Rezeption

Bewertungen von The Strand Suites and Dormitel

2.5 out of 5
The Strand Suites and Dormitel
#4 Road 2 Dona Vicenta, Davao, Davao Region

Bewertungen

8,2

Sehr gut

27 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Kunibert

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Besser nicht buchen
Leider bin ich von dem Service sehr enttäuscht! Bei der Anreise und Check-In versuchte man mir ein anderes Zimmer als gebucht zu geben! Die Badezimmer Ausstattung ist mehr als sparsam! nach dem Duschen ist das ganze Bad mit Wasser nass. Das Frühstück besteht aus einer Tasse Kaffee und einem in der Microwelle aufgewärmten Brötchen! Geschmacklich eine Katastrophe! Besser nichts essen! Im Zimmer sind kaputte Fliesen an denen man sich verletzen kann!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kahrla am 14. Feb. 2024
Hi, we do apologize we did not meet your expectations. To keep our rates low, we serve minimal breakfast. We will definitely check the tiles and fix them. Thank you and we hope you consider staying with us again.

8/10 – Gut

Rabert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles war Gut und Sauber
Alles war OK
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Kahrla am 5. Dez. 2019
Thank you for staying with us. We do appreciate your feedback. Do visit us again.

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles war OK
Der Urlaub war schön aber ein Kühlschrank auf dem Zimmer wäre in der Hitzezeit schön. Zu Info. Der Rest war OK
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2019
Antwort von Kahrla am 30. Mai 2019
Hi Robert, thank you for staying with us. We do appreciate your feedback. For future reference, we do provide mini refrigerator upon request. Do visit us again.

8/10 – Gut

RUBY

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accommodating staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kahrla am 13. Mai 2024
Hi Ruby, thank you for staying with us. Do visit us again. Keep safe.

8/10 – Gut

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very poor breakfast. No windows in the room, the only window looks into the passage. Bathroom was alright with a hot shower. The area was quite good for my convenient.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kahrla am 13. Mai 2024
Hi John, thank you for staying with us. To keep our rates low, we serve minimal breakfast. We hope you will consider staying with us again.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was on quite residential street. No dogs running around. Easy to walk to corner and get taxi. Everyone there working hard to make your stay so pleasant. Ty
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kahrla am 6. März 2024
Hi Michael, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Do visit us again .

8/10 – Gut

Clarita

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kahrla am 6. März 2024
Hi Clarita, thank you for staying with us and hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Timothy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Staff was very friendly, helpful and hospitable. Our room was clean, but had a strange odor, was too “bright white” and noises carried throughout the building.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kahrla am 6. März 2024
Hi Timothy, thank you for staying with us and giving your feedback. Do visit us again.

10/10 – Hervorragend

Maria Andrea

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Kahrla am 31. Okt. 2023
Hi Maria, thank you for staying with us. Do visit us again. Stay safe!

6/10 – Okay

Dave

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Ralph am 21. Sept. 2023
Hi Dave, we do apologize if we did not meet your expectations. Please send us an email for your concern. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean place, excellent staff very helpful and polite
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Paw am 27. Mai 2023
Hi Susan, thank you for staying with us and giving your feedback. It was our pleasure serving you. Do visit us again.

10/10 – Hervorragend

Shane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My overnight stay was excellent. Will recommend to friends/ family, and will be back next time in Davao. Very happy !
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Ralph am 21. Jan. 2023
Hi Shane, thank you for staying with us and it was our pleasure serving you. Do visit us again.

10/10 – Hervorragend

Balasubramanian

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Power supply junction to be added into each and every room, so that customers will be happy.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ralph am 9. Dez. 2022
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

6/10 – Okay

Takayuki

Gut: Personal & Service
全般では価格の割には、非常に満足でした。しかしながら、冷蔵庫がない事、部屋の中に小さなアリが40-50匹程いた事、部屋に外部への窓がなかったので、圧迫感を感じました。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Ralph am 5. Sept. 2022
Hi Takayuki, we do apologize if we did not meet your expectation. We'll definitely check the ant issue. Thank you and stay safe.

8/10 – Gut

Carol

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place. Note: Four floors no elevator.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Ralph am 2. Aug. 2022
Hi Carol, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Stay safe.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Cheap
You get what you pay for
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Ralph am 2. Aug. 2022
Hi, we do apologize we did not meet your expectation. Keep safe.

8/10 – Gut

Christian

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Ralph am 10. Juli 2022
Hi Christian, thank you for staying with us. Stay safe.

8/10 – Gut

Christian Jay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Ralph am 27. Feb. 2021
Hi Christian, thank you for staying with us. Do visit us again.

