Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von InterContinental Bali Sanur Resort, an IHG Hotel

5 out of 5
InterContinental Bali Sanur Resort, an IHG Hotel
Jalan Kusuma Sari No. 8, Sanur Beach, Denpasar, Bali

Bewertungen

9,0

Wunderbar

251 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
85 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
30 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel, Frühstück, Pool und Lage ist fantastisch.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ayu Ardhani am 2. März 2020
Dear Anonymous, We very much appreciate your review regarding your stay at the Fairmont Sanur Beach Bali. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kind regards, Ayu Ardhani Quality & Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragend war die Freundlichkeit des Personals. Hervorzuheben ist außerdem, dass es drei sehr gute Lokalitäten mit sehr guten Speisen gibt.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Maren, Verden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein wunderschönes Hotel mit tollen Zimmern
Der Blick von der Stizbank im offenem Zimmer rein in die tolle Gartenanlage und dem rauschenen Meer war sensationell! Das Frühstücksbüffet war sehr einladend und hatte auch regionale Sachen im Angebot! Der SPA- Bereich mit seinen Angeboten tat dem Körper und Geist gut! Das Personal war super freundlich und hat sich sehr um den Gast gekümmert. Der Fitnessraum war gut eingerichtet und konnte gut genutzt werden. Das Highlight war das Miterleben der "Geburt" der kleinen Meeresschildkröten auf dem Strandgebiet des Hotels.
Aufenthalt von 12 Nächten im Juli 2018
Antwort von Alfie am 8. Aug. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns. Ich freue mich zu hören, dass Ihr Aufenthalt angenehm war und dies wird unserem Team als Ermutigung zur Aufrechterhaltung unserer Qualität mitgeteilt. Ich freue mich, Sie bald wieder zu begrüßen und wünsche Ihnen einen schönen Tag! Grüße, Alfian Adriansyah Gast Erfahrung & Qualität Manager Fairmont Sanur Strand Bali

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Alfie am 6. Juli 2018
Dear guest, Thank you for sharing your feedback concerning your recent stay with us. I am glad to see that you shared 5 out of 5 ratings. I appreciate for your feedback and look forward to welcoming you again in the future. Regards, Alfian Adriansyah Guest Experience & Quality Manager Fairmont Sanur Beach Bali

10/10 – Hervorragend

Fritz, Vienna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Service, really Fairmont Hospitality
Perfect Stay at a Fairmont in Bali, the welcome by the staff was excellent, the rooms and Terace was great. As we needed help by the staff we were impressed by the absolute professional support provided to us. Beach beds and beach was great, for sure one of the best locations at Sanur. If you do not want just to use the perfect restaurants within the hotel just step some meters out of the hotel and you will find good restaurants. Be careful when exchanging money outside of the hotel - the non licensed money changer are scamming and trying to cheat. All in all the stay was a prefect holiday thanks to the hotel and their staff.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2017
Antwort von Awya Waharika (Fairmont Sanur Beach Bali Team) am 3. Aug. 2017
Dear Fritz, thank you for sharing your recent experience at Fairmont Sanur Beach Bali. We are happy to receive such high score in regards to your recent stay. Your kind words regarding our staff are much appreciated. Once again thank you and see you again in the near future! Regards, Awya Waharika (Fairmont Sanur Beach Bali Team)

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gehobenes Wohngetto am Strand
Ich gebe zu, ich habe in diesem Urlaub einfach kein gutes Hotel-Casting gemacht. Das Fairmont gehört zu meinen Fehlentscheidungen. Dabei bin ich mir sicher, dass es Leute gibt die das Hotel toll finden. Der Standard ist hoch, das Personal zuvorkommend, die Qualität der Restaurants gut bis sehr gut. Wie man allerdings eine so grosse Fläche am Strand derart zubauen kann ist mir unerklärlich. Da isr aber auch nichts vom Charme der Insel oder von Strandnähe übrig geblieben. Von unserer (viel zu opulenten) 2-Bedroom Villa musste man wahlweise 500 Meter zu Fuss durch die zugebaute Hotelanlage gehen, oder einen Buggy rufen. Dabei waren wir Luftlinie nur wenige Meter vom Strand entfernt. Wie gesagt, für uns war es nichts, das war eher Dubai als Bali.
Antwort von Awya Waharika (Fairmont Sanur Beach Bali Team) am 2. Juni 2017
Dear Anonymous, thank you for taking your time to share your recent experience at Fairmont Sanur Beach Bali. Your feedback will be passed on to our team to improve our service delivery. Once again thank you for the feedback and look forward to welcoming you back in the near future. - Regards, Awya Waharika (Fairmont Sanur Beach Bali Team)

