes y piscina. Otra cosa, la única música que ponen es jack Johnson! 2 días está bien pero más de eso de verdad agota Te regalan un ron cuando llegas, aunque tuve que pedirlo porque al recepcionista se le olvido..
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Jesusa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tragedy during vacation
I am forever grateful for the Manager Ricardo and the staff of Siargao Bleu for helping us during our vacation when my father had medical emergency and he died. Because of their compassion, kindness and helped that Ricardo and his staff provided it made the ordeal much easier for the family to complete.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Chow, Hong Kong

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
v nice pool, good breakfast variety, friendly staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Achim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Overall a very good property with nice amenities. The only negative thing I can point out is our shower only had hot water one time in the three days I stayed there
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

JohnJ, San Francisco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing property with great staff. Highly recommended!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Kristie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely
Everything was excellent except the WiFi wouldn't work for half our stay so we couldn't check into our flight.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Siargao's "blues"
The welcoming staff were super good, excellent service but the place is not well maintained , the lobby restroom needs renovation and only one restroom was operational instead of two, the hallway lighrs were not workkng and our room air con was also not working
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Oriol

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
no body cream in the room not enough bottled water
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

Andrew

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great staff!
The staff was amazing! Very friendly, helpful, and caring! The resort overall wasn't the greatest. TV kept going in and out, wifi was hit or miss, one day the power went out twice. For the price point it wasn't worth it.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Airport transfer both ways are covered. Front desk answered our request quickly. Clean room. Quiet place. Ok breakfast. Beach bar staffs were on the phone the whole time when we were there the first night. Room experience was bad - the air-con was beeping the whole time for the last two night we stayed in; we can’t even rest at night. They changed our room on the check-out day after technician/ staff confirmed the air-con was broken. They agreed to extend my check-out time after I requested. Be aware of how many beers/ beverages in the mini-bar. Because they charged me for my own beer when I check-out. Rent motorbike right next door, it’s cheaper; 500 the first day, subsequently 350/day.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Well it was a wet kind of stay. It rained most of my stay. They had a great pool but had no time to experience it. The island hopping was great thanks for the arrangement made by the butler,
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Karlee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
GREAT place to stay. Service was great! They were very helpful in organizing tours accommodated our needs. WiFi is terrible... but that is common around the island. I do think it’s a bit overpriced for the Philippines but it was enjoyable. Spa & gym are great amenities. Free bottled water & breakfast. Omelettes were delicious. The pool villa is stunning!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

Bryan

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Meh
In my opinion, the property needs a renovation or a refurb really soon. So many maintenance problems. WiFi not working properly which is really surprising as a lot of the staff are always on their phones especially the guy in the Front Desk, I didn't get his name as he didn't really bother talking to his guests unless they're checking in or out. Which is really a shame because most of the staff are really friendly. We heard that this resort is the best in Siargao, if this is the best, then I'm really worried for the future of the island.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

Jeremy

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bonito hotel con fantástica ubicación pero con mantenimiento y limpieza en zonas comunes muy deficiente. Personal en zona desayunos amable pero poco eficiente.Desayuno muy pobre.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the villas and the pool next to it. Location was good too! Maybe hype up the resto a bit.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Maggie, Cebu City

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The big swimming pool and the awesome view.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The amenities are good! Location was accessible and the staffs are very helpful!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

4/10 – Schlecht

Joachim

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Skip this hotel
The hotel is very much overrated. We stayed 3 nights and very much regret staying here. Our first night we switched rooms three times as the AC didn't work and the service was very slow. We only got some help when we was able to talk to the manager as the rest of the staff simply promises to help but end up not doing it. Further the rooms are very worn down where stuff is hangin of the hinges and you get the feeling at least 50% of the furniture in the room should have been replaced years ago. We also talked to another couple who stayed at the hotel, they have booked their small villas and the door to the villa was not possible to lock, and as there were no other villas available they were placed in one of the smaller rooms. Not exactly how you want your experience to turn out. As there were so many troubles with our stay we were promised a 30% return. Although, I had to have alot of contact with them before they refunded me as they just kept promising that they would refund me but just didn't do it. It took about 4 months of constant e-mail in order to get my money back. We stayed at two other hotels in General Luna which was much better and very friendly staff, so my recommendation is to find another hotel that actually delivers a 5-star experience, because Siargao Bleu delivered a weak 3-star experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
The hotel is very unique in a way that this was one of our worse experience in a hotel ever. We spent 3 days and 2 nights there, and had to call more than 7 times each day and night to have the hot water fixed in our room. Staff were okay but felt like they were so lax. There’s no sense of attentiveness to the guests. Food was expensive for an okay service. Wifi service sucks. Upon checkout, staff mentioned that we were good to go but we told them we owe them payment for our island hopping tour. We didn’t even hear any appreciation from the staff. The hotel and it’s staff is in need of a redo. If you are looking into this hotel, better look somewhere else. Siargao has a lot more hotels that would treat it’s guests like GUESTS.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

marissa

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nice appearance, but disappointing service
Nice hotel, but very disorganized. Tried to order room service...but no menu in room. Called and asked for a menu and it had been 15 minutes and still no menu. So I called back and asked what was on the menu and ordered off of it but still asked for the menu to be delivered. They gave the menu when the food was delivered almost an hour later, with No utensils and napkins. Everything is done step by step. Didn't use the spa but the word in Siargao is that they are also very disorganized there. When we were checking out the food bill tab was added after I thought I paid for everything. They don't have everything in one system. We also asked for the shuttle to take us to the airport and the shuttle didn't leave until 45 minutes after we scheduled it. We were almost late to our flight. Other local we talked to have heard that Siargao Bleu does not have it together. We should have stayed at Kalipay hotel the whole time.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing. Our butler Alan took care of us. He made reservations and somehow got us into the nicest restaurants. Jay was an awesome outdoor bartender that made a mojito that was second to none. The day of Island hopping was time well spent. The on site spa was just as wonderful as the rest of the place.👍👍
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff were very friendly and helpful. Welcome amenities were a nice touch - I was given a bottle of Siargao rum and a coconut upon arrival. The sliding door to my room and toilet did not close well. There are no sockets next to bed and the light switches are by the main door, so when you go to bed at night, you'll have to turn off the lights by the door and feel for the bed in darkness. The buffet breakfast was dismal - almost everything was finished at 9.30am. For a resort, the breakfast should be extended a bit later. The environment was nice and clean but for USD200 a night, expectations are a bit higher.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Not quite worth for price
The room was nice, although the air conditioner was broken in the room. They could not fix it so we are forced to sleep without it, leave the balcony door opened, bitten by mosquitoes a lot, though we did not get any compensation.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to get away from it all, great staff, pool and rooms. No wifi in the rooms but that may be a good thing if you want a break from tech and to sleep really well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location. Attentive staff. Free shuttle to/from airport.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
B Great location and wonderful aspect. Rooms ok but a little tired. Good restaurant although breakfast could hve more variety. Overall a reasonable 4 star standard, no more.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019