Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Hilton Dubai The Walk

4 out of 5
Hilton Dubai The Walk
Tower B The Walk, Jumeirah Beach Residence, Dubai

Bewertungen

8,6

Hervorragend

525 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
318 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
87 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
39 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

selda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es ist direkt am JBR. 2 hotelanlagen dürfte man mitbenutzen. Personal und Service hervorragend. Die Zimmer die wir gebucht haben bekamen wir 1. Nacht nicht aber die haben sich sofort drum gekümmert und wir haben die gebuchte Zmmer erhalten
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Nerino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Mila am 8. Apr. 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk

8/10 – Gut

Marcel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
.
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mila am 6. März 2024
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele ClarkHotel ManagerHilton Dubai The Walk

8/10 – Gut

Armend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
war alles mega toll
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Gisele am 21. Nov. 2023
Dear Armend, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcoming you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark

8/10 – Gut

Annabelle

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gisele am 6. Nov. 2023
Dear Annabelle, Thank you for the great rating! We are thrilled to hear that you had a good time at our hotel.Sincerely yours, Gisele ClarkHotel Manager

8/10 – Gut

Patrick

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Man merkt schon, dass es in die Jahre gekommen ist. Viele Dinge, wie Spielzimmer, Kinderpool etc. sind nicht in dem Hotel, sondern im verbundenen, zu Fuß erreichbar, Hilton Beach. Halbpension ist beim Mittag oder Abendessen auch nur das Essen inklusive. Getränke müssen bezahlt werden. Im großen und ganzen, kann man machen.
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gisele am 19. Okt. 2023
Dear Patrick, Thank you for taking the time and effort to share your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcoming you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark

10/10 – Hervorragend

Jovica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Empfelenswert
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Gisele am 6. Juni 2023
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk

6/10 – Okay

Marc

Gut: Personal & Service
Dubai The Walk könnte besser sein
Ist dann doch in die Jahre gekommen und könnte eine Auffrischung der Zimmer gebrauchen. Zimmer ab vierhundert Euro sollten nicht im WC schlecht riechen und die Zimmer aus meiner Sicht sollten pikobello sauber sein. Gar keine Frage die Lage ist super aber andere Hotels in der gleichen Preisklasse bieten da wesentlich mehr.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von HIlton Dubai The Walk Team am 8. Jan. 2023
Thank you for taking the time in posting a review of your stay at the Hilton Duba The Walk. It is with regret to learn of your dissatisfaction with our services and facilities and for not being able to meet your expectations fully of a Hilton stay on this particular occasion. As this is not the level of service we strive to achieve and provide to our valued guests, please accept our sincere apologies for the disappointment caused to you, and rest assured that we have taken your comments seriously and will be used as the basis for our improvement. We really appreciate your feedback and we hope to be able to welcome you back to our property in the near future, to give us a chance to regain your confidence in our service and facilities. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Torsten

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Eine wirklich schöne Hotelanlage mit direktem Strandzugang. Auch die zentrale Lage hat überzeugt.
Antwort von Hilton Dubai The Walk Team am 7. Nov. 2022
Dear Torsten,Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcoming you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk team

10/10 – Hervorragend

Melisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exzellent
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Ali am 16. Okt. 2022
Dear Melisa,Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction.We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk Team

10/10 – Hervorragend

Pascal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Zimmer, super Lage, Frühstück ausreichend. Ist zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Hilton Dubai the Walk am 14. Juni 2022
Dear Pascal, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk team

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Unterkunft an toller Lage
Grosse und gut ausgestattete Zimmer. Zustand nicht mehr neuwertig aber absolut in Ordnung. Prrsonal sehr freundlich und mit gutem Service. Lage perfekt!
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2022
Antwort von Ali Alzoubi am 2. Mai 2022
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk Team

10/10 – Hervorragend

Sebastian, Zirndorf

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2022
Antwort von Ali am 6. März 2022
Dear Sebastian, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcoming you and your family back again in the near future! Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Denis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft hat eigenen Strand in JBR!
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Ali am 4. Jan. 2022
Dear Denis, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk team

