Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, schallisolierte Zimmer

Bewertungen von c-hotels Ambasciatori

4 out of 5
c-hotels Ambasciatori
Via Luigi Alamanni 3, Florence, FI

Bewertungen

8,4

Sehr gut

476 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
340 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
98 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
47 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
41 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Anita

Mit der Familie gereist
Zentrale Lage
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von db am 10. Okt. 2022
Lieber Kunde,Vielen Dank für Ihre Präferenz und dass Sie sich die Zeit genommen haben, unsere Dienstleistungen zu bewerten.Wir freuen uns über die positive Gesamtbewertung, entschuldigen uns aber und bedanken uns vor allem dafür, dass Sie uns auf die Aspekte hingewiesen haben, die Ihnen nicht gefallen haben, denn diese helfen uns, die Bedürfnisse unserer Gäste zu verbessern und besser zu verstehen . Wir haben mit einer kompletten Renovierung begonnen und bald wird das ganze Hotel einladender aussehen.In der Hoffnung, Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen unsere Fortschritte zu würdigen, grüßen wir Sie herzlich und wünschen Ihnen einen guten Tag.Lapo Bonciani - Customers relatios manager

8/10 – Gut

Bernhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Christoph

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von db am 23. Sept. 2022
Dear Christoph,,We are very happy to have managed to make your stay in Florence pleasant and we thank you for having positively commented on our services, but also for having provided us with your valuable recommendations that will help us to refine some aspects that you do not like.In the hope of being able to welcome you again in the future, we send you our cordial greetings.Lapo Bonciani - Customers relations manager.

6/10 – Okay

Burcu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
—-
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von db am 13. Juni 2022
Dear Customer , We offer our profound apologies for not being able to meet your expectations and we assure you that your reports will be taken into serious consideration, to ensure that certain errors and inefficiencies are not repeated in the future, given our usual standard. We hope to have a second chance to show you that our professionalism and attention to the customer are certainly better than those experienced in your unfortunate experience. Best regards Lapo Bonciani - Customers relations manager.

8/10 – Gut

Sylvia

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A big hotel , well situated, practical for a short stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von db am 18. Mai 2022
Dear Sylvia, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive evaluation of your experience. We are pleased that our strategic position and the quality of our services made your stay pleasant and therefore we look forward to welcoming you again for your next visit to Florence. A cordial greeting from all of us. Lapo Bonciani - Customers relations manager

2/10 – Ungenügend

Keike

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

4/10 – Schlecht

Dieter

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von db am 18. Sept. 2021
Dear Sir, Thank you for your review that will help us to improve. Best regards Guests relations manager

2/10 – Ungenügend

Edith

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ich finde es eine frechheit dass ich das nicht stornieren konnte
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von db am 25. März 2020
Sehr geehrter Kunde, sehr geehrter Kunde Vielen Dank für die nette Bewertung, die Sie zu Ihrer Erfahrung im Ambasciatori Hotel abgegeben haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie den Komfort unserer Zimmer genossen haben. der Blick über Florenz und die Höflichkeit unserer Mitarbeiter. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Wir wünschen Ihnen gute Gesundheit und eine friedliche Fortsetzung. Viele Grüße

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von db am 23. Jan. 2020
Dear Guest, we thank you for your kind preference and we hope to welcome you again in the next future. Best regards Daniele Bardelli - Resident Manager

2/10 – Ungenügend

Marina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht Kundenfreundlich
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von db am 20. Sept. 2019
Dear Guest, thank you for your valutation that will help us to increase our services. Best regards

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von db am 17. Sept. 2019
Thank you very much for your choice. Have a nice day. Daniele Bardelli - Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von db am 2. Sept. 2019
Thank you for your kind preference. Best regards Daniele Bardelli - Resident manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von db am 20. Aug. 2019
Thank you for your kind preference. Best regards. Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück hervorragend. Personal sehr entgegenkommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von db am 5. Juni 2019
Sehr geehrter Kunde, Sie erhalten eine Beschreibung des Hotels und eine Bewertung des Status, der Ihnen gefällt. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder aufnehmen zu können. Beste Grüße Daniele Bardelli - Resident Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von db am 13. Juni 2019
Dear Customer, We thank you for your preference and for your positive vote. We hope to have you again as our customer. Sincerely Daniele Bardelli - Resident manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr hübsches Hotel, gute Lage,saubere Zimmer zum Wohlfühlen. Tolles Frühstücksbüffet. Gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von db am 29. Jan. 2019
Sehr geehrter Kunde, wir freuen uns sehr, dass die Erfahrung im Hotel Ambasciatori nach seinem Geschmack war und er unsere Leistungen zu schätzen wusste. Wir freuen uns, Sie wieder bei Ihrer nächsten Reise nach Florenz zu begrüßen. Beste Grüße Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von db am 27. Jan. 2019
Thank you for your kind preference. We hope to welcome you again at the Ambasciatori Hotel. Best regards Daniele Bardelli - Resident manager

