Comfort-Apartment, 2 Schlafzimmer, Terrasse, Blick auf die Anlage (Capitan) | Blick vom Balkon

Bewertungen von Dormio Resort Costa Blanca Beach & Spa

4 out of 5
Dormio Resort Costa Blanca Beach & Spa
Calle de Altea 14, El Campello, Alicante

Bewertungen

9,2

Wunderbar

91 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
28 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Lesli-Kevin

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sara am 3. Okt. 2023
Dear Lesli,Thank you for the super score :)Kind regards,Dormio

8/10 – Gut

Anna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Leider haben wir damit gerechnet mehr Möglichkeiten vor Ort zu haben. Die Möglichkeit ein Mietwagen zu erhalten war recht schwierig.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2023
Antwort von Britt am 1. Aug. 2023
Liebe Anna, wir glauben, dass es wichtig ist, sich ständig zu verbessern, wobei wir Rückmeldungen sehr zu schätzen wissen. Ich hoffe, Sie denken noch immer gerne an Ihren Aufenthalt in unserem Resort zurück. Mit freundlichen Grüßen, Britt - Dormio Resorts & Hotels

8/10 – Gut

Nora

Gut: Sauberkeit
Die Unterkunft war super . Super Ausblick. Strand könnte für die Besucher saubere sein zumindest besser begehbar. Ohne Auto ist man dort fehl am Platz Die Preise im Kiosk waren etwas teuer.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Britt am 24. Mai 2023
Liebe Nora, Komplimente und Feedback sind immer sehr willkommen. Sie geben uns einen Eindruck von unseren Stärken und Möglichkeiten zur Verbesserung. Wenn es etwas gibt, was wir tun können, um Ihren nächsten Aufenthalt noch angenehmer zu gestalten, lassen Sie es uns bitte wissen! Mit freundlichen Grüßen, Britt - Dormio Resorts & Hotels

6/10 – Okay

Feray

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Silberfischchen im Bad und im Flur. Die Rezeption hing immer ein Schild bin gleich zurück. Das hat 10 Minuten gedauert um die ganze Wohnung mit zwei Schlafzimmern, Wohnzimmer und Küche sauber zumachen, dann kann man sich denken wie unsauber die arbeiten.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Yanina - Dormio Resorts & Hotels am 16. Jan. 2023
Lieber Feray, vielen Dank für deine Bewertung. Wir freuen uns über jede Rückmeldung unserer Gäste, denn sie hilft uns, uns in Zukunft zu verbessern. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie mit der Sauberkeit und dem Empfang hatten. Wir nehmen dies zur Kenntnis und werden das Team darauf aufmerksam machen. Wir freuen uns trotzdem darauf, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Yanina - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Matthias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Urlaub von Anfang an!
Wir hatten nichts auszusetzen. Alles hevoragend.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022

2/10 – Ungenügend

Hans Peter

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Massimo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Unterkunft mit hochwertigen Geräten. Schade das keine Mikrowelle vorhanden ist.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022
Antwort von Tessa - Dormio Resorts & Hotels am 8. Sept. 2022
Lieber Massimo, vielen Dank für die nette Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Wir nehmen Ihre Bemerkung über die fehlende Mikrowelle zur Kenntnis und werden dies an Ort und Stelle besprechen. Mit freundlichen Grüßen, Tessa - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Catherin

