Außenbereich

Bewertungen von Maradiva Villas Resort & Spa

5 out of 5
Maradiva Villas Resort & Spa
Wolmar, Flic-en-Flac

Bewertungen

9,2

Wunderbar

144 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
36 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
AMAZING stay in Flic-en-Flac!
Amazing experience!!! Beautiful & luxurious villas, nice staff, great spa, nice property itself, delicious food, etc..
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Paulo Ruy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Irina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Ornella Desouza am 7. März 2023
Dear Mrs Irina,First of all, I want to thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your wonderful reviews and comments about your stay at Maradiva Villas Resort and Spa on our Hotel. com platform.We are very delighted to read that you had a good time while staying with us.The entire Maradiva Villas Resort and Spa family eagerly awaits your return.Best regards,Ornella DesouzaRooms Division Manager

6/10 – Okay

Alfred

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein "Leading Hotel of the World"
Das Hotel ist per se ansprechend aber es ist im Vergleich zu anderen "The Leading Hotels of the World" insbesondere im Hinblick auf den Service schlichtweg schlecht. Nur drei Fälle von vielen: 1)An der Live Cooking Crepe Station wird man erst auf die bereits lagernden pappigen Crepes verwiesen und wenn man darum bittet , ein neues Crêpe zu machen, wird einem sehr deutlich genervt ein Teigmatsch kreiert, der nichts mit einem Crêpe zu tun hat, sondern allenfalls als pappiger Pfannkuchen taugt... 2)Kurz bevor es offensichtlich beginnen würde zu regnen, wurde man vom offiziell geöffneten und überdachten Bereich des Restaurants an die 30 Meter entfernte Strandbar geschickt, weil schon für den Abend eingedeckt war. Es ist dabei zu bemerken, daß so gut wie keine anderen Gäste anwesend waren... Als es dann begann zu nieseln, sind wir eigenmächtig ins Restaurant zurück und wurden entsprechend mißmutig empfangen. 3)Der Service ist nicht in der Lage eine Flasche Wein ordentlich zu öffnen. Man zieht den Korken durch Kapsel und bröselt dann die zerstörten Teile mit den Fingern ab ! Unterirdisch ! Man stelle sich vor, die hätten so den Chateau Petrus geöffnet, der auf der Karte stand... Fazit: Ein Chateau Petrus auf der Karte und ein Rolls Royce in der Garage für Exkursionen macht noch kein "Leading Hotel of the World" ! Ansonsten ist die Anlage und der Strand schön . Die Villas sind sehr geräumig und geschmackvoll eingerichtet. Das Essen ist gut aber nicht herausragend.
Entkorken einer Flasche im Maradiva
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ornella Desouza am 8. Feb. 2023
Dear Mr. Alfred,First of all, I want to thank you for taking the time to share with us your valuable feedback. I truly regret to read about the areas that fell short of your expectations.We have taken good note of all your comments which have been shared already with the concerned persons. Rest assured that actions have been taken already.I reiterate my thanks for your recent stay with us and also for taking the time to share your helpful comments.Best regards,Ornella DESOUZAROOMS DIVISION MANAGER

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt
Ein wunderbarer Ort zum Entspannen. Sehr schöne Villa mit Outdoorbereich. Sehr guter Service und sehr gutes Essen. Wunderbarer Strand. Nur wenige Gäste.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic hotel - very quiet Nitish and his team make your vacation amazing- many thanks Nitish We will come back.
Aufenthalt von 13 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Alice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Resort, viel Privatsphäre und schöner Strand und beeindruckende Natur! Sehr nettes Personal!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Francis LONGUEVE am 21. Dez. 2021
Dear Alice, I would like to thank you for having chosen the Maradiva Villas Resort & Spa and your excellent review rating. Indeed, our villas offer lots of privacy with the natural trees. Upon guest request we can offer more privacy option. We are delighted that you appreciated our beach, and you enjoyed the Resort. Our collaborators feel very proud to read such reviews. It will be a pleasure to welcoming back soon. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage mit einem wunderschönen Garten, Personal sehr aufmerksam, tolles Essen, schöner Strand. Spa ausgezeichnet, Ayurveda-Arzt im Haus steht kostenlos zur Beratung zur Verfügung. Personal sehr bemüht Toller Aufenthalt.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everywith is perfect. Wonderful resort. Very friendly and helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Maradiva am 10. Dez. 2019
Dear Guest, I would like to thank you for your comments and review rating. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

