Restaurant

Bewertungen von Hotel Leonardo Da Vinci

4 out of 5
Hotel Leonardo Da Vinci
Via G. Monaco, 12, Florence, FI

Bewertungen

9,0

Wunderbar

326 von insgesamt 502 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
122 von insgesamt 502 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 502 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 502 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 502 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Anja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von JT am 11. Okt. 2023
Liebe Grüße vom Hotel Leonardo Da VinciWir möchten Ihnen für Ihre Kommentare und für die Zeit danken, die Sie uns gewidmet haben.Wir freuen uns, Sie erneut in unserem Hause begrüßen zu dürfenMit freundlichen GrüßeJean

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Lucia am 18. Aug. 2023
Dear Christian,thank you so much for your feedback. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soon.Best regards

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Lr am 17. Apr. 2023
Dear Michael,thank you so much for your feedback, we are happy to have met your expectations and hope to welcoming you back soonBest regards

8/10 – Gut

Rainer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sauber und umweltfreundlich. Es fehlt nur ein großer Spiegel der eine Dame unbedingt braucht. 🙂
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Alessandro am 9. Okt. 2022
Sehr geehrte Frau Rainer,vielen Dank fuer Ihr Feedback und die Zeit, die Sie uns gewidmet haben. Ihre Vorschläge werden sehr geschaetzt und sind nuetzlich, um unseren Service ständig zu verbessern.Mit freundlichen Gruesse

10/10 – Hervorragend

Shanna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind sehr geräumig und sauber. Das Personal ist freundlich und zuvorkommend. Das Frühstück war sehr umfangreich und man hatte viel Auswahl. Die Zimmer sind leider etwas hellhörig, wodurch man die benachbarten Gäste sehr gut hören kann. Abgesehen davon gibt es nichts zu bemängeln.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Alessandro am 29. Sept. 2022
Sehr geehrte Frau Shanna,vielen Dank für Ihr freundliches Feedback. Es war ein Vergnuegen, Sie im Leonardo Da Vinci zu haben, und wir werden dafuer sorgen, dass Ihre Vorschlaege uns dabei helfen, den Service für unsere Gaeste zu verbessern.Mit freundlichen Gruessen

10/10 – Hervorragend

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von JT am 5. Apr. 2023
Buongiorno dall'Hotel Leonardo Da Vinci,La ringraziamo per il Suo commento e per il tempo che ci ha dedicato. Ci auguriamo di poterLa ospitare nuovamente presso il nostro albergo.CordialmenteJean

10/10 – Hervorragend

Becky, Ponder

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved everything about the hotel, except train noise. The staff was wonderful, as well as the room!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruido por cercanía a las vías del tren
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Lucia am 26. Mai 2024
Buenos dias de l'Hotel Leonardo Da Vinci,gracias por su tiempo y comentariosEsperamos volver a darle la bienvenida pronto a FlorenciaSaludos cordiales

10/10 – Hervorragend

Dennis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Extremely helpful & cheerful staff!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von JT am 24. Mai 2024
Good morning from the Hotel Leonardo Da VinciWe would like to thank you for your comment and for your time. We look forward to welcoming you again in our hotelKind regardsJean

6/10 – Okay

Baha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Overall experience was ok. Staff is very friendly and kind. The size of the room was ok but the toilet was very small. You could barely turn. Hair dryer stops every 30 seconds and you need to wait for it cool down 5 minutes. Other than the location is good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von JT am 20. Mai 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us. We cannot understand te problems that you had with the hair dryer, as all rooms have a professional Remington Hair Dryer, and we never had any sort of problems with them and also we did not have any indication from your part in relation to this issue, otherwise we could have replaced it immediately. Kind regardsJean

10/10 – Hervorragend

Sona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Service was Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von JT am 16. Mai 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us. We look forward to the pleasure of welcoming you once again in our propertyKind regardsJean

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything went very smoothly. Our room was nice and clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von JT am 14. Mai 2024
Good morning from the Hotel Leonardo Da VinciThank you for your comment and for your time. We look forward to hosting you again at our hotelCordiallyJean

8/10 – Gut

PEPE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
De lo mejor de Italia
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von JT am 10. Mai 2024
Saludos del Hotel Leonardo Da VinciQueremos agradecerle sus comentarios y el tiempo que nos ha dedicado. Esperamos tener el placer de darle la bienvenida de nuevo en nuestra propiedad.Un cordial saludoJean

