Außenbereich

Bewertungen von La Cigale Hotel Managed by Accor

5 out of 5
La Cigale Hotel Managed by Accor
60 Suhaim Bin Hamad Street, Al Sadd Area, Doha

Bewertungen

8,6

Hervorragend

51 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
27 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

abdul

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Gianni

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
close to the company where i work with. perfect for any of my needs. excellent people and professional people are working there .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gianni

Geschäftlich gereist
i like the service wherever i go, concierge, restaurant, room service. really excellent .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Walid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel very close to west bay. Only downfall was the fact that we couldn't use the spa area as it was closed until after Ramadan.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

JOSEPH, ACHRAFIEH

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The standard is No more 5 stars hotel. Old property, not even proper shower. Struggled with hot waters.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Seyed Mohammadreza

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Older 5star hotel Location 📍 Good location in walking distance to Saad metro station and a couple of restaurants Staff 🏨 Staff are nice and polite but not very helpful, I had a couple of requests , all promised but none delivered Rooms 🛏️ Rooms are old and not 5star-clean, king bed is actually attached-twin-beds and does not feel as comfortable. You will feel space between two frames. Pillows are not comfortable. Room size is decent 🔌🔌 Power outlets are horrible, they never work and everything is loose including room electric furniture. Power broke my hair blower due to power inconsistency. There is no power outlet close to bed. 🏊‍♂️ Pool and Spa Wonderful pool and spa, very clean with a nice architecture 👨‍🍳 Restaurant Food is good, staff are not well trained and it gets forever to call them as they are never around. Price It is expensive compared to other options, recommend to choose other higher end 5 star hotel or decent 4 star with more comfortable room
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sadiq

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a fantastic time at the hotel! It's beautiful, clean, and definitely feels like a five-star spot. It's conveniently close to restaurants. The pool was very nice, the lifeguard kindly gave our one-year-old a float to enjoy it safely. The staff were super friendly, especially to our daughter. Great stay overall!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Julio Cesar M yanez

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable stay during business trip
As a business traveler, the hotel was perfect for my stay. Very comfortable bed, large standard room. All the standard amenities, both espresso and regular coffee in the room which I appreciated due to irregular hours while I travel. Wifi was sufficient for video calls. Overall very nice upscale hotel. Clearly not ‘brand new’, but very well maintained and still great ambience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Harvey, Halesowen

Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not 5 star
Hotel is very old, rooms smelly, bed uncomfortable, breakfast average, but everything over pricey. For sure not 5* quality you would expect around Doha. I wouldn’t use again.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Elie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff and good location. Facility and restaurants are good
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Eddy, Elk Grove

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
I didn’t like anything
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Sony

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Doha gem
Always a pleasure to stay at this property. Location, amenities, service, food, all.top notch
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

JOSEPH, ACHRAFIEH

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A “use to be” 5 stars hotel. This property is getting old at all levels. The shower hardly works. The staff leaves their equipments in the hallway all day long and all night long.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Almohannadi, Doha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Lina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommend accommodation
It was very good cleanliness,the atmosphere was pleasant , friendly staff and helpful.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

MOHIDDIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
worth it for a day relax
it was relaxing calm and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

2/10 – Ungenügend

Raed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This Hotel Does not deserve to be in VIP section because their staff is rude and has no respect to their guests
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Joseph

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

4/10 – Schlecht

Rami, Astoria

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property is all done run down. I don’t believe it’s worth five stars
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

oscar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
It used to be nicer few years ago
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Jérôme

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

moazzam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von La Cigale Hotel, Doha am 22. Feb. 2020
Dear Moazzam, Warm greetings from La Cigale Hotel, Doha! Thank you for taking time to share your positive comments regarding our property. I am delighted that you had a wonderful experience with us. At La Cigale Hotel, Doha, we always strive to exceed the expectations of our guests and I’m glad that it reflected on your stay. Your review is very important as it inspires us to do much better. Thank you and we look forward to welcome you again on your next visit to our hotel. With kind regards, Firas Sharrouf Interim General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von La Cigale Hotel, Doha am 22. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Warm greetings from La Cigale Hotel, Doha! Thank you for taking time to share your perfect rating of our property. I am delighted that you enjoyed your stay with us. At La Cigale Hotel, Doha, we always strive to exceed the expectations of our guests and I’m glad that we met yours. Your rating is very important as it inspires us to do much better. Thank you and we look forward to welcome you again on your next visit to our hotel. With kind regards, Firas Sharrouf Interim General Manager