6/10 – Okay

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019
Antwort von Maradiva am 25. Juli 2019
Dear Roger, I would like to thank you for having chosen the Maradiva Villas Resort & Spa for your recent stay. I have already communicated your review rating to our collaborators. It will be a pleasure welcoming you back to our Resort. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

10/10 – Hervorragend

Norbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Maradiva am 9. Nov. 2018
Dear Norbert, Firstly, I wish to take this opportunity to express to you my gratitude for having chosen once more to stay at “Maradiva Villas Resort & Spa”. It was indeed highly encouraging to learn, that on the whole, the facilities and services at our Resort met entirely with your expectations with such an excellent review rating. On behalf of the entire team at “Maradiva Villas Resort & Spa”, I thank you, once again, and I truly look forward to welcoming you soon back. Remaining always at your service! Francis LONGUEVE General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Großartige Anlage am schönsten Strandabschnitt von Flic en Flac/ Wolmar. Überschaubare Anzahl an Bungalows auf großer, sehr grüner Anlage. Kein Gedrängel am Strand.Freundlicher und sehr guter Service. Großes Frühstücksangebot und hochwertiges 4 Gänge Abend Menü
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Maradiva am 9. Nov. 2018
Dear Michael, I would like to thank you for your stay at “Maradiva Villas Resort & Spa”, on the occasion of your recent vacation in Mauritius. We really appreciated your review rating. It has always been our earnest wish to achieve total guest satisfaction through personalized care and attention to detail. Furthermore, I agree with you that our Resort is situated on the west coast, one of the best location and Resort also. On behalf of the entire team at “Maradiva Villas Resort & Spa”, I thank you, once again, and I truly look forward to welcoming you back soon. Yours faithfully, Francis LONGUEVE General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2018
Antwort von Francis Longueve am 6. Juli 2018
Dear Sir, Gracious greetings from Maradiva Villas Resort & Spa, member of the Leading Hotels of the World! On behalf of our team, we would like to thank you for staying with us, at Maradiva Villas Resort & Spa. Your awesome review shows your appreciation of your stay among us and will undoubtedly inspire us to strive to achieve greater heights of excellence in the services rendered to our esteemed guests. We therefore look forward to the pleasure of welcoming you back again very soon. With kind regards, Francis Longueve General Manager

10/10 – Hervorragend

Barbara, Oberösterreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxushotel
Das Personal liest einem jeden Wunsch von den Augen ab. Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Es hat alles wunderbar gepasst.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2018
Antwort von Francis Longueve am 31. März 2018
Liebe Barbara Anmutige Grüße von Maradiva Villas Resort & Spa, Mitglied der Leading Hotels of the World! Wir danken Ihnen sehr für Ihren letzten Aufenthalt in unserem Resort und schätzen unseren sehr guten Service mit einem positiven "Luxury Hotel" Hinweis. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und freuen uns auf einen weiteren nahtlosen Aufenthalt in naher Zukunft. Mit freundlichen Grüßen, Francis Longueve Generaldirektor

8/10 – Gut

Marcus, Saulheim, Germany

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mauritius Relax Vacation
Staff (beach - management - reception - breaker bar) was exceptionally friendly and extremely service oriented with huge passion to service the Maradiva client - it made the experience a rememorable one - truly outstanding was the beach team lead by Olivier, making you feel "special" - caring about "their clients" - serving small delights when you don't expect them - giving you a feeling of the Mauritius honest hospitality and friendlyness - this team really "makes your day"
Maradiva Sunset
Maradiva Villa Concept
Maradiva Lanscape
Maradiva Diner for Two
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2017
Antwort von Kamal Nundloll am 25. Aug. 2017
Dear Marcus, Warm greetings of the day! Thank you very much for your precious feedback. We have noted that you appreciated the professionalism of our staff, our three restaurants, the villa concept & quietness, the old big precious trees in the resort and especially our beach team namely Olivier, making you feel “special”. We value your personal opinion regarding the re-development and energizing our beautiful luxury resort with its exceptional and precious botanic treasures and we believe this comment will help us increase our standards to a higher level. We sincerely hope to have another opportunity to welcome you at the Resort. My warmest regards. Kamal Nundloll Resort Manager

