Innenpool, Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Dukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel

5 out of 5

Bewertungen

8,8

Hervorragend

610 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
230 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
80 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
43 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Christina Gerda Marta

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Hnin Nay Chi Hlaing am 25. Apr. 2024
Dear Christina,Thank you very much for your kind feedback. We are thrilled to hear that you had a good stay with us. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations TeamDukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel.

8/10 – Gut

Jörg

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Etwas in die Jahre gekommen. Service ist ok, aber nicht überwältigend. Umgebung super. Alles sehr gut zu erreichen.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations Team am 21. Apr. 2024
Dear Jörg,Thank you for your review.We apologise if the current state of our facilities did not meet your expectations. Although this is not a newly-built hotel, we work hard to keep it in good condition so our guests feel comfortable. We will forward your comment to the management team; customer feedback helps us to improve, and we will keep it in mind for future improvements.We are, nevertheless, pleased that you had an enjoyable stay with us.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Relations Team

8/10 – Gut

Nadine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel war in Ordnung, allerdings können wir die vielen super Bewertungen nicht nachvollziehen. Besonders für Kinder wird nur die kostenpflichtige Betreuung angeboten. Das Kinderbecken befindet sich nicht am Hauptpool, sondern am Lazy River und ist sehr klein. Der Pool selber hat durchgehend eine Tiefe von 1,60m. Nur an den Stufen, die ins Becken führen, können Kinder stehen. Es darf nirgends in den Pool gesprungen werden. Der Pool, ein Infinity Pool, hat sonst einen schönen Blick. Allerdings fehlen überall Mosaikfliesen. Der Beton um den Pool, bis hin zum Hotel, ist nicht mehr sehr ansehnlich. Der Lazy River ist wirklich seeehr langsam. Aber leider gibt es hier meist nicht genügend Schwimmreifen. Die Liegen und Handtücher am Pool und Strand sind kostenlos. Aber auch hier etliche Auflagen rissig, und Handtücher löchrig. Der Strand ist kein feiner Sandstrand, sondern kiesig. Im Wasser gibt es viele kleine Steine, so dass man vorsichtig rein gehen muss. Das W-LAN gibt es, aber wir hatten tageweise kein Internetzugang. Wer darauf angewiesen ist, könnte hier Probleme bekommen. Das Essen ist ok. Aber nach einer Woche doch recht wenig abwechslungsreich. Viel arabische Speisen, kein Kinderbuffet. Insgesamt sind die Getränke sehr teuer. Am Pool für eine 0,5 l Flasche Wasser 35 AED ( ca. 8,50€). Im Restaurant: Softdrink 0,2 l 25 AED (ca. 6€), Bier 0,5 l oder 150 ml Wein 50AED (12,50€). Insgesamt ist Dubai aber auch kein günstiges Urlaubsland. Die Betten sind sehr bequem.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 1. Apr. 2024
Dear Nadine,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are sorry if the category of our hotel that regulates our facilities and services did not match your expectations. We will continue to work towards modifying this perception through our efforts and service-minded spirit.We understand from your review that apparently you were not properly informed about our hotel’s services and the associated fees prior to your arrival. We would like to apologize and take this opportunity to inform you that a full description of our services is available online. It seems our policy of not allowing sunbeds to be reserved was not enforced during your visit. Your mention of this matter did not go unnoticed and we are pleased to inform you that, with immediate effect, we will be reinforcing this regulation.Moreover, we regret that you were disappointed with our breakfast buffet, as we strive to provide a wide array of options for both guests with a sweet tooth and those looking for healthy options to kickstart the day. Therefore, we always ensure a variety of hot and cold and sweet and savoury options, as well as fresh fruits, different kinds of cereals and yogurts.We are also sorry to hear that the nearby beach was not exactly what you had been expecting and have noted your feedback.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Vera

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Hnin Nay Chi Hlaing am 3. Apr. 2024
Dear Vera,Thank you very much for your kind feedback. We are thrilled to hear that you had a good stay with us. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations TeamDukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel.