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schöne a Hotel, Aber das War es auch.
Das Hotel ist sehr schön, das war es aber auch schon! Der Service mittelmäßig. Kommt darauf an wer gerade Dienst hat. Zu erst mal das Wort "NO" und dann muss man sich durch fragen! Das schlimmste ist das Frühstück, sehr schlecht, viel Dekoration aber nichts zu bieten außer frischen Früchten! Das Hotel hat auf keinen Fall 5 Sterne! Wenn man den Service nimmt und das Frühstück dann 2 Sterne. Außerdem ist es für das was es bietet viel zu teuer.
Antwort von Niall Cowan (General Manager) am 25. Aug. 2016
Dear Anonymous, thank you for taking the time to post your review. We are very sorry to hear about the issue you describe in your review. We do apologize for the shortfalls and have discussed your comments in great detail with the management team and have reiterated our service standards and customer expectations. Thank you for your feedback and opportunity to improve our product. We look forward to welcoming you back once again.

10/10 – Hervorragend

Alfred K.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Genialer Urlaub
Das Hotel hat unsere Erwartungen voll und ganz erfüllt. Da wir meisten in Sanur Ferien machen, unternehmen wir keine Ausflüge mehr und geniessen den Strand und das Meer. Freundliche Grüsse A.Kern

6/10 – Okay

Repeater

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Moderne Location für selbständige Gäste
- Positiv: Sehr gepflegte Location. Moderne Architektur, (passt eher nicht zu Bali). Suiten vom Feinsten mit hohem Komfort, Bad, Schlafraum, Innenbalkon (Logia), etc., Aussenpoolanlage sehr gross, gepflegt. - Verbesserungsfähig: Hotel-Bar fehlt. SPA (nur Massagen) in fensterlosem Untergeschoss. Hotelpersonal nett, ungenügend geführt. Butlerprinzip untauglich. - Fazit: Komforthotel in Sanur, für Gäste, die keine Betreuung brauchen, sich selbst organisieren und Verpflegung ausser Haus bevorzugen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Christoph, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP Hotel!
Top Hotel. Sehr schöner Stil. Einziges Manko: Die Hotelrestaurants sind abends relativ leer. Das liegt aber daran, dass in der Umgebung relativ viele nette kleine Restaurants sind, die unschlagbar günstig und recht gut sind. Insgesamt ein sehr empfehlenswertes Hotel! Die Bilder auf der website entsprechen der Realität!
Antwort von Niall Cowan am 31. Okt. 2015
Dear Christoph, Das ganze Team hier vom Fairmont Sanur Beach Bali hat sich sehr gefreut von Ihnen eine solch gutes Feedback zu erhalten. Wir versuchen jeden Tag uns um ein Stueck zu verbessern und es gelingt uns immer haufiger dass unsere Gaeste einen wunderschoenen Urlaub verbringen konnen. Wir moechten Ihnen unsere herzlichesten Gruesse schicken und wuerden uns sehr freuen, wenn wir Sie schon bald wieder besuchen koennten. Kind Regards, Niall Cowan GENERAL MANAGER