6/10 – Okay

Alex, NRW

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Eher kein 5 Sterne Hotel
Sicherlich ist es klagen auf hohem Niveau, aber wenn 5 Sterne draufsteht, sollten auch 5 Sterne Service und Qualität geboten werden, da man auch den entsprechenden Preis dafür bezahlt. Leider bewegt sich das Hotel eher auf 4 Sterne Niveau. Die Hotelanlage ist ansich wunderschön, aber es wird zu wenig daraus gemacht. Es hapert ganz stark an den Details, aber es gibt auch Schwerwiegende Mängel wie fast abfallende Toilettendeckel, ein über mehrere Tage nicht gesäuberter Boden im Bad, dass das Wasser zu Nachtzeiten auf dem Zimmer mehrmals einfach mal für eine Stunde abgestellt wird (kam min. 3 Nächte vor), dass der Weisswein für 200 Euro auf Zimmertemperatur im Restaurant serviert wird, es bleiben Gummihandschuhe vom Reinigungspersonal liegen usw. - und solche Sachen dürfen einfach nicht passieren. Und wenn man dann sogar den Hotelmanager direkt darauf anspricht (er ist täglich beim Frühstück anzutreffen) stösst man erstmal auf Verwunderung und es wird gesagt, man versucht ja sich ständig zu verbessern blabla und man würde ja kein gutes Personal Vor-Ort finden... wobei das natürlich nur Ausreden sind und auf eindeutige Management Probleme hindeutet.
Antwort von Kamal Nundloll am 25. Apr. 2017
Dear Alex We thank you for your time in sharing the detailed analysis of your stay at the Resort and sincerely regret that the services did not meet all of your expectations. We have taken good note that you appreciated the location, the villa, fitness and the sports facilities. Our villas are cleaned as per the wishes of our guests as far as possible, and in instances where guests do not indicate specific timings, the villas are cleaned at different times of the day. At Maradiva Villas Resort & Spa, one of The Leading Hotels of the World, we continuously strive to meet your needs and expectations; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures regarding your personal comments about the beach and the price of the wine and food thus prevent any future occurrences. Remaining at your service, we hope to have another opportunity to welcome you back for a better experience. Kind regards Kamal Nundloll Resort Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein wunderschönes Hotel in einer traumhaften Lage!
Es war alles ein unvergesslicher Urlaub! Erholung pur!!! Wir werden wiederkommen!!!
Antwort von Kamal Nundloll am 11. März 2017
Dear Sir/Madam, My team and I thank you for having taken the time to share your pleasant experience with us. Your positive observations and praise are truly appreciated. I look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Kamal Nundloll Resort Manager

10/10 – Hervorragend

Gerald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 9. März 2017
Dear Gerald, My heartfelt thanks for your comments. My team and I look forward to warmly welcoming and celebrating your next milestone together. Warmest regards always, Kamal Nundloll Resort Manager