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles top, außer dass die Handtücher nicht wie beschrieben alle 3 Tage gewechselt wurden und auch niemand das Zimmer gesäubert hat. Wir haben dann mit der Waschmaschine selber die Handtücher gewaschen. Die Ausstattung war top, die Anlage gepflegt, die Terrasse samt Blick ein Traum und die Anbindung an die Tram ebenfalls spitze. Insgesamt vom Preis-Leistungsverhältnis spitze!
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Tessa - Dormio Resorts & Hotels am 21. Okt. 2021
Liebe Catherin, was für eine schöne Rezension Sie geschrieben haben. Schade, dass es nicht ganz so gelaufen ist, wie Sie gehofft hatten. Wir werden die Bemerkung über die Reinigung intern weitergeben. Es ist schön, dass Sie die Terrasse mit ihrer Aussicht genießen konnten. Wir hoffen, dass wir Sie bald wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen. Tessa - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Wunderschöne Anlage direkt am Meer
Wunderschöne Apartment Anlage direkt an einer Bucht mit Strand! Sehr schöne geräumige Zimmer mit Meerblick!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was amazing! We will return in the future again. Thank you for everything
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Lucía - Dormio Resorts & Hotels am 13. Mai 2024
Dear Michelle, we are glad you enjoyed your stay among us and are happy to know you are already thinking about coming back! Best regards, Lucía - Dormio Resorts & hotels

10/10 – Hervorragend

Yolande, Watford, Herts

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Toma

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Wow!!!! This place is amazing ! All the staff was so kind and helpful!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Lucía - Dormio Resorts & Hotels am 20. Nov. 2023
Hello, thank you very much for your comments. I am glad you could spend some time among us and you enjoyed your stay!Clients leaving our resort with a good memory from us is the most important thing for us.If you wish to come back, we will happy to welcome you again.

8/10 – Gut

Cindy

Gut: Zustand der Unterkunft
RUSTIGE LIGGING, SPA IS EEN TROEF IN DE WINTERMAANDEN
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sabine am 16. Nov. 2023
Beste Cindy, wij waarderen het dat je zo positief bent over Dormio Resort Costa Blanca. Tot de volgende keer! Met gastvrije groet, Sabine - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Fantastic
My favourite hotel so far. So many places to sunbathe in different areas.. the apartment was spotless and huge.. perfect location too. The only thing I can really think that it needs is maybe some tea and coffee in the room as you get the kettle and a coffee maker, and maybe a later check out time 10am is very early but those are the only things I can think of.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lucía - Dormio Resorts & Hotels am 15. Nov. 2023
Dear Mark, thank you very much for your comment.I am glad to know you enjoyed your stay and you got to get a lot of sun!We have discussed the possibility to provide coffee capsules and tea at arrival but as guests can get it from our supermarket, we did not pursue this idea.As we are apartments, our check-out time might seem a little early. It is possible a later check-out with a supplement. This can be requested at reception.Best regards

10/10 – Hervorragend

Valentin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
1 week with the family
25 min from Alicante airport and 25 min to Benidorm. Great view, very good rooms, clean, good internet connection. No microwave but there is a stove. They have garage but you can parc outside and save some money. One small shop within the hotel. Otherwise, no shops around. You need a car to be able to get around. There is a small beach as well. Yes, I would go there again.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lucía - Dormio Resorts & Hotels am 15. Nov. 2023
Hello Valentin, thank you very much for your grade and comments.I am happy to read that you would come back. It would be a pleasure to welcome you again.Best regards

6/10 – Okay

Timothy Gerard

Mit der Familie gereist
De appartementen zijn mooi, ruim en netjes. In de SPA is elke dag wel iets kapot (douche, massagestralen, sauna etc)
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lucía - Dormio Resorts & Hotels am 15. Nov. 2023
Hello Timothy, thank you very much for your comments.I am happy you enjoyed your stay.We take very seriously the comments of our guests. Your comment regarding the wellness center will be checked by our resort Manager.Best regards, Lucía - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Javad

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lucia - Dormio Resorts & Hotels am 15. Nov. 2023
Dear Javad, thank you for your grade. We are happy you enjoyed your stay.Best regards

8/10 – Gut

Lukasz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sabine am 16. Nov. 2023
Beste Lukasz, hartelijk dank voor jouw positieve review. Met gastvrije groet, Sabine - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Amber