10/10 – Hervorragend

Beatrice, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Luxus Resort mit außergewöhnlicher Ausstattung
wir hatten eine Villa mit 2 Schlafzimmern was zu einem außergewöhnlichen Urlaubserlebnis sorgte! Der Room-Service war außergewöhnlich unsere Tochter schwärmt noch bis heute von den aus Handtüchern gefalteten Spieltierchen des Zimmerservice. Alle Angestellten waren stets bemüht Ihr bestes zu geben um uns jeden Wunsch zu erfüllen. Sehr angenehm am Pool, immer kommt ein Service-Mitarbeiter bringt Wasser-, Eis oder andere Erfrischungen. Mehrfach (2x) mussten wir einen Arzt rufen lassen, dies wurde vom Hotel auch schnell veranlasst. Super Ärzte Incl. Krankenschwester kamen ins Hotel Incl. Medikamente für gerundet 50€. Der Service ist außergewöhnlich sodass wir uns stets willkommen und geborgen gefühlt haben! Kinderbetreuung ist Top, auch wenn leider zu unserem Urlaubszeitpunkt keine Kinder zum spielen da waren. Restaurant im Hotel ist überteuert, zwar bemüht für optische Kreationen jedoch zum Abendessen nicht zu empfehlen, mittags zum Pool-Service sehr gut. Essen gehen ist jedoch in der Umgebung vielfach vorhanden. Ausflüge: - Turtle Farm auf jeden Fall auslassen, totaler Kommerz von gefangen gehaltenen Tieren - Delphin schwimmen auf jeden Fall machen ein super Erlebnis Insgesamt ein super Aufenthalt!!!
Antwort von Niall Cowan am 22. Juni 2015
Dear Beatrice, Das ganze Team hier vom Fairmont Sanur Beach Bali hat sich sehr gefreut von Ihnen eine solch gutes Feedback zu erhalten. Wir versuchen jeden Tag uns um ein Stueck zu verbessern und es gelingt uns immer haufiger dass unsere Gaeste einen wunderschoenen Urlaub verbringen konnen. Wir moechten Ihnen unsere herzlichesten Gruesse schicken und wuerden uns sehr freuen, wenn wir Sie schon bald wieder besuchen koennten. Kind regards, Niall Cowan GENERAL MANAGER

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel....
Das Hotel ist super, alles neu, die Angestellten sehr zuvorkommend und immer laechelnd, man bekommt wofuer man bezahlt. Unsere Kleinen (5 und 3) waren sehr zufrieden mit dem Kids Club, sie waren ueberhaubt nicht mehr raus zubekommen.... Activities waren sehr gut und das Personal kuemmerte sich liebenswert um die Kleinen. Von Hotel Seit Null Komma Null Minus Punkte, das Hotel haelt, was es verspricht, wir waren nur etwas enttaeuscht vom Strand, es ist schlicht kein Badestrand. Fischer- und Ausflugsboote ankern direkt vordem Hotel, schoen anzusehen vielleicht, aber nicht um herumzuschwimmen. Anker, Ankerleinen etckoennen gefaehrlich sein...

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel....
Das Hotel ist super, alles neu, die Angestellten sehr zuvorkommend und immer laechelnd, man bekommt wofuer man bezahlt. Unsere Kleinen (5 und 3) waren sehr zufrieden mit dem Kids Club, sie waren ueberhaubt nicht mehr raus zubekommen.... Activities waren sehr gut und das Personal kuemmerte sich liebenswert um die Kleinen. Von Hotel Seit Null Komma Null Minus Punkte, das Hotel haelt, was es verspricht, wir waren nur etwas enttaeuscht vom Strand, es ist schlicht kein Badestrand. Fischer- und Ausflugsboote ankern direkt vordem Hotel, schoen anzusehen vielleicht, aber nicht um herumzuschwimmen. Anker, Ankerleinen etckoennen gefaehrlich sein...

8/10 – Gut

Taha

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the beach by the resort was not clean at all and there were a lot of plastic cups and bottles. Also, a lot of dead grass
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ikhyar Setya am 26. Apr. 2024
Dear Taha,We deeply appreciate your feedback regarding your recent visit to InterContinental Bali Sanur Resort, although we are disheartened to learn of your concerns regarding the cleanliness of the beach area.Rest assured, we have already taken immediate action to address the issues you have raised, to mitigate the presence of plastic waste.Please do not hesitate to contact us directly if there is anything further we can assist you with. Thank you for choosing InterContinental Bali Sanur Resort, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Warm Regards,Ikhyar Setya - Management Team

10/10 – Hervorragend

haibin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is well maintained and the staff are friendly and helpful. Only thing I didn’t like is the beach. It was dirty. It may not be the responsibility of the hotel to clean the beach. However if they can arrange one person to keep the nearby beach clean, the quality of staying will be greatly improved. I noticed the hotel in the next door is doing the extra cleaning and the beach environment is much better.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Sarah am 18. Apr. 2024
Dear Haibin, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your feedback of your recent stay. It is a testament to our team members who are highly dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create an experience that is both magical and unforgettable. Thank you once again for sharing your experience and we look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