8/10 – Gut

Dirk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Etwas in die Jahre gekommen, aber immer noch gutes Hotel mit freundlichem Personal. "coronabedingt" Buffettfrühstück nur im Haupthaus des Hilton, war aber kein Problem. Lage gut (Strand, Anbindung an ÖPNV)
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Ali am 9. Nov. 2021
Dear Dirk, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk team

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbarer Aufenthalt
Der Aufenthalt in Dubai im Hotel Hilton the Walk war genial. Es hat uns an nichts gefehlt.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2021
Antwort von Ali am 27. Sept. 2021
Dear Alexandra, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk team

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended!
The hotel is just recommendable! Very friendly and helpful staff! For my next stay, I will 100% stay at the Hilton Dubai The Walk again.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von Ali am 3. Sept. 2021
Dear Mario, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021
Antwort von Ali am 26. Juni 2021
Dear Anonymous, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Ali

8/10 – Gut

Peter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Hotel befindet sich direkt am Strand mit eigenen Strandliegen. Die Angestellten sind durchwegs sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück ist vielfältig und trotz COVID Zeiten mit einem Buffet ausgestattet, dort wird man aber bedient, also keine Selbstbedienung. Die Zimmer sind gross und verfügen über einen guten Komfort, leider ist das Hotel etwas in die Jahre gekommen, es ist teils recht abgenutzt. Trotzdem besteht ein gutes Preis/Leistungsverhältnis für Dubai. Direkt neben dem Hotel beginnt eine Baustelle sich bemerkbar zu machen: es wird in Zukunft eine ziemliche Lärmimmission bestehen. Wer gerne spazieren geht, ist hier richtig: sei es am Strand, aber auch zur Marina ist es nicht weit, es besteht auch eine Brücke zur Bluewater Insel gegenüber, zudem gibt es viele Restaurant in der Umgebung.
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2021
Antwort von Loes am 26. Jan. 2021
Dear Peter, Thank you very much for your review regarding your recent stay in our hotel. It was a pleasure having you as our guest and we are looking forward to welcome you back in the future. Warm regards, Hilton Dubai the Walk team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Management unfähig
Das Hotel ist in einem miserablen Zustand. Das Team an der Reception ist unfähig. Wir mussten 2x umziehen, weil das Management die Reservationen nicht im Griff hat. Alles einfache eine Katastrophe.
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Loes am 5. Jan. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time in posting a review of your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is with regret to learn of your dissatisfaction on our services and facilities and for not being able to meet your expectations fully of a Hilton stay on this particular occasion. As this is not level of service we strive to achieve and provide to our valued guests, please accept our sincere apologies for the disappointment caused to you and rest assured that we have taken your comments seriously and will be used as a basis for our improvement. We really appreciate your feedback and we hope to be able to welcome you back to our property in the near future, to give us a chance to regain your confidence in our service and facilities. Sincerely, Hilton Dubai the Walk Team

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Insgesamt befriedigend
Alles gut bis auf Frühstück, wirklich unteres Level
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Loes am 24. Dez. 2020
Dear David, Thank you very much for your valuable feedback and please rest assured that your comments regarding the breakfast have been used to improve the quality. We are looking forward welcoming you back soon, Warm regards, Hilton Dubai the Walk team