8/10 – Gut

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Stadthotel
Wiederholungstäter, das Hotel haben wir schon mehr gebucht. Die Lage ist absolut toll, die Infrastruktur und die Qualität der Zimmer ist wirklich gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt für eine Stadtbesichtigung, nahe Bahnhof und Sehenswürdigkeiten. Frühstück sehr grosszügig und Hotelzimmer sauber. wir waren sehr zufrieden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

2/10 – Ungenügend

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 22. Mai 2024
Dear Customer,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are glad that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services, made your stay pleasant and therefore we hope to welcome you, again, for your next visit to Florence. We take this opportunity to extend to you our warmest regards.Daniele Bardelli - Resident manager

8/10 – Gut

Franck

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Belle hôtel mais bruyant
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 10. Mai 2024
Cher FranckNous sommes très heureux d'avoir pu rendre votre séjour à Florence agréable et nous vous remercions pour vos commentaires positifs sur nos services. Nous vous sommes également très reconnaissants de nous avoir fait part de vos précieuses suggestions, qui nous aideront à améliorer certains aspects que vous n'avez pas appréciés. Dans l'espoir de vous accueillir à nouveau, nous vous adressons nos sincères salutations et vous souhaitons une bonne journée.Daniele Bardelli - Resident manager

8/10 – Gut

Kiwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
교통편이 좋음
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 22. Mai 2024
고객님께,저희 호텔을 선택해 주시고 긍정적인 후기를 남겨 주셔서 대단히 감사합니다. 전략적 위치, 직원의 친절함, 서비스 품질로 인해 즐거운 시간을 보내신 것 같아 기쁘게 생각하며 다음에 피렌체를 방문하실 때 다시 한 번 찾아 뵙기를 바랍니다. 이 자리를 빌어 따뜻한 인사를 전합니다.

8/10 – Gut

Kris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient to train station to travel to and from other cities. Very walkable to popular destinations in Florence.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 6. Mai 2024
Dear Kris,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are pleased that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services made your stay a pleasant one and we hope to welcome you, once again, on your next visit to Florence. We take this opportunity to send you our warmest greetings.Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

ELSIE, SERANGOON GARDEN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is located across the main train station and walkable to every major attractions. Very convenient, clean and serviable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 6. Mai 2024
Dear Elsie,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are pleased that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services made your stay a pleasant one and we hope to welcome you, once again, on your next visit to Florence. We take this opportunity to send you our warmest greetings.Daniele Bardelli - Resident manager

8/10 – Gut

Mandana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 3. Mai 2024
Dear Customer,We are delighted to read that you had a pleasant stay at our hotel, thanks to our strategic location and the quality of our services, which have merited your complete approval. The evaluation you have given us makes us proud and stimulates us to always strive harder to satisfy our valued guests. Hoping to welcome you again on your next trip to Florence, we wish you a happy day!Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very well located hotel. Easy walking to everything. Super convenient to train station. Felt safe with high pedestrian volume and police station across street. Staff very friendly— super nice. Only negative is that room needs more storage for clothes.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Mai 2024
Dear Joseph,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are glad that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services, made your stay pleasant and therefore we hope to welcome you, again, for your next visit to Florence. We take this opportunity to extend to you our warmest regards.Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Jaime

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bes was very comfortable. The breakfast had a lot of choices. Great location.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 29. Apr. 2024
Dear customer,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are pleased that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services made your stay a pleasant one and we hope to welcome you, once again, on your next visit to Florence. We take this opportunity to send you our warmest greetings.Daniele Bardelli - Resident manager

