2 Außenpools, Liegestühle

Bewertungen von Sugar Beach Mauritius

5 out of 5
Sugar Beach Mauritius
Wolmar, Flic-en-Flac

Bewertungen

9,0

Wunderbar

178 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
74 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 291 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Deborah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful resort with lush gardens and amazing beach. I hope to be back one day

8/10 – Gut

Melina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel in top Lage. Von der Essensauswahl und den Themenbuffets waren wir nicht so begeistert. Im Zimmer hat es immer wieder nach Ablauf gerochen. Aber wir haben uns sehr gefreut dass wir ein Zimmerupgrade bekommen haben.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Jean-Marc Ma-Poon am 21. Sept. 2023
Dear Melina,Thank you for taking the time to review us on this platform.We are delighted to learn through your rating that you have had enjoyable moments with us.We look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

8/10 – Gut

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Servicequalität kann deutlich gesteigert werden
Es war der zweite Aufenthalt in Sugar Beach und leider war er nicht so gut wie der erste. Meiner Meinung nach gab es viel zu wenig Personal in den Restaurants, was zu langen Wartezeiten für uns Gäste führte. Außerdem war der Kinderclub schlecht organisiert und das angekündigte Programm wurde nie wie angekündigt eingehalten. Die Anlage und Infrastruktur des Sugar Beach ist einfach traumhaft und in einem sehr guten Zustand, was ein großer Pluspunkt ist. Schade, dass der Service bei unserem zweiten Aufenthalt in diesem Jahr (erster Aufenthalt im Januar 2023) so merklich nachgelassen hat.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jean-Marc Ma-Poon am 25. Juli 2023
Dear Patrick,Thank you for sending your valuable feedback.It was a pleasure welcoming you back to the resort.I personally appreciate your esteemed feedback towards the facilities offered and I have taken notes of the area of improvement you raised and will work with my team to enhance our level service standards.Until we have the pleasure to welcome you back to the sweet shores of Sugar Beach.Please receive my warmest regards,Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragendes Hotel in einer riesigen, sehr gepflegten Anlage mit wunderschönem Strand. Der Kidsclub ist schlichtweg perfekt und bietet auch Nachtessen für die Kleinen mit Programm.
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2023
Antwort von JMM am 27. Jan. 2023
Dear Patrick,Thank you for having chosen Sugar Beach for your family vacations in Mauritius.We are delighted that you have had a nice holiday in our resort.Our kids' club team thank you as well for the nice comment and we all look forward to welcoming back soon for another enjoyable holiday.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral ManagerThe team

6/10 – Okay

Lukas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Tolle, neue renovierte Zimmer mit Wohlfühlfaktor. Rezeption verspricht sich um Anliegen zu kümmern, tut es aber nicht. Auf zweimalige Nachfrage wird einem versichert sich persönlich darum zu kümmern. Auch bei Nachfrage beim Management hat innerhalb von 6 Tagen keine Abhilfe verschafft.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Management am 7. Jan. 2022
Lieber Lukas, Vielen Dank, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Resort verbracht haben. Es ist sehr schön zu lesen, dass Ihnen unser neu renoviertes Zimmer gefallen hat. Wir nehmen auch die schleppende Reaktion auf Ihre Anfragen zur Kenntnis und werden weitere Nachforschungen anstellen, um die besten Korrekturmaßnahmen zu ergreifen. Entschuldigen Sie auch das nicht so gute Deutsch. Wenn Sie wieder reisen möchten und uns die Möglichkeit geben, es zu verbessern, zögern Sie nicht, uns direkt zu kontaktieren. Aufrichtig, Das Management.