8/10 – Gut

anders

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
Antwort von Loes am 29. Okt. 2020
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Hilton Dubai the Walk team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die Lage ist toll, viele Lokale und Shops zu Fuß erreichbar. Die Zimmer sind in die Jahre gekommen, wir hatten ein Zimmer mit Meerblick und eine Verbindungstüre, leider hatten wir das Pech mit den Zimmernachbarn die sehr laut waren in der Nacht, durch diese Verbindungstüre hatte man das Gefühl die stehen bei uns im Zimmer. Wir konnten das Zimmer tauschen, das Personal an der Reception sehr bemüht und sehr freundlich. Die Zimmer selber sehr sauber und groß. Das Service und Küchen Personal beim Frühstück immer freundlich und sehr aufmerksam. Im Frühstücksraum selber sehr kalt, die Klimaanlage zieht leider zu stark runter, leider kühlt man in Dubai alles so runter. Die Möglichkeit im freien zu frühstücken gab es.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2020
Antwort von Michael am 17. März 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. Rest assured that your constructive feedback was discussed with the concerned department heads for necessary feasible actions. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Rainer, Castrop-Rauxel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hilton The Walk in Dubai am JBR ist einfach ein tolles Hotel was alles bietet was man sich für einen Urlaub so wünscht. Es hat zusammen mit dem Hilton Jumeirah Beach einen Privat Strand ( an dem immer genügend Liegen waren ) und mit dem Wavebreaker eine tolle Bar / Restaurant. Alle Angestellten waren total herzlich und es hat einem an nichts gefehlt. Grad Tashila Kanchana vom The Walk Team ist einfach ein Engel :-) danke danke nochmal für die Hilfe und vielen Tips. Sowas ist für uns nicht selbstverständlich. Wir können das Hotel jedem nur ans Herz legen und kommen Aufjedenfall bald wieder. LG Rainer
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
Antwort von Michael am 16. März 2020
Dear Rainer, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We are very pleased to read your appreciation regarding the service that our team member Tashila had provided. I will personally convey your commendations and on behalf of my team THANK YOU for your valuable and motivating feedback Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
priwat strand ist sehr schon,promenade war auch sehr schon
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Michael am 12. März 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