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A wonderful stay! Visited for a short break with my children (5 & 9 years old) and highly recommend. A small, clean, quiet resort with a lovely beach. The pool area and kids club were great, with a special mention to the entertainment team who were brilliant - super friendly and enthusiastic. 2 restaurants, one of which was always open for food or drinks at all times. The area itself is quite remote so plan to travel for a better equipped shop as the shop on site, while great for emergencies, isn't stocked substantially. 5 mins walk to the tram station with easy access to Alicante, Benidorm and everywhere in between.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lucía - Dormio Resorts & Hotels am 15. Nov. 2023
Hello Amber, thank you very much for your comments. I am really glad you enjoyed your stay and you get to meet Miguel and Giorgio at the Mio Club.If you wish to come back, it will be a pleasure to welcome you again. Best regards, Lucía - Dormio Resorts & Hotels

8/10 – Gut

Christopher

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Pros: Overall good value. Easy beach access. Great ocean views. The resort was clean and well maintained. Very spacious penthouse apartment. The kids club (although humble) was nice. The two employees working there did a good job. In fact, customer service was good everywhere at the resort. The restaurant is a bit pricy, but good food at a convenient location. Cons: Not close to nearby shopping/attractions/etc. You’ll need a rental car. The distance to shopping is compounded by the fact that the resort’s shoppette is terribly limited and overpriced. Also, the pool area is small for how big the resort is. The pool is located such that it only looks out to the resort. Thus, no poolside views to speak of despite the resort being surrounded by beautiful natural scenery. Next, they don’t honestly have a gym/fitness center. It’s essentially a closet with a couple machines. Looking back on all my travels in my life, it’s the worst hotel gym I’ve ever seen. Finally, the apartment had some quirks. The most notable one is that our balcony door (which leads to an upstairs patio) only opened from the inside. If people were upstairs on the penthouse patio, and someone inside the apartment closed the door, the people upstairs would be stuck up there until someone inside the apartment opened the door again. Not an ideal set up, especially since the doors have to be closed for the air conditioning to turn on. The good definitely outweighs the bad, but there is room for improvement.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Britt am 24. Okt. 2023
Dear Christopher, Thank you for your detailed review. We are thrilled to hear that you enjoyed the easy beach access and the beautiful ocean views, as well as the spacious penthouse apartment. We appreciate your positive feedback regarding our kids' club and the overall customer service at the resort. We apologize for any inconvenience you experienced with the limited shopping options and the size of the pool area. Your comments about the gym and the balcony door have been duly noted, and we will work on improving these aspects to enhance the overall guest experience. We value your feedback and look forward to welcoming you back for an even better stay in the future. With hospitable regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

6/10 – Okay

Jeanette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Britt am 24. Okt. 2023
Dear Jeanette, thank you for this feedback. It helps enormously in improving our service. We hope you will give us a second chance in the future, so that we can convince you of our qualities! With hospitable regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Pedro Miguel

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sara am 3. Okt. 2023
Dear Pedro,We want to thank you for the super score that you gave us :). Kind regards,Dormio

10/10 – Hervorragend

Michael Gareth

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Britt am 24. Sept. 2023
Dear Michael, thank you for your positive feedback. Your opinion is important to us. We hope to see you again at our resort! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

6/10 – Okay

Russell

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not what I expected
The apartments are clean & quite comfortable & the resort itself is fine. The restaurant is very good with friendly & helpful staff. The bar is ok. The shop is not great & the gym is a disgrace, really poor. The beach was dirty, it’s a public beach but the resort could sweep it of litter easily & it would be much better. Reception had one very helpful man but the rest were uncooperative. One woman was just plain rude. Pools are ok but the block C “exclusive” pool is tiny & not exclusive. The website promises more than it delivers.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Sara am 13. Sept. 2023
Dear Russell, compliments and feedback are always more than welcome. It gives us an impression of our strengths and opportunities to improve. I am sorry that you felt you were not received with such hospitality. We assure you that this is a priority for us and hope to demonstrate this to you on your next visit. If there is anything else we can do to show you our qualities, please let us know! With hospitable regards, Sara - Dormio Resorts & Hotels