8/10 – Gut

Jochen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, kinderfreundlich, Zimmer zur Straße sehr laut (auch Nachts), Essen in Ordnung, Aussenpool warmes Wasser dadurch sehr angenehm
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 25. März 2024
Dear Jochen,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We are glad to know that most aspects of your stay was to your satisfaction. We regret that you experienced some disturbance; please accept our apologies for any inconvenience and know that you can always bring your concerns to our team during your stay, and we will do our best to find a solution.We look forward to welcoming you back. Best regards,Guest Relations Team

8/10 – Gut

Antonia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist wirklich toll. Schöner Pool, schöner Strand und auch das Essen war sehr gut. Das einzige was zu bemängeln ist das es sehr wenig Taxis gibt mit denen man vom Hotel fahren kann. Leider ist man auf diese aber angewiesen von da aus. Sonst wirklich super.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 13. März 2024
Dear Antonia,Thank you for your positive feedback.We are delighted to hear that you enjoyed our incredible pool and found our staff to be adorable. It is always a pleasure to receive positive feedback about our team members. We are also glad that you appreciated the delicious food served at our restaurants.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modernes, schönes Hotel in sehr guter Lage. Wunderschöner Privatstrand mit perfekter aussicht auf das Ruesenrad und die Marina. Vor allem bei Nacht ein unbezahlbarer Ausblick! Kann nur weiterempfohlen werden.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Team am 12. März 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location was ideal for you.Moreover, we appreciate your kind words towards our team members. It encourages us to continue to maintain the high standards of service we set ourselves.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Talip, Duisburg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Top
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 6. März 2024
Dear Talip, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.Thank you for your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Heinz, Fuerth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zu empfehlen - für ein Hotel eine aussergewöhnlichbgute Küche. Sehr Kinderfreundlich
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 13. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

nelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All is perfect in this hotel. We were ther esecond time and again really happy for all. Beautiful hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Team am 6. Feb. 2024
Dear Nelly,Thank you for your positive feedback.It's truly rewarding to hear that you've enjoyed your second stay and found everything to your satisfaction, from the impeccable cleanliness of our rooms to the condition of the hotel and the service provided by our team.We are delighted that the beauty of the hotel contributed to your happiness during your stay and appreciate your compliments on the variety of services and amenities we offer.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Hakam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ayas Mohamed am 28. Dez. 2023
Dear Hakam,Thank you very much for your kind feedback. We are thrilled to hear that you had a good stay with us. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations TeamDukes The Palm, a Royal Hideaway Hotel.

8/10 – Gut

Sitha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Team am 14. Nov. 2023
Dear Sitha,Thank you for your positive feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Oguz

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great :-)
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Team am 14. Nov. 2023
Dear Oguz, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team

2/10 – Ungenügend

Pia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ayas Mohamed am 6. Nov. 2023
Dear Pia,Thank you for your review. We regret that your stay with us fell short of your expectations. We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Minna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war einfach fantastisch! Alle Mitarbeiter sehr zuvorkommend und sehr höflich. Der Infinity-Pool war einfach atemberaubend und der Privat Strand war das Sahnehäubchen. Im Lazy River konnte man doe Seele baumeln lassen. Das Essen war sehr frisch und abends gabs jeden Tag ein neues Länder-Motto mit entsprechenden köstlichen Speisen. Das Hotel hatte nur ein paar Schönheitsfehler, wie ein paar fehlende Fliesen am Pool oder Risse am Boden im Poolbereich, aber der Spektakuläre Ausblick lies das einen sofort vergesse. Vielen Dank an das gesamte Team, wir kommen sehr gerne wieder.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 7. Nov. 2023
Dear Minna,Thank you for your positive feedback.At Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday experience, which is why our Chefs prepare a wide variety of delicacies for each service to cater to all dietary requirements and please the most demanding palates; we are therefore very pleased that we could delight your taste buds.We thank you for your wonderful comments on the service delivered which will be shared with the entire team. It is always a great source of motivation for our team to know that our guests appreciated their efforts and attention to detail.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Relations Team

8/10 – Gut

shyhrete

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
es war alles gut nur Badezimmer war zu klein, die Duschkabine war nicht zu schön
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 24. Okt. 2023
Dear Guest,We appreciate that you took the time to share your experience with us.Although our rooms have a functional design to make guests feel comfortable whilst including all the essentials, we also understand that space is very important for certain guests. We recommend checking the different room sizes when making future reservations to ensure the selected option is in line with your preferences. It is rewarding to hear that you had a pleasant stay with us. We are especially pleased that you had a chance to truly enjoy our warm hospitality. We pride ourselves on providing personalized service to meet the individual requirements of our guests. The whole team certainly hope we can welcome you back on another occasion. Many thanks once again,Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

Radoslav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Ayas Mohamed am 21. Sept. 2023
Thank you for your glowing review! We're absolutely thrilled to hear that you had a fantastic stay with us. Our team takes great pride in ensuring our guests have a memorable experience, and your feedback reaffirms our commitment.Ayas MohamedGuest Relations Team.

