Innenpool, Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme

Bewertungen von Nikki Beach Resort & Spa Montenegro

5 out of 5
Nikki Beach Resort & Spa Montenegro
Bogisici BB, Radovici, Tivat

Bewertungen

9,0

Wunderbar

37 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Front Office Nikki Beach Montenegro am 5. Juli 2023
Dear Ms. Angela,Thank you so much for taking the time to leave a great review!It's a wonderful feeling when you see that all the hard work has paid off, like in this case.Looking forward to seeing you again at Nikki Beach Montenegro!Best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Angela

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Front Office Nikki Beach Montenegro am 5. Juli 2023
Dear Ms. Angela,Thank you so much for giving us a 5-star review!It's been a pleasure to welcome you at Nikki Beach Montenegro!Hopefully, we'll see you soon at our property!Warm regards,Milka DjilasFront Office Manager

8/10 – Gut

Nico

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Überbewertet
Total überbewertet, arrogant und überteuert. Kein Vergleich mit anderen Nikki Beach Locations. Man spürt permanent, dass sie nur möglichst viel Geld verdienen möchten. Null herzlich oder freundlich, zudem schreckliche Lage, weit weg von allem und super lange Wartezeiten für Taxis, welche im Übrigen auch nur abzocken, weil man vom Nikki Beach kommt. Das Personal ist bis auf wenige Ausnahmen total arrogant, überheblich und demotiviert. Das Essen ist bestenfalls mittelmässig, die Preise dafür exorbitant. Man fühlt sich gar nicht willkommen und überall kommt 10% Servicecharge hinzu für 0% Service. Und wehe es regnet einmal, keine Bar oder Restaurant mit Innenbereich, nicht mal richtig frühstücken kann man und das Spa ist total mickrig. Also ist man gezwungen im Zimmer zu bleiben… Wenn man das Hotel unbedingt sehen möchte reicht ein Restaurantbesuch absolut aus. Besser noch auf Bildern anschauen. Spart viel Zeit, Geld und Nerven ;)
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Edin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Kann ich nur jedem Empfehlen, Top!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bitte andere Vorhänge. Das Morgenlicht dringt um 7:00 Uhr ein und man kann nicht mehr schlafen
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 20. Aug. 2019
Dear valued guest, Thank you very much for taking time to share your impressions with other travelers. We appreciate your feedback and it has been already processed with relevant department. We would be thrilled for the opportunity to welcome you again on your next trip to Montenegro, so you can witness first hand the improvements you helped us achieve. Kind regards, Larisa Jovanovic general manager

10/10 – Hervorragend

Jeyhun

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nikki Beach Montenegro am 13. Mai 2024
Dear Jeyhun,Thank you for sharing your positive feedback. We look forward to your next visit to Nikki Beach Montenegro.All the best,The team at Nikki Beach Montenegro

10/10 – Hervorragend

maxim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and beautiful
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Front Office am 26. Sept. 2023
Dear Mr. Maxim,Thank you very much for sharing your feedback.It's great to hear that you enjoyed your time spent with us!Hopefully we'll see you back next season? Until then...Celebrate Life!Warm regards,Milka DjilasFront Office Manager

2/10 – Ungenügend

Serhat

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Lydia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office am 25. Sept. 2023
Dear Ms. Lydia,Thank you for sharing your feedback!Our team will be happy to know that their great service has made an impact! On the other hand, it wouldn't be possible without guests like you!Hopefully we'll see you back soon? Until then...Celebrate Life!Best regards,Milka DjilasFront Office Manager

6/10 – Okay

juan

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Damian, Chicago

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Such a luxurious stay! The property grounds are AMAZING! Easily the most beautiful resort in Montenegro! The staff is so accommodating and our room was great! Already planning our next trip back!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Front Office am 29. Aug. 2023
Dear Mr. Damian,Thank you so much for sharing your feedback with us.It's delightful to hear that you had an amazing time at our property!Through reviews like this we see the point of our work and it wouldn't be possible without guests like you!Thank you one more time!We're looking forward to welcoming you again at Nikki Beach Montenegro! Until then...Celebrate Life!All the best,Milka DjilasFront Office Manager

