Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von ibis Charleroi Airport Brussels South

3 out of 5
ibis Charleroi Airport Brussels South
590 Chaussee De Charleroi, Fleurus

Bewertungen

7,8

Gut

82 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
134 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
53 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 12. Okt. 2023
Lieber Christian,danke, dass Sie uns einen Erlebnisbericht hinterlassen haben.Um unseren Service zukünftig weiter verbessern zu können, wäre es für uns von großer Hilfe, wenn Sie uns mitteilen, warum Sie unser Hotel nicht komplett überzeugen konnte. Wir freuen uns immer über konstruktive Kritik und bemühen uns, diese umzusetzen.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Charleroi wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Okay

Natalia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Hotel an sich, war an der Rezeption und beim Frühstück modern und sauber. Frühstück wirklich top, es gab von Gebäck bis zu Müsli,frischen Orangensaft. Da fehlt es an nichts. Personal, naja es geht sicher freundlicher. Zimmer war Richtung Straße, war okay, aber Badezimmer viel zu klein, Zimmer durch Dachschräge kleiner, eher altmodisch und nicht 100 Prozent sauber. Vom nächsten Bahnhof zu Fuß 30 min entfernt. Von der Stadt Brüssel öffentlich 1 1/2 Stunden entfernt. War auch nicht schlimm, außer, dass an Sonntagen die Züge nur alle 2h fahren. Ich würde diese Unterkunft nicht nochmal buchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 12. Feb. 2023
Sehr geehrte Natalia,wir bedanken uns ganz herzlich für Ihren Kommentar.Schade, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns nicht ganz zufrieden waren. Unsere Zimmer haben eine recht große Standardgröße. Andererseits ist es schön, dass Sie mit dem Frühstück zufrieden waren.Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und verbleiben mit einem freundlichen Gruß,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Okay

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Mme Aude Awoust, Hotel Manager am 12. Okt. 2021
Sehr geehrte Sandra, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern, dass es uns nicht gelungen ist, all Ihre Erwartungen zu erfüllen. Wir würden uns über Vorschläge freuen, wie wir Ihre Erfahrung hätten verbessern können. Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal rundum zufriedenstellen zu können. Beste Grüsse, Mme Aude Awoust, Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Abraham

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enttäuscht
Sauberkeit war nicht in prdnunges gab noch dreck auf dem Tisch. Badezimmer tür defekt.Für den Preis war ich richtig enttäuscht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von A.Rimez, Hoteldirektorin am 15. Jan. 2020
Sehr geehrter Abraham, danke für Ihr Feedback zu unserem Hotel. Wir bedauern es, dass Sie mit unserem Hotel und insbesondere mit der Sauberkeit nicht zufrieden waren. Bei technischen Problemen wie der defekten Badezimmertür geben Sie bitte unseren Rezeptionsmitarbeitern Bescheid. Diese kümmern sich dann umgehend um eine Reparatur. Ihren Kommentar zur Sauberkeit geben wir an unser Reinigungsteam weiter. Hoffentlich können wir Sie bei einem zukünftigen Besuch von unserem Service überzeugen. Freundliche Grüße, A.Rimez, Hoteldirektorin

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Hotel ist durchschnittlich. Wir waren für eine Nacht dort. Dafür war alles vorhanden und gut. Preis Leistung aber eher befriedigend.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Aufenthalt im Hotel hat uns sehr gut gefallen. Das Frühstück war auch total lecker und reichhaltig. Gerne wieder
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ist halt ein Ibis Hotel
Ibis Hotel mit sehr vielen Parkplätzen... die Zimmer sind klein aber trotzdem ok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Ruhiges und sauberes Zimmer mit einem reichhaltigem Frühstück.