6/10 – Okay

Winston

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The area is convenient it's right beside the train station. The rooms have terrible sound proofing. You can hear other guests flush their toilet and sometimes you can hear them speaking. The staff seemed indifferent and
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 28. Apr. 2024
Dear customer,We are very happy that we were able to make your stay in Florence a pleasant one and thank you for commenting positively on our services. We are also very grateful to you for providing us with your valuable reports and suggestions, which will help us to refine some aspects that you have less appreciated. Hoping to welcome you again , we send you our sincere greetings and wish you a good day.Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Caesare

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Located across the train station and next to a great steakhouse. Perfect for my one day in town.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 22. Apr. 2024
Dear customer,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are pleased that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services made your stay a pleasant one and we hope to welcome you, once again, on your next visit to Florence. We take this opportunity to send you our warmest greetings.Daniele Bardelli - Resident manager

6/10 – Okay

shelley

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 6. Mai 2024
Dear Shelley,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are pleased that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services made your stay a pleasant one and we hope to welcome you, once again, on your next visit to Florence. We take this opportunity to send you our warmest greetings.Daniele Bardelli - Resident manager

6/10 – Okay

Carlos

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
El hotel está muy bien ubicado frente a la terminal de trenes de Florencia, no obstante la ciudad no permite aire acondicionado el hotel no enciende los aires acondicionados impuesto por la ciudad al menos eso nos dijeron, las habitaciones tiene mucho polvo, nos tuvimos que cambiar de habitación. Pero en general recomendado salvo esas mejoras.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 16. Apr. 2024
Estimado Carlos,Estamos muy contentos de haber podido hacer que su estancia en Florencia fuera agradable y le agradecemos sus comentarios positivos sobre nuestros servicios. También le estamos muy agradecidos por habernos hecho llegar sus valiosas sugerencias, que nos ayudarán a mejorar algunos de los aspectos que no le han gustado. A la espera de volver a darle la bienvenida, le enviamos un sincero saludo y le deseamos un buen día.Daniele Bardelli - resident manager

8/10 – Gut

Ana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
You can walk all around the main areas, no need any taxis
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 11. Apr. 2024
Dear customer,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are pleased that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services made your stay a pleasant one and we hope to welcome you, once again, on your next visit to Florence. We take this opportunity to send you our warmest greetings.Daniele Bardelli - Resident manager

4/10 – Schlecht

ALFONSO, ZAPOPAN

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bonito Hotel remodelado, peeeero, apestaba la habitación a cigarro pero muy fuerte, no funcionaba el A/C, estaba demasiado caliente, y sumamente ruidosa, absolutamente todo lo q pasa a unos paso en calle se escucha perfecto en el cuarto, no hay aislante de ruido, es un problema descansar así, de lo bueno, el desayuno, si llegan a éste hotel q no les den cuarto q dé a la calle
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 9. Apr. 2024
Prezado Alfonso,Sentimos muito por não termos conseguido atender às suas expectativas, mas teríamos ficado muito satisfeitos em receber esses relatos durante sua estada, para que pudéssemos fazer todo o possível para remediar nossos erros e fazer com que você passasse dias mais agradáveis em Florença. Também colocamos uma carta de boas-vindas em seu quarto para que entre em contato conosco em caso de necessidade e sempre tentamos fazer o melhor possível, mas nem sempre conseguimos, por isso nossos gerentes estão sempre disponíveis para ouvir as solicitações dos hóspedes.Só podemos pedir desculpas e esperamos tê-lo conosco novamente no futuro para compensá-lo e mostrar-lhe nosso profissionalismo.Com os melhores cumprimentos.Daniele Bardelli - Resident manager

8/10 – Gut

Ghela Lingao

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 28. Apr. 2024
Dear customer,We are very happy that we were able to make your stay in Florence a pleasant one and thank you for commenting positively on our services. We are also very grateful to you for providing us with your valuable reports and suggestions, which will help us to refine some aspects that you have less appreciated. Hoping to welcome you again , we send you our sincere greetings and wish you a good day.Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Carlos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Su ubicación porque está a un minuto de la estación de trenes. El personal es muy amable y atenta.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 4. Apr. 2024
Estimado Carlos,Le estamos muy agradecidos por haber elegido nuestro hotel y por haber dejado una reseña positiva de su experiencia. Nos complace que nuestra ubicación estratégica, la amabilidad de nuestro personal y la calidad de nuestros servicios hayan hecho que su estancia haya sido agradable y esperamos poder darle la bienvenida, una vez más, en su próxima visita a Florencia. Aprovechamos la ocasión para enviarle un cordial saludo.Daniele Bardelli - Resident manager