10/10 – Hervorragend

Johannes, Baden-Würrtemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage mit viel Privatsphäre
Ein sehr gut geführtes Hotel mit schönen, sauberen Villen mit einem kleinem Pool und großer Terrasse. Die kleinen Villen bieten sehr viel Privatsphäre, die wir als Paar sehr genossen haben. Der Strand war knapp 100m von unserer Villa entfernt. Die Villen wurden zwei Mal täglich aufgeräumt und mit frischen Handtüchern und Bademänteln bestückt. Der Roomservice war immer zuverlässig und sehr sauber. Die Anlage verfügt über drei Restaurants. Da wir uns im Hauptrestaurant (coast2coast) sehr wohl gefühlt haben und zum Dinner immer ein ausgezeichnetes Vier-Gänge-Menü serviert wurde, haben wir die beiden anderen Restaurants nicht ausprobiert. Das Abendessen (Kompliment an den Küchenchef) und ein großzügiges Frühstücksbuffet wurden immer durch ein sehr freundliches Personal serviert. Das Personal an der Rezeption war immer sehr freundlich und sehr hilfsbereit. Wir haben uns in den 12 Tagen sehr, sehr gut erholt und würden das Maradiva Resort jederzeit weiterempfehlen. PS. Getränkepreise: ich war schon das dritte Mal auf Mauritius und alle Fünf-Sterne-Hotels auf dieser Insel haben sehr hohe Getränkepreise. Diese Preisgestaltung orientiert sich an allen anderen 5 Sterne Hotels dieser Erde.
Antwort von Kamal Nundloll am 9. Jan. 2017
Dear Johannes I sincerely thank you for having taken your valuable time to share the wonderful time you spent at the resort. We have taken on board your comments regarding the price of the drinks and the beach bar; rest assured it is part of our plan to upgrade the facilities of the hotel in the near future. My team and I look forward to welcoming you back in our little paradise. Kamal Nundloll Resort Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut, aaaaaaber
Zu aller erst muss man sagen, dass das Hotel sehr gut, aber wir haben einige Anmerkungen. Ameisenplage im Bad, hunderte. Beim Frühstück erwähnt beim zurück kommen schon alle weg. Hatten einen inkompetenten Kellner beim Frühstück, war am nächsten Tag nicht mehr bei uns und wir hatten einen sehr guten. Teilweise kein perfektes Englisch Hamam geschlossen!!!! In einem Spa Ressort!!!!! Da waren die negativen Dinge. Ansonsten ein sehr schöner Aufenthalt, Kellner Kanten unsere Namen und den Geburtstag meiner Frau. Echt super
Antwort von Kamal am 13. Nov. 2016
Dear guest, Thank you for your time and your feedback. We have taken note that you appreciated your stay among us and your constructive comments, which have in the meantime been shared with the team and rectified. Calling guests by their names is one of the standards that we inculcate in our team members and we note that it has been appreciated. We are happy that you keep very good memories of your wife's birthday at the resort. See you soon, Kamal Nundloll Resort Manager

8/10 – Gut

Mark, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1 Woche im Maradiva
Das Hotel bietet eine äusserst ruhiges Ambiente. Man sieht - obwohl voll ausgebucht war zu der Zeit - kaum etwas von seinen Nachbarn. Die Anlage ist grosszügig bemessen, der Service diskret und unaufdringlich. Die einzelnen Villen bieten viel Platz und Ruhemöglichkeiten. Alle sind U-Förmig gegen den Strand ausgerichtet, wobei nur die vorderen Meersicht haben. Es genügt vollauf nur Frühstück zu buchen. Dieses ist ausgezeichnet. Beim Kaffee ist man nicht in Italien. Erfüllt jedoch den Koffeinbedarf. Das übrige Essen können wir nicht beurteilen, da wir regelmässig mt dem Mitewagen kleine Restaurants in der Umgebung vin Flic en Flac aufgesucht haben. Es gibt deren genug. Im kleinen Ort Flic-en-Flac gibt es Läden und ausserhalb ein Shopping-Center in denen man seinen Getränkbedarf decken kann. Die Preise für Soft-Drinks und Bier sind, wie immer in 5*-Häusern, exotisch hoch. Dieses Ärgernis kann man so glatt umgehen. Es ist einfach nicht einzusehen, warum eine Cola-Light im Hotel 6 Euro kosten die es im Laden nebenan für 50 Cents gibt. Wasser ist aber immerhin kostenfrei im Hotelzimmer oder Fitness-Center (gut ausgestattet) vorhanden. Die Anlage bietet Gratis Wassersport wie Segeln, Wasserski und Schnorcheln. Da das Hausriff relativ nah ist, ist das Cat-Segeln nicht ganz unproblematisch. Eine Halse braucht Raum, der je nach Wind und Lage dort eng werden kann. Zudem sind viele Boote in diesem vertäut, was die Sache nicht einfacher macht. Maradiva overall: Sehr empfehlenswert!