4/10 – Schlecht

Manisha

Mit dem Partner gereist
Description mentioned property having lift. But didnt say anywhere its from 1st level. You still have to drag your luggage to 1st level. Coffee machine wasnt working on 2nd day of our stay. When I went to get coffee I was told maintenance guy isnt here and I cant use it. When I asked for alternative I wasnt given any. Otherwise Room & Toilet was alright.
Antwort von lucia am 5. Mai 2024
Good morning from the Leonardo Da Vinci Hotel.Thank you for your time and feedback.We regret to learn that we did not meet your expectiations but wish to inform you that our property is composed of two buildings, one that can be easily reached by the elevator and a second one, where you need to take 4 stairs to get to the elevator. As we did not have any special request from your part, we assigned you a room in the block with the 4 stairs anyhow our staff is always at disposal to carry luggage and help guestsBest regards

10/10 – Hervorragend

Kirsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was very spacious with a big, bright bathroom. Everything was immaculate, and the staff and service were top notch. Even though it's right along the train tracks, it was absolutely silent. The bed was the most comfortable one we had in our month long trip around Italy, and it wasn't even close! There was very secure parking onsite, and half a block from the hotel, you can hop on a tram that takes you right to Santa Maria Novella, or walk there in less than 15 minutes. This was a great stay for us!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lucia am 1. Mai 2024
Dear Kirsten,thank you so much for your time and nice review. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soonKind regards

6/10 – Okay

Ronnie

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Ok
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lucia am 14. Apr. 2024
Dear Ronnie,thank you for your feedback. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soonBest regards

10/10 – Hervorragend

Anupama

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to train station. Not many businesses open around the hotel but not a far walk to find something to eat.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von JT am 10. Apr. 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us. We look forward to the pleasure of welcoming you once again in our propertyKind regardsJean

2/10 – Ungenügend

Lorena, Pflugerville

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The worst hotel in FLORENCE! I stayed in this hotel a few years ago and I don’t know what happened!!! The bathtub was clogged! We asked to come and fix it twice and both times they said “it’s fixed” and nothing!!! The room was dirty when we arrived. A total mess! Please avoid this hotel for your own good! Also the noise! The walls are made of paper, you can hear the neighbors moving around even farting 🙄 the worst experience of my life!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von JT am 9. Apr. 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciThank you so much for your comments and for the time that you have dedicated to us. We are really shocked about your comments, as the Hotel Leonardo Da Vinci, was completely rennovated a year ago, and compared to the old building it's definately much better. We take good note of your indications that we resppect even if we do not agree with what you saidKind regardsJean

2/10 – Ungenügend

ZAHID, Swansea

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is certainly not a four star hotel. They did not even leave a box of tissues for us to use or a glass to drink water from .Walls of the room and toilet, shower were very poorly and unprofessionally decorated. The tiny shower area is practically in the bedroom area . So no privacy whatsoever.We paid for an executive double room or a twin double room BUT we certainly didn’t get what we paid for. I hope Expedia gives due consideration to our review, investigate and get us some money back. It would be interesting to find out who gave this property 4 stars because it’s certainly not deserved . Lift does not go to ground floor and everyone has to use the stairs to get to the first floor. I felt very sorry for a disabled youngster who struggled to use the stairs and was on crutches. No tea , coffee facilities in the room with poor ventilation, so we had to keep the window open. Plastic disposable glasses were in the toilet so also not environmentally friendly,
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von JT am 5. Apr. 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us. Our rooms and Hotel were totally rennovated less than 2 years ago, and we are very proud that most of our guests are satisfied of the decor and of the product that we are offewring. Your reservation was made for an executive room and y were assigned the correct category. Our executive rooms are 34 sqm and they can fit with no problem 4 people.Kind regardsJean

10/10 – Hervorragend

Richard james

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely friendly staff, clean rooms. A stones throw from the railway station and within walking distance of most of the major attractions in the city of Florence. Breakfast is provided should you choose to pay a little extra. Free WiFi is available. Reception staff are always on hand if needed and a concierge is on duty at night.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von JT am 29. März 2024
Good morning from the Hotel Leonardo Da VinciWe would like to thank you for your comment and for the time that you have dedicated to us. We look forward to hosting you again in our hotelCordiallyJean

10/10 – Hervorragend

Annette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and safe!
Antwort von Lucia am 22. März 2024
Dear Annette,thank you so much for your comments. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soonBest regards

10/10 – Hervorragend

Adam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and quiet rooms. Very close to train station and within walking distance to cathedral and shopping area. The AC in our rooms wasn’t very cool so we had to keep the window open but staff was very freindly. They even held our luggage after checkout so we could walk around and return later to catch a train.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von JT am 21. März 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us. We look forward to the pleasure of welcoming you once again in our Hotel.Kind regardsJean

