Außen-Whirlpool

Bewertungen von The Royal Riviera Hotel

4 out of 5
The Royal Riviera Hotel
Al Safilia Street, Old Salata Corniche, Doha

Bewertungen

7,2

Gut

47 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
73 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Elisabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super gelegen, im Moment noch sehr viele Baustellen!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles gut abgelaufen. personal sehr nett büfee gut
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von Mr Essam Ragheb Kortam am 28. Okt. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for sharing your feedback. We hope for a chance to welcome you back soon. Best Regards Essam Ragheb Kortam General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Das Personal war sehr freundlich und immer bemüht, uns einen tollen Aufenthalt zu gewährleisten. Nur leider war das Hotel sehr in die Jahre gekommen. Schimmel an der Decke, eine defekte Klospülung und ein abgeklebtes Fenster (kaputt), sind nur kleine Beispiele hierfür. Im Speiseraum wurden die Tische unter den Glasplatten noch nie gesöubert. Es ist teilweise wirklich sehr dreckig und man ekelt sich.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

William Sourav

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Angenehmes Hotel mit super Lage und tollem Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

4/10 – Schlecht

Giorgio , Aub

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfaches Hotel!
Für einen 2-Tages Aufenthalt gerade noch akzeptabel.

4/10 – Schlecht

Martin, Leonberg

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
absolut enttäuschendes 5 Sterne Hotel
Personal total unverbindlich und in keinster Weise informiert über die eigene Stadt bzw. über Möglichkeiten von Unternehmungen, die es ja eigentlich auch kaum gibt in Doha.

4/10 – Schlecht

Rom, Aachen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel im alten Viertel am Corniche
Schönes Hotel, freundliche Mitarbeiter. Liegt nah am Souq Waqif und Islamic Museum of Art. Für alle anderen Sehenswürdigkeiten ist ein Taxi erforderlich

4/10 – Schlecht

Daniel

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mediocre at best
More of a 3 star, dont let pics fool you. Also front desk staff need better customer service training. Dont take taxi from here, uber works great and is half the overinflated hotel rate.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Vinh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

James

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Azfar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Ghulam Abbas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a good hotel. Friendly staff, clean rooms and close to corniche and souq waqif.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Alberto, LAREDO

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
this hotel has a very good room, and very close is an Irish pub (at the top of the Westing house hotel), also one block as a bus stop to take you to the metro station to avoid incredible powerful sun in Qatar
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel itself is good and the staff was very helpful with the problems of the Ehteraz app. The only bad part, and this will be fixed in a few years, is the area is a huge construction zone. It's nearly impossible to walk to the metro station or souk or waterfront because the roads are blocked off, torn up, barricades, fences and construction equipment everywhere. In fact the whole city seems to be under construction. It will be good once it's finished but right now I would not stay in this area.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Ranoj

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Pawan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Andrei

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Essam Ragheb Kortam am 13. Dez. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to rate your stay. We hope to welcome you back soon. Best Regards Essam Ragheb Kortam General Manager

8/10 – Gut

Serge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Miranda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay
Everything was perfect. The front desk staff was so friendly, helpful, and welcoming. I was really impressed with the service! The location was great! It was easy walking distance to the Souk and the Islamic Art Museum. Very comfortable room. Complimentary tea in the lobby is delicious. Actually really loved the toiletries in the room! I would absolutely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Annabelle Gutermuth am 26. Aug. 2019
Dear Miranda. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to share your amazing feedback. We are so glad, you had a perfect stay at our hotel and our team provided you with great service. It was an absolute pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back soon. Best Regards Annabelle Gutermuth Operation Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I had reservations and had to wait for over an hour so they upgraded me to a suite which had a descent bedroom, but a horrible living room with dark and old depressing furniture and not even any decor of any kind just dark and plain. I was not happy and
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Annabelle Gutermuth am 25. Aug. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced with regards to room. We have taken the concerns you raised very seriously and have take action to fix the room decor. We hope you will give us a new chance to welcome you back and offer you a more memorable experience. Once more Thank you for you your feedback. Best Regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager

6/10 – Okay

Jackie, Boston

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

4/10 – Schlecht

Kwee Loong

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
très proche de commodités, personnels très serviable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Smart hotel, excellent location
Helpful, friendly staff with an excellent free airport service.. Good size, smart room with a view to the sea in the distance. Breakfast reasonable including a cooked omelette, evening buffet OK at a reasonable price. You can't really get away from the TVs as they have 7 of them in the dining room but they will turn the sound down if requested. Nice pool area on the top floor. One unusual feature is that a small mosque is just below the hotel on the sea facing side so you can listen to the Imam calling the faithful to prayer at 5am, lunchtime, afternoon and evening which I enjoyed. Excellent location situated a few minutes walk from the sea front promenade, the souk (good selection of restaurants), the Museum of Islamic Art (sensational) and the Qatar National Museum (opens late March 2019).
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is decent. Rooms are clean, modern and functional. WiFi is free but oscillates between fast and slow internet speeds.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Annabelle Gutermuth am 21. Feb. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to share your valuable feedback with us. We are very happy to see you had a great stay in our hotel. We sincerely apologize for the WIFI and want to assure you we are working to increase the speed .We look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It's a nice hotel close to the Corniche and the Museum of Islamic Art. Breakfast buffet was not that good though.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
AAA+++ No comments Great place to be Great staff to deal with Near to the town Great facilities Thanks for all staff
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

4/10 – Schlecht

Zineb

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wifi is not food
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Chun Hao

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Make sure other guesst are non-smoking !
Thenon-smoking room still can smell the smoke from the room next to mine!terrible experience during whole stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Annabelle Gutermuth am 27. Nov. 2018
Dear Mr. Chun. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the Time to share your feedback with us. It’s always a pleasure to have you as our valued guest and we were very concerned to read your feedback from your recent stay. We sincerely apologize that on this occasion we were not able to meet all your expectation. You are a very important guest to us Mr. Chun and we kindly ask for a new chance to welcome you back to our hotel. We assure you we will do our utmost, to offer you the very best experience at our hotel. Once more thank you for your feedback. We look forward to hearing from you. Best regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager.

10/10 – Hervorragend

DOROTA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hotel
Hotel ma dobre położenie, 15 min od lotniska, darmowy busik co 2 godziny. Pokoje przestronne, meble trochę przechodzone ale super wygodne łózko. Kawa, herbata i woda w pokoju. Super wifi w pokoju. Bardzo pomocni recepcjoniści, ( dostaliśmy pokój z ładnym widokiem i mogliśmy zostać w nim dłużej ) sympatyczny konsjerż i wszyscy pracownicy. Polecamy
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Annabelle Gutermuth am 2. Jan. 2019
Dear Ms Dorota. Thank you for choosing The Royal Riviera hotel and for taking The time to share your amazing experience with us. we loved having you as our valued guest and look forward to welcoming you back to our hotel. Dziękujemy za wybranie hotelu The Royal Riviera.Operation Manager. Annabelle Gutermuth

8/10 – Gut

Chun-nan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Excelente!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Annabelle Gutermuth am 17. Sept. 2018
Dear Value guest. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel, and for taking the time to let us know you had an Excellent Visit. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near Future. Best regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager.