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Certainement l’un des meilleurs 5* de l’Ile Maurice. Personnel attentionné et service de grande qualité
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Simanto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tristan am 3. Feb. 2024
Dear Mr Simanto,First of all, I would like to thank you for taking the time to share your wonderful rating and comments about your recent stay at our property on our Hotels.com Platform.We are very delighted to read that you had a wonderful time at Maradiva villas Resort and Spa . Please be confident that the team will be made aware of your favorable ratings.The entire team is looking forward to welcoming you back very soon to our resort.Best regards,Tristan De La Porte Du THEILGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marcelo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tristan am 3. Feb. 2024
Dear Mr Marcelo,First of all, I would like to thank you for taking the time to share your wonderful rating and comments about your recent stay at our property on our Hotels.com Platform.We are very delighted to read that you had a wonderful time at Maradiva villas Resort and Spa . Please be confident that the team will be made aware of your favorable ratings.The entire team is looking forward to welcoming you back very soon to our resort.Best regards,Tristan De La Porte Du THEILGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David Morgan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful beach, gardens and accommodation. Super friendly, helpful and professional staff Good food with variety of options. Very quiet and relaxing.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Ornella Desouza am 14. März 2023
Dear Mr Morgan,First of all, I want to thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your wonderful reviews and comments about your stay at Maradiva Villas Resort and Spa on our Expedia platform.We are very delighted to read that you had a good time while staying with us.Once again, I want to express my gratitude for taking the time to share your insightful thoughts and for endorsing our resort.The entire Maradiva Villas Resort and Spa family eagerly awaits your return.Best regards,Ornella DesouzaRooms Division Manager

8/10 – Gut

christophe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le calme, la piscine privée, la vue sur la mer, la chambre spacieuse, le personnel très souriant, discret. la qualité des équipements sportifs et du spa.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2023
Antwort von Ornella Desouza am 16. Feb. 2023
Cher Monsieur Christophe,La famille Maradiva se joint à moi pour vous remercier d’avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et d’avoir consacrer votre temps précieux pour nous faire part de vos commentaires que nous avons pris la peine de transmettre à chacun des membres de notre équipe.Nous sommes tous extrêmement ravis de lire que vous avez passés des vacances exceptionnelles.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau au Maradiva Villas Resort and Spa, nous vous prions d’agréer, Cher Monsieur Christophe, l’expression de nos salutations les plus distinguées...à tres bientot!Très cordialement,Ornella DesouzaResponsable d’hébergement

8/10 – Gut

Shahzadi

10/10 – Hervorragend

Yann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La beauté de l’établissement
Antwort von Ornella Desouza am 8. Feb. 2023
Cher Monsieur Yann,La famille Maradiva se joint à moi pour vous remercier d’avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et d’avoir consacrer votre temps précieux pour nous faire part de vos commentaires que nous avons transmis à chacun des membres de notre équipe.Nous sommes tous extrêmement ravis de lire votre commentaire " la beauté de notre etablissement'' car nous attachons une grande importance aux commentaires et suggestions de tous nos clients.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau au Maradiva Villas Resort and Spa, nous vous prions d’agréer, Cher monsieur Yann, l’expression de nos salutations les plus distinguées.Très cordialement,Ornella DesouzaResponsable d’hébergement

8/10 – Gut

Norbert

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Belle chambre, mais plancher en bois. Il vaut mieux éviter de se déplacer la nuit.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ornella Desouza am 8. Feb. 2023
Cher Monsieur Norbert,La famille Maradiva se joint à moi pour vous remercier d’avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et d’avoir consacrer votre temps précieux pour nous faire part de vos commentaires que nous avons transmis à chacun des membres de notre équipe.Nous sommes tous extrêmement ravis de lire vos commentaires car nous attachons une grande importance aux commentaires et suggestions de tous nos clients.Veuillez noter que d'ici deux mois, nous allons commencer la rénovation de notre établissement et refaire le sol de nos villas.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau au Maradiva Villas Resort and Spa apres la rénovation, nous vous prions d’agréer, Cher monsieur Norbert, l’expression de nos salutations les plus distinguées.Très cordialement,Ornella DesouzaResponsable d’hébergement

10/10 – Hervorragend

Jean-Sébastien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ornella Desouza am 8. Feb. 2023
Cher Monsieur Robert,La famille Maradiva se joint à moi pour vous remercier d’avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et d’avoir consacrer votre temps précieux pour nous faire part de vos commentaires que nous avons transmis à chacun des membres de notre équipe.Nous sommes tous extrêmement ravis de lire que vous avez passé des vacances exceptionelles car nous attachons une grande importance aux commentaires et suggestions de tous nos clients.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau au Maradiva Villas Resort and Spa , nous vous prions d’agréer, Cher monsieur Robert, l’expression de nos salutations les plus distinguées.Très cordialement,Ornella DesouzaResponsable d’hébergement