4/10 – Schlecht

Thomas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das Hotel hat Potential sehr schön gelegen und die Zimmer waren modern eingerichtet und soweit ok. Außer bei der Ankunft wo wir uns wirklich willkommen gefühlt haben war schlichtweg kein Service vorhanden und das schlimmste waren die unmotivierten Mitarbeiter im Restaurant absolut Null Service, selbst beim Check out keine Nachfrage wie es gefallen hat, ob man wiederkommen möchte keine Frage ob man ein Taxi zum Flughafen benötigt der Gast scheint hier nur zu stören, auch das Essen war kein Highlight, sowohl in punkto Service als auch beim Thema Essen darf man sich gern beim benachbarten Paradise Beachcomber erkundigen wie sowas geht dort hatten wir uns vor zwei Jahren wirklich aufgehoben gefühlt
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Management am 4. Jan. 2022
Lieber Thomas, Vielen Dank, dass Sie sich für Sugar Beach entschieden haben, um eine Auszeit vom Alltag zu nehmen. Wir freuen uns zu lesen, dass unsere Lage und unsere neu aufgefrischte Dekoration des Zimmers geschätzt wurden. Wir freuen uns auch über Ihr ehrliches Feedback, da wir mit dem Team zusammenarbeiten werden, um diese Probleme anzugehen und die erforderlichen Maßnahmen zu ergreifen, um den korrekten Standard wiederherzustellen. Es wäre schön, Ihr Vertrauen wiederzugewinnen. Bis wir Sie wieder begrüßen dürfen, können Sie sich unserer Gastfreundschaft sicher sein. Aufrichtig, Das Management.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2020
Antwort von NDChalain am 24. Feb. 2020
Dear Sir/Madam, It has been a pleasure hosting you in our resort. We are thankful for the time taken to review us with a nice rating. We would be very pleased to welcome you back in the near future. Sincerely, Nicolas De Chalain General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von NDChalain am 29. Jan. 2020
Dear Sir/Madam, It was a pleasure to host you for your holidays. Thank you for leaving us this nice rating which shows your appreciation of our resort. We do look forward to welcoming you in the near future. Sincerely, Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Hotel, toller zuvorkommender Service, gutes Essen, top Lage am Flic en Flac - Strand. Können das Hotel als Paar uneingeschränkt weiterempfehlen! Am ohnehin sehr schönen Flic en Flac Strand hat dieses Hotel eine der besten Lagen. Das Hotel ist sehr gepflegt und sauber. Die Liegen am Strand stehen nicht zu nahen aneinander gereiht. An der Rezeption lassen sich ganz bequem Ausflüge zu fairen Preisen buchen. Mit Delfinen schwimmen ist ebenfalls möglich, am besten direkt im Hotel buchen. (hier wird darauf geachtet, dass sich nicht zu viele Menschen am Boot befinden - wir waren 5 Personen - die Bootsführer waren ebenso bemüht einen Sicherheitsabstand zu den Delfinen halten um diese so wenig als möglich zu stören) Die Liegen am Pool waren mit Bettlaken ausgestattet!! Das Essen ist hervorragend. Es gibt ein Buffet-Restaurant (Themenabende..) und zwei "a la carte Restaurants". Kritische Punkte gibt es aus meiner Sicht in diesem Hotel kaum anzumerken.., das Service-Personal ist durchgängig sehr bemüht und herzlich nett. Man fühlt sich einfach wohl in diesem Hotel!!! Preis-Leistung wirklich top und eine ganz klare Weiterempfehlung. Schade, dass die Bier- sowie Cocktailpreise doch etwas zu hoch erscheinen. Je nach Umwechslungskurs kostet ein Bier ca. EUR 10,--, Cocktails ca. EUR 15,--.. Etwas günstigere Preise und wir hätten mit Sicherheit mehr konsumiert! Kostenloses Boot für Schnorchelausflüge sowie ein kostenloses Glasbodenboot wird ebenso angeboten!! Fussläufig ist e
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von NDChalain am 30. Sept. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for having stayed at Sugar Beach and once more, thank for leaving us your feedback with a good note. We are delighted to read that you had a great time with us and hope to see you back again soon. Until then, rest assured of our hospitality. Sincerely, Nicolas De Chalain General Manage

