Kostenloser Shuttle zum Strand

Bewertungen von Royal Central Hotel & Resort

5 out of 5
Royal Central Hotel & Resort
Palm Jumeirah, East Crescent, Royal Central Hotel, Dubai, The Palm Jumeirah

Bewertungen

8,2

Sehr gut

159 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
101 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
36 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Mirsad, München

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles bestens, ein paar europäische TV Kanäle wäre optimal
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel direkt am Strand (auf der Palme Jumeirah). Sehr freundliches Personal und großartiges Frühstücksbuffet.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Zhazgul Zhanibekova am 11. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that your experience with us was extremely good and that we were able to meet your expectations. Providing exceptional service and ensuring our guests have a memorable stay is our utmost priority, and we are thrilled to have succeeded in doing so during your visit. We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another great experience in the future.Yours truly,Zhazgul Zhanibekova Assistant Front Office Manager

6/10 – Okay

Felix

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location of the hotel is really bad if you want to go out in the evening. There is always a huge traffic jam at the stem of the palm. Expect to travel more that an hour to reach even the Marina area.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Zhazgul Zhanibekova am 5. Feb. 2024
Dear Mr.Felix,Thank you for choosing to stay with us and please accept our apologies for the inconvenience during your stay. We have discussed your feedback with our department heads to make sure we will do everything to improve the guest experience.Thank you for being honest and bringing it to our attention.I hope we will be able to welcoming you back in the near future to make up for it.Warm regards,Zhazgul ZhanibekovaAssistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Miriam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Personal war total bemüht und freundlich gute und abwechslungsreiche Auswahl beim Frühstück und Buffet am Abend Zimmer und Hotel generell war sauber Lage ist etwas abseits vom Geschehen in der Stadt / Marina
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Front Office Manager am 25. Sept. 2023
Dear Valued Guest,We are extremely happy to hear that your stay with us was flawless. Sending our best wishes and hope to welcome you again soon.Warm regards,Fassih SissasiouFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Curdin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Journey: Frühmorgens schwimmen im Meer oder Fitness im Gym. mit anschliessendem feinem Morgenbuffet; am Hoteleigenen Strand den Tag gut beginnen lassen und gegen Mittag das feine Essen in einem der drei Restaurants geniessen; Ausflug zu den Sehenswürdigkeiten von Dubai und den Abend in der Hoteleigenen Bar auf dem Dach ausklingen lassen bevor man auf das sehr saubere und grosszügige Zimmer geht. Oder dann vielleicht doch noch etwas via Roomservice bestellen. Es bleiben keine Wünsche offen. Wir würden jederzeit gerne wieder hier einchecken und es geniessen.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Mohamed Rafat am 12. Nov. 2022
Dear Curdin , Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Yours truly, Mohammed Rafat Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Leandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr gut
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
Antwort von Mohamed Rafat am 27. Juni 2022
Dear Leandra, Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward being at your service again in the near future. Yours truly, Mohamed Rafat Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Mohammad Rafat am 13. Mai 2022
Dear Mr. Michael, Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours truly, Mohammad Rafat Front Office Manager

6/10 – Okay

Kim Nina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Architektur sehr schön
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Oscar Amiani am 10. Nov. 2021
Dear Guest, Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Yours truly, Oscar Amiani Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Philipp

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmes Hotel. Preis/Leistung: gut.
Sehr freundliches Personal, sehr sauberes Hotel, Zimmerservice perfekt ohne aufdringlich zu sein. Jeden Tag frisches Trinkwasser am Zimmer. Frühstücksbuffet reichhaltig und von hoher Qualität. Sehr schöner Pool, sauberer Strand. Schönes, modernes Fitnesscenter. Perfekt für Familienurlaub. Lage weit weg von Dubai-Malls und Attraktionen, relativ nahe zu Atlantis Aquaventure- Park. Dachterrasse mit tollem Ausblick, Rooftopbar aber ausbaufähig.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Oscar Amiani am 3. Nov. 2021
Dear Philipp , Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours truly, Oscar Amiani Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel Personal sehr Bemüht Sehr Sauber
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2021
Antwort von Oscar Amiani am 27. März 2021
Dear Guest, Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward being at your service again in the near future. Yours truly, Oscar Amiani Front Office Manager

