Superior-Doppelzimmer, Whirlpool | Zimmersafe, Schreibtisch, Bügeleisen/Bügelbrett, kostenloses WLAN

Bewertungen von Hotel Agur

2 out of 5
Hotel Agur
Calle Tostón, 4, Fuengirola, Malaga

Bewertungen

7,8

Gut

158 von insgesamt 582 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
254 von insgesamt 582 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
113 von insgesamt 582 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 582 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
26 von insgesamt 582 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Raquel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komme ich wiedee
Sehr einfache hotel..sauberkeit ist ok..für die preis.mitarbeiter im rezeption sehr freundlich und angenehm..
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Raquel

Gut: Zustand der Unterkunft
Es gefällt mir immer wieder weil die mit arbeiter hilftsbereit ist..
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Reception Hotel Agur am 14. Nov. 2021
Kiitos paljon arviostasi ja siitä, että haluat jakaa vierailusi kanssamme

10/10 – Hervorragend

Raquel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Reception Hotel Agur am 14. Nov. 2021
Estimada Raquel, Nos alegra saber que su estancia ha sido agradable y haya podido disfrutar. Esperamos volverla a ver pronto. Un cordial saludo.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal im Hotel Agur war freundlich, jedoch etwas unorganisiert. Mein Einzelzimmer war in miserablem Zustand: Es roch extrem nach Schimmel, den Griff der Balkontüre konnte man in alle vier Richtungen drehen, was ein Verschliessen der Türe unmöglich machte. Die Kloschüssel war nicht (mehr) richtig im Boden verankert und eines Nachts kam mir das das Kopfstück des Bettgestells entgegen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Eckart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Parkplatz auch für Motorrad nur gegen Gebühr!!??
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

6/10 – Okay

Per, Merida Centro

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Noisy building small rooms, doors are thin so you hear corridor noise such as people slamming doors.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Rafa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Todo prácticamente correcto, exceptuando la ducha
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely accommodation rooms comfortable clean & staff lovely friendly & helpful We knew that there is building work happening behind the hotel,it is noisy dusty & lots of work men but we were happy with our stay
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel AGUR Team. am 11. Mai 2024
Dear Angela,It is a pleasure for us to know that our customers feel comfortable and glad with our facilities and services because this is the main goal of our Hotel, and we all thank you for appreciating the hard work that all our team do every day.

10/10 – Hervorragend

Lola

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location for the train,bus & beach.€50 deposit for "Damage" policy via "credit card" repayment on checkout,€50 cash deposit for the room safe returned on handover of the safe key at reception.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel AGUR Team. am 11. Mai 2024
Dear Martin,It has been a great pleasure for us to have you here. We are proud to know that we were able to make your stay enjoyable and that our hospitality reached your expectations.

2/10 – Ungenügend

Cathal, Clane

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very unhappy stay
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

William

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Needs updating and renovations
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel AGUR Team. am 25. Apr. 2024
Dear William,Our apologies for the inconveniences you have had in your stay. We do our best to exceed our guest expectations and we are really sorry to know that we have not reached yours. We will take good notice of all your impressions to try to avoid these incidents in the future and give our guests the best quality of service and product.

6/10 – Okay

Catherine Jane

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Recepción am 29. März 2024
Hola Catherine, agradecerle que haya compartido su comentario. Le agradecemos haber dedicado su tiempo en transmitirnos su experiencia.

8/10 – Gut

Clara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Suits the price
+ Vi kom dit sent på natten men blev väl välkomnade av en 24h öppen reception. Väldigt bra läge nära till strand, stad och buss/tågstation. Vi sov skönt i sängarna. Bra om man gillar lite hårdare sängar. - lite slapp städning, hittade ofta hårstrån lite här o var och vid incheckning hittade jag en laddsladd i vägguttaget från föregående gäst. Men annars var det rent, rena sängkläder och inga spår av ohyra. Hade nog behövt en del renovering av t.ex. badrummet, men inget som störde oss. Man får vad man betalar för och vi blev inte besvikna!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Thank you very much for the time you took in writing your impressions about our hotel after your recent visit.

10/10 – Hervorragend

Isabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Departamento de Recepción am 13. März 2024
Estimada Isabel,Gracias a su puntuación seguiremos trabajando con más ilusión aún.

2/10 – Ungenügend

Juha

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
We are very sorry if during your stay with us you could find some inconvenience.

2/10 – Ungenügend

Finn Preben

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Finn Preben,VVe are sorry to hear that you were not satisfied with all our services. We apologize for any inconvenience caused. Do not hesitate that every single comment will be carefully analyzed, following our continuous improvement plan.

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short stay
The stay was an overnight on our way home. The hotel is basic but very convenient for buses and trains. Didn’t have any food as we left early in the morning. Staff were really nice and friendly. Could do with a wee lick of paint here and there other wise a nice hotel. We were given a voucher if we wanted to eat in the cafe giving us I think10% discount.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Elizabeth,On behalf of the entire team of Hotel AGUR we would like to thank you for the time you took te share your positive opinion about your experience in our Hotel.

