3 Restaurants, Frühstück, Mittagessen, Abendessen, italienische Küche

Bewertungen von Banyan Tree Doha at La Cigale Mushaireb

5 out of 5
Banyan Tree Doha at La Cigale Mushaireb
Al Khaleej Street , Mushaireb, Doha

Bewertungen

6,0
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Abdulaziz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Mohammed

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Jose Portocarrero, General Manager am 16. Juli 2022
Dear Mohammed, Thank you for taking the time to leave your review. We strive to provide the best experiences to our guests, so we are sorry that it did not meet your expectations. We look forward to welcoming you back to show you our true level of service. Sincerely, Jose Portocarrero

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
SK
The hotel is supposed to be for serenity as a spa branch hotel.The toilets doors are very heavy, their weight is very big, and they need good muscles to open! My hand hurts when i open it. How often do you need to go to the bathroom, you'll definitely have this much of pain! The reception is extremely bad in communication. I arrived 5 they let us enter at 6! They didn't find our booking!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Jose Portocarrero, General Manager am 14. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us and we are sorry to hear about your experience. We strive to provide the best experiences to our guests, so we are sorry that it did not meet your expectations. Please allow me to pass your feedback to our team for necessary corrections and implementations. We look forward to welcoming you back to show you our true level of service.

8/10 – Gut

Maha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Matei Savescu, Hotel Manager am 30. März 2022
Dear Maha, Thank you very much for taking the time to rate us. Looking forward to welcoming you back soon. Sincerely, Matei Savescu Hotel Manager

8/10 – Gut

Ali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
جميل
لقد حجزت شقه من غرفتين و كانت الاقامة ممتعه و اثاث الشقه حديث و كانت اطلالة غرفة المعيشه رائعه على الحديقه و لكن اطلالة الغرفه سيئه و كان هناك اعمال صيانه او بناء خدمة الرسبشن بطيئة وكان هناك موظفه واحد فقط و السعر مبالغ به بمقابل بانشطة الفندق و الموقع
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Save your money stay somewhere else
If you willing to relax go somewhere else!!!! Its relatively new hotel with worn furniture!!!! Paper thin walls. If you paying to relax and have good time stay away for real, i have complained about the paper thin walls i been placed in a suite but same issue, light sleepers wont be able to sleep at all nor relax, overpriced for the experience from my opinion, never again would be there again
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021