6/10 – Okay

Marco Santiago Armas

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The bad thing about this hotel is the local sewage being just opposite it, cau
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Saeeda

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an amazing holiday at the resort. Our flight landed in the evening so check in was no issue for us. The apartment was lovely spacious and clean. The sea view from the terrace was beautiful and the beach is next to the resort and our kids loved it. We also explored the beaches around the area and they all were so beautiful and lots of activities like parasailing/water inflatables/boat trips etc. My kids experienced was made so much more special because of Miguel,Georgio and Marisa - in the kids club they were so entertaining and did lots of activities with the kids, especially the dancing by the pool and meeting the mascot Mio! My kids will miss you guys so much - thank you for all the love! We paid for breakfast at the bar they have there and found it nice, there could be more variety offered for the breakfast buffet though. There is also a restaurant on site but we didn’t get to try it - next time! Underground Parking is offered at a price and we used this as we had a hire car. The only negative or constructive criticism I have is the reception staff could smile and be a bit more pleasant and friendly as they are the face of the resort.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Sara am 8. Sept. 2023
Dear Saeeda, thank you for taking the time to write this magnified review, give us the best score and sharing the post in differents platforms. We are really happy to know that you and your family has a good time in our Dormio Resort Costa Blanca. We will take care about your positive critic, because that helps us to continue to improve our qualities. We will be happy to see you for your next holidays in Spain! Warm regards, Sara - Dormio Resorts & Hotels

6/10 – Okay

Maria Fernanda

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
No merece 4 estrellas ni un 9/10
Lo bueno : -El hotel y playa son muy bonitos. -La limpieza al recibir el mini apartamento era muy buena (sin embargo pasamos allí 5 días y no acudieron a realizar limpieza ningún día). -El servicio y comida del restaurante son buenos. Lo malo: -Las camas son muy básicas, colchones relativamente delgados y duros, 1 sola almohada por persona. -Lo peor fue que 2 noches distintas tuvimos que dormir con calor por que el aire acondicionado no funcionó y no hay nadie que te resuelva problemas en la noche. La solución del hotel fue simplemente ofrecer una disculpa en las 2 distintas ocasiones. -Además, no podíamos ni abrir las ventanas por qué en las noches se percibía un olor intenso a clocaca o tubería (insoportable) y había mosquitos. Edificio C1.22 -Esperábamos un mejor servicio de Spa ya que es parte del nombre del hotel !! Pero no funcionaba ni el sauna ni el baño de vapor. Nos realizamos un masaje de pareja, los precios son altos para la calidad de servicio que realmente ofrecen.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Britt am 5. Sept. 2023
Estimada Maria, gracias por compartir sus comentarios. Le agradecemos que comparta los aspectos buenos y no tan buenos de su estancia. Nos alegra saber que el hotel y la playa le parecieron muy agradables, así como la limpieza del alojamiento a su llegada. También nos alegra saber que quedó satisfecho con el servicio y la comida de nuestro restaurante. Nos disculpamos por los inconvenientes que experimentó con las camas, el aire acondicionado y los problemas de olores. Entendemos que fue frustrante. Nos gustaría informarle de que el problema del aire acondicionado se resolvió al cabo de 2 días. En cuanto a los problemas de olores, nos gustaría hacer hincapié en que esto está fuera de nuestro control, ya que la fuente está a kilómetros de distancia del complejo. También transmitiremos sus comentarios sobre el spa y la relación calidad-precio de los masajes al equipo correspondiente para que estudien mejoras. Gracias de nuevo por sus comentarios, y esperamos que considere alojarse con nosotros de nuevo en el futuro, donde haremos todo lo posible para mejorar su experiencia. Con saludos hospitalarios, Britt - Dormio Resorts & Hotels

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sabine am 16. Nov. 2023
Beste gast, hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Met gastvrije groet, Sabine - Dormio Resorts & Hotels