8/10 – Gut

Coskun

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2021
Antwort von Oscar Amiani am 23. Feb. 2021
Dear Coskun, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. Yours truly, Gladvin Francke Group General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2021
Antwort von Oscar Amiani am 24. Feb. 2021
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area as mentioned. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We are optimistic you will give us a chance to be at your service again in the near future. Yours truly, Manas Lal Rooms Division Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel für einen sehr ruhigen Urlaub. Preis-Leistung gut aber nicht vergleichbar mit dem Rixos o.ä
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von Oscar Amiani am 28. Nov. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests Looking forward to see you again in the near future. Yours Truly, Gladvin Franke General Manager

8/10 – Gut

Oliver, Düsseldorf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Äußerst freundliches Personal. Sehr gut organisierte Abläufe. Die Hotelbar genügt nicht internationalen Standards für vier Sterne Hotels. Ausstattung der Bar mit Alkoholika sollte aktualisiert werden(Staubbedeckte Flaschen - alle). Dem BarPersonal würde eine Schulung nicht schaden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Oscar Amiani am 17. Feb. 2020
Dear Oliver, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area as service in the Pool bar . Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

6/10 – Okay

Edo, Muenchen

Mit der Familie gereist
Reception Personal war hilfreich und haben sich zum mindeste bemüht. Restaurant war immer zu voll, Küchenpersonal überfordert. Neue Chef dringend benötigt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Oscar Amiani am 5. Feb. 2020
Dear Edo, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area as accommodating guests in restaurant efficiently. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Hansi, Todtnau

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war generell sehr freundlich und zuvorkommend. Lediglich beim Service im Restaurant ist noch Verbesserungsbedarf. Man muss sehr lange warten, bis jemand nach dem Getränkewunsch fragt. Auch das Abräumpersonal strahlt nicht gerade Motivation aus. Die Zimmer und auch das komplette Hotel ist sehr gut ausgestattet und wir waren jeden Abend auf der Dachterrasse. Hier sollte die Musik (Techno) geändert werden. Ansonsten waren mir mit allem sehr zufrieden. Vor allem Gabriel war an Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft nicht zu übertreffen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Oscar Amiani am 22. Jan. 2020
Dear Hasni, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt gut, jedoch wird in der direkten Nachbarschaft gebaut. Die Lärmemissionen sind beträchtlich, wird doch während 24h gearbeitet.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Oscar Amiani am 22. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area as stated. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schön .. geräumige Zimmer, Ausstattung gefällt. Für reine Badeferien optimal, um die Stadt zu erkunden etwas abseits gelegen, braucht relativ lange bis man wo ist. Nur mit Taxi möglich.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Oscar Amiani am 5. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Daniel, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöner Pool und eigener Strandabschnitt direkt am Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Oscar Amiani am 19. Okt. 2019
Dear Daniel, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Oscar Amiani am 8. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Royal Central ist ein super schönes, sauberes und modernes Hotel. Die Mitarbeiter waren sehr freundlich und zuvorkommend. Besonders erwähnenswert sind die Mitarbeiter in der Pool Area, Emmanuel und Gurbash von der Bar Hush und die Mitarbeiter von der Handtuchausgabe, die sich auch um die Sauberkeit der Poolanlage kümmerten. Ich würde wieder das Hotel besuchen, auch wenn die Lage auf der Palme nicht die beste ist. :)
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2019
Antwort von Oscar Amiani am 22. Sept. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. In regards to location which you stated is so far, it because of how the palm is designed and out of our hands. Note that our helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Dr., Vienna