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer und vorallem das Bad schon sehr in die Jahre gekommen. Mehrere Lampen gingen nicht. Badewanne sehr alt. Ameisenstrasse im Zimmer. Aussenanlagen sehr schön. Genügend Liegen am Strand und Pool. Der extra Quietpool war allerdings keineswegs quiet. Wird genauso von Kindern bevölkert wie der Mainpool. Preis Leistung im Italienischen Hotelrestaurant ist keinesfalls gegeben. Viel zu teuer- für geschmacklich minderwertige Pizzen.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von NDChalain am 14. März 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for having booked our resort and leaving us your feedback after. We are sorry to read that our services were not up to your expectations. I must say though that our prices are in line with other five star resorts of the island for the good as per requirements. Our rooms though shall be renovated this year and we wish though to have the opportunity to welcome you back in a brand new resort. Until then, please receive my warmest regards, Sincerely, Nicolas De Chalain General Manager

10/10 – Hervorragend

CARO, SINZING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaft schönes Hotel in super Lage . Super Essen Grosszügige Zimmer im ersten Stock des Grand Manor Haus mit Meerblick.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2018
Antwort von NDChalain am 31. Dez. 2018
Lieber Caro Vielen Dank für Ihren kürzlichen Aufenthalt in Sugar Beach und für Ihr Feedback zu dieser Plattform. Ich freue mich, dass Sie Ihren Aufenthalt am meisten genossen haben. Ich werde dies mit meinem Team teilen, um sie zu motivieren, besser zu arbeiten. Ich wünsche ein frohes neues Jahr 2019. Freundliche Grüße,

4/10 – Schlecht

Michael

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Weitab von 5 Sternen
Das Äusserlichkeiten, wie die Gebäudefassaden, Gartenanlage, sind wirklich schön anzusehen und hat auch für die Buchung den Ausschlag gegeben. Die angestaubte Zimmereinrichtung und der abgewohnter Zustand sind eher 3 Sterne angemessen. Wir waren im August dort. VORSICHT Leider nichts für Erholungssuchende. Kindergeplärre und Getobe ohne Ende, was beim Essen schon sehr nervte.Kantinenatmosphäre im Restaurant, ein Gewimmel wie beim Schlussverkauf, häufig fehlten Löffel und Tassen ; morgens immer Anstehen am Kaffeautomaten , weil nur 2 Geräte verfügbar waren; beim Service: Entweder wurden einen die Teller unterm Essen weggezogen oder wurde gar nicht abgeräumt. Beim Essen, bis auf das vieles vorab zubereitet inmer zu kalt war , gab es allerdings nichts zu beanstanden; die Auswahl verdient wirklich Lob. Am Strand: Die Strandliegen oftmals defekt, die Auflagen verdreckt, am abschüssigen Strand rutscht man fast von der Liege. Liegeinsel kosten extra.DerPool kalt,anderen Hotels lagen bei 28 Grad. Im Meer bracht man Badeschuhe, neben Korallenbruchstücke liegen auch gern mal Scherben herum. Der Strand und die Lage sind natürlich 1a. Ansonsten:Vom Hotrl givt es kaum Unterhaltungsprigramm. Ansonsten hat die Insel leider auch nicht viel zu bieten Fazit. Preis Leistung, wie generell in Mauritius, waren unbefriedigend. Baden war nicht bei Wohlfühltemperatur, auch im Meer, möglich. Da ist man in Asien Z b. Bali oder Thailand deutlich besser unterwegs, da gibt es auch schönen Strände.
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2018
Antwort von NDChalain am 11. Okt. 2018
Lieber Michael, Vielen Dank für die Buchung unseres Resorts und nochmals vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Ihr Lob für die Qualität des Essens wird sehr geschätzt. Wir haben uns Notizen zu den Anmerkungen gemacht und werden versuchen, unsere Ausbildung zu verbessern, um die Standards zu heben. Bis wir das Vergnügen haben, Sie wieder zu begrüßen. Freundliche Grüße,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Antwort von Sugar Beach Team am 28. März 2017
Thank you for your rating