8/10 – Gut

Daousser

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Haris

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office am 9. Sept. 2023
Dear Mr. Haris,Thank you so much for giving us a 5-star rating!We're thrilled to hear that you had an amazing stay with us!Our team is dedicated to providing the best possible service and of course it wouldn't be possible without guests like you!Looking forward to seeing you again at Nikki Beach Montenegro!All the best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Front Office Nikki Beach Montenegro am 23. Juli 2023
Dear Mr. Paul,It's always phenomenal to hear that our guests had an amazing time at our premises.Our team works hard in order to meet guests' criteria, so this serves as a proof that they've done their job. We're looking forward to seeing you again! Until then... tell only your best friends!Best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Sofija

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Front Office am 1. Sept. 2023
Dear Ms. Sofija,Thank you so much for giving us a great review!We're thrilled to hear that you had an amazing time here at Nikki Beach Montenegro. Our team will be happy to find out that their work has paid off.Looking forward to seeing you again next season! Until then...tell only your best friends!Warm regards,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thai was such an incredible property. Luca, Nikola and the whole crew were amazing!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Front Office Nikki Beach Montenegro am 23. Juli 2023
Dear Mr. Richard,Thank you so much for taking the time to leave a great review!We're extremely happy you had a wonderful time at Nikki Beach Montenegro!Hopefully we'll see you back soon! Until then... tell only your best friends!All the best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

kevin

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Front Office am 21. Aug. 2023
Dear Mr. Kevin,We're so happy that you enjoyed your time at our resort.Our team works hard in order to meet guests needs and this is the proof that we're on the right path!Hopefully we'll see you back soon! Until then... Celebrate Life!All the best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bästa maten! Bästa hotellet! 10/10
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Front Office Nikki Beach Montenegro am 8. Juli 2023
Dear Traveler,First of all, thank you for sharing your feedback with us! It's always amazing to hear that our guests have had a great time at our resort!We try our best to meet guests' needs and it wouldn't be possible without guests like you!We're looking forward to meeting you again! Until then... Celebrate Life!All the best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Atmosphere is the best
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Front Office Nikki Beach Montenegro am 5. Juli 2023
Dear Mr. Peter,Thank you so much for giving us an excellent review!Our team will be happy when they find out that their hard work has paid off. Looking forward to welcoming you again! Until then... Celebrate Life!All the best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nikki Beach on another level
The resort by nikki beach brings all of the fun you would expect combined with extremely high end rooms/amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Front Office Nikki Beach Montenegro am 18. Juni 2023
Dear Mr. Gregory,We're more than happy to see that you have fully enjoyed your time at Nikki Beach Montenegro!It is our mission to Celebrate Life and share the energy with guests, and it is only possible thanks to guests like you. Thank you one more time and looking forward to welcoming you again!Warm regards,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ye

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Montenegro should be on top of your list
The stay was wonderful. The hotel is a dream. Our driver Nikola picked up our bags and picked us up from another hotel to drop us off at Podgorica for our flight at 10 pm at night. Full door to door service with amazing discussions on the way to learn about the history of Montenegro. Incredible place, incredible people.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Front Office am 27. Mai 2023
Dear Mr. Ye,We are extremely happy to hear that you had an amazing experience at Nikki Beach Montenegro. Your feedback made our day! I'll make sure that the whole team with Nikola as well receive your compliments and to know that their work has paid off. This is the reason that we do what we do.Thank you once again and we are looking forward to welcoming you again in the near future.All the best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Kübra

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Front Office am 25. Mai 2023
Dear guest,We appreciate you taking the time to leave a great feedback! It is our mission to exceed guests' expectations and we are more than happy when we see that our work has paid off.Thank you one more time and we are looking forward to welcoming you again!All the best,Milka DjilasFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Musa, Istanbul

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Front Office Nikki Beach Montenegro am 23. Mai 2023
Dear Mr. Musa,It is always amazing to hear that we've been successful in our goal of providing our guests the best possible experience. Thank you for giving us a chance to exceed your expectations.Looking forward to seeing you again!All the best,Milka DjilasFront Office Manager