8/10 – Gut

C., Winterberg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Kleines schönes Hotel
Es ist ein kleines gemütliches Hotel mit guten Parkmöglichkeiten. Wir haben es nur für zwei Übernachtungen gebucht und waren zufrieden. Das Zimmer haben wir nur zum Umziehen und Schlafen benötigt. Wer länger im Hotel bleiben möchte und im Zimmer viel verweilen möchte, wird hier eher nicht glücklich. Trotz des in der Nähe liegenden Flughafen und der großen Straße vor dem Hotel war es ein sehr ruhiges Zimmer. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück war gut, auch die Auswahl war okay.
Antwort von Fally Benjamin am 31. Jan. 2015
Sehr geehrter Herr wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im ibis Charleroi Airport. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

8/10 – Gut

André S.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Günstige und Ruhige Lage zur Autobahn.
Angenehm,Erholsam.Schade dass das Restaurant Geschlossen war.

8/10 – Gut

dirk, gummersbach

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
ibis
zimmer hatte keine klimanalage, ansonsten ruhiges zimmer.

2/10 – Ungenügend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Expensive add ons
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 18. Mai 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to share your feedback.We do our best to offer competitive prices, and we deeply regret that you were not satisfied in this regard. Please rest assured that your feedback has been duly noted and will be taken into consideration.We hope you will come and stay with us again. Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Okay

Karen

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 18. Mai 2024
Beste Karen, Bedankt voor uw feedback.Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf had.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Luuk

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 20. Feb. 2024
Dear Luuk,Thank you for such a great review.We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our convenient location. We look forward to welcome you back in the future.Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

HORBEZ

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 12. Feb. 2024
Cher hôte,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services ainsi que la propreté de votre chambre.Nous espérons avoir l'opportunité de vous recevoir de nouveau parmi nous. Bien cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Okay

Joseph

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
You definitely get what you pay for on this one. Rooms are dated and cold. Bathroom smelled of cigarettes and shower clearly hadn’t been cleaned in months. Breakfast: 16€ per person was a basic European breakfast old greasy bacon sitting in a pan next to a pan of eggs which appeared to have also been there since breakfast started. The fresh juice and coffee was the best part.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 20. Dez. 2023
Dear Joseph,Thank you for taking the time to review your recent stay.We’re delighted that you enjoyed the fresh juice and coffee at our breakfast. Our team strives to provide a variety of hot and cold options, ensuring a pleasant start to our guests' day. We're sorry to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. Our room amenities and cleanliness are usually praised, and we regret that your experience was different; please rest assured that we uphold the highest standards of cleanliness and comfort. Regarding the breakfast, we'd like to clarify that we offer a comprehensive buffet with a wide range of selections, and our staff works diligently to maintain the presentation and quality of all dishes throughout the breakfast service.We hope that you will return on your next visit to Brussels. Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Jan

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 13. Dez. 2023
Beste Jan,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Joachim

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 12. Dez. 2023
Cher Joachim,Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Rafal

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 4. Dez. 2023
Dear Rafal,Thank you for such a positive review of your stay with us.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Antoon

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
De persoon aan de receptie is zeer vriendelijk. De bedmatras is zeer goed. Heel weinig omgevingslawaai. De eerste dag van onze overnachting waren er schimmels in de douche!!!!!!!! Werden de volgende dag verwijderd, maar de herinnering blijft!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 16. Nov. 2023
Beste Antoon,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u de vriendelijkheid van ons receptiepersoneel en de kwaliteit van onze matrassen waardeerde, evenals de rustige omgeving van ons hotel. Het spijt ons te vernemen dat er een probleem was met de netheid van de douche tijdens uw verblijf. Hygiëne is voor ons van groot belang en we nemen uw opmerkingen serieus. We hebben dagelijkse schoonmaakprotocollen en zullen onze procedures herzien om ervoor te zorgen dat dit een geïsoleerd incident was. We zijn blij dat het probleem de volgende dag is aangepakt en zullen erop toezien dat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen worden.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

8/10 – Gut

Angel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 15. Nov. 2023
Dear Angel,Thank you for such a positive review.We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services.We look forward to seeing you again.Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Clemence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jai aimé le personnel très accueillant et le service taxi très pratique pour l’aéroport
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 9. Nov. 2023
Chère Clemence,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'accueil de notre personnel et le service de taxi pratique pour l'aéroport. Nous nous efforçons de fournir un service de qualité à nos clients et sommes heureux de savoir que cela a été le cas pour vous.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Coen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Good price quality rating
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 10. Okt. 2023
Dear Coen,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that you found our hotel to have a good price-quality rating. It is great to know that you appreciated the cleanliness, condition, service, and comfort of our hotel. Our team works hard to maintain high standards and provide a pleasant experience for our guests.Once again, thank you for your kind words and we hope to welcome you back in the future.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Franca V