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel mit direktem Zugang zum Strand
Super Anlage, sehr weitläufig angelegt. Personal sehr freundlich, Küche sehr gut. Hatten HP. Das Buffet war jeden Abend nach verschiedenen Themen orientiert, trotzdem gab es alternative Gerichte falls jemand nicht an z.B. Fisch interessiert war. Alles in allem sehr empfehlenswert.
Antwort von sugar beach am 5. Dez. 2016
Thank you for your kind acknowledgement of our warm hospitality and the facilities offered. We make every effort to maintain the high standards of facilities and quality services proposed, and we are delighted that your holidays were beyond your expectations. Furthermore, I am especially pleased to learn that our team members made your holiday a memorable one. Thank you very much again for your kind words and your warm praise of our hotel. I shall certainly forward your feedback to the entire team, as I am sure that they will feel more motivated to work even better. We value all your comments which help us to continue to strive for perfection and look forward to welcoming you in a not too distant future. Best Regards, Nicolas de Chalain General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurzurlaub mit Hochzeitsjubiläum, viele Möglichkeiten im Hotel.
Antwort von sugar beach am 5. Dez. 2016
Thank you for taking the time to share your positive experience. I am enchanted to read that you found the ambiance, our culinary offerings and service outstanding. I sincerely appreciate your kind compliments regarding the level of service provided by my associates and they are equally happy to hear that their efforts are well appreciated. Thank you for acknowledging the efforts put in to keep our guests happy and we shall be delighted to welcome you back soon. Best Regards, Nicolas de Chalain General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 12. Nov. 2016
thanks for the rating

8/10 – Gut

Adrian, Bern

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit schönem Sonnenuntergang
Das Sugar Beach ist ein in Kolonialstil gebautes Hotel und ist sehr gepflegt. Das Morgenessen ist aufs minimum beschränkt .....von einem 5 Sterne Hotel erwarte ich viel mehr. Zum Glück hatten wir nicht Halbpension....denn in Flig Flag unweit vom Hotel gibt es sehr gute Restaurants zum 1/3 Preis und bessere Auswahl.
Antwort von Sugar Beach Team am 2. Mai 2016
It was a pleasure of having you staying with us at Sugar Beach Resort and I would like to thank you for taking the time to share your nice experience. I am very happy to read that you have appreciated the excellent service offered to you by our dedicated staff and the facilities of the hotel. Rest assured that our team member will be made aware of your positive comments. Once again thank you for your comments and look forward to welcoming you not in a too distant future. Best Regards, Sugar Beach Team

10/10 – Hervorragend

Monika, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schönes Hotel an einem Traumstrand.
Das Zimmer war direkt über die Terrasse erreichbar mit wunderschöner Aussicht aufs Meer. Essen war sehr abwechslungsreich und sehr schmackhaft. Angebot war auch toll. Yoga, Wassergymnastik, Kajak, Segeln, Surfen, Schnorcheln usw.. einfach toll. Wer mag, kann für ca. 40.- Euro im Meer mit Delfinen schwimmen gehen. War ein tolles Erlebnis.
Antwort von Sugar Beach Team am 2. Mai 2016
It was a pleasure of having you staying with us at Sugar Beach Resort and I would like to thank you for taking the time to share your nice experience. I am very happy to read that you have appreciated the excellent service offered to you by our dedicated staff and the facilities of the hotel. Rest assured that our team member will be made aware of your positive comments. Once again thank you for your comments and look forward to welcoming you not in a too distant future. Best Regards, Sugar Beach Team

6/10 – Okay

anders, Stockholm

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not the best choice here
Staff lack proffessionalism and flexibility.

10/10 – Hervorragend

lalis, Voitsberg, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes hotel direkt am Strand.
Personal sehr Freundlich, Lage des Hotels ausgezeichnet , sehr sauber ;). Frühstück sensationell !!! Würde jederzeit nochmals besuchen.
Antwort von Sugar Beach am 2. Mai 2016
It was a pleasure of having you staying with us at Sugar Beach Resort and I would like to thank you for taking the time to share your nice experience. I am very happy to read that you have appreciated the excellent service offered to you by our dedicated staff and the facilities of the hotel. Rest assured that our team member will be made aware of your positive comments. Once again thank you for your comments and look forward to welcoming you not in a too distant future. Best Regards, Sugar Beach Team

