Garten

Bewertungen von Hotel Dolphin - Bhakkhali

2.5 out of 5
Hotel Dolphin - Bhakkhali
Chourasta, Bakkhali, Diamond Harbour, West Bengal

Bewertungen

5,6
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

6,0/10

Personal & Service

2,0/10

Ausstattung

5,6/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Subrata

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

DrRajat

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is situated in a very nice and calm surrounding. But the owner or the staff could not take advantage of the location. The following are our observations: a. very poorly maintained, investment for maintenance is very very less b. pictures posted on website are photo-shoped, digitally manipulated and they do not reflect the reality c. standards of cleanliness is very low, rooms, beds, furnishings literally stink horribly, windows are never cleaned from outside d. room service is very poor, no co-ordination among staff e. billing for food and extra facilities was not transparent f. plumbing and electricity systems are very primitive The cost of rooms and the facilities have huge mismatch
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
food was good. variations not there. good hotel stayed in super deluxe. manager was really helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

2/10 – Ungenügend

D K, Kolkata

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Availability of Food & Bills
The following are the problems in the hotel : 1. Menu card is available but no food is available as per Menu card. 2. The hotel Manager is too rude and he needs to be sacked. He tell lies about food availability to ensure that whatever he wants to sell that is bought by the Customer. 3. The printed food bills are completely illegible. You have to sit near his computer to check the food bills. 4. Bed sheets and pillow covers are not changed daily though room rent is charged for every day. 5. Room & bathrooms are full of insects & mosquitoes.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018