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 10. Okt. 2023
Dear Franca, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you again soon, Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

massimo

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 19. Sept. 2023
Gentile Massimo,La ringraziamo per aver recensito il nostro albergo.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Con la speranza di riaverla nuovamente come nostro ospite, porgiamo i nostri più cordiali saluti.Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Remi

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 19. Sept. 2023
Cher Remi,Merci beaucoup pour ce charmant commentaire sur notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience positive. Cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Silvia

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 19. Sept. 2023
Gentile Silvia,Grazie per aver averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Speriamo di avere presto il piacere di ospitarla di nuovo presso il ibis Charleroi Airport Brussels South. Nel frattempo, le porgiamo i nostri cordiali saluti.Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

TOM

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 11. Sept. 2023
Beste Tom,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Stephanie

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 9. Sept. 2023
Chère Stéphanie,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Jan

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 6. Sept. 2023
Dear Jan,Thank you for this high rating.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Okay

Robert

Geschäftlich gereist
Breakfast, fresh squeezed orange juice.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 4. Sept. 2023
Dear Robert,Thanks for this review about your recent stay.The satisfaction of our guests during their stay among us is very gratifying for our team.It's great to know that we were able to help start your day off on the right foot with our tasty breakfast buffet.We hope that you will return on your next visit to Brussels. Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Olivier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Calme mais ...
Chambre calme grâce au double vitrage très efficace. Impossible d'ouvrir la fenêtre lorsque la chambre est coté route. Privilégiez la façade arrière.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 4. Sept. 2023
Cher Olivier,Merci pour ce commentaire suite à votre séjour dans notre établissement.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié le calme de votre chambre grâce à notre double vitrage efficace. Cependant, nous comprenons que l'impossibilité d'ouvrir la fenêtre côté route ait pu être un inconvénient. Lors de votre prochain séjour, n'hésitez pas à demander une chambre côté façade arrière pour plus de tranquillité.Au plaisir de vous revoir prochainement chez nous. Cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

isabelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 30. Aug. 2023
Chère Isabelle,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

ELS

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 9. Sept. 2023
Beste Els,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Mr Christophe Artels, Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Mariusz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 16. Aug. 2023
Dear Mariusz,Thank you for taking the time to share your feedback.We are glad to hear that you appreciated the cleanliness of our rooms and the comfort they provide. Our team works hard to maintain a high level of cleanliness and comfort for our guests.However, we are sorry to hear that you were not satisfied with the hotel's condition and the service provided. We would like to assure you that our hotel underwent a renovation in 2018, and we continuously strive to improve our facilities and services. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we work towards enhancing our guests' experiences.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Michelle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not enough staff. Older guy on reception grumpy and shouts at children . Service slow as receptionist cooks food also and works bar. Toilets don’t flush properly either. Could not recommend!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Manager am 7. Aug. 2023
Dear Michelle,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you found our team to be insufficient and experienced slow service. We will take your feedback into consideration as we continue to improve our guest experience. Furthermore, we will address your concerns with the team member you mentioned, as our aim is to provide a warm and welcoming environment for all our guests.We also apologize for any inconvenience caused by the toilet issue you mentioned. Our housekeeping team is available daily to address any concerns, and we encourage guests to inform us of any issues so that we can resolve them promptly.We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay. Best wishes,

