Urbanización Boladilla Baja, Crta. Marbella-Estepona km 163.5, Estepona, Malaga
Bewertungen
8,8
Hervorragend
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16 von insgesamt 30 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
16
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8 – Gut
11
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2
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4 – Schlecht
0
1 von insgesamt 30 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
9,2/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Lara
Mit dem Partner gereist
26. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are lovely & the setting is ideal, but that’s about it. The 1 restaurant (not 3) serves the same thing all day (same as a the room service menu) & is horrendously slow & over priced. The breakfast is slow & a very poor choice of options. The spa is fine if you like sauna/steam room but the pool/jacuzzi area is currently closed (they tried to deny it existed until I showed them the brochure from the room). For a mostly empty hotel the staff aren’t exactly jumping to help. Don’t bother trying to go into the indoor part of the restaurant - it’s empty & no staff go in there. It could be brilliant, but instead it’s a 3 star hotel in a 5* shell.
Lara
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Las Dunas Grand Luxury am 28. Sept. 2023
Dear Lara,We thank you for choosing Las Dunas Grand Luxury for your days of relax and for highlighting our rooms and the style of the Hotel. We regret that some of our services have not lived up to your expectations. In relation to the menu of our restaurant "Lido Beach", we offer multiple options from each category and different food options (Asian, rice, pasta, fish and meats), as well as various starters and desserts. Our prices range from 8 euros for a starter to 45 euros for a chateaubriand, We truly believe that we offer excellent value for money with a varied offering and this is what the rest of our customers let us know.As with our room service menu, it is obviously smaller than that of our restaurant but it also offers multiple alternatives in each category (starters 16 options, main course 7 options and desserts 5 options) with prices ranging from 8 euros up to 39 euros, as in the case of our restaurant menu, the quality-price ratio we offer is optimal.On the other hand, our wellness center is based on comprehensive esthetic and relaxation therapies and not on hydrotherapies.We will communicate your impressions about the restaurant's service to the area manager and we appreciate your comments. For us, the opinion of our clients is very important since we base ourselves on it to improve day by day.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
David
21. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
David
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023
Antwort von Las Dunas Grand Luxury am 22. Sept. 2023
Estimado David:Muchas gracias por elegir Las Dunas Grand Luxury para disfrutar de sus días de relax y por otorgarnos la máxima puntuación en Expedia.com. Nos hace mucha ilusión haber cubierto todas sus expectativas y esperamos que regresen pronto.Atentamente,
10/10 – Hervorragend
Luis, New York
13. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Luis
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Revenue Manager am 10. Aug. 2023
Estimado Huésped,Desde Las Dunas Grand Luxury le agradecemos tanto el elegirnos para disfrutar de sus días de descanso como el otorgarnos la máxima puntuación posible.Esperamos volver a verle pronto.Atentamente,Las Dunas Grand Luxury
10/10 – Hervorragend
W
11. Juni 2023
W
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
8/10 – Gut
Javad
Mit dem Partner gereist
6. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very quite and nice place, sea view, good size pool.
Javad
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Reception Team am 16. Mai 2023
Dear Mr. de Javad,Thank you for so kind comments and for your stay in Hotel Las Dunas.We hope to see you again.Best Regards
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
19. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
13. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Elias
Geschäftlich gereist
15. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Elias
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
22. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chambre très spacieuse
Hôtel plein de charme
Personnel serviable et à disposition
Situation géographique parfaite
Semaine parfaite
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2021
10/10 – Hervorragend
JOSE ENRIQUE
30. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JOSE ENRIQUE
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
29. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
30. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
simplemente perfecto
Ha sido una experiencia fantástica, desde la llegada nos han recibido con una gran sonrisa. El hotel es precioso, todo en muy buen estado y las instalaciones son limpias.
Las camas son cómodas como un pedacito de nube! Hemos dormido como unos bebés... una calma perfecta. La comida es deliciosa y el servicio no puede ser mejor
Volveremos sin duda!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Equipo de Healthouse Las Dunas am 10. Okt. 2019
Estimado/a huésped:
Es un placer recibir comentarios tan gratificantes como el suyo, nos alegra saber que valore la actitud de nuestro personal, trabajamos día a día para ofrecer el mejor servicio y sin duda alguna la satisfacción de nuestros huéspedes es la mejor recompensa.
Estaremos encantados de recibirle de nuevo pronto, reciba un afectuoso saludo.
Equipo de Healthouse Las Dunas
10/10 – Hervorragend
sebastian
15. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sebastian
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Equipo de Healthouse Las Dunas am 7. Okt. 2019
Estimado Sebastián, muchísimas gracias por su puntuación, esperamos verle de nuevo pronto en nuestras instalaciones.
Reciba un cordial saludo,
Equipo de Healthouse Las Dunas
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Healthouse Las Dunas team am 14. Sept. 2019
Thank you very much and hope to see you back soon!
Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2019
Antwort von Healthouse Las Dunas team am 16. Juli 2019
Dear guest,
Thank you so much for your time rating us!
We will be gald to welcoming you back soon.
Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nydelig hotell
Vi var fem som reiste sammen, min samboer og tre venner. Vi hadde også med oss hund. Hotellet var veldig fint, rommene romslige og veldig fine. Personalet var veldig behjelpelig og tilstede. Jeg har funnet mitt nye favoritthotell på solkysten. Vi kommer garantert til å velge dette hotellet neste gang også.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019
Antwort von Francisco Hidalgo am 19. Juni 2019
Tusen takk for dine hyggelige kommentarer, vi håper å se deg igjen snart!
Med vennlig hilsen
Francisco Hidalgo
Front Office Manager
Healthouse Las Dunas *****GL
8/10 – Gut
Geert
8. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mooie kamer voorzien van luxe producten. Minpuntje is het ontbijt. 10 euro supplement voor een eitje? Geen boter zonder zout voor een healthouse?
Geert
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
8/10 – Gut
Matias
29. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy buen hotel, muy tranquilo
el hotel esta muy bueno porque es muy tranquilo y la no presencia de ninos ayuda bastante. El servicio es bueno. El unico defecto que al ser un hotel tipo spa, no venden alcohol, el desayuno lo define el hotel y no se puede comer lo que uno quiere.
Matias
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
2. Apr. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Be aware- diet hotel
Be aware that this is not a normal hotel. If you check in here the purpose of the stay is to be on a diet. Of course you can leave the hotel for breakfast, lunch and dinner somewhere else. But if you eat at the hotel you will be served this diet food without and salt or spices. Bort lunch and dinner are charged 80 euro/person and it is not enough to make you full or satisfied unless you want to serious drop weight. They do not serve any alcohol and the minibar is only filled with water. However, great facility and service minded staff.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Sept. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tout était parfait par contr on ma voler dans cette hôtel ma montre en or bien sûr lors de mon appelle personne ne l'avait retrouver
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
loved Spain
11. Sept. 2015
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Beautiful location. A bit quiet; had to ask to open the facilities. I had a hot stone massage; adequate, a bit short...not the full time and the tech dropped the stones at one point...not so relaxing. She also forgot to question me about my special needs PRIOR to the massage...
Room was very lovely, but no a/c for a day...hot in September. The restaurant crew was superb!!!! Although they are tasked with a spartan menu, they do it beautifully and with grace. Its not as exciting a menu as spas in the US, but the waitstaff makes up for the food. All in all, a beautiful facility that needs to tighten up some loose ends.
loved Spain
8/10 – Gut
Asher, Los Angeles
7. Juli 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not much food and very quiet
Asher
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Juni 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfect way to relax
Excellent stay. Would highly recommend.
Relaxation Personified
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. Apr. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Supert hotel. Stiv restaurant. Kun voksne.
Fantastisk sted som anbefales. Noe stiv service, og særs dyr mat i restauranten, så vi valgte å spise middager utenfor hotellet. Tikitano, en strandrestaurant 3 min gange langs stranden var topp. Foruten at hotellet ikke serverer alkohol utenfor rommet, var det en super location og deilig å henge hele dagen. Bra roomservice. Veldig bra spa skal også nevnes!
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Cristina, Marbella
17. Feb. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabuloso San Valentín
Mi estancia, a pesar de corta, ha sido maravillosa. No tengo nada que objetar al hotel, el trato es fabuloso, la limpieza, el orden y el aspecto también. Además pudimos gozar de vistas al mar y de late check out sin costo adicional alguno, maravilloso. El desayuno Energy en la habitación para quienes no quieran seguir la "dieta" del restaurante es exquisito también. Lo dicho, un 11 sobre 10.
Cristina
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
21. Okt. 2010
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You Get What You Pay For
This hotel had very reasonable rates, but that is about the only positive thing I have to say. The room was not very clean. It looked like it hadn't been dusted in over a month. In one of the dresser drawers was a plastic bag with a sweater inside that someone had purchased from a drug store. Obviously the maid service was not doing their job. The room also had no towels when I arrived, so I had the inconvenience of having to go to the front desk to get them, as they would not bring them to me. My room was right next to the side door, which slammed every time it closed. It was also right next to a staircase. The thin walls in this room made for a sleepless night, with people constantly going in and out of the door/up and down the stairs. The bed was very sub-par and uncomfortable. Not a good experience at all. I recommend looking elsewhere.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
19. Okt. 2010
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good value for money
The hotel was nice for a cheap place to stay. The kids enjoyed the pool. Everything seemed clean.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Sept. 2010
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
28. Sept. 2010
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The smoke smell in the lobby and hallways gave a unfavorable first impression.