10/10 – Hervorragend

Pierre DA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

George, Bicester

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel with great facilities and easy acces !
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stunning beachfront hotel, with calm clear waters. Service was generally excellent and the food/drinks were good on the all inclusive plan. Beautiful sunsets!
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

FABRICE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
(Les ) Magnifique complexe, tout confort, au calme, piscine, plage en accès directe équipés de relax, serviettes de qualités et à disposition. Parc très bien entretenu, 1 restaurant principal plats aux choix, buffet de qualité et 2 autres restaurants Mauricien et Italien. SPA Magnifique et soins variés. Équipements sportifs au top, idem pour la salle cardio et salle musculation. Personnel très sympathique et très accueillant, toujours souriant. (Les -) Une fréquentation importante qui peut malheureusement désorganiser le service de restauration.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

ws

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jean Noel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent emplacement service très attentionné Site magnifique
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2023
Antwort von Jean-Marc Ma-Poon am 15. Dez. 2023
Cher Jean Noel,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous donner votre avis sur cette plateforme.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé d'agréables moments avec nous.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Sincerement,Jean-Marc Ma-PoonDirecteur général

10/10 – Hervorragend

Chitrunjun

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good service, friendly staff, choice of food at the restaurant. Good facilities at the gym and the swimming pool.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
Antwort von Jean-Marc Ma-Poon am 4. Dez. 2023
Dear Chitrunjun, Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We are thrilled to hear that we exceeded your expectations and that you had a five-star experience. It means a lot to us to know that our efforts in providing exceptional service have been recognized.We hope to welcome you back soon! Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

6/10 – Okay

Juraj

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff. Nice and clean. Beautiful pools. The buffet was abundant and very well presented.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Graeme

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023
Antwort von Jean-Marc Ma-Poon am 21. Sept. 2023
Dear Graeme,It was a pleasure welcoming you to our resort.We are very much pleased that our resort facilities along with the team have won you over.We look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

8/10 – Gut

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Jean-Marc Ma-Poon am 21. Sept. 2023
Dear Michael,It was a pleasure welcoming you to our resort.We are very much pleased that our resort facilities along with the team have won you over.We look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Sophiane

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Adam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding stay
Outstanding staff and customer service - incredibly attentive and accommodating and always willing to go beyond expectations to make your experience special. Hugely grateful for a wonderful stay. The chefs and food were also absolutely brilliant.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jean-Marc Ma-Poon am 8. Juni 2023
Dear Adam,Thank you very much for taking the time to send us your valuable feedback.It was a real pleasure hosting you in our resort and learning that you have enjoyed nice moments for your holidays.We look forward for another opportunity to host you again for another holiday. Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Grace

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service
Not only the hotel is beautiful, the staff were all friendly and welcoming. I love it here. I felt like a secret home. I wish I stayed longer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jean-Marc Ma-Poon am 31. Mai 2023
Dear Grace,Thank you for such a wonderful contribution shared on this platform.At Sugar Beach, we strive to offer the best experiences to our guests and we are happy to learn that our efforts had reflected on your recent visit.Until we have the pleasure to welcome you back to the sweet shores of Sugar Beach.Please receive my warmest regards,Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Frank