8/10 – Gut

Oliver

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentralgelegenes fantastisches Hotel
Sehr nettes und aufmerksames Personal. Frühstücksbüffet einzigartig. Zimmer sind gross und geräumig. Hotelanlage hat ein sehr grosses Gastronomieangebot. Negativ: Bei den Liften ist manchmal sehr viel Geduld gefragt. Auch ein Supermarkt 24 Std. geöffnet, ist sehr nahe am Hotel. Sehr viele Restaurants in unmittelbarer Umgebung. Strand sehr nah und genügende komfortable Liegen. Dubai Marina Mall ist zu Fuss erreichbar wie auch der Marina Walk.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2020
Antwort von Michael am 28. Feb. 2020
Dear Oliver, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. Rest assured that your constructive feedback regarding the elevators was discussed with the concerned department heads for necessary feasible actions. We hope that none of the above misgivings will completely hinder you from considering a repeat stay with us as we all look forward to welcoming you back to the Hilton Dubai The Walk in the not too distant future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist super. Der Strand ist sehr schön. Das Hotel ist ideal für einen Badeurlaub in Dubai.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Michael am 21. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. Sincerely.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
DIeses Hilton hat eine sehr gute Lage mitten im schicken neuen Bezirk Dubai Marina, wo es jede Menge Shopping und Restaurants und attraktive Hochhäuser sowie einen Kanal mit Promenade gibt. Die Ausstattung ist nicht super luxuriös, aber sehr ordentlich, und man kann alle Einrichtungen des anderen, teureren Hilton direkt am Strand mitbenutzen. Das Frühstück ist reichhaltig, allerdings jeden Tag gleich. Ein gewisses Manko ist, dass man teilweise zu lange auf die Aufzüge warten muss.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Mchael am 17. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. Rest assured that your constructive feedback regarding the elevators was discussed with the concerned department heads for necessary feasible actions. We hope that none of the above misgivings will completely hinder you from considering a repeat stay with us as we all look forward to welcoming you back to the Hilton Dubai The Walk in the not too distant future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal Tolle Lage Grosse Zimmer
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Michael am 14. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Michael am 7. Feb. 2020
Dear Andrea, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Gute Lage, gute Strandanbingung, tolles Personal, Frühstücksbuffet gut sortiert, Zimmergrösse großzügig
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2020
Antwort von Michael am 5. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Michael am 13. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gepflegt, sehr freundlicher Service. Frühstücksorganisation teilweise etwas unkoordiniert. Insgesamt ein Aufenthalt, den man gerne wiederholen möchte.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Michael am 13. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Da wir bereits zum 10 Mal in diesem Hotel abgestiegen sind spricht das für sich speziell möchten wir das Personla beim Frühstücksbuffet loben vorallem eine Mädchen aus Kenia und den Boss der ganzen Crew aus Bangladesch, auch die Burschen am Strand die für die Liegen zuständig sind sehr zuvorkommend, allerdings ist der neue Boss der für die Männer zuständig ist unnötig, da bis jetzt keine Klagen waren. Das einzige Problem sind die immer mehr werdenden Kinderwägen, die am Strand bzw. zwischen den Liegen nichts verloren haben, ausserdem gehören Kinder bzw. Babies in den Kinderpool und sonst nirgends hin
Aufenthalt von 16 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Michael am 3. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. Rest assured that your constructive feedback regarding was discussed with the concerned department heads for necessary feasible actions. We hope that none of the above misgivings will completely hinder you from considering a repeat stay with us as we all look forward to welcoming you back to the Hilton Dubai The Walk in the not too distant future. Sincerely,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Langsam zu überlaufen am Walk, Zuviele Hotels auf der kleinen ecke
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Michael am 4. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort to complete a survey, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. I really regret to take you through the hassle of sharing your comments once again in order to allow for a corrective action to be taken and I understand if you would not wish to do so. Alternatively, should your schedule allows it I could call you at a suitable time to discuss your experience as it is my intention to make sure that your next stay with us would be remembered for the right reasons. No matter which option you would prefer please feel free to contact me at your convenience and if I could be of any further assistance to gain back your confidence in the quality of our services. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat meine Erwartungen übertroffen. Es hat alles gestimmt.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Michael am 10. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Michael am 10. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes hotel, direkt an der spazierpromenade (the walk), sehr nah am strand, kleines aber feiner frühstücksbuffet
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Michael am 30. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel zum Wohlfühlen
Ein tolles Hotel, sehr, sehr sauber, ein wirklich leckeres Frühstück mit allem was man sich vorstellen kann. Lokale, Supermarkt vor der Haustüre. Zum Strand geht man über das Hilton, Dauer 2 Minuten. Strand ( abgesperrt nur für Hilton Gäste), Pool mit Poolbar und die Liegen sehr schön. Es mangelt hier nicht an Liegen, selbst wenn man nachmittags kommt, sind mehr als genug frei.Wir kommen wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Michael am 11. Juli 2019
Dear Robert, Thank you for taking the time and effort in sharing your comments following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. As my team and I are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not. And thus, helps us to improve. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vorzügliches Personal Wir als verwöhnte Schweizer fühlten uns sehr wohl.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019
Antwort von Loes am 1. Juli 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2019
Antwort von Loes am 24. Juni 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Loes am 18. Juni 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Sehr zuvorkommendes, freundliches Personal, sehr guter Zimmerservice..
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019
Antwort von Loes am 18. Juni 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Der Herr beim Einchecken war eher unfreundlich und wirkte sogar genervt. Aber ansonsten ALLES TOP, das Personal ist sehr hilfsbereit und überfreundlich. Es wird einem jeder Wunsch erfüllt!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Loes am 4. Juni 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and please rest assured that we will use your valuable feedback to train our team and enhance our services. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

8/10 – Gut

Gabriela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Loes am 15. Mai 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel, Lage, Zimmer alles passt :) sehr schöne Anlage
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019
Antwort von Loes am 14. Mai 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Loes am 12. Mai 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Suiten mit Blick aufs Meer
Sehr komfortable und große Appartement. Wir hatten eine 2 Bedroom Suite im 21. Stockwerk mit Blick aufs Meer. Absolut toll.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Loes am 7. Mai 2019
Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely yours, Loes

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Die Lage ist perfekt. Direkt am Dubai Walk und ein paar Meter entfernt vom Strand. Da lässt sich tagsüber baden und abends gut essen gehen ohne Taxi fahren zu müssen optimal verbinden.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Michael am 10. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von Michael am 1. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time and effort in sharing your rating, following your recent stay at the Hilton Dubai The Walk. It is so nice to hear that you have enjoyed your stay in our hotel and that you found our overall service and facilities to your satisfaction. We all look forward to welcome you and your family back again in the near future! Sincerely,