10/10 – Hervorragend

Christian Jay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Ralph am 24. Jan. 2021
Hi Christian, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Do visit us again and stay safe.

8/10 – Gut

Anna Lou

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the place is clean, staff are good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Jovy am 9. März 2020
Hi Anna Lou, Thank you for your feedback. We do appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Stephannie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Jovie am 7. Feb. 2020
Hi Stephannie, Thank you for staying with us. Please visit us again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Jovy am 24. Jan. 2020
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The receptionist was very nice. She always greeted us with a smile.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Len am 10. Jan. 2020
Hi, guests are like family to us. Thank you for noticing, and staying with us.

8/10 – Gut

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
IT is ok
Aufenthalt von 23 Nächten im November 2019
Antwort von Kahrla am 5. Dez. 2019
Hi Mohammed, thank you for staying with us and giving your feedback. Hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Clean .. Very friendly and helpful staff ... Good overall experience
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von The Strand Team am 25. Aug. 2019
Thank you for the review, we strive to keep the high standards we set to make our guests feel at home, please visit us again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel and staff, near a excellent Korea restaurant.😊
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kahrla am 5. Juli 2019
Hi, thank you for staying with us. We do appreciate your feedback. Do visit us again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A+ Value for money budget accommodation
Definitely value for money for the service and accommodation. Clean , comfortable and walking distance 10-15min. to Victoria Plaza.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Kahrla am 5. Mai 2019
Thank you for staying with us and giving your feedback. Do visit us again.

10/10 – Hervorragend

Kelvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overroll my stay was great staff was great
staff was amazing very help
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2019
Antwort von Kahrla Badilles am 12. März 2019
Hi Kelvin, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Do visit us again.

8/10 – Gut

Laarni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
New and clean hotel near city center
Room was clean and we were provided basic toiletries (shampoo & soap). We would prefer getting at least bottled water upon arriving. Location was a 5 to 8 minute walk to the nearest convenience store and fast food chain. Staff made sure our breakfast (coffee and bread) was provided promptly. They also helped hail a cab for us.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Kahrla Badilles am 8. März 2019
Hi Laarni, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. For future reference, our water dispenser is located on the ground floor.

10/10 – Hervorragend

Ryana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed last December 2018. Originally, we should sleep for three nights but instead just slept for one. Its not that we don't like the dormitel but we need to transfer to other hotel. Overall, we love our stay and will definitely book again.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Kahrla am 2. März 2019
Hi Ryana, thank you for staying with us again. We appreciate your feedback. Do visit us again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was clean and the service good. Room was a good size and bed was good. A/C works well. The only downside was the breakfast. One small bread roll and a packet of coffee. They would be better off not saying breakfast was provided, or put on something a little more substantial. I don't expect a 5 star breakfast from a 3 star hotel, but one can hardly call a bread roll breakfast. If breakfast was a little better they would have got 5 stars from me. In all, a good place to stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Kahrla am 22. Feb. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. To keep our rates low, we do serve minimal breakfast. Do visit us again.

10/10 – Hervorragend

Lenore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stranded at Strands...
Except for the toilet bowl which no longer looks white as it should be and needs to be poured a toilet cleaner and brushed thoroughly, over all stay was good. Everything is white and the bed and pillows are comfortable.Ms. Carla, the receptionist was very accommodating but needs to familiarize herself more with the geographic location of Davao City.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Kahrla am 7. Feb. 2019
Hi Lenore, thank you for staying with us and taking the time to write your feedback. We do appreciate it.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is nice and convenient. But breakfast needs to be improved. Suggest to have variance. Wifi is slow in the room. Generally it was a pleasant experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von Kahrla am 29. Jan. 2019
Thank you for staying with us and giving your feedback. To keep our rates low, we do serve minimal breakfast.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A good place to stay! The room was neat and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Kahrla am 6. Jan. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

6/10 – Okay

Tatiana

Очень плохой завтрак.
Была в аналогичных отелях в Маниле и Себу. За эту же цену были и отели получше и нормальный завтрак. Здесь же пакетик растворимого кофе плюс маленькая теплая булочка. И это все !!! Стыдно называть ЭТО завтраком в отеле.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Kahrla am 23. Nov. 2018
Hi Tatiana, thank you for staying with us. To keep our rates low, we serve minimal breakfast.

8/10 – Gut

Ellen, Philippines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice hotel, one ride tricycle or walk from victoria mall
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Kahrla am 15. Nov. 2018
Hi Ellen, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Do visit us again.