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehmes Strandhotel, nicht zu groß, modern, nette Zimmer, jedoch hatten wir leider ein Zimmer ohne Dusche nur mit Wanne. Nettes Fitnesscenter, das Massageangebot könnte von Thaimassage vielleicht etwas ausgeweitet werden. Das Personal ist leider entweder überfordert gewesen - obwohl meines Erachtens nicht so viel los war, da es die Zeit der letzten Tage von Ramadan war - und hat uns zumindest im Restaurant ständig anders informiert, dies insbesondere auf die Kosten des Mittagsbuffets. Wir waren keine All inclusive Gäste und wollten daher wissen, was das Buffet kostet. Einen Tag sagte man uns, wenn man nur Salat und suppe und Dessert nimmt, dann kostet das 50 Dirham, einen Tag kostete es 100 Dirham und dann einen Tag überhaupt 170 . Dirham. Das ärgert einen schon und ist ja auch ein erheblicher Preisunterschied. Und die sogenannte Restaurantmanagerin war echt herablassend und arrogant! Sonst war das Personal sehr nett.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Assistant Front Office Manager am 11. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area as mentioned. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Tolle Lage direkt am Strand, Pool sehr klein und viel zu wenig Liegen am Pool und am Strand
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Royal Central the Palm am 9. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some areas. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

6/10 – Okay

T.C., Zürich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
schönes Hotel, schöne Einrichtung. Leider hat es extrem wenig Sonnenliegen so wie auch Sonnenschirme für alle Gäste. Die meisten mussten am Boden liegen ohne Schirm bei 36 grad. Da ich schwanger war, mussten wir auf den Strand verzichten, da es für eine schwangere so einfach eine Zumutung ist. Eine frechheit wenn man bedenkt, dass man eigentlich auch für den Strand und deren Einrichtung gezahlt hat und diese nicht nutzen kann. Personal zum teil unmotiviert und frech.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Royal Central the Palm am 9. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some areas. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Das zimmer eher bescheiden. Laute musik den ganzen tag. Restaurant angebot bescheiden.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Royal Central the Palm am 9. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some areas. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was uns gefallen hat: -schönes und großes Zimmer - sehr netter Service im Hotel Was schlecht war: -Getränke an der Poolbar (leider wurde sogar der Milchshake extrem schlecht zubereitet) - viel zu laute Musik am Abend - Anreise in die Innenstadt zu lang (und teuer) - die Zeiten vom Shuttelservice werden kurzfristig geändert und so haben wir unseren Shuttel verpasst. Auf Nachfrage, ob wir denn wenigstens damit zurückfahren können, hieß es ja (und auch keine Reservierjng nötig). Falsche Information! Wenn der Shuttel voll ist, kann man damit nicht zurück und man braucht eigener Anreise in die Mall eine Reservation!!!! So entstanden uns erhebliche Mehrkosten.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Royal Central the Palm am 9. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short on your expectations in some area as drink you ordered was not well done. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to see you again in the near future. Best Regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Bernd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt für einen kurzen stop Over. Lee Check out 15:00 Uhr kein Problem nach einem Poolnachmittag am Abend noch duschen auch kein Problem
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Sedat, Niedersachsen

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Anlage ist sehr schön aber unverschämt teure Preise, essen war auch ganz schlecht und zu wenig Auswahl, sagt Frühstück zu wenig Auswahl Musste jeden Tag rausfahren damit wir einigermaßen vernünftig essen konnten
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice new Hotel
Dass Hotel ist sehr schön und hat eine gute Atmosphäre. Staff sehr freundlich und hilfsbereit. Essen auch ganz gut auch was die Preis Leistung anbelangt. Schöne Poolanlage direkter Zugang zum Strand. Poolbar leider noch nicht im Betrieb gewesen. Aussicht auch gut zum Atlantis und auf der Rückseite des Hotels zum Burj al Arab und Khalifa. Tip wer hier bucht sollte ein Mietauto haben, weg nach Dubai Downtown 30 bis 40 Minuten. Mit Taxi auf die Dauer zu teuer. Mietauto bei Europcar Mittelklasse 140 SFr. Für eine Woche. 1Weg und zurück mit Taxi ca 80 SFr. Im Shop im Hotel besser nichts kaufen, die Zocken einen ab. Bei allem doppelter Preis als irgendwo anders. Alles in allem ein schönes Hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von Krishna am 9. Sept. 2018
Greetings, Thank you for staying with us and we really admire your positive feedback! Management