10/10 – Hervorragend

Sri

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel stay
Comfy bed. Near to train station. Strong wifi. Friendly staff. Marco was very helpful. Good breakfast spread. Highly recommended.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lucia am 26. Feb. 2024
Good evening from Hotel Leonardo da Vinci,thank you for your feedback. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soonBest regards

8/10 – Gut

ARIF

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a good hotel, newer and upgraded. Breakfast was great, nice spread. Location was good as well, it is about a 8 min walk from the train station. It is a bit far from the historic area, but you can still walk. There is a tram that you can use as well. Clean facilities.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von JT am 26. Feb. 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us.We look forward to the pleasure of welcoming you once again in our propertyKind regardsJean

10/10 – Hervorragend

Yonara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bem localizado, atendentes simpáticos e prestativos, ótimo café da manhã, muito limpo!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

James

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The check-in staff was very helpful and professional, and the room was outstanding - comfortable, modern and quiet! The train station is about a 8 minute walk, but a a closer tram will get you there even sooner.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JT am 21. Feb. 2024
Good morning from the Hotel Leonardo Da VinciWe would like to thank you for your comment and for your time. We look forward to the pleasure of hosting you once again at our hotel.Kind regardsJean

10/10 – Hervorragend

Hirotoshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
交通の便よし
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von JT am 19. Feb. 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us. We look forward to the pleasure of welcoming you once again in our property.Kind regardsJean

8/10 – Gut

Maria paola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comoda ed accogliente. Personale attento, disponibile, molto gentili. Ci tornerò. Paola Gargiulo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lucia am 18. Feb. 2024
Gentile Paola,La ringraziamo del feedback positivo e del tempo che ci ha dedicato.Ci auguriamo che torni presto a trovarci a FirenzeCordialmente

10/10 – Hervorragend

Hirotoshi

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
シャワーの使い方がわからなかったが、ヨーロッパではどこも同じなのでそこまで問題ないと思います。 荷物も預かってくれ助かります。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lucia am 17. Feb. 2024
ホテル レオナルド ダ ヴィンチからおはようございます前向きなコメントと時間をいただきありがとうございます。フィレンツェでまたお迎えできることを願っていますよろしくお願いします

2/10 – Ungenügend

Natalia E

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Se nota la recesión
Reservé mediante una App, TODO el resto de mi viaje está para marzo y reservé para marzo Florencia y aparece febrero!! Me cobraron toda la estancia de dos cuartos siendo socio GOLD… realmente pésima forma de resolver edta sotuación.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lucia am 11. Feb. 2024
Buenos dias de l'hotel Leonardo Da Vinci,gracias por contactarnos.Confirmamos que recibimos su reserva a traves de Expedia / Hotels.com para febrero como "no reembolsable", ademàs ya hace un mes que no tenemos disponibilidad en las fechas de marzo.saludos cordiales

8/10 – Gut

Francisca Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lucia am 5. Feb. 2024
Dear Francisca,thank you for your feedback. We are happy to have met your expecations and look forward to welcoming you back soonBest regards

2/10 – Ungenügend

Deborah

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
they failed to fix a broken toilet in our room after 4 separate requests.. They said it was inconvenient for them to call a plumber on the weekend. They said they would issue us a partial refund, which we agreed to. They never sent a refund. They had us change rooms and told us it was an upgrade. It was not. Same as our first room. In addition to terrible service and lying about the refund, they are in a bad neighborhood well out of the city center and right on major railroad line which made it very noisy
Antwort von JT am 5. Feb. 2024
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe are quiet sure that you are confusing our Hotel with some other property. We have already chcked your file and did not find any sort of indication related to technical problems, or room changing during your stay with us. We kindly ask you to remove your comment from our property.Kind regardsJean

10/10 – Hervorragend

Christiano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muito bom
Hotel muito bom, com preços bem atrativos pra região . A poucos minutos de caminhada até o centro histórico
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von JT am 1. Feb. 2024
Buenos días desde el Hotel Leonardo Da VinciNos gustaría agradecerle su comentario y su tiempo. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en nuestro hotel.CordialmenteJean

6/10 – Okay

Darko

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Esta todo decente pero no se merece 4 estrellas. Esto es un problema generalizado en italia
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von JT am 1. Feb. 2024
Buenos días desde el Hotel Leonardo Da VinciNos gustaría agradecerle su comentario y su tiempo. ¿Podría decirnos por qué nuestro hotel no merece 4 estrellas?CordialmenteJean

8/10 – Gut

Innocente

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lucia am 28. Jan. 2024
Buonasera dall'Hotel Leonardo da VinciLa ringraziamo della valutazione positiva e siamo felici di aver soddisfatto le Sue aspettative.Ci auguriamo di ospitarLa di nuovo a FirenzeCordiali saluti