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Needs to modernise, but still a decent choice
Dated hotel, but very clean and comfortable room. Staff were very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von La Cigale Hotel Doha am 5. Feb. 2020
Dear Mark, Warm greetings from La Cigale Hotel, Doha! Thank you for taking time to share your positive comments regarding your stay at our property. I am delighted that you had a wonderful experience with us. At La Cigale Hotel, Doha, we always strive to exceed the expectations of our guests and I’m glad that it reflected on your stay. Your review is very important as it inspires us to do much better. Thank you and we look forward to welcome you again on your next visit to our hotel. With kind regards, Firas Sharrouf Interim General Manager

10/10 – Hervorragend

JAMES

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Hotel
Friendly and helpful staff, good selection of restaurants to eat, great facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von La Cigale Hotel Doha am 5. Feb. 2020
Dear James, Warm greetings from La Cigale Hotel, Doha! Thank you for taking time to share your positive comments regarding your stay at our property. I am delighted that you had a wonderful experience with us. At La Cigale Hotel, Doha, we always strive to exceed the expectations of our guests and I’m glad that it reflected on your stay. Your review is very important as it inspires us to do much better. Thank you and we look forward to welcome you again on your next visit to our hotel. With kind regards, Firas Sharrouf Interim General Manager

10/10 – Hervorragend

Fred, California

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Swiming pool and recreational areas. Very nice dinning areas and the food.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von La Cigale Hotel Doha am 5. Feb. 2020
Dear Fred, Warm greetings from La Cigale Hotel, Doha! Thank you for taking time to share your positive comments regarding your stay at our property. I am delighted that you had a wonderful experience with us especially highlighting your superb dining experience. At La Cigale Hotel, Doha, we always strive to exceed the expectations of our guests and I’m glad that it reflected on your stay. Your review is very important as it inspires us to do much better. Thank you and we look forward to welcome you again on your next visit to our hotel. With kind regards, Firas Sharrouf Interim General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von La Cigale Hotel Doha am 5. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Warm greetings from La Cigale Hotel, Doha! Thank you for taking time to share your rating of our property with regards to your stay. I am delighted that you provided us a decent score. However, I do hope we get to hear more from you regarding your actual experience so we know if we meet your expectations and and learn from you where and how else we can improve our service. Your rating though is very important as it inspires us to do much better. Thank you and we look forward to welcome you again on your next visit to our hotel. With kind regards, Firas Sharrouf Interim General Manager

10/10 – Hervorragend

ibrahim halil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Catherine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Steve- Reservations am 10. Dez. 2019
Dear Ms. Catherine, Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
If any hotel deserves five star, this one does!!
I travel on business and leisure for long periods of the year. This hotel without doubt is first class. Service, food, and the gym facilitties are simply incredible.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Catherine am 31. Okt. 2019
Thank you for your kind compliment, It is always our pleasure to provide a quality service and exceed our guest satisfaction.

10/10 – Hervorragend

WEI TING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Steve- Reservations am 16. Okt. 2019
Dear M/M Ting, Thank you for your review it is highly appreciated. We do hope to welcome you again in the near future.

8/10 – Gut

Amer, London UK

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is dated and the team are good and helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it was ok the place i nice, but i forgot my air pod at the room and when i called them after i checked out the denied having them at the hotel which really annoyed me.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Mira

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect We liked it so much, Thank you for everything!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

2/10 – Ungenügend

joe

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
i liked the location a lot. very poor manager skills.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Yussef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2019
Antwort von Reservations am 3. März 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel with great food
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von La Cigale Reservations am 5. März 2019
Thank you for your kind feedback, we always strive to ensure utmost in service for all our guests. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Reservations am 3. März 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Sangbeom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
호텔 후기
옥상에 Roof TOp Bar도 있어서 좋았어요. 카타르는 술 마실때가 없어서 힘들었었는데, 마실떄가 있어서 좋았고, 시설등 비누부터 하나씩 신경을 많이 썻더라구요...
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Reservations am 3. März 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Steve - Reservations am 30. Okt. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of the best hotels in qatar with the best food definetly.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Steve - Reservations am 30. Okt. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Naim, Beirut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All facilities available and location is convenient.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Anwar Aboul Hosn am 3. Okt. 2018
Dear Mr. Naim, Greetings from La Cigale Hotel Doha! Many thanks for your positive review; we are glad to hear that you are satisfied. We will be looking forward to seeing you again soon. Best regards, la Cigale Hotel Management

8/10 – Gut

T, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good location and staff
Is a mature 5 star property, showing a few signs of wear but this is overshadowed by the excellent staff. Dining options are good but expensive, some rooms suffer noise from the bar night club.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018
Antwort von Anwar Aboul Hosn am 3. Okt. 2018
Dear T, Greetings from La Cigale Hotel Doha! Thank you very much for your valuable review. We are sorry for the noise came from the bars; we will book you next time on another floor. On the other hand, we are glad that you are satisfied from our staff and the hotel in general. We will be looking forward to welcoming you again soon. Best regards, La Cigale Hotel Management