6/10 – Okay

CARLOS A

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hubiese estado en verano
Nos tocó una súper habitación de 90 mts espectacular con muchas comodidades y nuevo. Lo mejor de la estadía! Todo el personal muy amable y atento. Muchas escaleras y no hay ascensor para bajar a la zona de piscina y mar . Es un hotel para personas jóvenes y fiesta. Había baja ocupación y el servicio del spa estaba solo, sin alguien que guiara o atendiera! Es un excelente hotel pero en verano para las fiestas. La zona de piscina con sus balinesas( camas) espectacular . En esta época es mejor que lo cierren
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Gene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loved it. Coming back for longer stay.
Excellent place, true 5 star. Gorgeous settings, good and genuinely friendly staff. Only one suggestion: bring out larger cups of coffee for breakfast, especially for the Americans.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Syed

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Disappointing
Very disappointing experience from a well known 5 star hotel like you guys. I’ve been to nikki beach Dubai many time and this branch is a joke compared to that. First day we arrived we were told the spa, pool and sauna wasn’t available and it was only 6:30 pm. The bathroom door lock of our room was broken. On our second day my wife and I really wanted a couples massage as we were celebrating our anniversary and the therapist told us she’s the only one working and the other girls are on vacation…that is a pathetic excuse. The jacuzzi was closed and not working. During the breakfast the staff kept on forgetting the breakfast orders and kept messing them up by giving wrong orders to wrong tables. The night staff serving shisha and food were decent and Luca from the team was excellent. Not worth £350 a night max should be for £100 for the service they provide. I’ve been to many well known 5 stars and this was the most underwhelming and disappointing experience..I stayed from 8/9/22 to 11/9/22 at room 107. I’ve left the same review on Google too Regards, Dr Syed Ali Bilal Hassan
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Cherrie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, chosen for the vibe and atmosphere. Location is not the best so I recommend 3 night’s max.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Abdullah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are amazing, helpful and professional. Great location 15 min driving from porto montenegro. 20 min to kotor. I really advise trying the exceptional experience with Nikki Beach.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Jenya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place is great
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Sijia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Sijia

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Ariel

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Jelena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Khalid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff especially the receptionist Mr.Adrengel who welcomed us and took care of us during our stay.. amazing remaining staff and lovely location Highly recommended
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Sofija

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great time. Will come again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

adriana

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Max, Los Angeles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very nice hotel with incredible rooms and view. ~20 minutes into Tivat. Staff and service were great. Would definitely recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Ahmet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very clean, the rooms are very comfortable and the staff was very kind and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A perfect 10
This hotel was a real gem! The service was unbelievably friendly and helpful, the vibe was super positive and the spa treatments were heavenly. Seriously and epic stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great place excellent service
we had a fantastic time , the staff were all very friendly and seemed to genuinely care that you were enjoying the holiday. Room was spacious and very comfortable. Only issue for us was regarding access from reception to pool side, this was down several flights of steep steps, being with a baby we were forced to walk down a steep cobbled road used by service vehicles, which was not lit at night
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Andy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 3. Sept. 2019
Dear Andy, Thank you very much for taking time to share your impressions with other travelers. It is always a pleasure to read that guests enjoyed their stay. We would be thrilled for the opportunity to welcome you again on your next trip to Montenegro. Kind regards, Larisa Jovanovic general manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff, rooms, and facilities were amazing! Beautifully designed hotel and well trained staff. Definitely wouldn’t miss a stop here if I was in the area again!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 9. Aug. 2019
Dear valued guest, Thank you very much for taking time to share your impressions with other travelers. It is always a pleasure to read that guests enjoyed their stay. We would be thrilled for the opportunity to welcome you again on your next trip to Montenegro. Kind regards, Larisa Jovanovic general manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 8. Aug. 2019
Dear valued guest, Thank you very much for taking time to share your impressions with other travelers. It is always a pleasure to read that guests enjoyed their stay. We would be thrilled for the opportunity to welcome you again on your next trip to Montenegro. Kind regards, Larisa Jovanovic general manager