8/10 – Gut

colin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
More staff on duty this time, so much better service. Food is good, which it needed to be - most local restaurants appear to be closed on a Monday evening.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 4. Aug. 2023
Dear Colin, Thank you for your review.We are glad to hear that you noticed the improved service during your stay, as our team is dedicated to providing a pleasant experience for our guests. It's great to know that you enjoyed the food we offer, and we appreciate your understanding regarding the local restaurants being closed on Monday evenings.We hope that you will return on your next visit to Brussels. Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Okay

colin

Mit einer Gruppe gereist
The one person on duty worked really hard, but he needed more help. Can’t fault him, cooking/serving drinks/check-in with a smile on his face. The pizza was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 29. Juli 2023
Dear Colin,Thank you for this kind review.We are pleased to know that you had a wonderful stay with us, and appreciate your kind comments about our team.Furthermore, it is rewarding to know that your dining experience met your expectations.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Dan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 29. Juli 2023
Kære Lasse.Mange tak for din positive anmeldelse af dit ophold på Joan Miró Museume.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Det vil altid være os en stor fornøjelse at byde jer velkommen igen, når i gæster .Mr Christophe Artels, Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

SIVAKUMAR

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 10. Juli 2023
Dear Kumar,Thank you for taking the time to review your stay.We are very sorry your experience wasn't to your satisfaction.We would appreciate more information on how we could improve.The whole team hope to have the pleasure of seeing you again. Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 27. Juni 2023
Cher hôte,Nous sommes sincèrement navrés que le service n'ait pas été conforme à vos attentes et à nos habitudes. Nous allons faire un suivi de ceci avec notre équipe.Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau afin de changer votre perception concernant notre établissement.Bien cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

bertrand

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 26. Mai 2023
Cher Bertrand,Merci infiniment pour votre gentille appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Eric

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 22. Mai 2023
Cher Eric,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très prochainement. Bien à vous,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel est agréable et professionnel .ils nous donnent de bonnes informations .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 15. Mai 2023
Cher Pascal,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment parmi nous et particulièrement apprécié le professionnalisme et la gentillesse de notre équipe à qui nous faisons passer votre compliment.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir chez nous,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Brid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not an airport hotel
Hotel was very hood. Staff friendly. Checkin was painless the only problem was that we booked in for one night before early flight next morning. As it was advertised as an airport hotel we were disappointed and somewhat annoyed to discover it was a 15 drive from the airport. We had taken train to Fleurus as that is where the hotel is situated or so we thought. But No, we arrived on a Sunday afternoon to a deserted town with no means of getting to hotel or even knowing which way to get there. No taxis. Phoned hotel and Jean arranged for a taxi to collect us at the train station to bring us to hotel. Eventually all was ok. But it was a bit of an ordeal.
Bedroom view
Bedroom
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 11. Mai 2023
Dear Bríd,Thank you for this rating of your stay at the ibis Charleroi Airport Brussels South.We truly appreciate you choosing to stay with us and it is a pleasure to know that our team members exceeded your expectations.We are sorry you felt you did not receive all the information you required; this is available online and it is always possible to contact us for any questions you may have; we are always happy to help in any way possible. Nevertheless, we have taken note of your comments to be reviewed.We look forward to welcoming you back. Best regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

PIERRE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 9. Mai 2023
Cher Pierre,Merci d’avoir rédigé cet avis.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Francois

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 9. Mai 2023
Cher François,Merci pour cette belle appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Sincères salutations,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Béatrice

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 4. Mai 2023
Chère Béatrice,Merci pour votre charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir de nouveau,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Coen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
👍
Good hotel, right price quality balance. The air was a bit stuffy, so we had to open the window.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 20. Apr. 2023
Dear Coen,Thank you for sharing your feedback about your recent stay.We are glad you had a pleasant stay, however, we regret to read of the issues with your room. Please do not hesitate to bring any concerns to our attention while on-site, so that we may take action to ensure your comfort.We hope that you will return on your next visit to Brussels. Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Gut

Sara

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Mr Christophe Artels, Hotel Manager am 17. Apr. 2023
Cara Sara,agradecemos o seu gentil comentário.É para nós uma satisfação que tenha optado pelo nosso hotel — e que este tenha ido ao encontro das suas expectativas.Esperamos que tenha a oportunidade de nos visitar novamente. Com os melhores cumprimentos,Mr Christophe Artels, Hotel Manager