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not for me….
Lovely looking resort in a beautiful location, actual apartment was a little disappointing - we arrived to an apartment that was like an oven and it took 12 hours to cool The air conditioning was noisy - it would wake you up as and when it clicks on The dancing around the pool was something reminiscent of a Benidorm themed event which would put me off staying again / it seemed to be a daily thing…. The beach restaurant was pointless as it’s always empty but apparently booked for weeks - the small cafe on site was pleasant enough Having to pay for parking irked me when your paying 400 euros a night for an average apartment t The staff where lovely and for a 3 star resort it’s just about okay It’s fair to say I won’t be back
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Sara am 4. Sept. 2023
Dear David, compliments and feedback are always more than welcome. It gives us an impression of our strengths and opportunities to improve. That's why your feedback is important for us. It helps enormously in improving our service. We hope you will give us a second chance in the future, so that we can convince you of our qualities! If there is anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please let us know! With hospitable regards, Sara - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Madalin Petrica

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Britt am 23. Aug. 2023
Dear Madalin, we would like to thank you for this feedback. Thank you for recommending us to other guests in this way. With hospitable regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

J F

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Muy cerca de una cala muy bonita
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Britt am 23. Aug. 2023
Dear JF, we would like to thank you for this feedback. Thank you for recommending us to other guests in this way. With hospitable regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Majken

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Britt am 23. Aug. 2023
Dear Majken, we would like to thank you for this feedback. Thank you for recommending us to other guests in this way. With hospitable regards, Britt- Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Knut-Arne

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Britt am 23. Aug. 2023
Dear Knut-Arne, we would like to thank you for this feedback. Thank you for recommending us to other guests in this way. With hospitable regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Ananta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and helpful. It would help to have additional fans in the rooms and also a hair dryer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Britt am 1. Aug. 2023
Dear Ananta, we would like to thank you for this feedback. Thank you for recommending us to other guests in this way. With hospitable regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von Britt am 1. Aug. 2023
Dear Marc, we are grateful for this review. It was a pleasure to welcome you to our resort. We hope to see you back again! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

8/10 – Gut

Rina

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Britt am 1. Aug. 2023
Dear Rina, we are grateful for this review. It was a pleasure to welcome you to our resort. We hope to see you back again! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

8/10 – Gut

Saskia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Complex is mooi. Zwembad wat klein en weinig bedjes. Strand direct aan complex. Dichtstbijzijnde supermarkt is op ca. 10 kilometer. Dit is heel onhandig. Minimarket bij complex is duur en heel beperkt. Restaurant Nuzza is heel goed. Tapasbar is chaotisch, slechte service en ongeïnteresseerd personeel. Restaurant La Perla Azul is ook op loopafstand (3 min) maar sluit al om 20.00 uur. s Avonds verder geen vertier voor wie dit zoekt.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von Britt am 1. Aug. 2023
Beste Saskia, ons team wilt je graag bedanken voor jouw eerlijke en positieve feedback. Het doet ons veel plezier te lezen dat je tevreden was over jouw vakantie bij ons en dat je hebt genoten van Dormio Resort Costa Blanca Beach & Spa . Hopelijk tot snel weer! Met gastvrije groet, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Genial
Hemos pasado genial, disfrutamos mucho del espacio, el piso tenía unas vistas estupendas al mar. Recomiendo mucho. El acceso a la playa es muy fácil e todos los servicios del complejo están estupendos. Lo que hay que decir es que no nos avisan de todos antes de la llegada, aunque nos envían un whatsapp un día antes, pero faltaría avisar a los huéspedes de algunos detalles, como por ejemplo que tienes que llevar tu papel higiénico y servilletas. Además, si llevas una mascota, hay que avisar con antelación porque no son todos los pisos que lo permiten.... Al llegar no habíamos avisado per nos han cambiado pronto de piso. Al salir tienes que tirar la basura, pero no es facil encontrar un contenedor en el local.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Lucía - Dormio Resorts & Hotels am 28. Juli 2023
Buenas tardes, gracias por su reseña y valoración.Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de escribirnos. Nos alegramos de hayan pasado una estancia agradable.¡Esperamos volverlos a ver pronto de nuevo!Un saludo,