Aufenthalt von 10 Nächten im April 2023
Antwort von JMM am 19. Apr. 2023
Dear Frank,Thank you for having taken the time to review us after your stay.Your rating shows that you have enjoyed your holiday with us.The entire team and I look forward to welcoming you again in a near future.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the design of the hotel. Low level buildings spread out along the beach front. A lot of guests however felt more like a boutique than a large resort. Location on the west coast was ideal for watching the sunset. Lots of birds and fruit bats, on a clear night you can see the stars so clear and bright. The room design was modern and stylish and had everything you need. TV not many English channels. Would have been good to cast iPad but couldn’t get it working. Staff were overall very good and attentive.often asking us if we were happy with everything at the hotel A la carte restaurants were very good however half board credit doesn’t go very far towards bill. Buffet had a good selection however we felt the overall standard could have been better. Would have been good to have a set a la carte menu at the main restaurant at breakfast and dinner. Would also be a benefit to use half board at lunchtime if you wanted to eat out in the evening. Citronella and Buddha beach had very good food and service. The sister hotel, La Pirogue Magenta especially good. Used most of the facilities at the hotel. Gym well equipped and staff all very helpful. Spa also very nice. Massages very good. Used the tennis courts however disappointed at having to pay to rent rackets and balls £10 per session. My partner played golf at both tamirina and ile aux Cerfs. No green fees was great however buggy and golf club rental coming to £100 ish. Entertainment very good.
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2023
Antwort von JMM am 19. Apr. 2023
Dear Jonathan,Thank you for the very encouraging feedback left after your recent stay.We are delighted to go through your comments and learn your appreciation of our various facilities offered. I reassure you that we have noted your point on the half board and look to brainstorm around it with my team.We do look for another opportunity to welcome you.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Bobby

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely location, and from what I saw the best beach front by far. The hotel has good excursions and you can book them in at the front with your own taxi to take you and wait for as long as you need. The Three restaurants are brilliant, offering a wide range of food, and what’s a resort without a breakfast, lunch and dinner buffet. A good range of foods in the buffets which changed daily. Staff always on hand for anything you need, and overall for me the best place to stay when In Mauritius.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von JMM am 7. Apr. 2023
Dear Bobby,Thank you for having taken the time to review us after your recent stay.It is pleasant to learn that you have enjoyed our resort with its wide range of facilities.The whole team looks forward to welcoming you again.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

PHILIPPE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel emplacement, très belle vue, plage parfaitement entretenue, nourriture de qualité, personnel très aimable
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von JMM am 7. Apr. 2023
Cher Philippe,Nous vous remercions d'avoir choisi Sugar Beach pour vos vacances à l'île Maurice et nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous nous réjouissons d'ores et déjà de vous accueillir à nouveau prochainement.Sincérement,Jean-Marc Ma-PoonDirecteur Général

10/10 – Hervorragend

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von JMM am 7. Apr. 2023
Dear Tomas,Thank you for having chosen Sugar Beach for your holidays in Mauritius.We are delighted to learn with your awesome rating, that you have enjoyed your stay with us..We do look forward to welcoming back again soon.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

8/10 – Gut

Kirsten

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel so so beach
Helpful personel, beautiful hotel and grounds. Nice beach but very disappointing that we couldn’t really swim and bathe in the ocean because there were only 50 cm of depth and so many pieces of coral that you risk cutting yourself if you don’t wear shoes. There were also a lot of seaweed. We ended up swimming in the pool and not at all in the sea. The pool are is nice and there is a nice bar. They play semi loud lounge music the whole time and the pool cleaning system is making disturbing noices all around the pool.if you want a relaxing quit pool there is quiet pool a bit further away from the main pool. There is some vet mice and active people organizing volleyball, pool basketballl, waterpolo etc everyday for free by the pool. Very fun and nice activities. For a small sum one can book the outdoor paddle court and the tennis courts. That was very fun too. The air conditioning sights are spread on a few sights outside the hotelroom buildings and they are very noicy, but you can’t hear them when you close the door to the room. It does take away a bit from the idyllic natural sounds of the tropics when you walk outside though. All in all we thought the hotel was vey nice and worth the visit but the beach was not adequate. Next time we would choose to stay on a hotel resort on the northern part of the island where the beaches are better.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von JMM am 21. Feb. 2023
Dear Kirsten,Thank you very much for taking time to send us your valuable feedback.We are all delighted reading that you had a great time on this particular holidayWe look forward for another opportunity to host you again for another pleasurable holiday.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Another great stay at Sugar Beach. This is some of the best service I've received in Mauritius. I'm sure everyone is mandated to smile and say 'bonjour' to guests, but beneath that corporate exterior are genuinely friendly, funny, attentive people. I had real conversations and felt very well looked after. Standouts included Reshma on reception, the door guys, Bianca and the girl doing the fried eggs at breakfast, the juice trainee, but especially the pool bar staff. Fazle and the other servers were helpful and great with my kids. The nurse really helped me out with advice and calling the doctor when my daughter was sick. Needless to say, the hotel, food and facilities were great.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von JMM am 21. Feb. 2023
Dear Helen,Thank you so much for reviewing our resort and scoring us the highest rating.We are all delighted reading that you had a great time on this particular holiday.Until we have the pleasure to welcome you back to the sweet shores of Sugar Beach.Please receive my warmest regards,Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2023
Antwort von JMM am 20. März 2023
Dear Angela,Thank you for having chosen Sugar Beach for your holidays.It is pleasant to learn, with the five on five rating, that you have enjoyed your stay with us.We do look forward to welcoming you again in the near future.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

