Rezeption

Bewertungen von Westville Hotel

4 out of 5
Westville Hotel
14-20 Tempo Road, Enniskillen, Northern Ireland

Bewertungen

9,0

Wunderbar

177 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
74 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 277 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Reception am 11. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Gut

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Überbewertet
Obwohl uns ein ruhiges Zimmer versprochen wurde, lag es zur Straße hin, die sehr laut ist, weil das Hotel direkt an der Straße liegt. Das Zimmer selbst war in Ordnung, wenngleich die Bettdecke viel zu warm war. Das warme Frühstück wurde erst nach langer Wartezeit serviert. Das ergänzende Buffet war mittelmäßig.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

sylvaine Spiess

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Reception am 20. Juli 2023
Good Afternoon,We are delighted to receive a high rating from you! On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for staying with us and hope you choose to stay with us again.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here for the weekend as a group of 6 to celebrate my sister's 50th birthday. Had some contact with the hotel prior to arrival in order to arrange to decorate her room and be there to surprise her. Staff could not have been more helpful in organising this. In fact, every staff member we encountered enhanced our stay with their courteous manner, all credit to them.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Reservations Team am 13. Mai 2024
Good afternoon Samantha,Thank you very much for your 5* review. I am delighted that you enjoyed your visit for your sisters 50th Birthday and that our staff looked after you all. We hope to welcome you back to The Westville Hotel again soon.

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reception am 11. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel
Good hotel, comfortable and handy for the town centre.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reception am 11. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Jackie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Reception am 11. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Eamon

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reception am 11. Apr. 2024
Thank you for your 10/10 review, we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Pearse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reception am 11. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Terry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reception am 11. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Gut

Suzanne

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall we had a nice stay in the hotel. However check out is at 11, it cost 10 euro extra to check out 12 instead.which is the standard time for most hotels. Food was nice but breakfast was a bit disappointing/basic. For the price of our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

john

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay!
This was our second time staying here and it was just lovely, the Christmas decor was beautiful and our room was very cosy and comfortable. Breakfast was delicious and plenty of choice. Will stay here again in the near future
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mrs Wendy A

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly helpful staff, lovley comfortable bed very spacious room
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

MR A

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

V

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Andrew

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Roberta

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Pauric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent stay. Very Friendly!!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

D

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Joanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great 2 night stay, staff are amazing and couldn’t do enough for you, food was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Trevor

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short break
We had a relaxing stay at the Westville hotel. Slight problem with our room but this was sorted promptly and efishently. Staff in the hotel were very friendly and the breakfast was amazing. Overall a great experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

CHARLES

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
INTO THE WESTVILLE
Stayed here before, will stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Mark and Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weekend away
Hotel was lovely. Staff very friendly and helpful. Food was lovely and hot .a good verity of food for coeliacs and vegans .chicken wings are the best we have ever eaten.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Mary

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for your feedback and hope to welcome you back in the near future!Kind RegardsReception Team

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for your feedback and hope to welcome you back in the near future!Kind RegardsReception Team

8/10 – Gut

Owen

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for your feedback and hope to welcome you back in the near future!Kind RegardsReception Team

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we had a very enjoyable time with the staff being very helpful and friendly, and with a good choice of food
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group, I would like to thank you for your feedback. I am pleased to hear that you had an enjoyable time and that our staff was helpful and friendly to you. It is also great to hear your feedback on the choices of the food. We hope to welcome you back in the near future!Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Viktoria am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for your feedback and hope to welcome you back in the near future!Kind RegardsReception Team

8/10 – Gut

Mandy

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for your feedback and hope to welcome you back in the near future!Kind RegardsReception Team

10/10 – Hervorragend

Sally

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for your feedback and hope to welcome you back in the near future!Kind RegardsReception Team