8/10 – Gut

Bonner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Annabelle Gutermuth am 17. Sept. 2018
Dear Mr. Bonner. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to rate your visit. We hope you will give us the opportunity to welcome you back to our hotel in the near Future. Best regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Adequate, but not 4 star quality
Hotel is fine, but not up to par with the quality you'd expect with 4 stars. Shower had some mold, towels were thin and small, bedding had a small cigarette burn, etc.. Nothing that ruined the stay, but there are lots of other options in the area if the small details matter to you. That being said, wifi worked well and if your flight aligns with the hotel shuttle schedule a free airport transfer is always appreciated.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Annabelle Gutermuth am 14. Sept. 2018
Dear Valued Guest. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to share your feedback with us. We appreciate you taking the time to talk about your experience and giving us this great chance to improve our hotel. We apologize for not meeting all your expectations on this occasion and want to assure you we take the points you have raised very seriously. Our aim is to provide the very best serve and comfort to all our guests and we are sincerely sorry you did receive this. We are glad you enjoyed our complimentary Wi-Fi and Airport Shuttle service. We hope you give us a new chance to welcome you back to the Royal Riviera Hotel in the near future and offer you a more comfortable stay. Best regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager.

6/10 – Okay

Lindsay

Gut: Personal & Service
Good Hotel for Long Layover.
We stayed here on a 12 hour layover - it's a 10 minute walk to the Museum of Islamic Arts and only 20 minutes from the airport (they have a free shuttle every 2 hours). It's in an area with a bunch of other hotels and not much else, but a cheap/quick Uber ride can take you anywhere in the city. It was a good and affordable place to stay for such a short amount of time.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Annabelle Guthermuth .Operation Manager am 3. Sept. 2018
Dear Ms. Lindsay . Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for making the time to share your wonderful feedback with us. We are glad you had a great stay during your layover and a chance to explore the wonderful sites in Qatar. We hope for a chance to welcome you back in the near future. Once more thank you for your feedback. Best Regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service was amazing Staff were very helpful and friendly Hotel could do with an upgrade Meals were superbly prepared and well presented Area around the hotel is undergoing construction
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Annabelle Gutermuth am 1. Aug. 2018
Dear Mr. Mohammed, Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to share your feedback and suggestion with us. We are glad our dedicated team took great care of you and you had an overall wonderful stay at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience, the construction may have caused. We hope to get the pleasure to welcome you back to the Royal Riviera Hotel. Best Regards Annabelle Gutermuth Operation Manager.

6/10 – Okay

Razlan, doha qatar

not closed to anyhthing, congestion area....break fast and pool is very not happy at all. Gym has no proper equipments
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Annabelle Guthermuth .Operation Manager am 27. Juli 2018
Dear Mr. Razlan. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to share your feedback and suggestion with us. We sincerely apologize for any inconvenience that you may have faced during your stay at our hotel. We have taken the concerns you have raised very seriously, and have communicated them with our management team to rectify. We appreciate you bring this to our attention. We only hope you will give us a new chance to welcome you back to our hotel and offer you a more memorable experience. Once again thank you for your feedback. Best regards. Annabelle Gutermuth .Operation Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew, Kisumu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Annabelle Guthermuth .Operation Manager am 25. Juli 2018
Dear Mr. Andrew. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to share your experience with us. We appreciate you giving us a high rating and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. Best regards. Annabelle Gutermuth. Operation Manager.

10/10 – Hervorragend

Rhyll, Auckland NZ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very handy to Corniche and Souk Waqif
It was exactly what we wanted for a stopover after the long flight from New Zealand.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Annabelle Guthermuth .Operation Manager am 27. Juli 2018
Dear Valued guest. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel on your stopover in Doha, Qatar and for taking the time to share your experience with us. We are glad you appreciated our amazing location and had great visit in Qatar. We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards. Annabelle Guthermuth . Operation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice hotel and good services from staff I recommend everyone to visit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von Annabelle Gutermuth am 17. Mai 2018
Dear Value Guest. Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel, and for making the time to share your wonderful feedback with us. It’s very wonderful, hearing our Team provided excellent service to you, and made your visit an exceptional one. We appreciate your high recommendation and we look forward to welcoming you back to our property. Best Regards. Annabelle Gutermuth. Operation Manager.