6/10 – Okay

Emmanuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The facilities are old ( well past their days of glory) and in need of major renovation. The room is nice and big but bathroom shower in need of upgrading ( eg needed higher water pressure and shower fixture falling apart). Ceiling in Layang Layang full of water and stains. Also, food was unremarkable bordering bad (eg. rotten tomato served in the breakfast buffet) and certainly not of the quality and variety expected of a five star hotel. Staff are nice and friendly but it seems in need of better training and more direct supervision. Seems more of an issue related to proper management of staff as opposed to a problem with staff. Waitress in breakfast for example wearing food stained uniform. Staff at the security gate not very polite (though there were some good exceptions) . Fitness facilities nice and modern. Main Pool area also very nice though some of the decor like the pink orchid needs to be removed or replaced long ago.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sarah am 20. März 2024
Dear Mr. Emmanuel, Thank you for choosing the InterContinental Bali Sanur Resort for your recent stay. On behalf of the team, I do apologies for the shortfalls in maintenance you highlighted and for the inconvenience it caused during your time with us. We certainly take this feedback seriously and will ensure we look for improvement so issues such as these are avoided in the future. I do hope we are able to welcome you back in the not too distant future to experience the improvements we are working on across the resort. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

kenji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sarah am 28. Feb. 2024
Dear Mr/s. Kenji, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

8/10 – Gut

EUNJU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가족과 첫 발리여행
무엇보다 위치가 좋아요. 사누르비치가 호텔 바로 앞이고 비치거리를 걸어다니기 좋고 식당도 많고. 한블럭 걸어나가면 쇼핑, 마사지. 음식점 등이 많아요. 호텔 내는 넓고 조경이 잘 되어 있어 산책하기 좋아요. 수영장은 작은 거 2개, 메인풀은 1.5미터라 어른들 수영하기 좋고 바다가 보여요. 객실은 좀 아쉬웠어요. 주니어스위트였는데 거실이 별도 공간으로 있는데 밖의 창문이 방충망 구조예요. 즉 공기가 다 통하는 구조라 더워서 그 공간을 쓰질 못햤어요. 침실만 쓴 거라 좁았단 느낌이 들었어요. 그래도 충분히 만족한 여행이였어요.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sarah am 19. Feb. 2024
Dear Eunju Song, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Yuki

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sarah am 22. März 2024
Dear Ms. Yuki, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review of your recent stay. It is a testament to our team members who are highly dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create an experience that is both magical and unforgettable. Thank you once again for sharing your experience and we look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Stephen

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sarah am 16. Feb. 2024
Dear Mr. Stephen, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Kallistia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the most magical resorts I have stayed at. I felt I instantly at peace there. Great breakfast and were very accommodating to my dietary needs. The room was spacious, bright & clean. The finishing touch on a great experience was the fact they provided 2 x 1.5 litre bottles of water every day and got me more so promptly every time I requested it. Only thing I would have liked is milk in the mini bar for my coffee.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sarah am 12. Feb. 2024
Dear Ms. Kalistia, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review mentioning our great breakfast, spacious and clean room, an dour services. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

8/10 – Gut

Charles, Greenacres

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sarah am 8. Feb. 2024
Dear Mr. Charles, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Fanny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sarah am 30. Jan. 2024
Dear Ms. Fanny, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

6/10 – Okay

Leanne Therese

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Overall disappointing. This property is not of the standard expected of the Intercontinental brand. The room design was beautiful but there is constant construction noise. The property is in poor condition and far from 5 star and having undergone a complete “refresh”. The view from the rooms to the beach is beautiful but when you look down the giant water feature centre piece of the gardens in the photos which the rooms overlook is surrounded by a horrendously toxic looking green pool. The whole place feels a bit like they are just barely spinning the wheels and looking to offload it to be honest. Had a facial and massage at the spa which were both nice. Breakfast buffet restaurant is probably the only part of the hotel that is actually 5 star and International standard, except the poor staff who were excellent had to try and work around positioning tables so the leaking roof wasn’t dripping on guests heads. The whole place had a bit of a faulty towers hotel feel about it and definitely not Intercontinental brand standard.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sarah am 29. Jan. 2024
Dear Ms. Leanne Therese, Thank you very much for taking the time to review of our hotel. We are incredibly saddened to receive your feedback experience was not met your expectations. The resort is currently undergoing a refurbishment period, which is expected to be completed soon and we endeavor to make this process as seamless as possible. Again, we regret that this impacted your experience at our hotel and hope to offer you a more pleasant stay in the future.Sincerely, Sarah Devita – Management team.