8/10 – Gut

Liydmila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
В целом отель понравился: приветливый персонал (многие говорят по-русски), супербыстрый вай-фай (ловит даже за территорией отеля), чистота и комфорт в номере, современные интерьеры, шикарная постель, брендовая косметика в сан. узле, красивые виды на море и горы, красивые открытые бассейны с видом на море, крутое SPA - тренажерный зал, бассейн, джакузи, сауна, хамам, ушат (все бесплатно, включено в стоимость проживания). Очень понравились завтраки - шведский стол. Как оказалось, еще и горячие завтраки готовят по запросу. Они тоже входят в стоимость для проживающих. Бесплатно дают воду: ежедневно пополняют мини бар, на пляже, в тренажерном зале есть куллер. Интересная и разнообразная развлекательная программа: вечером играют джаз, была кубинская вечеринка, шоу по разделке 40-ка килограммового тунца. Есть трансфер на лодке на другой берег в Порто Монтенегро, стоимость 20 евро с человека в одну сторону. Можно заказать такси для самостоятельного путешествия - 20 евро в одну сторону. В прокат можно взять катер, лодку, каяку, серфинг. Ресторан не очень понравился. Цены не соответствуют уровню кухни. Фаст-фуд в основном более доступен: суши, паста, пицца, салаты. Блюда посерьезнее очень дорогие - рыба, мидии, креветки, осьминоги, кальмары, хотя на рынке они копейки стоят. Надо отдать должное персоналу: негативные впечатления от блюд старались сгладить комплиментами от шеф-повара (десертами).
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 26. Juli 2019
Dear Liyudmila, Warm greetings from La Perla team. Thank you kindly for such a lovely review. Your compliments mean a lot to us, as they are the confirmation we did our jobs right. Anytime you decide to come back to Montenegro, your La Perla team will be waiting. Kind regards, Larisa Jovanovic, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mikael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt Hotell
Nytt fint hotell med bra pool och badmöjlighet nedanför hotellet. Bra mat och service,privat parkering utanför. Helt klart värt att besöka och bo på! 10/10. Mikael&Shkurte
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 11. Juli 2019
Dear Mikael&Shkurte, Warm greetings from La Perla team. Thank you kindly for such a lovely review. Your compliments mean a lot to us, as they are the confirmation we did our jobs right. Anytime you decide to come back to Montenegro, your La Perla team will be waiting. Kind regards, Larisa Jovanovic, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Beautiful rooms. Lovely helpful staff. Beautiful views... location a bit isolated we needed to get taxis to nearby towns... lots of steps so maybe not suitable for children or elderly...the hotel needs to decide if it is a 5 Star or a Beach Club.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 1. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you very much for taking time to share your impressions with other travelers. It is always a pleasure to read that guests enjoyed their stay. We would be thrilled for the opportunity to welcome you again on your next trip to Montenegro. Kind regards, Larisa Jovanovic general manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fabulous view. Beautiful resort in front of the sea. When hotel will be finish, this will be unbelievable hotel for a great great time
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 3. Juni 2019
Dear Guest, Warm greetings from all of us in La Perla. Thank you very much for taking time to share your impressions with other travelers. It was a pleasure to host you and we will be thrilled for the opportunity to welcome you again. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Helgi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk hotel. God mad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 14. Mai 2019
Dear Helgi, warm greetings from La Perla. Thank you once again for your stay with us and your generous rating. It is always a pleasure to see that guests enjoyed their time with us. Whenever you decide to come back to Montenegro, we will be thrilled to welcome you. Kind regards, Larisa

8/10 – Gut

francoise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Attendre l'ouverture de la piscine couverte
Très bon accueil dans un hôtel de luxe. La cuisine des 2 restaurants (italien et asiatique) est exceptionnelle à découvrir sans modération. Les chambres sont toutes différentes, plutôt prendre en étage car le voilage absent ne permet pas de s'isoler des gens qui passent devant les chambres au RDC. L'hôtel vient juste d'ouvrir et la piscine couverte n'est pas construite.... ni le spa.... vraiment un problème pour un hôtel de luxe !
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Larisa Jovanovic am 11. Mai 2019
Dear valued guest, warm greetings from La Perla hotel. Thank you very much for taking time to share your impressions with other travelers. Your opinion is important and help us to become better. It will be our pleasure to welcome you again on your next trip to Montenegro. With kind regards, Larisa Jovanovic General Manager