10/10 – Hervorragend

Thomas, Accra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a singular honor hosting my guest. Am certainly grateful as they enjoyed their time! God bless!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

S

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
ネパールのスタッフの方は良かったです。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Zhazgul Zhanibekova am 11. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that your experience with us was extremely good and that we were able to meet your expectations. Providing exceptional service and ensuring our guests have a memorable stay is our utmost priority, and we are thrilled to have succeeded in doing so during your visit. We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another great experience in the future.Yours truly,Zhazgul Zhanibekova Assistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

ELENA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel eccellete con personale molto attento e super gentile. Mare con acqua bellissima e pulitissima, spiaggia molto curata. Consiglio più insonorizzazione delle camere e più ombrelloni in spiaggia. Molto gradita la presenza di acqua gratuita in camera e souvenir nel bagno aprrezzatissimi.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Zhazgul Zhanibekova am 18. März 2024
Dear Ms. Elena,Thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that your experience with us was extremely good and that we were able to meet your expectations. Providing exceptional service and ensuring our guests have a memorable stay is our utmost priority, and we are thrilled to have succeeded in doing so during your visit. We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another great experience in the future.Yours truly,Zhazgul Zhanibekova Assistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Eiad

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed the stay very much
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Zhazgul Zhanibekova am 6. März 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Royal Central Hotel and Resort the Palm! Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Yours truly, Zhazgul ZhanibekovaAssistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Gloria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was really nice and clean. The staff was great. The only things were the hotel did not have anything for visitors to do while they were there. The full board only counted for the buffet and the food was not that great. And the selection of food was very limited. If we had known that full board was only for the buffet. We would have just purchased our food daily from the other restaurants inside the hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Zhazgul Zhanibekova Assistant Front Office Manage am 23. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at our hotel and for sharing your feedback with us. We truly appreciate your insights as they help us to enhance the experiences of our guests. We are delighted to hear that you found our property to be nice and clean, and that you were satisfied with the service provided by our staff. Ensuring a comfortable and pleasant stay for our guests is our top priority, and we are pleased that we could meet your expectations in this regard. However, we apologize for any inconvenience you experienced regarding the lack of activities available on the property and the limitations of our full board option. Your feedback regarding the buffet selection and the clarity of our full board offerings is invaluable, and we will review our policies and offerings to ensure that they align with the expectations of our guests. We appreciate your constructive feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future. If there is anything else we can do to enhance your future stays with us, please do not hesitate to let us know.Yours truly,,Zhazgul Zhanibekova Assistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Nicola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful ! Service excellence !
Overnight on the Palm to finish our honeymoon. From check in to the special surprises they organised for us were just wonderful ! Whilst it’s pretty far around the Palm it’s so peaceful! Highly recommend !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Zhazgul Zhanibekova Assistant Front Office Manage am 12. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that your experience with us was extremely good and that we were able to meet your expectations. Providing exceptional service and ensuring our guests have a memorable stay is our utmost priority, and we are thrilled to have succeeded in doing so during your visit. We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another great experience in the future.Yours truly,Zhazgul Zhanibekova Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Sylvia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, clean facilities
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Fassih Sissaoui Front Office Manager am 19. Dez. 2023
Dear Ms.Sylvia , Greeting From Royal Central Hotel The Palm ! We are delighted to read your great experience at Royal Central Hotel. Thank you very much for recommending our hotel and for your wonderful praises about the service of our experience team. We certainly look forward to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Haley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff and beautiful location Thank you to all x
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Fassih Sissaoui Front Office Manager am 19. Dez. 2023
Dear Haley , Greeting From Royal Central Hotel The Palm ! We are beyond happy to learn that you had a memorable visit with us and that you enjoyed the beauty of our hotel and its surroundings. Our aim to give the best service to our guests were fulfilled by our team. We thank you for recognizing them. You matter most and we make sure that we deliver the best service to you.. We look forward being at your service again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Paula Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was only a day to gain courage to move on to Australia but the stay was super relaxing specially due to the fact that the staff is really 5 stars.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Fassih Sissaoui Front Office Manager am 10. Dez. 2023
Dear Ms.Paula , Greeting From Royal Central Hotel The Palm ! Thank you for posting your feedback. It is truly rewarding to know that you very much enjoyed your holiday at Royal Central hotel.. We look forward being at your service again in the near future.Yours truly,