10/10 – Hervorragend

tonya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A lovely peaceful, friendly and quiet hotel
An amazing hotel with lovely friendly and welcoming staff. It felt like being welcomed into someone's family for a week. The room was spacious and well maintained. The food in Coast 2 Coast was fantastic and the staff were so accommodating. A lovely peaceful, friendly and quiet hotel for a relaxing holiday.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

mythili

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel 50mins drive from airport - comprises of villas only. Well maintained modern/ colonial type decor. Staff very friendly and efficient. Food is excellent- exceeded expectations. 3 restaurants on site, plus you can use your credit at the 3 restaurants at the Sands Hotel next door ( sister hotel). Snorkelling on site not great, but they offer complimentary snorkelling trips further out. Beach is lovely but beach beds could do with new mattresses. Spa is very busy and good- needs booking in advance. Flic en Flac public beach nearby with local restaurants and shops, but most sights need a cab/car to get to. Driving is same as in UK.
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ornella am 19. Nov. 2022
Dear Mr/s Mythili,First of all, I want to thank you for your recent stay with us and for the time you have taken to share your fantastic ratings on our Expedia platform regarding your stay at Maradiva Villas Resort and Spa.We are all happy to learn that you had a wonderful stay with us.Please rest assured that your positive ratings and comments will be shared with the whole team which will be a great source of motivation.I reiterate my thanks to you for taking the time to share your valuable ratings.The whole Maradiva Villas Resort And Spa family look forward to welcome you back to our to enjoy our shores in a not-too-distant future.Best regards,Ornella DesouzaRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Alexey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Francis LONGUEVE am 17. Jan. 2022
Dear Alexey, I would like to thank you for having chosen the Maradiva Villas Resort & Spa for your stay and it is very encouraging for our staff to have such excellent review rating. It will be a pleasure welcoming you back soon to our Resort. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

8/10 – Gut

Lubomir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vacation with small child
The hotel is a bit older, but relatively good maintained. It is located almost at the end of the beach in Flic en Flac. It is on a quite large area and has quite long beach so you have feeling there is almost nobody in the hotel and you have a lot of privacy. The staff was friendly and willing to help. The water is clear with some grass areas. We used the possibility of snorkeling provided by the each day. Otherwise, there are limited fishes close to shore as the depth of the water is not big in the reserved swimming area. We had been on half-board, but both (breakfast and dinner) is served as a la carte so it takes long time to eat, which is not ideal if you have 3 years old child with you. Meals were good and it was possible to chose within the menu. The restaurant in which the breakfast is served is opened and there are many birds flying in and trying to get their breakfast too, mainly early morning when there are not many guests there. The birds are quite aggressive, stepping on the cutting board for bread and the knife, coming to your table when you are seating there, etc., which was disgusting and against basic hygienic standards. The hotel should do something with it. You can get something for eat or drink also on the beach from the beach bar. There is not an electronic system installed at the beach to call a waiter from the beach bar to make an order, so sometimes it takes a lot of time to get what you want or you should go directly to the bar to make an order.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Francis LONGUEVE am 11. Jan. 2022
Dear Lubomir, I would like to thank you for having chosen the Maradiva Villas Resort & Spa for your stay. I am happy that you have appreciated the privacy of your villa, the food, the sports activities and the personnel. However, I would like to inform you that we have a bird feeder at the end of the Restaurant in order to attract all the birds to that area. We really apologise for the inconvenience caused. Moreover, we have placed flags under each beach hut with red one indicating 'do not disturb' and yellow 'service'. I have also shared your other constructive comments to the head of department concerned to action. We always value the feedback from our guests in order to improve our services. I would be delighted if you can give us another opportunity to welcoming you back soon. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful week at Maradiva in November 2021. There are so many positives it’s difficult to remember to list them all: stunning location, perfect tropical beach, warm seas, large comfortable and stylish private villas, good food, exceptional warm and friendly service, beautiful spa… I could go on. The two things that really make Maradiva stand out from other luxury properties we have stayed in are the space and sense of exclusivity (you are never crowded at Maradiva, you are always treated as an individual) and the wonderful friendly and courteous staff who make you feel so welcome.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Francis LONGUEVE am 8. Dez. 2021
Dear Richard, I would like to thank you for having chosen the Maradiva Villas Resort & Spa and your excellent review rating. I am delighted that you have enjoyed all aspects of our Resort, the location as you mention is the best part of the Island, the beach, the sea, your villa, the food, the personnel, the spa. Your comments are important to us and very encouraging for our collaborators. I will be pleased to welcome back to our Resort for another enjoyable moment. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