8/10 – Gut

Ma Vennice Beatriz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Elvera am 25. Sept. 2018
Hi Ma Vennice Beatriz, thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Business Trip
The hotel is located inside the subdivision so public transport is not as convenient. The quality of the accommodation and meal is just commensurate to what I paid for.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Elvera am 21. Sept. 2018
We do apologize we did not meet your expectation. To keep our rates low, we do serve minimal breakfast.

10/10 – Hervorragend

hadassah, Manila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
PERFECT...almost... :-)
i really loved it here. great value for your money; the room was great and they have strong wifi connection. they also have warm and kind workers here. super sulit! for someone who values her privacy and a good night's rest, this has been a home away from home for me. will definitely stay here once i get back to Davao... the only cons in this place is that they don't have an elevator...
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Kahrla am 21. Sept. 2018
Hi Hadassah, thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. Do visit us again.

6/10 – Okay

Ginabaybe, Manila

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nice accomodation but there are flaws
Hotel is new... Not advisable for PWD since they do not have an elevator. And we were assigned to 4F. Very tiring to go up and down. During our stay, there was a water interruption.. However, they were able to provide a 5 gallon mineral water for our use. Said that water will come back the next morning.. But it didn't.. Water is weak in both faucet and shower.. Especially when you flushed the water in the toilet bowl. Water heater is not functioning well.. The only thing that I am happy about this hotel is it is new.. and it is clean. Staff are fine.. they are always apologetic about the incoviniences. Hotel should improve the breakfast.. They only serve 1 bread and 1 coffee.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Kahrla am 4. Sept. 2018
Hi Ginabaybe, we do apologize we did not meet your expectation. We will check the water pressure and to keep our rates low, we do serve minimal breakfast.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Kahrla am 18. Aug. 2018
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
A shame.Faulty alarm system kept me awake.
There was a fault with the fire alarm system which resulted in the alarm bleeping every 2 seconds.I was exhausted from traveling and could not sleep.The staff said he would call a technician to fix the fault..... The Next day.... Nothing. No repair.Still bleeping sound. Not happy.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Kahrla am 16. Aug. 2018
Hi, we apologize we did not meet your expectation. We will make sure to address the issue regarding the alarm.

8/10 – Gut

Mazen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good stay
The property is new.. and is really sparkling clean. dont look forward for the breakfast as it is very simple, but still very hospitable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Kahrla am 29. Juli 2018
Hi Mazen, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Do visit us soon.

8/10 – Gut

Martial, France

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value for money. Simple and clean.
Simple, clean, noisy, but nice overall.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Kahrla am 25. Juli 2018
Hi Martial, thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Mel, Vancouver BC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel close to shopping.
Stayed there a few days, clean place with great staff. Walking distance to restaurants and shops.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Kahrla am 18. Juli 2018
Hi Mel, thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Raju, Singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Look new hotel, Wifi very poor signal. Can Stay if you no expiration
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Kahrla am 11. Juli 2018
Hi Raju, thank you for your feedback. We do apologize we did not meet your expectation. We will check our wifi signal. Drinking water dispenser is on ground floor which can be use/access by guests anytime. We do provide heavy blankets upon request.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the workers were approachable,nice and helpful,the entire hotel was clean and accommodating.hoping to book this hotel next vacation lastly it was near to Victoria mall,food courts,restaurants,spa and clothes washer and dryer area which were all important when vacationing.The best location so far.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018
Antwort von Kahrla am 13. Juni 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Masaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
One Night Stay
Found it was quite new hotel, so I challenged to stay in this room for only one night. Staff was very friendly and some amenity may use or they will lend us with no charge. Shower was hot and pressure was normal i.e. not strong but not weak. One concern is that no elevator equipped, so you have to go up and down by yourself. However, staff will carry your heavy luggage up and down, so no problem. Lastly, Wifi was in good condition, and Grab Driver could easily find this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Kahrla am 21. Mai 2018
Hi Masaki, thank you for your feedback. Do visit us again soon.

10/10 – Hervorragend

Blandie Rose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Kahrla am 16. Apr. 2018
Hi Blandie, thank you for taking your time to rate us. Do visit us again.

10/10 – Hervorragend

trixie, manila philippines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Strand
Highly recommended, from the property that is maintained being clean all the time up to the staff who are very accomodating. The property is very near to malls i.e SM Lanang, Abreeza Ayala, Victoria Plaza, Gaisano Mall. Since its located downtown it will not be a problem looking for meals from fine dining resto upto local carinderia.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
Antwort von Kahrla am 9. Apr. 2018
Hi Trixie, thank you for feedback. Do visit us again soon.