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt og centralt hotel til bedste prisklasse
Dejligt hotel til en lav prisklasse med kvalitet i topklasse. Hotellets personale er altid smilende, yder en fantastisk service og får gæsten til at føle sig velkommen. Personale er behjælpelig med at finde udflugter og leje af bil uden at betale over pris. Der forekommer mulighed for at parkere på hotellets grund. Rengøring hver dag med i opfyldning af toiletartikler, kaffe/te og vand. Gratis aviser hver dag. God mindre swimmingpool på toppen af hotellet, hvor man har mulighed for at nyde kaffen fra hotellets restaurant. Aircondition som virker perfekt. Hotellet er centralt placeret med en beliggenhed i gode opgivelser med gratis museum, Souk Wakif som vrimler med indkøbsmuligheder og cafeer/restauranter, kulturcenter, promenaden, hvor der er mulighed for at oplade gratis telefonen og sidde og se de flotte indiske farvestrålende træbåde og meget mere. Mange supermarkeder i området. Airport shuttle service til/fra hotellet hver 2. time - 12 gange i døgnet, hvis man har behov for dette. Hotellet ligger 10-12 minutter fra lufthavnen uden at man hører fly over hotellet. Flot beduintelt i receptionen, hvor der er god wifi og mulighed for at drikke gratis te/kaffe og spise dadler i skønne autistiske omgivelser.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt og centralt hotel til bedste prisklasse.
Dejligt hotel til en lav prisklasse med kvalitet i topklasse. Hotellets personale er altid smilende, yder en fantastisk service og får gæsten til at føle sig velkommen. Personale er behjælpelig med at finde udflugter og leje af bil uden at betale over pris. Der forekommer mulighed for at parkere på hotellets grund. Rengøring hver dag med i opfyldning af toiletartikler, kaffe/te og vand. Gratis aviser hver dag. God mindre swimmingpool på toppen af hotellet, hvor man har mulighed for at nyde kaffen fra hotellets restaurant. Aircondition som virker perfekt. Hotellet er centralt placeret med en beliggenhed i gode opgivelser med gratis museum, Souk Wakif som vrimler med indkøbsmuligheder og cafeer/restauranter, kulturcenter, promenaden, hvor der er mulighed for at oplade gratis telefonen og sidde og se de flotte indiske farvestrålende træbåde og meget mere. Mange supermarkeder i området. Airport shuttle service til/fra hotellet hver 2. time - 12 gange i døgnet, hvis man har behov for dette. Hotellet ligger 10-12 minutter fra lufthavnen uden at man hører fly over hotellet. Flot beduintelt i receptionen, hvor der er god wifi og mulighed for at drikke gratis te/kaffe og spise dadler i skønne autistiske omgivelser.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

JYOTIRMOY, NEW DELHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with very friendly staff.
Had an excellent stay. 100% worth the price. Spacious rooms in a good location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Annabelle Gutermuth am 14. Dez. 2017
Dear Mr. Jyotirmoy Thank you for choosing The Royal Riviera Hotel and for taking the time to share your amazing experience at our hotel. We are happy to see you had an excellent stay with us. It was our pleasure to cater for you on your recent visit to Qatar and we hope to get another opportunity in the future. Thank you for mentioning our spacious rooms and great location as the things you enjoyed most, we are fortunate to be located in the best part of Doha, just walking distance to the Islamic museum, Souq Waqif and the beautiful Corniche. We look forward to welcoming you back to the Royal Riviera Hotel. Best Regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Reasonable priced
Reasonably priced hotel that was good for a short layover. Nice restaurant. Very helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
Dear Valued Guest, Thank you for choosing The Royal Riviera hotel and for taking the time to share your feedback with us. We appreciate you highlighting the things that contributed to making your stay a wonderful memory and giving us the chance to read your great comments. Our main aim is to provide the very best service to our guests, from our price value to exceptional service, and we are happy to see you received this. We look forward to welcoming you back in the near Future. Best regards Annabelle Gutermuth. Operation Manager.