10/10 – Hervorragend

Jeyakumar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 18. Sept. 2023
Dear Kumar, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Relations Team

6/10 – Okay

Romanus

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist kein 5 Sterne Hotel. Getränke sind sehr teuer. Bei den Buffets herrscht meistens Gedränge. Vor dem Hotel wird man von Fahrdiensten abgezockt. Taxi kosten nur die Hälfte. Die Handtücher sind teilweise völlig ausgefranst, haben Löcher und sind kaputt. Würde das Hotel nicht mehr buchen. Der Pool ist super cool. Das Essen ist sehr gut. Die Verkehrsanbindung ist schlecht. Man kommt nur mit Taxi oder Fahrdienst zur Metro bzw. Ins Zentrum.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Team am 18. Sept. 2023
Dear Romanus,Thank you for your review.We are sorry that you felt the category of our hotel that regulates our facilities and services did not match your expectations. We will continue to work towards modifying this perception through our efforts and service-minded spirit. However, our star rating corresponds to a required minimum standard of products and services that must be available to guests and is regulated by a national authority.However, we are delighted that you appreciated the efforts of our chefs as we strive to satisfy the many culinary wishes of our guests by offering tasty international and local dishes.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Guest Relations Team

6/10 – Okay

Achim Heinrich

Gut: Personal & Service
X
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Team am 18. Sept. 2023
Dear Achim,Thank you for your review.We regret that your stay with us fell short of your expectations.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Relations Team

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Sofabett war nicht wirklich gut. Die Matrazze war komplett durch. Man lag praktisch auf den Federn. Zum Glück lagen Kinder drauf. Für Erwachsene ist es aber überhaupt nicht gut.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Vidhi Waghela, Guest Relations Officer am 4. Aug. 2023
Dear Marco,Thank you for your review.We are so sorry to hear about your experience and regret we were not able to help resolve it during your stay. Our team is committed to delivering top-notch service and when a guest informs us of a concern, we try to do our very best to assist them in every way possible. Rest assured that we have taken note for future improvements.We are pleased that, nevertheless, you had an enjoyable stay with us.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Vidhi Waghela, Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Besarta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The service was very friendly.
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023
Antwort von Isha Kalar Guest Relations Officer am 5. Juni 2023
Dear Besarta,Thank you for your positive feedback.We are delighted you had a pleasant experience and appreciated our team members who strive to ensure you have the best experience possible.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Isha Kalar Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Tabitha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Thomas Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

Domenico

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Martin, Uetikon am See

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Alles perfekt, ausser Ausziehbett für Kinder war mangelhaft! Nettes und freundliches Personal, schöne Anlage am Meer. 👍😀
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 1. Mai 2023
Dear Martin,Thank you for your review.Our team appreciate your kind words as we work hard to deliver an exceptional guest experience and your positive feedback acts as motivation for our team members to continue providing excellent service. The comfort of our guests is very important to us and we have taken note of your concern which will be reviewed.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

6/10 – Okay

Bahar, Dübendorf

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Jürg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel, freundliches Personal
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 24. Apr. 2023
Dear Jurg, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us and appreciate your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times. We also thank you for highlighting our high standards; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Jonas