10/10 – Hervorragend

aneesa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, great ambiance. Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Fassih Sissaoui Front Office Manager am 11. Dez. 2023
Dear Ms.Aneesa , Greeting From Royal Central Hotel The Palm ! We are delighted to read your great experience at Royal Central Hotel. Thank you very much for recommending our hotel and for your wonderful praises about the service of our experience team. We look forward being at your service again in the near future. Yours truly, Fassih Sissaoui Front Office Manager

8/10 – Gut

Jens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Fassih Sissaoui Front Office Manager am 12. Dez. 2023
Dear Jens , Greeting From Royal Central Hotel The Palm ! Thank you for choosing our hotel during you vacation in Dubai and Thank you for sharing your feedback with us.We look forward being at your service again in the near future. Yours truly,

8/10 – Gut

Zeenat

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For a stay on The Palm, it was fantastic. Reasonably priced, good facilities with decent beach space and pool access. We paid for a partial beach view but were kindly upgraded to a full beach view which was lovely and meant we could watch the beautiful sunset. The hotel is very clean, great service by the staff and they were super helpful when we needed recommendations. We did have an issue with the shower, in that we couldn't get the hand held showerhead to work but there is an overhead option. Overall, we had a great time! It is a bit far to get into and around the main centre, however if you're looking for a reasonable option on The Palm then this would tick all your boxes.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Fassih Sissaoui Front Office Manager am 20. Nov. 2023
Dear Zeenat , Greeting From Royal Central Hotel The Palm ! Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests.Yours truly,

10/10 – Hervorragend

Shahnaz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Fassih Sissaoui am 10. Sept. 2023
Dear Mrs.Shahnaz ,Greeting From Royal Central Hotel The Palm ! We are extremely happy to hear that your stay with us was flawless.We look forward being at your service again in the near future. Yours truly, Fassih Sissaoui Act Front Office Manager

8/10 – Gut

Gemma

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Fassih Sissaoui Act Front Office Manager am 21. Juni 2023
Dear Ms.Gemma , Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Carlos, chicago

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Fassih Sissaoui Act Front Office Manager am 21. Juni 2023
Dear Mr.Carlos , Greetings from Royal Central the Palm! Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Yours truly,

6/10 – Okay

Justin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We liked the staff’s eagerness to help the guests and the beach access. We did not like how limited the gym facility was, we did not like how expensive the drinks were, we did not like the fact that our view was a dirt lot that was littered with trash, and we did not like how crowded the beach and pool area felt during the day.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von FOM am 24. Apr. 2023
Dear Mr.Justin,Greetings from Royal Central Hotel and Resort the Palm!Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Yours truly, Mohammad RafatFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Omolola

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

LeAndre

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Savannah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutely amazing!
I have absolutely no complaints about this property! We were welcomed with drinks at check in and the service was great the entire time. The food was incredible with a ton of food options. I got the chance to even go on a jet ski right from the beach. Views and beach access were incredible. I’d definitely recommend this place to anyone!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von FOM am 24. Apr. 2023
Dear Value Guest, Greetings from Royal Central Hotel and Resort the Palm! Thank you for having taken time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely delighted to have met your expectations during your stay. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We would be very grateful if you could extend your valued comments to our Trip Advisor platform. We look forward to being at your service again in the near future. Yours truly, Mohammad RafatFront Office Manager

2/10 – Ungenügend

Manjot

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von FOM am 24. Apr. 2023
Dear Value Guest,Greetings from Royal Central Hotel and Resort the Palm! Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay with us. We are sincerely concerned and apologies that we fell short of your expectations in some areas as mentioned. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us continually improve the facilities and services offered to all our guests. We are optimistic you will give us a second chance to be at your service again in the near future.Yours truly, Mohammad RafatFront Office Manager