6/10 – Okay

CECILE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pas isolation phonique Chambre prenium vue mer à côté de l’infirmerie et en face du stock des personnel de ménage chambre 619 à éviter Problème de TV et de bouilloire Déjeuner très long 1h pour avoir une salade niçoise avec relance Pas d’excuses Plage pas de fond pour nager Hauteur eau maxi 1m
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von JMM am 20. Jan. 2023
Chère Cécile ,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous envoyer vos précieux commentaires.Nous sommes très tristes d'apprendre que nous n'avons pas été à la hauteur de vos attentes.Notre objectif est toujours d'avoir des clients satisfaits et je tiens à vous rassurer que nous avons pris bonne note de vos commentaires. Nous attendons avec impatience une nouvelle occasion de regagner votre confiance. Sincèrement,Jean-Marc Ma-PoonDirecteur Général

8/10 – Gut

Johnathan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful property with Nicely decorated rooms and common spaces. Service in the main dining room was very slow and unorganized. The Italian restaurant was very good. Bruno made every meal at Citronella Restaurant enjoyable.
Antwort von JMM am 27. Dez. 2022
Dear Johnathan,Thank you for having chosen Sugar Beach for your holidays in Mauritius.We are delighted to read that you have enjoyed our resort infrastructure and the services offered.Your appreciation will be shared with the whole team and more particularly with Bruno.We look forward to welcoming you for another holiday soon.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lasse hiis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Flott hotell. God sørvis. Hyggelig personale. Flinke aktivitetsledere.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von JMM am 14. Dez. 2022
Dear Lasse hiis,Thank you for this awesome rating and the lovely feedback left after your recent stay with us.We are delighted to read about your appreciation of our resort, its facilities, and its staff. The entire team and I look forward to your next stay with us.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Agnieszka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect!
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022
Antwort von JMM am 14. Dez. 2022
Dear Agnieszka,Thank you for this wonderful rating of five out of five.We are deeply touched by your feedback about everything being perfect. With renewed thanks from the whole team and looking to welcoming you again.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

6/10 – Okay

Louis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 11 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

RUMIKO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
素晴らしかったです。 Casela Nature Parkまでのタクシー往復は1600Mrsですが、運転手は中でのactivityの時間配分まで受付と交渉してくれたり、と色々行き届いていました。 もちろん、全く濁りのない海辺、赤く燃える夕陽、そして沈んだ後の紫色の空と海、言うことなしです! また、Mauritiusへ行く時があったら、迷わずこのホテルを選ぶと思います。
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von JMM am 15. Nov. 2022
Dear Rumiko,Thank you for having taken the time to send us your valuable feedback.We are pleased to read that you have enjoyed your stay with us and that you have taken the opportunity to see the nearby attractions proposed.The team and I look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Jean-Marc Ma-PoonGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

hans

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel magnifique, service irreprochable
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von JMM am 5. Okt. 2022
Cher Hans, Ce fut un plaisir de vous accueillir dans notre établissement. Je suis ravi de lire que vous avez beaucoup apprécié votre séjour parmi nous.C'est un réel plaisir de recevoir vos compliments, nous ne manquerons pas de les partager avec toute notre équipe.Nous nous réjouissons de pouvoir vous accueillir à nouveau pour de nouvelles vacances agréables.Cordialement,Jean-Marc Ma-PoonDirecteur Général