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Britt am 1. Aug. 2023
Dear Elizabeth, we are grateful for this review. It was a pleasure to welcome you to our resort. We hope to see you back again! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Solveig K. K.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Alt sto til forventningene og mer til! Veldig fin underholdning ved bassenget for barna.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sara am 25. Juli 2023
Dear Solveig, thank you for your positive feedback. Your opinion is important to us. We hope to see you again at Dormio Resort Costa Blanca! Kind regards, Sara - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Superbe
Super calme. J’ai adoré
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sara am 19. Juli 2023
Cher Manuel, nous nous réjouissons de votre avis positif à propos de Dormio Resort Costa Blanca. Quel plaisir de lire que vous avez passé de bonnes vacances. C’est effectivement le sentiment que nous voulons donner à nos hôtes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre complexe ! Cordialement, Sara - Dormio Resorts & Hotels

6/10 – Okay

Maria del Mar

Mit der Familie gereist
El lavabo es totalmente inapropiado para un alojamiento en alquiler, oscuro y con la cal sumando a que no tragaba correctamente era una piscina continua de liquido blanquecino, un asco. Falta de personal tanto en bar (Espera excesiva) como en la zona de spa, nunca encontramos a nadie para que informara de taquillas que se ofrecen en recepción,ni nada es distintos momentos del día.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sara am 26. Juli 2023
Estimada Maria: nuestro equipo te agradece de corazón tu honesto feedback. Nuestra motivación más profunda es que nuestros huéspedes se sientan cómodos; precisamente por eso te agradecemos tu observación. Vamos a hacer todo o que esté en nuestras manos para que esa situación no vuelva a suceder. Un acogedor saludo, Sara - Dormio Resorts & Hotels

8/10 – Gut

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023
Antwort von Britt am 6. Juli 2023
Dear Anna, we are grateful for this review. It was a pleasure to welcome you to one of our resorts. We hope to see you back again! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Leonardo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La struttura è molto bella e di recente costruzione! Camera con vista mare stupenda! Come pulizia interna ed esterna poco curata… Tavoli , poltrone e altro esterno sporchi ..
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Britt am 6. Juli 2023
Dear Leonardo, compliments and feedback are always more than welcome. It gives us an impression of our strengths and opportunities to improve. If there is anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please let us know! With hospitable regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Alexandru

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023
Antwort von Britt am 6. Juli 2023
Dear Alexandru, we are grateful for this review. It was a pleasure to welcome you to one of our resorts. We hope to see you back again! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Henri

Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023
Antwort von Britt am 6. Juli 2023
Dear Henri, we are grateful for this review. It was a pleasure to welcome you to one of our resorts. We hope to see you back again! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Natalia

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Britt am 6. Juli 2023
Dear Natalia, we are grateful for this review. It was a pleasure to welcome you to one of our resorts. We hope to see you back again! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Britt am 9. Juni 2023
Dear Craig, thank you for your positive feedback.We hope to see you again at Dormio Resort Costa Blanca Beach & Spa! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

8/10 – Gut

Natalia

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Britt am 2. Juni 2023
Dear Natalia, thank you for your positive feedback.We hope to see you again soon! Kind regards, Britt - Dormio Resorts & Hotels

10/10 – Hervorragend

Jan, Deventer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Een ideale combinatie tussen hotel en appartement. Een kamer met zeezicht geboekt en we zaten ook direct aan zee. Vriendelijk personeel. We zijn vandaag thuis gekomen,, maar hebben het nu al over nog een keer hierheen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Britt am 24. Mai 2023
Beste Jan, bedankt voor de feedback, deze is voor ons erg waardevol. Het doet ons erg goed om te lezen dat je zo tevreden was over Dormio Resort Costa Blanca Beach & Spa. Hopelijk tot snel weer! Met hartelijke groet, Britt - Dormio Resorts & Hotels