6/10 – Okay

Gerard

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not the hotels fault but road noise is pretty bad,and the room was so warm keeping the window open wasnt a choice
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Westville Hotel. Enniskillen.
Fantastic hotel. Staff very helpful and friendly. Excellent location.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group, I would like to thank you for your feed back on our staff and Hotel. We are pleased to hear that you have an amazing time here and that our hotel location was accommodating for you! We hope to welcome you back in the near future!Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay with very comfortable accommodation and helpful, pleasant staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group, I would like to thank you for the generous feedback you have given. I am also pleased to hear that you found our accommodation comfortable and our staff to be pleasant. We hope to welcome you back in the near future!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Luke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great job
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Reception am 23. Sept. 2023
Good Afternoon,On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for your feedback and hope to welcome you back in the near future!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

geraldine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Viktoria am 2. Aug. 2023
Good Evening Geraldine,On behalf of the Cassidy Hospitality Group, We would like to thank you for your high rating and hope to welcome you back in the near future.Kind Regards,

8/10 – Gut

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient for both lough and centre of town. Good parking . Overall Excellent. we asked for twin bed room which was very hot and window was above a noisy extractor/aircon fan.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Viktoria am 2. Aug. 2023
Good Afternoon Jennifer,We are delighted to get such a high rating from you. On behalf of the Cassidy Hospitality Group we hope to welcome you back in the near future.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Nigel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a fantastic stay at the Westville Hotel, the bedroom and bathroom were very spacious with everything you need for a pleasant stay. The breakfast we had on two mornings were just perfect very tasty indeed, Jackie who greeted us and took care of us each morning was very professional, friendly and a wealth of knowledge of where to go and what to do in Enniskillen. The only reason I gave 4 for condition was because the toilet was cracked in two places, a couple of tiles were cracked with grout missing ( this is not a criticism just an observation and in no way affected our stay ). In the welcome pack in our room it states that the Westville Hotel is a family run hotel, Jackie and staff make you feel not just a guest but part of the family. I have no hesitation in recommending the Westville Hotel. Thanks for a brilliant experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Viktoria am 2. Aug. 2023
Good Evening Nigel,We are delighted to hear that you had a brilliant experience at The Westville Hotel. We appreciate the feed back and have taken notes of it. On behalf of Jackie and the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for staying with us and hope to welcome you back in the near future.Kind Regards,

4/10 – Schlecht

Colin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Viktoria am 2. Aug. 2023
Good Evening Colin,On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for your high rating and hope to welcome you back in the near future.Kind Regards,

8/10 – Gut

Allen

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Reception am 20. Juli 2023
Good Afternoon,We are delighted to receive a high rating from you! On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for staying with us and hope you choose to stay with us again.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was bright very clean and pleasant staff. Would stay heasr again. Food was great to.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Reception am 20. Juli 2023
Good Afternoon,We are delighted to receive a high rating from you! I will make sure to pass this on to the rest of our staff! On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for staying with us and hope you choose to stay with us again.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was clean and tidy. Bed was big and comfortable. Staff were very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Reception am 2. Juli 2023
Good Morning David,Thank you for your review, we are glad to hear that you had a great stay! We hope to welcome you back in the near future!

6/10 – Okay

Nicola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trip with daughter for 21st
Good. I had asked for a nice quiet room. Looking out onto a roof. Sounded like a generator outside!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Reception am 20. Juli 2023
Good Afternoon,We are sorry to hear that the noise and view had an affect on your stay, however we hope that other than that your stay was enjoyable! On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for staying with us and hope you choose to stay with us again.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel. Very clean all over. Great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Reception am 20. Juli 2023
Good Afternoon,We are delighted to receive a high rating from you! On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for staying with us and hope you choose to stay with us again.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Victoria

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Reception am 20. Juli 2023
Good Afternoon,We are delighted to receive a high rating from you! On behalf of the Cassidy Hospitality Group we would like to thank you for staying with us and hope you choose to stay with us again.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Graham

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great vale for money
The hotel is beautifully decorated and everyone is extremely friendly. Special recognition to Jackie at breakfast time. Very wheelchair accessible as well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023