6/10 – Okay

Sammy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The hotel is very well located, right in front of the train station. However it was really warm in the hallway and in the room. It's like you were given false hope of control over the thermostat. I believe that it is central heating. I turned off many times however it was still very hot in the room and we were both bleeding from out noses the next morning. The sugar left in the room already passed its expiring date.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 4. März 2024
Dear Sammy,We are very happy to have been able to make your stay in Florence a pleasant one and thank you for your positive comments on our services. We are also very grateful to you for having provided us with your valuable suggestions, which will help us to improve some of the aspects you did not like. In the hope of welcoming you again, we send you our sincere greetings and wish you a good day.Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Maria Fernanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Me gusto
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 29. Feb. 2024
Estimada Maria FernandaLe estamos muy agradecidos por haber elegido nuestro hotel y por haber dejado una reseña positiva de su experiencia. Nos complace que nuestra ubicación estratégica, la amabilidad de nuestro personal y la calidad de nuestros servicios hayan hecho que su estancia haya sido agradable y esperamos poder darle la bienvenida, una vez más, en su próxima visita a Florencia. Aprovechamos la ocasión para enviarle un cordial saludo.Daniele Bardelli - Director residente

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente ubicación. Las fotos acordes con la realidad del hotel. Volveremos
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 25. Feb. 2024
Estimada Angela,Nos complace leer que ha disfrutado de una agradable estancia en nuestro hotel, gracias a nuestra estratégica ubicación y a la calidad de nuestros servicios, que han merecido su total aprobación. La valoración que nos ha hecho nos enorgullece y nos estimula a esforzarnos siempre más para satisfacer a nuestros apreciados huéspedes. Esperando volver a darle la bienvenida en su próximo viaje a Florencia, ¡le deseamos un feliz día!Daniele Bardelli - resident manager

10/10 – Hervorragend

MAKIO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
日本人にお勧め
受付スタッフのサービスは非常に良い。部屋の広さもあり快適だったが、照明が暗いのが難点。靴ベラが無かったのが不便だった。
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 19. Feb. 2024
お客様各位当ホテルの戦略的なロケーションとサービスの質のおかげで、快適なご滞在をお過ごしいただけたとのこと、大変嬉しく拝読いたしました。 お客様からいただいたご評価は、私たちの誇りであり、大切なお客様にご満足いただけるよう、常に努力する励みとなります。フィレンツェへの次回のご旅行の際にも、またお客様をお迎えできることを願いつつ、皆様のご多幸をお祈り申し上げます!

2/10 – Ungenügend

MYUNGHEE

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 13. Feb. 2024
Dear customer,we are very sorry that we were not able to meet your expectations , but we would have been very pleased to receive these reports during your stay, so we could have done everything we could to remedy our mistakes and make you spend more pleasant days in Florence. We also put a welcome letter in your room to contact us if you need us and we always try to do our best, but we don't always succeed, so our managers are always willing to listen to guests' requests.We just have to apologize and hope to have you with us again in the future to make it up to you and show you our professionalism.Best Regards.Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Masaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
NICE
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 13. Feb. 2024
Dear Customer,We are very grateful to you for choosing our hotel and leaving a positive review of your experience. We are glad that our strategic location, the kindness of our staff and the quality of our services, made your stay pleasant and therefore we hope to welcome you, again, for your next visit to Florence. We take this opportunity to extend to you our warmest regards.Daniele Bardelli - Resident manager

8/10 – Gut

BO YOUNG

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
역이랑 가까워 너무 편하지만 번잡했음. 물은 사먹어야함. 까르푸가 바로 옆, 너무 편리함. 다음에 또 묵을 예정입니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Feb. 2024
고객님께,전략적 위치와 서비스 품질 덕분에 저희 호텔에서 즐거운 시간을 보내셨고 전폭적인 지지를 보내주셨다는 소식을 접하게 되어 기쁘게 생각합니다.고객님께서 주신 평가는 저희를 자랑스럽게 생각하며, 소중한 고객을 만족시키기 위해 더욱 열심히 일할 수 있는 원동력이 됩니다. 다음번 피렌체 여행에서도 다시 만나 뵙기를 바라며 행복한 하루 되시길 바랍니다!Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