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Experiência positiva.
Excelente localização, limpo e confortável. Café da manhã bem servido. Certamente me hospedaria novamente.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lucia am 28. Jan. 2024
Boa noite do hotel Leonardo Da Vinci,Obrigado por reservar um tempo para avaliar sua estadia em nosso hotel. Ficamos felizes em ter atendido suas expectativas e esperamos hospedá-lo novamenteAtenciosamente

10/10 – Hervorragend

Allan Mark, Vancouver

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lucia am 18. Jan. 2024
Dear Allan,thank you for your feedback. We are happy to learn that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soonBest regards

10/10 – Hervorragend

Juhyeon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
깨끗하고 만족스러웠어요. 관광지까지는 걸어가면 되는데 거리는 한 1킬로정도.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von MAROON am 15. Jan. 2024
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR WONDERFUL FEEDBACK, WE HOPE TO SEE YOU AGAIN VERY SOON AT THE HOTEL LEONARDO DA VINCI.KIND REGARDSMAROON

10/10 – Hervorragend

Guadalupe Alejandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
100% el mejor !!
La atención excelente desde el check in , nos informaron y orientaron de todo , muy amables nos hicieron sentir muy cómodos y felices. Indudablemente me volvería a hospedar ahí 100% recomendado
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lucia am 13. Jan. 2024
Buenas noches del Hotel Leonardo Da Vinci,Le agradecemos por su comentario y nos encanta aprender que disfrutò de su estancia con nosotros.Esperamos volver pronto a darle la bienvenidaSaludos cordiales

10/10 – Hervorragend

Lijun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lucia am 8. Jan. 2024
Dear Lijun,thank you for your feedback. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soonBest regards

8/10 – Gut

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyed our stay
Great breakfast, clean, and comfortable rooms. The buses were a little noisy but not too bad. I would stay here again. Reasonable price and good location. We walked everywhere
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lucia am 8. Jan. 2024
Dear Linda,thank you for your feedback. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soonBest regards

8/10 – Gut

Mikayel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lucia am 8. Jan. 2024
Dear Mikayel,thank you for your feedback. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soonBest regards

10/10 – Hervorragend

Denaire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Formidable
Tres bien .superbe ville avec beaucoup de sites a visiter Expérience a refaire
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von JT am 1. Feb. 2024
Bonjour de la part de l'Hôtel Leonardo Da VinciNous vous remercions pour votre commentaire et pour le temps que vous nous avez consacré. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.CordialementJean

10/10 – Hervorragend

Shinichi

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lucia am 8. Jan. 2024
Dear Shinichi,thank you for your feedback. We are happy to have met your expectations and look forward to welcoming you back soonBest regards

10/10 – Hervorragend

Marie-Lyne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von JT am 2. Jan. 2024
Buongiorno dall'Hotel Leonardo Da VinciLa ringraziamo per il Suo commento per il tempo che ci ha dedicato. . Ci auguriamo di poterLa ospitare nuovamente presso il nostro albergo.CordialmenteJean

8/10 – Gut

Terance

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von JT am 2. Jan. 2024
Buongiorno dall'Hotel Leonardo Da VinciLa ringraziamo per il Suo commento per il tempo che ci ha dedicato. . Ci auguriamo di poterLa ospitare nuovamente presso il nostro albergo.CordialmenteJean

6/10 – Okay

XAVIER

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von JT am 28. Dez. 2023
Greetings from the Hotel Leonardo Da VinciWe want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us. We really do not understand the reason for this vote, and we would love to receive your feedback, in order to better understand and improve our service.Looking forward to welcoming you once again in our property.Kind regardsJean

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tudo ótimo
Incrível
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von JT am 27. Dez. 2023
Bom dia do Hotel Leonardo Da VinciObrigado pelo seu comentário e pelo tempo que nos dedicou. Esperamos poder hospedá-lo novamente em nosso hotel.SinceramenteJean

8/10 – Gut

André

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel bom, equipe precisa de treinamentos
Hotel bom, recém reformado. Quarto com tamanhos bons. Banheiro com chuveiro bem pequeno. Os funcionarios da recepção desatentos, demoravam muito pra abrir o portao de estacionamento.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von JT am 27. Dez. 2023
Bom dia do Hotel Leonardo Da VinciObrigado pelo seu comentário e pelo tempo que nos dedicou. Esperamos poder hospedá-lo novamente em nosso hotel.SinceramenteJean

6/10 – Okay

Pamela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von JT am 18. Dez. 2023
Dear Mrs. Wheeler,We want to thank you for your comments and for the time that you have dedicated to us. We checked your file and we didn't find any special request or indication in your file. Could you please help us to better understand what went wrong during your stay?Many thanks for your precious support and kind regardsJean