10/10 – Hervorragend

Mateusz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021
Antwort von Francis LONGUEVE am 8. Dez. 2021
Dear Mateusz, I would like to thank you for your excellent review rating and will be pleased to welcome you back to our Resort upon your next visit to our Island. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

10/10 – Hervorragend

EMMANUEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Que du bonheur
Hôtel superbe, très bien fleuri, sur la plage. Très calme, idéal pour un séjour en amoureux. Personnel très attentionné sans être obséquieux. Restaurants extra ( surtout l’indien) , spa fantastique. Aucun point négatif.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Xavier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sans nul doute l’hôtel le plus mémorable que nous ayons fréquenté. Un accueil irréprochable, un service de qualité, un environnement chaleureux, digne de votre réputation. Le restaurant propose des plats savoureux et raffinés. Le personnel est aux petits soins et attentif à chacune de nos demandes. Une mention particulière à Yeshta ainsi qu’au chef du restaurant. Vous resterez dans nos mémoires. Un immense bravo, continuez ainsi !
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Francis LONGUEVE am 12. Jan. 2022
Cher Xavier, Je vous remercie d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour au Maradiva Villas Resort & Spa. Je suis très heureux d'apprendre que notre personnel a pu faire de votre expérience avec nous un moment inoubliable Nous vous remercions de votre visite et espérons vous revoir très bientôt au Maradiva. tres cordialement Francis LONGUEVE Directeur General

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sad to see not many people due to COVID but enjoyed it thoroughly
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2021
Antwort von Francis LONGUEVE am 24. Aug. 2021
Dear Traveler, I would like to thank you for having chosen the Maradiva Villas Resort & Spa and your review rating. We are pleased that you enjoyed our Resort. Looking forward to welcome you again at Maradiva in the near future, especially after the 1st of October 2021 where the restrictions will be removed. Francis LONGUEVE General Manager

10/10 – Hervorragend

Anne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
un séjour paradisiaque
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Maradiva am 22. Jan. 2020
Chère Anne, Je vous remercie d'avoir choisi le Maradiva Villas Resort & Spa et nous sommes ravis de lire votre mention 'Séjour Paradisiaque'. Dans l'attente de vous accueillir de nouveau parmi nous, je vous prie d'agréer, Chere Anne, nos sinceres salutations. bien cordialement, Francis LONGUEVE Directeur General

10/10 – Hervorragend

Lionel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unique et exceptionnel
Prestation exceptionnelle, la grande classe ! Un personnel exemplaire et un niveau de service parfait que nous aimerions voir dans nos hôtels 5 étoiles français.... Bien évidement, le site ainsi que la prestation d’hébergement (maisons individuelles) sont uniques. A consommer sans aucune modération !!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons aimé la gentillesse du personnel. Gros coup de cœur pour le service en plage, les garçons sont au top. Les suites Nous avons moins aimé, le buffet "mauricien" du dimanche soir qui n'est pas à la hauteur point de vue Qualité/ Prix
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Azem

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Ok
Was good, need some improvement
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Maradiva am 10. Dez. 2019
Dear Azem, I would like to thank you for having chosen the Maradiva Villas Resort & Spa for your stay. I have also taken good note of your comments. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

10/10 – Hervorragend

Anoop

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent facilities, large villas with individual plunge pools, great beach, nice restaurants. But for me the best feature of the hotel was the service. It was Mauritian hospitality at its best. Will certainly stay again. Thanks for a memorable stay
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Abdul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food is not as good as I expected. Everything else was perfect
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Maradiva am 10. Dez. 2019
Dear Abdul, I would like to thank you for having chosen the Maradiva Villas Resort & Spa for your stay. I am happy that you have overall enjoyed the Resort. However, I have taken note of your comments. kind regards Francis LONGUEVE General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

saeed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
تجربة رائعة و المكان جميل و الخدمة جيدة جداً
تجربة رائعة و المكان جميل و الخدمة جيدة جداً
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
un mariage a occasionné certain désagréments. le personnel est tres accueillant.
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2019