Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Hoiana Hotel & Suites

5 out of 5
Hoiana Hotel & Suites
Tay Son Tay Hamlet, Duy Hai Commune, Duy Xuyen, Quang Nam

Bewertungen

9,0

Wunderbar

8 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fühlt sich noch wie ein Testbetrieb an
Das Hotel ist neu und noch nicht 100% fertig. Der Service ist gut, entspricht aber meist noch nicht einem 5*-Sterne Level. Zu viele Fehler passieren noch (falscher Hinweis bezüglich Check-In, Essen / Getränke kommt nicht / zu spät / falsch). Lage und zukünftiger / vollständiger Ausbaustandard werden wohl sehr gut sein. Verbesserungen sind aber notwendig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Hiep Le am 10. Aug. 2022
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Hiep Le Quality Manager

10/10 – Hervorragend

wonyoung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
완벽한 숙소 및 부대시설 꼭한번 방문해보시길 추천드려요
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rodrigo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place was probably the best hotel I have had the pleasure of staying in. The staff were super helpful and treated us like part of the family. Would definitely recommend for a stunning relaxing holiday.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

YUJIRO

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

rick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Jong Oh

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

JinYoung

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hiep Le am 9. Feb. 2023
고객님께,저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
침구류 세탁 후 완전히 건조가 안된 듯한 냄새가 났어요. 습한곳에서 수건 말리면 이상한 냄새 나는데 그런 냄새였어요. 정도가 아주 심한건 아닌데 호텔 침구류에서 처음 맡아보는 냄새였어요 ㅠㅠ 다른 서비스들은 매우 친절했고 부대시설도 좋았어요.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Hiep Le am 10. Aug. 2022
Dear Koh Taeveon, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards, Hiep Le Quality Manager

6/10 – Okay

Thanh Tung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Every thing in here were very good except the staffs. Very bad attitude from them! Never come back again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hiep Le am 26. Juli 2022
Dear Thanh Tung, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Hiep Le Quality Manager

10/10 – Hervorragend

lam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Hiep Le am 8. Juni 2022
Dear Mr/Ms. Lam, Thank you for taking the time to tell us about your experiences at Hoiana Hotel & Suites, especially with a kind compliment for the team which will be passed down. Your feedback is extremely valuable to us. We will use feedback, such as yours, to continuously make changes to our service and improve our guest experience. We hope to see you again very soon in the future. Sincerely, Hiep Le Quality Manager

10/10 – Hervorragend

SATOSHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
大満足
観光再開前でゴルフもホテルもとても空いていました。ダナンのリゾートに幾つか泊まりましたが、その中でもオススメです。部屋も凄く綺麗で食事の種類も多く良かったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von hieple am 4. Apr. 2022
Dear SATOSHI, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Hoiana Hotel & Suites. Your feedback is extremely valuable to us. We will use feedback, such as yours, to continuously make changes to our service and improve our guest experience. We hope to see you again very soon in the future. Sincerely, Hiep Le Training & Quality Manager