10/10 – Hervorragend

Rune

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
100 % good. Vi love it werry good.
100% good 😊 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊👍👍👍👍👍👍👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sarah am 29. Jan. 2024
Dear Ms. Rune, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

2/10 – Ungenügend

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property for mature adults. Quiet and peaceful. Check in was poor. Arrived late and room not ready. They put us up in another room at midnight and we moved in the morning. Quite spoiled first day. Very clean and large room. Big pool you can lap. Wouldn’t stay again as too quiet for me.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sarah am 29. Jan. 2024
Dear Mr. Christopher, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Hoon

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sarah am 16. Jan. 2024
Dear Mr. Hoon, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

6/10 – Okay

Gregory Alexander

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
A bit dated but staff were excellent ,the pool was a bit hot compared to other pools we went in , hard to cool off on a 40 degree day
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sarah am 15. Jan. 2024
Dear Mr. Gregory, We are delighted to hear about your recent experience with us. The InterContinental Brand is devoted to offering impeccable service to our loyal guests to make their stay with us unforgettable. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Sarah Devita - Management Team.

10/10 – Hervorragend

Cameron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A lovely hotel to relax away from busy Seminyak. First time and will be back
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah am 2. Jan. 2024
Dear Mr. Cameron, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

AYUMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフは笑顔で親切で対応も良かったです。 お部屋も清潔でした。シャワーの水圧が弱く髪の長い人は洗髪が大変だと思います。 セミロングの私も結構時間がかかりました。 朝食ブッフェのお料理の種類は少なかったですが、日替わりのメニューもあったので、まあまあです。暑い国なので仕方ないですが、部屋や 朝食のテーブルに小さい蟻が沢山いて落ち着かない時もありました。 気になる方は対物用の消毒液やウェットティッシュを持って行った方が良いかもしれません。 Spaはお安くてとても良かったです。お勧めです。季節柄気温も丁度良くゆっくりリラックス出来ました。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah am 2. Jan. 2024
Dear Ms. Ayumi, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

8/10 – Gut

Alex

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah am 28. Dez. 2023
Dear Mr. Alex, We are delighted to hear about your recent great experience with us. The InterContinental Brand is devoted to offering impeccable service to our loyal guests to make their stay with us unforgettable. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Sarah Devita - Management Team.

10/10 – Hervorragend

FERNANDO A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Sarah am 19. Dez. 2023
Dear Mr. Fernando, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

6/10 – Okay

Elfy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The room was wow. Big room with comfortable bedding and spacious toilet. However, this hotel is located in a very quiet area. There are some restaurants at the beach but the whole area is boring. The shower water smells of sewage and we had to check out early as my children had developed a rash. Staff were very helpful and understanding. Their service was excellent. But do note that this area is really quiet and lacked vibrancy. If you have kids looking for fun and games and things to see and explore, this is not the place to stay. If you are a retiree looking for peace and quiet, then this is the place for you.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah am 18. Dez. 2023
Dear Ms. Elfy, We are delighted to hear about your recent great experience with us. The InterContinental Brand is devoted to offering impeccable service to our loyal guests to make their stay with us unforgettable. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Sarah Devita - Management Team.

8/10 – Gut

GEN LEUN

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Ibe am 24. Nov. 2023
Dear Gen Leun, We are delighted to hear about your recent great experience with us. The InterContinental Brand is devoted to offering impeccable service to our loyal guests to make their stay with us unforgettable. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Ida Bagus Eka - Management Team.

10/10 – Hervorragend

July

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a wonderful hotel, very comfortable and the staff is amazing
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023
Antwort von Sarah am 22. Nov. 2023
Dear July, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review mentioning wonderful hotel, comfortable and staff services. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved staying at the Intercontininental our fifth stay would not go anywhere else Special thanks to Vera and the girls at breakfast
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah am 27. Okt. 2023
Dear Brian, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

8/10 – Gut

TOYOHIRO

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah am 16. Okt. 2023
Dear Toyohiro, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create an experience that is both magical and unforgettable. Thank you again for sharing your experience. We look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

YUYA

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ibe am 30. Okt. 2023
Dear Yuya, We are delighted to know about your recent excellent experience with us. The InterContinental Brand is devoted to offering impeccable service to our loyal guests to make their stay with us unforgettable. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Ida Bagus Eka - Management Team.

