Deluxe-Apartment, 2 Schlafzimmer | Eigene Kochnische | Kühlschrank, Mikrowelle, Ofen, Herdplatte

Bewertungen von Staycae Ghalia

Staycae Ghalia
Lazuward S W, Jumeriah Village St 1, Dubai

Bewertungen

6,0
5 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 24 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

4,0/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Janani

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Good room very clean with good kitchen facilities. Had numerous issues with check in and WiFi at the room. We were in constant communication with the Staycae gifts. Please be aware there are no metros near by so taxis mainly!
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2021

2/10 – Ungenügend

Louay

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Very bad experience
We called at 2 o’clock in the morning after 7 hours flight and we greeted with extremely bad staff and very rude They refused to give us a room as they said that mr Mohamad didn’t receive an email confirmation of our booking and made us stay for 1 hour with no reasonable explanation So please stay away from this property at all
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

4/10 – Schlecht

katharina, Pompano Beach

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The laundry machine was broken and run our cloths
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2022

4/10 – Schlecht

Randy

Gut: Sauberkeit
Nothing works especially the agent Ahmed
The agent Ahmed was so miserable and unwilling to assist with anything. Appliances like refrigerator and wifi did not work and Ahmeds threats to theow my things in the trash because i was a few minutes late. Dont stay here unlees you want misery.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

6/10 – Okay

Randy

Gut: Komfort des Zimmers
No service
Checkin was disorganized unpleasent and slow No communication from agents and no help
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

2/10 – Ungenügend

Rami

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022

4/10 – Schlecht

Armeena

Aufenthalt von 15 Nächten im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Huseyin

Mit einer Gruppe gereist
Last minute cancelled booking.
I was informed 1 hour before I was due to board my flight to Dubai that there was an error and there was no booking on the system, despite contact with property 5 days before stating that everything was in good order.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Nicola

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
This apartment was clean and pleasant. Very near supermarkets etc. The representative, Kapil, was very courteous and willing to help in any way he could. I think overall this was very good value for money.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Bon séjour
Nous avons passé un agréable séjour, l'appartement est bien situé (autoroute pas loin). L'appartement était très propre et nous y avons trouvé thé, café, sucre, papier toilette, serviette, savon, shampoing... Seul point négatif c'est qu'on m'a informé le jours de mon arrivée qu'on nous avait changé de batiment alors que j'avais réservé depuis quelques mois déjà.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Aynour

Mit einer Gruppe gereist
They stole my deposit
Really bad experience : the room was fine but that’s it. The service is terrible. When we arrives we asked the reception to have the key card, he didn’t want to give us the key because we didn’t have any room number (the staff forgot to send it to us). We wait for 2 hours to have it. For the check out jt took 30 minutes because nobody was at the reception. but there is worse: you have to leave a deposit (higher than the price of the room ...): I paid by credit card and it had to be returned to me within 45 days. It's been over 80 days and I still haven't received anything despite dozens of messages: they are thieves!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

yenisleidy

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Excellent Service 💯💯💯
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Jaehyun

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
가성비가 좋은 숙박시설입니다. 체크인방법이 다소 당황스러웠지만 전반적으로 좋았어요. 주변에 맛집도 많고요
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021

2/10 – Ungenügend

Rubina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Poor check in and accommodations
The reviews were true. The check in process is not good. I walked around back and forth before I got clear information on where to check in. I was then told my room wasn’t paid for so I had to pay now. Their payment website would not work. I even called my bank and was informed it was them that continued to charge me then immediately refund my payment. I was told to leave a cash deposit and to get cash tomorrow and pay my balance in local currency. After hours in the lobby trying to get this figured out we finally made it to the room. The room had flies, outdated and stains on the walls. I didn’t feel comfortable to stay there after discussing with my partner. We called the lady who checked us in and told her we decided to not stay. The only positive of this whole ordeal was she gave no issue returning my cash deposit.
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2021

4/10 – Schlecht

Kenzo

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Pas d’équipement pas de balais pas de sèche cheveux pas fer à repassée j’avais des rendez vous important pas possible de repassé mes chemise pas d’aspirateur pour faire le ménage pas de sèche cheveux pas de bouilloire pour faire le café lavabo bouchée pendant 10 jours manque de communication avec les clients la piscine jamais nettoyer en 26 jours très salle ma fille et tomber malade à cause de la piscine je déconseille
Aufenthalt von 27 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

TABISH BABAR

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nice place
It was good and comfortable stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Not too bad
No service at all. No cleaning or amenities neither bed sheets change. The staff are friendly but there is lack of organization.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021

2/10 – Ungenügend

Patrick

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021

2/10 – Ungenügend

Manuval

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
There was no house keeping or cleaning service. Bed covers and pillow cases were in Yellow collar. Just one towel was provided for the entire stay
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Rijang

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You cant just walk in and check in the check in process is a bit lengthy
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020