YOUNGHEE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All ok in front of Firenze station
All ok good~clean! convenient to train station, hot spots, restaurants! All staff is kind, breakfast reataurant is good good good!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Feb. 2024
Dear Customer,we are pleased to read that you had a pleasant stay at our hotel, thanks to our strategic location and the quality of our services, which merited your full approval.The evaluation you have given us makes us proud and encourages us to work harder and harder to please our valued guests. Hoping to welcome you, again, on your next trip to Florence, we wish you a happy day!Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Carl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Feb. 2024
Dear Carl,we are pleased to read that you had a pleasant stay at our hotel, thanks to our strategic location and the quality of our services, which merited your full approval.The evaluation you have given us makes us proud and encourages us to work harder and harder to please our valued guests. Hoping to welcome you, again, on your next trip to Florence, we wish you a happy day!Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Rosana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Está en frente de la estación del tren y a 3 cuadras de la plaza principal!!! Perfecta ubicación , recomendable , si regreso .
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Feb. 2024
Estimada Rosana,nos complace leer que ha disfrutado de una agradable estancia en nuestro hotel, gracias a nuestra estratégica ubicación y a la calidad de nuestros servicios, que han merecido su plena aprobación.La valoración que nos ha hecho nos enorgullece y nos anima a trabajar cada vez más para complacer a nuestros apreciados huéspedes. Esperando poder darle la bienvenida, de nuevo, en su próximo viaje a Florencia, ¡le deseamos un feliz día!Daniele Bardelli - Director residente

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel sempre Top!
Struttura favolosa di fronte alla stazione ferroviaria di Santa Maria Novella! Camera molto confortevole, pulita e spaziosa. Personale molto professionale e gentile! Sempre un piacere soggiornarci
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Feb. 2024
Gentilissimo Marco,siamo lieti di leggere che ha trascorso un piacevole soggiorno nel nostro hotel, grazie alla nostra strategica posizione e alla qualità dei nostri servizi che hanno meritato la sua completa approvazione.La valutazione che ci ha dato, ci rende orgogliosi e ci stimola ad impegnarci sempre più per accontentare i nostri graditi ospiti. Nella speranza di poterla accogliere, di nuovo, per il suo prossimo viaggio a Firenze, auguriamo a lei una felice giornata!Daniele Bardelli - Resident manager

4/10 – Schlecht

Eleonora

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Feb. 2024
Gentile Eleonora,siamo molto dispiaciuti di non aver saputo accontentare le sue aspettative , ma ci avrebbe fatto grande piacere ricevere queste segnalazioni durante il suo soggiorno, così avremmo potuto fare tutto il possibile per rimediare ai nostri errori e farle passare dei giorni piu' piacevoli a Firenze. Noi mettiamo anche una lettera di benvenuto in camera per contattarci in caso di bisogno e cerchiamo di fare sempre del nostro meglio, ma non sempre ci riusciamo, quindi i nostri responsabili sono sempre disponibili ad ascoltare le richieste degli ospiti.Non ci resta che scusarci e sperare di poterla avere ancora da noi, in futuro, per farci perdonare e dimostrale la nostra professionalità.Distinti saluti.Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Feb. 2024
Dear Jennifer,we are pleased to read that you had a pleasant stay at our hotel, thanks to our strategic location and the quality of our services, which merited your full approval.The evaluation you have given us makes us proud and encourages us to work harder and harder to please our valued guests. Hoping to welcome you, again, on your next trip to Florence, we wish you a happy day!Daniele Bardelli - Resident manager

10/10 – Hervorragend

YONGZHE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed one night for vacation. Very convenient location - next to the maiin train station. Breakfast was good. Hotel is a bit old carpet on public places could be renewed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Daniele Bardelli - Resident manager am 1. Feb. 2024
Dear Customer,we are pleased to read that you had a pleasant stay at our hotel, thanks to our strategic location and the quality of our services, which merited your full approval.The evaluation you have given us makes us proud and encourages us to work harder and harder to please our valued guests. Hoping to welcome you, again, on your next trip to Florence, we wish you a happy day!Daniele Bardelli - Resident manager