10/10 – Hervorragend

Louis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful resort, fantastic rooms and service to match
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ibe am 8. Okt. 2023
Dear Louis, We are delighted to hear about your recent experience with us and we’re pleased that your particular highlights include our beautiful resort, fantastic rooms and service to match. The InterContinental Brand is devoted to offering impeccable service to our loyal guests to make their stay with us unforgettable. We look forward to welcoming you back again in the near future. Kind regards, Ida Bagus Eka - Management Team.

8/10 – Gut

Hiroaki

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
施設がやや古く感じたが現在も少しづつ改修工事を続けており、いずれ素晴らしくなることと思います。 職員の対応、教育は非常によくなされています。
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ibe am 7. Okt. 2023
Dear Hiroaki, We are delighted to hear about your recent experience with us mentioning our well-trained staff and your perspective that our Resort will be great in the future. The InterContinental Brand is devoted to offering impeccable service to our loyal guests to make their stay with us unforgettable. We look forward to welcoming you back again in the near future. Kind regards, Ida Bagus Eka - Management Team.

10/10 – Hervorragend

richard, Lompoc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sarah am 2. Okt. 2023
Dear Richard, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create an experience that is both magical and unforgettable. Thank you again for sharing your experience. We look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The suite we had was very spacious. The location wonderful. The pool was lovely as was breakfast.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Sarah am 29. Sept. 2023
Dear Anne,We are delighted to hear about your recent experience with us and we’re pleased that your particular highlights include our suite, location, pool and our breakfast. The InterContinental Brand is devoted to offering impeccable service to our loyal guests to make their stay with us unforgettable. We look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards,Sarah Devitta - Management Team.

10/10 – Hervorragend

Kiranpreet

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023
Antwort von Sarah am 22. Sept. 2023
Dear Kiranpreet, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create an experience that is both magical and unforgettable. Thank you again for sharing your experience. We look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Anne Lilli

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sarah am 20. Sept. 2023
Dear Anne Lilli, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create a magical and unforgettable experience. Thank you again for sharing your experience, we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

10/10 – Hervorragend

Aaron

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An amazing property, wonderful ammenities and outstanding service
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Ibe am 16. Sept. 2023
Dear Aaron, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your review mentioning our amazing property, wonderful amenities, and outstanding staff services. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create an experience that is both magical and unforgettable. Thank you again for sharing your experience. we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Ida Bagus Eka - Management Team

8/10 – Gut

KAYOKO

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
大変静かなホテルでゆっくりできました。 ジムを利用する場合にはルームキーとは別のジム専用カードキーが必要です。フロントでもらえます。 朝食ビュッフェの種類は少なめ。他にオーダーメニューがあります。オーダーメニューは美味しかったです。 ホテルの前の海に魚はほとんどいません。シュノーケリングしても海藻だらけです。プールは開放的で気持ちがいいです。 ホテルとは関係ありませんが、ホテル周辺に放し飼いの犬、野良犬がたくさんいます。早朝ジョギング中に二匹の野良犬に追いかけられ大変怖い思いをしました。逃げている途中に落とした帽子を咥えて犬は去っていきました。 犬が苦手な方はサヌールはやめたほうがいいと思います。
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Sarah am 28. Aug. 2023
Dear Kayoko, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your review. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We tailor every service to our guest's needs to create an experience that is both magical and unforgettable. Thank you again for sharing your experience. we look forward to welcoming you again shortly. Kind regards, Sarah Devita - Management Team

6/10 – Okay

Krishnaparkash, Lelystad

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Sarah am 10. Aug. 2023
Dear Krishnaparkash, Thank you very much for taking the time to review of our hotel. We are sorry to know you had a less than pleasant stay with us. Please kindly share your experience so we can obtain any detail regarding your stay. We tailor every service to our guest's needs to create an experience that is both magical and unforgettable. We look forward to welcoming you again shortly. Sincerely, Sarah Devita – Management team.

10/10 – Hervorragend

NIMIR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
its clean and safe
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sarah am 9. Aug. 2023
Dear Nimir, The InterContinental Bali Sanur Resort thanks you for your kind words. It is a testament to our team members who are extremely dedicated to delivering an exceptionally high standard. We aim to provide an unparalleled, yet personal, service for all of our guests by tailoring every aspect to our guests’ needs. We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Sarah Devita - Management Team