Aufenthalt von 10 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Hanns

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel in guter Lage. Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Frühstück ist grandios für jeden etwas dabei. Den etwas altmodischen Charme der Zimmer muß man mögen, ist in diesem Fall aber so gewollt, da auf British gemacht.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 19. Apr. 2023
Dear Hanns,Thank you for your review.We are delighted to know that you had a pleasant experience with us.It's great to hear that you were able to make the most of our tasty breakfast, and hope it kick-started your day.We also appreciate your kind comments about our team that works hard to meet your expectations.However, we do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be taking it into consideration going forwards.We look forward to welcoming you back. Best regards,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Siegfried C.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles 5 Sterne Haus auf der Palme
Das Hotel liegt zentral auf der Palme. Die Zimmer sind sehr angenehm groß und sehr gut ausgestattet. Wir waren im 17.Stock und hatten eine geniale Sicht auf Dubai. Das Personal ist wie überall in Dubal perfekt und sehr zuvorkommend. Der Strand ist groß und das Pool lässt auch keine Wünsche offen. Das einzige kleine Minus sind die Massen an Gästen sowohl am Pool als auch am Strand und leider sehr störend beim Frühstück. Das kenne ich von 5 Sterne Häusern in Dubai und Abu Dhabi deutlich besser.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 13. Apr. 2023
Dear Siegfried,Thank you for your review.While we regret to hear of any inconvenience caused, we are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us. We are proud of the high level of personal service that we offer, so it is also rewarding to receive your positive feedback about our team members.We look forward to welcoming you back. Best regards,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Drilon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Herrvorragendes, freundliches Personal. Sehr schön dekoriertes Hotel, riecht gut! Frühstück war recht monoton, aber dafür der Ausblick vom Privatstrand war herrvorragend auf Dubai Marina. Zimmer war eher Standard. Schöne Ausblick zum Meer aber im 16. Stock leider kein Balkon (für Raucher eher bisschen Mühsam, immer unten rauchen gehen)
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 10. Apr. 2023
Dear Drilon,Thank you for sharing your opinion about your recent stay.We are glad we were able to help start your day off on the right foot with our tasty breakfast buffet. We're always open to suggestions on how we might further improve your breakfast experience on your next trip.Best Regards,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Speisenauswahl war vielfältig und reichlich. Der Service rundum sehr gut. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 3. Apr. 2023
Dear Susanne,Thank you for your positive feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.Thank you for your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

10/10 – Hervorragend

Josiane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine sehr schöne Pool- und Strandanlage. Frühstücksbuffet ausgezeichnet. Servicepersonal freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 3. Apr. 2023
Dear Josiane,Thank you for your positive feedback.We are delighted you had a pleasant experience and appreciated our team members who strive to ensure you have the best experience possible.We are glad that the breakfast and our high standards met your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

10/10 – Hervorragend

Philipp

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Internet coverage was a bit patchy at times, especially around the pool. Otherwise all great!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 3. Apr. 2023
Dear Philipp,Thank you for your review.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always go out of their way to ensure they deliver the best service possible.However, we have noted your comments regarding the internet service. It is regrettable that you did not make us aware of this during your stay as our technician would have been happy to have intervened.Nevertheless, we are glad that the high standards we set ourselves met your expectations.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Semih

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel mit Privatstrand und Aussicht auf die Skyline!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 21. März 2023
Dear David, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Sejid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr nete Persolan ,sauber usw
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 13. März 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards; your satisfaction is our highest reward.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best wishes,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

6/10 – Okay

Frederik

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ziemlich in die Jahre gekommen und abgewohnt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 11. März 2023
Dear Frederik,Thank you for your review.We are concerned by your comments about your room upon arrival and hope you reported this to our reception team, so it could have been dealt with immediately by our housekeeping team. This is very unusual as every room is per standard, thoroughly cleaned and then checked by our Housekeeping Supervisors before guests are allowed to check-in; clearly, we have not performed to our usual levels that day and again, please receive our sincerest apologies.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das einzigste Problem ist ein Taxi im Hotel zu bekommen. Auch das Personal ist überfordert und ruft kein Taxi und kümmert sich auch nicht um Transportmöglichkeiten!! Ärgerlich…
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 11. März 2023
Dear Simon,Thank you for your review.We have taken good note of your comments and are truly sorry you did not feel our service met your expectations; our team works daily to provide the best possible service so that our guests feel genuinely cared for.We are, nevertheless, pleased that you had an enjoyable stay with us.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

8/10 – Gut

Aydogan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wir waren schon zufrieden.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Vidhi Waghela Guest Relations Officer am 1. März 2023
Dear Dogan, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.Thank you for your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Vidhi Waghela Guest Relations Officer