8/10 – Gut

Antti

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Henkilökunta mukavaa ja paikka rauhallinen ja lähellä kaikkea.Huoneissa parantamisen varaa mutta hintansa nähden ok.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Antti,We appreciate to hear that your expectations were met with our services and facilities and that you enjoyed.

8/10 – Gut

Asmo

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Asmo,Thank you for reporting us your experience after your last stay at Hotel AGUR!

10/10 – Hervorragend

Rene

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Rene,We hope to have your visit very soon in Hotel AGUR, to continue your collection of emotions.

10/10 – Hervorragend

Jan Tore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hallo
Som forventet
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Jan Tore,We are very proud to know that your last experience in Hotel AGUR satisfied your expectations. Be sure that we will share your comments with al! our staff.

6/10 – Okay

Bahaa

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
A one night stay
It was one night stay, the staff were superb and very friendly, the rooms very small….
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Bahaa,Thank you for reporting us your experience after your last stay at Hotel AGUR.

10/10 – Hervorragend

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear David,Thanks so much always, and for repeat with us.

10/10 – Hervorragend

david

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear David,We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.We hope see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Darren

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Darren,It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience.We hope see you again soon,

8/10 – Gut

Nina

Gut: Personal & Service
Godt til prisen
Fint og godt sted. Det er ikke nyt men alt er rent og pænt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear Nina,On behalf of the entire team of Hotel AGUR we would like to thank you for the time you took te share your positive opinion about your experience in our Hotel.Best regards.

10/10 – Hervorragend

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear David,We hope see you again soon.Best regards

10/10 – Hervorragend

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 13. März 2024
Dear David W.Thanks always to visit our Hotel, and stay here some nights and differents time!We hope see you again soon.Best regards.

8/10 – Gut

Ramón

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Departamento de Recepción. am 13. März 2024
Estimado Ramón,Gracias por prestarnos parte de su valioso tiempo en dejarnos su puntuación.Reciba un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

THAWADCHAI

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 17. März 2024
Dear Nana,It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience.Best regards

10/10 – Hervorragend

Terje

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 17. März 2024
Dear Cecilie,We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.Best regards :)

8/10 – Gut

Sharon

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great budget hotel close to station and town!
Second stay at Hotel Agur visiting family in Fuengirola. Hotel is so convenient for the train and so close to centre of town. We booked on a budget and for that it’s a little rustic but it was clean, comfortable and convenient for what we wanted. Staff were friendly and helpful as well. They may well have even listened to my review last January about the unsafe hairdryer that I got during my last stay as this time around, I got a brand new one to use during my stay (with a small refundable deposit). The little cafe downstairs is still great value as well. My only gripe this time was the shower curtains are far too small. As a result, the high water pressure from our shower soaked the floor no matter how much we tried to prevent it, which in turn made the floor very slippery and even trickled into the bedroom as well. Apart from that, it’s a great little hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 17. März 2024
Dear Sharon,On behalf the entire team we would like to thank you for reporting your impressions and feelings regarding your last stay at Hotel AGUR.Best regards

8/10 – Gut

mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Satisfait
Réception très bien, cafétéria très gentil, état de chambre propre, service de nettoyage au quotidien, situation de hôtel est très bien près de la gare et près de la plage, je le recommande et je retournerai.....
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 17. März 2024
Dear Mohamed,On behalf the entire team we would like to thank you for reporting your impressions and feelings regarding your last stay at Hotel AGUR.We hope see you again soon.Best regards

4/10 – Schlecht

Stefan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 17. März 2024
Dear Stefan,We are very sorry if your stay with us did not meet your expectations.

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value for money
The lady on reception was excellent. Early check and upgraded free of charge. I had one issue in the room and they had a person there within a minute. Ideal location for shops bars and seafront.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 17. März 2024
Dear Gary,We appreciate to hear that your expectations were met with our services and facilities and that you enjoyed.Best regards

4/10 – Schlecht

Christopher

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel Agur
I have been a regular business guest at Hotel Agur for several years. Unfortunately I note that they have removed the peaceful, free, guest-only breakfast room, with is excellent coffee. They have replaced it with public cafe, both with internal and street access. For this change they lose a 'star' and future visits by me.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

paulerik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Frederick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Near to everything,clean,food served,staff excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

RAUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was clean but small with a really small tv The people were very nice and friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Rosemary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right next to bus station and few yards to railway station and shops all around. Short walk to sea and port
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Oliver

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Muriel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Akbar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Harry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verademing
Perfect hotel, snelle receptioniste meertalig Kamer voldoende uitgerust idem badkamer met ligbad Ontbijt grandioos Beslist een aanrader
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Teddy

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Nina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
really nice location. We have stayed at the hotel before and think it is really good for the money. However, we were somewhat disappointed this time that there were cockroaches in the room
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Daniel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bra med rummet hade ibland myggor på kvällar .
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023