10/10 – Hervorragend

Christian, Gilching

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Henry

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage direkt an der Nakheel Mall. 5 Minuten zu Fuss zum Shoppen und Essen. Schöner Strand und schöne Poolanlage. Weniger gut war die Platzierung beim Frühstück. Wir waren zum Teil zu siebt und uns wurde ein Vierertisch zugewiesen, weil wir ja nur 4 Erwachsene waren und 3 Kinder. Als wir mal "nur" zu viert ( 2 Erwachsene 2 Kinder) waren, gan es sogar nur ein 2.er Tisch. Handtücher waren anscheinend auch mangelware. Nachdem wir uns zu viert 2 Duschhandtücher teilen sollten gab es zwar auf Nachfrage 2 Handtücher mehr, die wurden aber jeden 2 Tag wieder ausgetauscht, so dass wir wieder nach mehr Handtüchern fragen mussten. Da ist der Service in 3 Sternehotels besser.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Juan Carlos Reina, Hoteldirektor am 15. Feb. 2023
Dear Henry,Thank you for your review.Please accept our sincere apologies for the incident you mention and rest assured that we will be reviewing this matter and the procedures to follow with our teams.Thank you, nevertheless, for highlighting our strategic location with easy access to the beach.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Juan Carlos Reina, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Melinda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wunderschönes Hotel, mit sehr freundlichen Personal.Der Pool ist der Wahnsinn.Sehr reichhaltiges Frühstück.Gute Lage.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Juan Carlos Reina, Hoteldirektor am 12. Feb. 2023
Dear Melinda,Thank you for your positive feedback.We are delighted that you appreciated the stylish decor of our hotel. Our team works hard to always go above and beyond to deliver a memorable experience, and it seems we were able to do just that. Your feedback will encourage us to keep up the good work.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Juan Carlos Reina, Hoteldirektor

4/10 – Schlecht

Salsabila

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Extra mehr für Halbpension bezahlt, jedoch keine Möglichkeit für Lunch obwohl es kommuniziert wurde, es wurde mit dem Manager des Restaurants GBR lange diskutiert, jedoch ohne Erfolg. Wenn man schon mehr für Halbpension bezahlt hat obwohl es eine preiswertere Option gab für nur Frühstück und Abendessen, dann erwartet man natürlich auch mehr.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von Juan Carlos Reina, Hoteldirektor am 2. Feb. 2023
Dear GuestThank you for taking the time to review your recent stay at our hotel.We are sorry to learn that your dining experience did not meet your expectations on this occasion. Our Executive Chefs follow a two-week menu rotation that includes a wide range of both local and international delicacies to cater to all dietary requirements and please the most demanding palates. We regret that we could not satisfy your preferences and will be addressing your comments with our team.We hope to have the pleasure of welcoming you back for an improved experience next time.Kind regards,Juan Carlos Reina, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Matthäus

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Stephan, Soyen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
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Antwort von Juan Carlos Reina, Hoteldirektor am 22. Dez. 2022
Dear Mr. Stephen, Thank you for your positive feedback!We were pleased to read that you enjoyed your stay with us and that you had an all-round pleasant stay.We are very pleased that you would book with us again. Until next time!Juan Carlos Reina, Hoteldirektor

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Edgar

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Martha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten ein Upgrade, grosses Zimmer mit schöner Aussicht. Reichliches Frühstückbufett (europäisch und asiatisch) mit inkl eigenem DJ. Schönen Privatstrand und infinity Pool. Zu Fuss ist der shoping Center und the View zu erreichen.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Juan Carlos Reina, General Manager am 12. Nov. 2022
Dear Ms. Martha, Thank you for your visit and your feedback.We are delighted to read that you enjoyed your stay in our hotel. Nice that you liked our quiet location close to the beach and that you were also extremely satisfied with our pool area. We would also like to thank you for emphasizing our golf offer as a special advantage. We are also happy to read that you enjoyed our breakfast very much.We are delighted to read that you enjoyed your stay in our hotel. Nice that you liked our quiet location close to the beach and that you were also extremely satisfied with our pool area. We would also like to thank you for emphasizing our golf offer as a special advantage. We are also happy to read that you enjoyed our breakfast very much.See you soon hopefully. Kind regards,Juan Carlos Reina, General Manager